Geschiedenis enzo.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:31 schreef Amarantha het volgende:
Ik vraag mij dan meteen weer af waarom het ene land dan een president heeft en het andere land een koningshuis. Waarom heeft niet iedere land een koning? Of een president.
Omdat het ene land zich gevormd heeft tot een republiek en het andere tot een monarchiequote:Op maandag 13 juli 2015 16:31 schreef Amarantha het volgende:
Ik vraag mij dan meteen weer af waarom het ene land dan een president heeft en het andere land een koningshuis. Waarom heeft niet iedere land een koning? Of een president.
Je bent zelf goedquote:Op maandag 13 juli 2015 16:42 schreef Elan het volgende:
R&P / Wie heeft met zijn/haar ouders gebroken?
Goed topic
Uiteindelijk komen ouders en kind toch wel weer tot elkaar. Al kan dat soms lang durenquote:Op maandag 13 juli 2015 16:42 schreef Elan het volgende:
R&P / Wie heeft met zijn/haar ouders gebroken?
Goed topic
juistquote:Op maandag 13 juli 2015 16:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
welke debiel gaat ze ouders nou verlaten dan ff serieus
Zoiets doe je gewoon niet
Echt niet hoe hoor.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uiteindelijk komen ouders en kind toch wel weer tot elkaar. Al kan dat soms lang duren
Als een ouder bijv ziek is ofzo, nog laatste dingen uitpraten. Vergeven dit dat.quote:
Ja als ouders ziek worden idd klopt wel. Niet alijd maar meestal wel.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als een ouder bijv ziek is ofzo, nog laatste dingen uitpraten. Vergeven dit dat.
Lijkt me sterk dat er veel zijn die zo stellig en hardnekkig nooit meer contact willen met hun ouders
En vind je die redenen begrijpelijk ?quote:Op maandag 13 juli 2015 16:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Genoeg mensen die ik ken waar ik vrij zeker weet dat ze hun (biologische) ouders nooit meer hoeven zien hoor
Mijn oma zei gewoon op sterfbed tegen mijn moeder wat ze de rest van haar leven ook zei namelijk dat ze nooit van haar gehouden heeft.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als een ouder bijv ziek is ofzo, nog laatste dingen uitpraten. Vergeven dit dat.
Lijkt me sterk dat er veel zijn die zo stellig en hardnekkig nooit meer contact willen met hun ouders
Zeker, maar bij Nederlanders ligt die norm vaak wel anders dan bij Surinamers bijvoorbeeld.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Genoeg mensen die ik ken waar ik vrij zeker weet dat ze hun (biologische) ouders nooit meer hoeven zien hoor
Nou dan ben je redelijk verrot van binnenquote:Op maandag 13 juli 2015 16:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn oma zei gewoon op sterfbed tegen mijn moeder wat ze de rest van haar leven ook zei namelijk dat ze nooit van haar gehouden heeft.
Polen ken ik vrijwel niemand die dat zou doen.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker, maar bij Nederlanders ligt die norm vaak wel anders dan bij Surinamers bijvoorbeeld.
Weet niet hoe in Polen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |