school betaalt mij rijbewijsquote:Op maandag 13 juli 2015 17:13 schreef Elan het volgende:
[..]
gewoon zonder riba met 180cc door wijk crossen toch
Huh je gaat vrachtwagen rijden toch laterquote:Op maandag 13 juli 2015 17:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
school betaalt mij rijbewijs
dus vint het helemaal goed
alleen rij ik als een malloot en heb geen verkeersinzicht
ja ik moet dat nog ff leren denk ikquote:Op maandag 13 juli 2015 17:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Huh je gaat vrachtwagen rijden toch later
Dan heb je wel inzicht nodig
Klein vereiste maar.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Huh je gaat vrachtwagen rijden toch later
Dan heb je wel inzicht nodig
Als het Immers maar niet is. Dan word ik gekquote:Op maandag 13 juli 2015 17:19 schreef Elan het volgende:
Inso weet je wie komend seizoen aanvoerder is als Clasie verkocht is.
Die gaat toch elke keer terug naar diezelfde gozer.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:05 schreef Elan het volgende:
Zullen we een nieuwe vriend voor Ama zoeken?
Wat voor vereisten moeten hij hebben?
Ja manquote:Op maandag 13 juli 2015 17:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als het Immers maar niet is. Dan word ik gek
Is zij niks voor jou dan (srs)quote:Op maandag 13 juli 2015 17:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die gaat toch elke keer terug naar diezelfde gozer.
Wie weet. Denk het niet hoorquote:Op maandag 13 juli 2015 17:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Is zij niks voor jou dan (srs)
Ik ben helaas te oud bevonden
Pure aids, die hele zooi daarquote:Op maandag 13 juli 2015 17:19 schreef Elan het volgende:
Inso weet je wie komend seizoen aanvoerder is als Clasie verkocht is.
Mikey swaggerboy.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jullie zijn een soort Drentse Bonnie en Clyde als ik me die verhalen nog goed herinner.quote:
Ok dan.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jullie zijn een soort Drentse Bonnie en Clyde als ik me die verhalen nog goed herinner.
Niks mis mee leuke muziek.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jullie zijn een soort Drentse Bonnie en Clyde als ik me die verhalen nog goed herinner.
Stoofpot voor mijn ex.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:29 schreef Amarantha het volgende:
Wat staat er allemaal bij jullie op het menu vanavond?
Gebakken aardappels, hamburger, appelmoes en fruitsaladequote:Op maandag 13 juli 2015 17:29 schreef Amarantha het volgende:
Wat staat er allemaal bij jullie op het menu vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |