Ik denk dat jij te jong bent OF.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ama als je blowt je mag altijd hier gekomen
Dit vind ik lastigquote:Op maandag 13 juli 2015 17:05 schreef Elan het volgende:
Zullen we een nieuwe vriend voor Ama zoeken?
Wat voor vereisten moeten hij hebben?
Dat vind ik niet engquote:Op maandag 13 juli 2015 17:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit op het balkon van een flat gezeten?
Heb ik al genoeg hahaquote:Op maandag 13 juli 2015 17:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja sws
maar blow matties altijd goed swa
Denk dat je uitendelijk wel weer gewoon bij je ex komt tochquote:Op maandag 13 juli 2015 17:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit vind ik lastigAlle jongens die ik tot nu toe leuk vond die waren zo verschillend van elkaar.
online veel fijner toch, kan je ook stoel kiezen lijkt mequote:Op maandag 13 juli 2015 17:08 schreef Insomnia_ het volgende:
twijfel of ik online zal inchecken of op vliegveld
online inchecken tochquote:Op maandag 13 juli 2015 17:08 schreef Insomnia_ het volgende:
twijfel of ik online zal inchecken of op vliegveld
Nou dat denk ik niet. Ik heb er ook niet meer echt hoop in hoor. Maar het zal wel leuk zijn. Heb ook niet echt behoefte aan iemand anders dus ik zie wel wat de tijd brengt.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk dat je uitendelijk wel weer gewoon bij je ex komt toch
heb de irrationele angst het fout te doen met dure vluchtenquote:Op maandag 13 juli 2015 17:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
online veel fijner toch, kan je ook stoel kiezen lijkt me
kan weinig misgaan, desnoods even checken op aeroportoquote:Op maandag 13 juli 2015 17:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb de irrationele angst het fout te doen met dure vluchten
Ik vind het wel fijn, kijk er eigenlijk nauwelijks op maar moet ik toch meer doenquote:Op maandag 13 juli 2015 17:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
zo lijst lijkt me echt kut
moet binnenkort ook maar gaan doen dan kan ik gaan sparen voor auto
gewoon zonder riba met 180cc door wijk crossen tochquote:Op maandag 13 juli 2015 17:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
zo lijst lijkt me echt kut
moet binnenkort ook maar gaan doen dan kan ik gaan sparen voor auto
ow ja, ja ik moet het ook doen als ik uit het huis ben. Hoop over 10 maanden ofzo al, zo snel mogelijkquote:Op maandag 13 juli 2015 17:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn, kijk er eigenlijk nauwelijks op maar moet ik toch meer doenSowieso heb ik nu een overzicht van alle maandelijkse kosten. En een lijstje met jaar-half jaar-drie maanden. Ik weet nu in ieder geval dat januari en juli duurdere maanden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |