Eerder vroeg dan laatquote:Op maandag 13 juli 2015 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet.
HMF gaat vroeg of laat wel als zichzelf posten.
Geen idee hoe lang die kloonaccounts actief zijn altijd.quote:
Ik hoef de betekenis erachter niet te weten, hoe dan ook triest inderdaad.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
myn ex heeft op allebei der voeten Friends getatoerd
Ik wil dood![]()
x 10,000
jij bent zoveel ouder dan OF ja gek :Squote:Op maandag 13 juli 2015 21:59 schreef xcachie het volgende:
[..]
Ik hoef de betekenis erachter niet te weten, hoe dan ook triest inderdaad.
Maar je ex? Hoe jong is ze dan wel niet?
15 en misschien 16 nu weet ik niet preciesquote:Op maandag 13 juli 2015 21:59 schreef xcachie het volgende:
[..]
Ik hoef de betekenis erachter niet te weten, hoe dan ook triest inderdaad.
Maar je ex? Hoe jong is ze dan wel niet?
Oud genoeg om te weten dat OF niet veel ouder of jonger is.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij bent zoveel ouder dan OF ja gek :S
En hoe oud ben je nu?quote:Op maandag 13 juli 2015 22:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
15 en misschien 16 nu weet ik niet precies
toen ik met haar had 15 iig
17 voor maandje morgenquote:Op maandag 13 juli 2015 22:02 schreef xcachie het volgende:
[..]
Oud genoeg om te weten dat OF niet veel ouder of jonger is.
[..]
En hoe oud ben je nu?
Wow.quote:Op maandag 13 juli 2015 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zou die -Strawberry- helemaal uit elkaar trekken
ja ben net jarig geweest, 14 juniquote:Op maandag 13 juli 2015 22:04 schreef xcachie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd alvast.
Maar ze gaat er wel spijt van krijgen denk ik
Omdat ze het geld had nam ze zo'n tattoo?quote:Op maandag 13 juli 2015 22:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ben net jarig geweest, 14 juni
Ja dat wijf is sws dom maar ja ze had die money en shit
nee ik had met haar omdat ze mijn drugs betaaldequote:Op maandag 13 juli 2015 22:06 schreef xcachie het volgende:
[..]
Omdat ze het geld had nam ze zo'n tattoo?
Doe je goed OF. Gewoon een chick omdat het praktisch is.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee ik had met haar omdat ze mijn drugs betaalde![]()
![]()
maar ja een tattoo is sowieso al vrij debiel en al helemaal zo 1![]()
jaa en ik wou nog ff in 2014 chick hebben toch had gefixt in december zoquote:Op maandag 13 juli 2015 22:09 schreef xcachie het volgende:
[..]
Doe je goed OF. Gewoon een chick omdat het praktisch is.haha
Hahaha! Hoe heb je dat gedaan met al die andere dingen die bij een relatie komen kijken dan?quote:Op maandag 13 juli 2015 22:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
jaa en ik wou nog ff in 2014 chick hebben toch had gefixt in december zo
daarna ergens in maart ofzo uitgemaakt want ik was gestopt
gwn 1x 'sexuele gemeenschap' gehad maar was vies gatveredammequote:Op maandag 13 juli 2015 22:14 schreef xcachie het volgende:
[..]
Hahaha! Hoe heb je dat gedaan met al die andere dingen die bij een relatie komen kijken dan?
Dat ze het niet door had..quote:Op maandag 13 juli 2015 22:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
gwn 1x 'sexuele gemeenschap' gehad maar was vies gatveredamme
en ja voorderest gwn heletijd excuses gemaakt dat ik naar reclassering enz moest
Pure bullshit natuurlijk maarja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |