Hij is TE lelijk om een foto van te plaatsenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe anders eens pics van je bank
Terecht deal van niksquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:57 schreef Fok-it het volgende:
Heuj atoomakkoord met IranVerrassend
Israel meteen janken
Een bank van 15 euro wint geen schoonheidsprijs normaal gesproken neequote:
Zolang er maar genoeg controle op komt is er niks aan de hand.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij is TE lelijk om een foto van te plaatsen
Ja, want Iran is een betrouwbare handelspartner wat dat betreft.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang er maar genoeg controle op komt is er niks aan de hand.
Je maakt me nu echt wel nieuwsgierig. We zien graag een fotoquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij is TE lelijk om een foto van te plaatsen
Ja heb al zo'n plaid gekochtquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:01 schreef Amarantha het volgende:
Ach als hij maar lekker zitEventueel een dekentje over de bank heen, zie je er niks meer van.
Je wilt ze ook niet tegen je hebben in ieder geval. Die kernangst heeft het westen ook gewoon deels gecreerdquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, want Iran is een betrouwbare handelspartner wat dat betreft.
Nu help je ze alleen verder het zadel in tegen je.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wilt ze ook niet tegen je hebben in ieder geval. Die kernangst heeft het westen ook gewoon deels gecreerd
Die inspecteurs krijgen volledige toegang tot de kerncentrales. Als er ook maar iets is wat hun niet bevalt zijn die sancties er binnen no time weer hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nu help je ze alleen verder het zadel in tegen je.
Niet als er genoeg belangen zijn om flink geld te pakken met de handel.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die inspecteurs krijgen volledige toegang tot de kerncentrales. Als er ook maar iets is wat hun niet bevalt zijn die sancties er binnen no time weer hoor
Spuit m FC Groningen groenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja heb al zo'n plaid gekocht
Maar de bank is wel in goede staat, maar gewoon een hele lelijke kleur
Nja, het is toch altijd afwachtenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Verwachten dat Iran sowieso openheid geeft is te naief voor woorden
Maar met vrienden als Iran heb je ook geen vijanden nodig.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, het is toch altijd afwachtenAls die sancties gebleven waren had het ook kunnen escaleren.
De bank staat garant voor zitgenot in optima formaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot ik er op kan zitten.
Ik heb dat gisteren ook gedaan, ik had maar 150 ofzo.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:16 schreef Toto69 het volgende:
196 landen opdreunen binnen 9 minuten inmiddels, KS Are you watching![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |