waarom niet? Ik ken meerdere die het hebben gedaan en met hele goede reden. Mijn reden is naar mijn mening ook een hele goede reden.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:34 schreef Elan het volgende:
Je breekt niet met je familie en zeker niet met je eigen ouders.
quote:Op maandag 13 juli 2015 15:34 schreef snakelady het volgende:
Filmpje ook nog niet gezien maar ik heb met mijn biologische vader gebroken. Beste beslissing van mijn leven geweest , heeft mij veel meer rust.
Ik heb hem nu al zo'n 19 jaar niet meer gezien.
quote:Op maandag 13 juli 2015 15:34 schreef Elan het volgende:
Wat is die reden dan?quote:Op maandag 13 juli 2015 15:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
waarom niet? Ik ken meerdere die het hebben gedaan en met hele goede reden. Mijn reden is naar mijn mening ook een hele goede reden.
Dank je.quote:
Hij heeft mij misbruikt, ongeveer heel mijn jeugd lang.quote:
Aiquote:Op maandag 13 juli 2015 15:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hij heeft mij misbruikt, ongeveer heel mijn jeugd lang.
Dit is toch wel een zeldzaam domme opmerking.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:34 schreef Elan het volgende:
Dus jij zou je ouders alles vergeven? Stel voor je krijgt een dochter en je vader zou haar misbruiken? Dan zou jij het contact niet verbreken want hij is immers toch je vader?quote:Op maandag 13 juli 2015 15:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Blijven wel gewoon je ouders he wat ze ook doen hoe hard ze ook falen
niks mis met respect voor je oudersquote:Op maandag 13 juli 2015 15:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dit is toch wel een zeldzaam domme opmerking.
Mijn vriend is juist gestopt met falen vanaf het moment dat hij met zijn ouders brak...quote:Op maandag 13 juli 2015 15:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Ai![]()
Dat soort vreselijke excessen daargelaten maar sommigen leggen wel heel vlug de schuld voor hun eigen falen bij de opvoeding en/of de rol van hun ouders.
toch gebeuren dat soort dingen helaas vaker dan vele zich realiseren.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Ai![]()
Dat soort vreselijke excessen daargelaten maar sommigen leggen wel heel vlug de schuld voor hun eigen falen bij de opvoeding en/of de rol van hun ouders.
Absoluut wel, jij stelt dat het verbreken van contact met ouders per definitie niet mag. Dan kom je met een compleet willekeurige opmerking dat je respect voor je ouders moet hebben. Nu insinueer je dat beide opmerkingen verband met elkaar houden en mag je nu uitleggen waarom.quote:
Klopt.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dus jij zou je ouders alles vergeven? Stel voor je krijgt een dochter en je vader zou haar misbruiken? Dan zou jij het contact niet verbreken want hij is immers toch je vader?
Ik zeg helemaal nergens dat het niet zou mogen alleen dat ik het zelf niet zou doen.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Absoluut wel, jij stelt dat het verbreken van contact met ouders per definitie niet mag. Dan kom je met een compleet willekeurige opmerking dat je respect voor je ouders moet hebben. Nu insinueer je dat beide opmerkingen verband met elkaar houden en mag je nu uitleggen waarom.
Troll.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt.
Je ouders moet je respecteren daarnaast doet mijn vader dat soort dingen niet.
Dat moet je dan toch eens een uitleggen.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:42 schreef Forbry het volgende:
[..]
Mijn vriend is juist gestopt met falen vanaf het moment dat hij met zijn ouders brak...
Dit zeg je als eerste post hier:quote:Op maandag 13 juli 2015 15:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal nergens dat het niet zou mogen alleen dat ik het zelf niet zou doen.
Je brengt het als een absolute waarheid.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:34 schreef Elan het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |