Typische mensen die niet nagedacht hebben over de kosten van een huisdier maar lekker impulsief kopenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie altijd op FB mensen vragen om gratis spullen voor de huisdier. Maar ik vraag me altijd af hoe ze het dan doen met dierenartskosten enz.
Ik weet ze nu allemaalquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb dat gisteren ook gedaan, ik had maar 150 ofzo.
Ik had een paar keer een klein geschil met hoe je namen van landen in het Engels schrijft maar er zijn alsnog wel landjes in Oceanië of Afrika die je gemakkelijk vergeet.
Volgens mij passen jullie goed bij elkaarquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet ze nu allemaal![]()
ik droom er zowat over
Fgodin oefent ook en die haalt ook steeds hoger
Ook leren we alle vlaggen uit onze kop
En we praten in codetaal
bijv. Burundi, Oman, Ecuador = boe
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij passen jullie goed bij elkaar
Groetjes Jordanië Oman Honduras Armenië Namibië Namibië Ecuador Seychellen
Micronesia, Fiji, Palau, Kiribatiquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:21 schreef Paxcon het volgende:
Ik had laatst 104 bij die quiz
ben erg slecht in afrikaanse landen en al die ministaatjes is sowieso geen beginnen aan
Oekraine ?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]baas
Ja klikt wel heel leuk![]()
Groetjes Togo Oman Tanzania Oman
Jammer dat Oman het enige land met een O is volgens mij
Ik faalde vooral met Centraal Afrikaanse landjesquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:21 schreef Paxcon het volgende:
Ik had laatst 104 bij die quiz
ben erg slecht in afrikaanse landen en al die ministaatjes is sowieso geen beginnen aan
Die heb ik ook allemaal, al vergeet ik Comoros wel eensquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik faalde vooral met Centraal Afrikaanse landjes
Oost-Timor is er toch ook?quote:
Ja boeiend. Ze zijn er dus welquote:
Ik erger mij best wel aan dat soort mensenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Typische mensen die niet nagedacht hebben over de kosten van een huisdier maar lekker impulsief kopen
Sowieso dat geschooier van mensen op facebook.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:27 schreef Amarantha het volgende:
Bedoel als je geen 10 euro hebt voor een kattenbak en voerbakje dan denk ik dat dat soort mensen hun huisdier weer dumpen als het ziek wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |