En bij seksueel misbruik dan ook niet?quote:Op maandag 13 juli 2015 16:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Polen ken ik vrijwel niemand die dat zou doen.
Nee, katholieken juichen dat zelfs toe.quote:
Oprecht betekend gemeend in deze context.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:55 schreef Fok-it het volgende:
Noem je dat oprecht elan?oprecht je kind kwetsen ja
quote:Op maandag 13 juli 2015 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, katholieken juichen dat zelfs toe.
Als ik zo'n moeder had zou ik liever helemaal niks willen horenquote:Op maandag 13 juli 2015 16:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Oprecht betekend gemeend in deze context.
Zou jij liever een leugen te horen krijgen op je sterfbed of van iemand die komt te overlijden?
En dit klopt wel jaquote:Op maandag 13 juli 2015 16:58 schreef Elan het volgende:
Nederland is doorgeslagen in dat opzicht
- Adolescent loopt vast
- Meldt bij psych
- Krijgt te horen dat narcistische vader de schuld is van al zijn ellende
- Verbreekt contact met ouders
Zo verbreken echt heel veel mensen het contact met hun ouders hier, of gewoon omdat ze er geen zin meer in hebben. Loyaliteit is ver te zoeken.
zoek een boy op fokquote:Op maandag 13 juli 2015 16:57 schreef Amarantha het volgende:
Mijn ex (blijft kut om te zeggen haha) die heeft zijn vader ook al 10 jaar niet meer gezien.
Klopt.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik zo'n moeder had zou ik liever helemaal niks willen horen
Kneden hoe bedoel je datquote:Op maandag 13 juli 2015 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Paxcon is wel wat voor je, moet je wel wat kneden
Op de een of andwre manier zie ik hem ook als iemand die nooit de schuld bij zichzelf zal neerleggen en dan maar makkelijk met z'n ouders breekt om zichzelf niet te hoeven kwetsen met zijn eigen gebrekenquote:Op maandag 13 juli 2015 16:57 schreef Amarantha het volgende:
Mijn ex (blijft kut om te zeggen haha) die heeft zijn vader ook al 10 jaar niet meer gezien.
Is Pax een mooi boy?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:01 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso niet mijn type. Lieve jongen maar gewoon als vrienden
quote:Op maandag 13 juli 2015 17:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent mijn type niet dan weet je dat alvast.
was die dikquote:Op maandag 13 juli 2015 17:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Hele jaar alleen komkommers gegeten dus die is vies slank nu.
Dat met zijn moeder kan wel kloppen ja, ik (en meerderen) hebben geprobeerd hem weer contact te laten zoeken met zijn moeder maar helaas. Waarom hij het contact met zijn pa heeft verbroken vond ik wel logisch, die kerel is gewoon een klootzak.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op de een of andwre manier zie ik hem ook als iemand die nooit de schuld bij zichzelf zal neerleggen en dan maar makkelijk met z'n ouders breekt om zichzelf niet te hoeven kwetsen met zijn eigen gebreken
Okequote:Op maandag 13 juli 2015 17:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent mijn type niet dan weet je dat alvast.
Morbidequote:
Zet exen uit je hoofdquote:Op maandag 13 juli 2015 17:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat met zijn moeder kan wel kloppen ja, ik (en meerderen) hebben geprobeerd hem weer contact te laten zoeken met zijn moeder maar helaas. Waarom hij het contact met zijn pa heeft verbroken vond ik wel logisch, die kerel is gewoon een klootzak.
Huh? Dit heeft even niks te maken met hoe ik over hem nu denk enz?quote:
Nou je zegt net mn ex (lastig om te zeggen)quote:Op maandag 13 juli 2015 17:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Huh? Dit heeft even niks te maken met hoe ik over hem nu denk enz?
Lolwhutquote:
Oh nou ja lastig.. Leuk is anders laat ik zo zeggenquote:Op maandag 13 juli 2015 17:03 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nou je zegt net mn ex (lastig om te zeggen)
O, oke. Komt omdat ik er ben.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nou ja lastig.. Leuk is anders laat ik zo zeggenMaar ik zit hier gewoon met een glimlach hoor.
Schoolquote:
Zou doodgaan van angst.quote:De Baron 1898 heeft een vrije val van 37,5 meter, een snelheid van ruim negentig kilometer per uur en de sfeer van een mijnbouwcomplex uit de negentiende eeuw.
Ik denk dat jij te jong bent OF.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ama als je blowt je mag altijd hier gekomen
Dit vind ik lastigquote:Op maandag 13 juli 2015 17:05 schreef Elan het volgende:
Zullen we een nieuwe vriend voor Ama zoeken?
Wat voor vereisten moeten hij hebben?
Dat vind ik niet engquote:Op maandag 13 juli 2015 17:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit op het balkon van een flat gezeten?
Heb ik al genoeg hahaquote:Op maandag 13 juli 2015 17:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja sws
maar blow matties altijd goed swa
Denk dat je uitendelijk wel weer gewoon bij je ex komt tochquote:Op maandag 13 juli 2015 17:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit vind ik lastigAlle jongens die ik tot nu toe leuk vond die waren zo verschillend van elkaar.
online veel fijner toch, kan je ook stoel kiezen lijkt mequote:Op maandag 13 juli 2015 17:08 schreef Insomnia_ het volgende:
twijfel of ik online zal inchecken of op vliegveld
online inchecken tochquote:Op maandag 13 juli 2015 17:08 schreef Insomnia_ het volgende:
twijfel of ik online zal inchecken of op vliegveld
Nou dat denk ik niet. Ik heb er ook niet meer echt hoop in hoor. Maar het zal wel leuk zijn. Heb ook niet echt behoefte aan iemand anders dus ik zie wel wat de tijd brengt.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk dat je uitendelijk wel weer gewoon bij je ex komt toch
heb de irrationele angst het fout te doen met dure vluchtenquote:Op maandag 13 juli 2015 17:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
online veel fijner toch, kan je ook stoel kiezen lijkt me
kan weinig misgaan, desnoods even checken op aeroportoquote:Op maandag 13 juli 2015 17:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb de irrationele angst het fout te doen met dure vluchten
Ik vind het wel fijn, kijk er eigenlijk nauwelijks op maar moet ik toch meer doenquote:Op maandag 13 juli 2015 17:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
zo lijst lijkt me echt kut
moet binnenkort ook maar gaan doen dan kan ik gaan sparen voor auto
gewoon zonder riba met 180cc door wijk crossen tochquote:Op maandag 13 juli 2015 17:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
zo lijst lijkt me echt kut
moet binnenkort ook maar gaan doen dan kan ik gaan sparen voor auto
ow ja, ja ik moet het ook doen als ik uit het huis ben. Hoop over 10 maanden ofzo al, zo snel mogelijkquote:Op maandag 13 juli 2015 17:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn, kijk er eigenlijk nauwelijks op maar moet ik toch meer doenSowieso heb ik nu een overzicht van alle maandelijkse kosten. En een lijstje met jaar-half jaar-drie maanden. Ik weet nu in ieder geval dat januari en juli duurdere maanden zijn.
school betaalt mij rijbewijsquote:Op maandag 13 juli 2015 17:13 schreef Elan het volgende:
[..]
gewoon zonder riba met 180cc door wijk crossen toch
Huh je gaat vrachtwagen rijden toch laterquote:Op maandag 13 juli 2015 17:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
school betaalt mij rijbewijs
dus vint het helemaal goed
alleen rij ik als een malloot en heb geen verkeersinzicht
ja ik moet dat nog ff leren denk ikquote:Op maandag 13 juli 2015 17:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Huh je gaat vrachtwagen rijden toch later
Dan heb je wel inzicht nodig
Klein vereiste maar.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Huh je gaat vrachtwagen rijden toch later
Dan heb je wel inzicht nodig
Als het Immers maar niet is. Dan word ik gekquote:Op maandag 13 juli 2015 17:19 schreef Elan het volgende:
Inso weet je wie komend seizoen aanvoerder is als Clasie verkocht is.
Die gaat toch elke keer terug naar diezelfde gozer.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:05 schreef Elan het volgende:
Zullen we een nieuwe vriend voor Ama zoeken?
Wat voor vereisten moeten hij hebben?
Ja manquote:Op maandag 13 juli 2015 17:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als het Immers maar niet is. Dan word ik gek
Is zij niks voor jou dan (srs)quote:Op maandag 13 juli 2015 17:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die gaat toch elke keer terug naar diezelfde gozer.
Wie weet. Denk het niet hoorquote:Op maandag 13 juli 2015 17:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Is zij niks voor jou dan (srs)
Ik ben helaas te oud bevonden
Pure aids, die hele zooi daarquote:Op maandag 13 juli 2015 17:19 schreef Elan het volgende:
Inso weet je wie komend seizoen aanvoerder is als Clasie verkocht is.
Mikey swaggerboy.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jullie zijn een soort Drentse Bonnie en Clyde als ik me die verhalen nog goed herinner.quote:
Ok dan.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jullie zijn een soort Drentse Bonnie en Clyde als ik me die verhalen nog goed herinner.
Niks mis mee leuke muziek.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jullie zijn een soort Drentse Bonnie en Clyde als ik me die verhalen nog goed herinner.
Stoofpot voor mijn ex.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:29 schreef Amarantha het volgende:
Wat staat er allemaal bij jullie op het menu vanavond?
Gebakken aardappels, hamburger, appelmoes en fruitsaladequote:Op maandag 13 juli 2015 17:29 schreef Amarantha het volgende:
Wat staat er allemaal bij jullie op het menu vanavond?
Kies je daar vrijwillig voor?quote:
heb jij een vriendin? btwquote:Op maandag 13 juli 2015 17:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gebakken aardappels, hamburger, appelmoes en fruitsalade
Ja.quote:
Nee eigenlijk niet.quote:
Niet alles geloven wat Gibson je verteld hequote:
Zou JR ooit een vriendin krijgen?quote:
Klinkt als een topmaaltijdquote:Op maandag 13 juli 2015 17:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gebakken aardappels, hamburger, appelmoes en fruitsalade
Is die -Strawberry- niks voor jou?quote:Op maandag 13 juli 2015 18:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het kan jou niet big genoeg hoorde ik
Is al bezetquote:
quote:Op maandag 13 juli 2015 18:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]jij was al op onderzoek uitgegaan zeker fokkie
Wel een van de knappere dames op fok jaquote:
Eensquote:Op maandag 13 juli 2015 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel een van de knappere dames op fok ja
quote:Op maandag 13 juli 2015 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zou die -Strawberry- helemaal uit elkaar trekken
Dat zou Artelligence niet zo leuk vinden :squote:Op maandag 13 juli 2015 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Geen idee wie dat is.quote:Op maandag 13 juli 2015 18:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat zou Artelligence niet zo leuk vinden :s
Je bent zelf gewildquote:Op maandag 13 juli 2015 18:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet hij juist leuk vinden als zijn vriendin gewild is
Zo'n gast met een magnum in zijn bek, wtfquote:Op maandag 13 juli 2015 18:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik kyk efkes bij die US fotos ding van fok en damn
ja er staan rare fotos bij maar ook wel paar lekkere chicks zeg eerlekquote:Op maandag 13 juli 2015 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo'n gast met een magnum in zijn bek, wtf
Ja sommige zien er goed genoeg uit om door te smerenquote:Op maandag 13 juli 2015 18:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja er staan rare fotos bij maar ook wel paar lekkere chicks zeg eerlek
swsquote:Op maandag 13 juli 2015 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja sommige zien er goed genoeg uit om door te smeren
In jouw geval lijkt me dat wel het beste ja.quote:Op maandag 13 juli 2015 18:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
sws
alleen ik zou daar nooit posten
Als mijn identiteit aan mn fok-account word gelinkt is t over
yupquote:Op maandag 13 juli 2015 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In jouw geval lijkt me dat wel het beste ja.
Ik ga ook geen foto's posten verderquote:Op maandag 13 juli 2015 18:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
yup
alelen misschien ooit stiekem in een DM maar meer ook ni
mensen willen vaak fotos van mij omdat ik een baard heb toch terwijl ik 17 benquote:Op maandag 13 juli 2015 18:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga ook geen foto's posten verder
Sowieso vind ik foto's van mezelf maken vrij kut
Dat vragen mensen ook vaak aan mij inderdaadquote:Op maandag 13 juli 2015 18:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
mensen willen vaak fotos van mij omdat ik een baard heb toch terwijl ik 17 ben
maar dan stuur ik alleen foto de baard
2-1 Stelde niks voor hé, zonder Hazard en Oscar.quote:Op maandag 13 juli 2015 18:37 schreef Rickertman96 het volgende:
Hey fokkertje
Ben je al bijgekomen van de nederlaag afgelopen nacht?
Smoesjesquote:Op maandag 13 juli 2015 18:38 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
2-1 Stelde niks voor hé, zonder Hazard en Oscar.
Je raakte als laatste de bal aan anders was die met kopbal er ook in gevlogenquote:Op maandag 13 juli 2015 18:40 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Smoesjes
Je was kansloos, je scoorde niet eens, het was een eigengoal van mij
Nooitquote:Op maandag 13 juli 2015 18:40 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Je raakte als laatste de bal aan anders was die met kopbal er ook in gevlogen
geen hosselsquote:Op maandag 13 juli 2015 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw hossels eigenlijk Pax?
Die heb ik toevallig laatst ook gehad, was heerlijk.quote:Op maandag 13 juli 2015 18:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
LekkerChinese tomatensoep lust ik ook graag.
Terwijl je toch een mooie bank hebt gekocht om samen te knuffelenquote:Op maandag 13 juli 2015 18:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
geen hossels
Ben vandaag afgewezen door ama
Ik ga van de week ook soep eten, heb ook nog 2 zakken staan. Broccolicrèmesoep en linzensoepquote:Op maandag 13 juli 2015 18:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die heb ik toevallig laatst ook gehad, was heerlijk.
Linzensoep uit zak?quote:Op maandag 13 juli 2015 18:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga van de week ook soep eten, heb ook nog 2 zakken staan. Broccolicrèmesoep en linzensoep
hoe dacht je dat ze er uit zag danquote:Op maandag 13 juli 2015 18:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ama je ziet er heel anders uit dan ik dacht
Ik had haar dik verwacht waarom weet ik niet. Maar, zo'n wijf wat de hele tijd loopt te fokken.quote:
quote:Op maandag 13 juli 2015 18:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ama je ziet er heel anders uit dan ik dacht
Haha hoezo?quote:
Hahaquote:Op maandag 13 juli 2015 18:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
omdat je ook smookt enzo meestal zijn zulke mensen wat harder zemma
Ooh leuke meid !quote:
quote:Op maandag 13 juli 2015 18:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat lijkt me echt enorm vies.
Een goede linzensoep maak je toch zelf
quote:Op maandag 13 juli 2015 18:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Terwijl je toch een mooie bank hebt gekocht om samen te knuffelen
Toch?
Ja vanacht kwam mij dat bericht al ter oren.quote:Op maandag 13 juli 2015 18:56 schreef Amarantha het volgende:
NWS / Topman Satoru Iwata van Nintendo overleden.
Je woont stad Groningen toch?quote:Op maandag 13 juli 2015 18:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]klopt
maar hij is erg lelijk, maar goed
ik hoop dat hij uberhaupt door de deur gaat passen
Blijf het toch wel grappig vinden dat je zo dicht bij Johannes woontquote:
ja hequote:Op maandag 13 juli 2015 19:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Blijf het toch wel grappig vinden dat je zo dicht bij Johannes woont
Haha jepquote:Op maandag 13 juli 2015 19:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja he
Maar ik kende hem al voordat ik daar in de buurt ging wonen, anders zou het echt mind = blown zijn geweest
Sowieso met zuiden/westen kunnen het allerlei wijken en straten zijn dus het is sowieso een beetje onzinquote:Op maandag 13 juli 2015 19:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Fokker101 noemt alles een pauperwijk
Wij Polen wonen in een beschaafde wijk. Money to blow.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Fokker101 noemt alles een pauperwijk
had het over beijumquote:Op maandag 13 juli 2015 19:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sowieso met zuiden/westen kunnen het allerlei wijken en straten zijn dus het is sowieso een beetje onzin
je woonde in het kanoal tochquote:Op maandag 13 juli 2015 19:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oooh aha
ja er staat wel een pauperige flat maar verder weet ik het niet echt eigenlijk
Ja leuk met die glitters hoe gedaan?quote:Op maandag 13 juli 2015 19:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Rusjnak gaat Groningen de Europa League bezorgen, ik heb m'n UI er alvast op afgesteld
CRE / Glitterplaatjes topic #1quote:Op maandag 13 juli 2015 19:15 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja leuk met die glitters hoe gedaan?
Leuk dan doe ik hateboerquote:Op maandag 13 juli 2015 19:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
CRE / Glitterplaatjes topic #1
Hier heb ik een uitgebreide tutorial gepost
Best moeilijkquote:Op maandag 13 juli 2015 19:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
CRE / Glitterplaatjes topic #1
Hier heb ik een uitgebreide tutorial gepost
moet je uitknippen ofzo (achetgrondquote:Op maandag 13 juli 2015 19:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Klopt... Rusnak heeft me ook een halve dag gekost
Jep.... en dan png van makne zodat je er een achtergrond achter kan zettenquote:Op maandag 13 juli 2015 19:27 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
moet je uitknippen ofzo (achetgrond
photoshop is dan handigerquote:Op maandag 13 juli 2015 19:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jep.... en dan png van makne zodat je er een achtergrond achter kan zetten
maar een UI mag maar 60x60 zijn dus je hebt al erg snel het probleem dat de persoon onduidelijk wordt
Eerder vroeg dan laatquote:Op maandag 13 juli 2015 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet.
HMF gaat vroeg of laat wel als zichzelf posten.
Geen idee hoe lang die kloonaccounts actief zijn altijd.quote:
Ik hoef de betekenis erachter niet te weten, hoe dan ook triest inderdaad.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
myn ex heeft op allebei der voeten Friends getatoerd
Ik wil dood![]()
x 10,000
jij bent zoveel ouder dan OF ja gek :Squote:Op maandag 13 juli 2015 21:59 schreef xcachie het volgende:
[..]
Ik hoef de betekenis erachter niet te weten, hoe dan ook triest inderdaad.
Maar je ex? Hoe jong is ze dan wel niet?
15 en misschien 16 nu weet ik niet preciesquote:Op maandag 13 juli 2015 21:59 schreef xcachie het volgende:
[..]
Ik hoef de betekenis erachter niet te weten, hoe dan ook triest inderdaad.
Maar je ex? Hoe jong is ze dan wel niet?
Oud genoeg om te weten dat OF niet veel ouder of jonger is.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij bent zoveel ouder dan OF ja gek :S
En hoe oud ben je nu?quote:Op maandag 13 juli 2015 22:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
15 en misschien 16 nu weet ik niet precies
toen ik met haar had 15 iig
17 voor maandje morgenquote:Op maandag 13 juli 2015 22:02 schreef xcachie het volgende:
[..]
Oud genoeg om te weten dat OF niet veel ouder of jonger is.
[..]
En hoe oud ben je nu?
Wow.quote:Op maandag 13 juli 2015 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
ja ben net jarig geweest, 14 juniquote:Op maandag 13 juli 2015 22:04 schreef xcachie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd alvast.
Maar ze gaat er wel spijt van krijgen denk ik
Omdat ze het geld had nam ze zo'n tattoo?quote:Op maandag 13 juli 2015 22:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ben net jarig geweest, 14 juni
Ja dat wijf is sws dom maar ja ze had die money en shit
nee ik had met haar omdat ze mijn drugs betaaldequote:Op maandag 13 juli 2015 22:06 schreef xcachie het volgende:
[..]
Omdat ze het geld had nam ze zo'n tattoo?
Doe je goed OF. Gewoon een chick omdat het praktisch is.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee ik had met haar omdat ze mijn drugs betaalde![]()
![]()
maar ja een tattoo is sowieso al vrij debiel en al helemaal zo 1![]()
jaa en ik wou nog ff in 2014 chick hebben toch had gefixt in december zoquote:Op maandag 13 juli 2015 22:09 schreef xcachie het volgende:
[..]
Doe je goed OF. Gewoon een chick omdat het praktisch is.haha
Hahaha! Hoe heb je dat gedaan met al die andere dingen die bij een relatie komen kijken dan?quote:Op maandag 13 juli 2015 22:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
jaa en ik wou nog ff in 2014 chick hebben toch had gefixt in december zo
daarna ergens in maart ofzo uitgemaakt want ik was gestopt
gwn 1x 'sexuele gemeenschap' gehad maar was vies gatveredammequote:Op maandag 13 juli 2015 22:14 schreef xcachie het volgende:
[..]
Hahaha! Hoe heb je dat gedaan met al die andere dingen die bij een relatie komen kijken dan?
Dat ze het niet door had..quote:Op maandag 13 juli 2015 22:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
gwn 1x 'sexuele gemeenschap' gehad maar was vies gatveredamme
en ja voorderest gwn heletijd excuses gemaakt dat ik naar reclassering enz moest
Pure bullshit natuurlijk maarja
denk het wel eigenlijkquote:
Wat is er precies perfect?quote:Op maandag 13 juli 2015 22:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)lopen_in_moskou.html
PERFECT![]()
quote:Op maandag 13 juli 2015 22:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
dat ze gaan dieuwen enzo en die opmerkingen lol
geniaal
waarom vind je dat zo leuk?quote:Op maandag 13 juli 2015 22:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
dat ze gaan dieuwen enzo en die opmerkingen lol
geniaal
je noemt mij gekquote:Op maandag 13 juli 2015 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij bent zoveel ouder dan OF ja gek :S
Mag ook wel als je 14 masters volgt en je voorouders de tweede stad van nederland gesticht hebben.quote:
lekker hoorquote:Op maandag 13 juli 2015 23:20 schreef Fok-it het volgende:
Zo, weer eens sportschooltje gepakt in weken. Lekker hoor.
Gewoon nog druk om half 11 savondsBaas vind ik dat
Uhu.quote:
Vind ik ook ja. Moet met meerdere dingen. Je moet gewoon 24 uur per dag kunnen sporten, boodschappen doen etcquote:
Zit niet in de Nederlandse mentaliteit.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind ik ook ja. Moet met meerdere dingen. Je moet gewoon 24 uur per dag kunnen sporten, boodschappen doen etc
Vraag me wel af hoe druk het is om 4 uur snachts maar okequote:
Jaquote:
De Nederlandse mentaliteit is dan ook om te kotsenquote:Op maandag 13 juli 2015 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zit niet in de Nederlandse mentaliteit.
Uhuquote:Op maandag 13 juli 2015 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zit niet in de Nederlandse mentaliteit.
In UK ook hoor maar kan in elke stad gewoon je boodschappen doen in grote supermarkt.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Uhu
Vast niet omdat de meeste mensen 's nachts slapen.
Je hoeft ook niet snachts te leven, maar je moet de mogelijkheid wel hebbenquote:Op maandag 13 juli 2015 23:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Uhu
Vast niet omdat de meeste mensen 's nachts slapen.
Waaromquote:Op maandag 13 juli 2015 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In UK ook hoor maar kan in elke stad gewoon je boodschappen doen in grote supermarkt.
Weet je hoe chill het is snachts boodschappen doenquote:Op maandag 13 juli 2015 23:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom
Van 07:00 tot 22:00 lang zat open.
Wie gaat nou om 04:00 boodschappen doen
Eensquote:Op maandag 13 juli 2015 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind ik ook ja. Moet met meerdere dingen. Je moet gewoon 24 uur per dag kunnen sporten, boodschappen doen etc
In welke situatie is dat nuttig danquote:Op maandag 13 juli 2015 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet snachts te leven, maar je moet de mogelijkheid wel hebben
Mensen die niet 9-5 werken.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom
Zou ik doen.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom
Als je bijvoorbeeld onregelmatig werkt. Nu op mij niet van toepassing maar okequote:
Genoeg mensen die snachts van een shift komen, iig in UK. Late avonddienst/horeca personeelquote:Op maandag 13 juli 2015 23:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Mensen die niet 9-5 werken zijn dan aan het werk, hebben ze nog niks aan toch.
Geloof me dat doe je echt niet.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld onregelmatig werkt. Nu op mij niet van toepassing maar okeStel dat ik straks nachtdiensten draai, en ik kom om 3 uur thuis. Vind ik het misschien lekker om nog even te sporten, daarna wat eten te halen Prima toch
Maakt totaal niet uit. Of je nu snachts na het werk fitnesst of smiddags ne het werk.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:28 schreef Elan het volgende:
Ook helemaal niet gezond midden in de nacht nog fitnessen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |