Wat dat betreft wel ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je opeens niet meer online op wahatsapp komt toch
Niet 100% zeker dat je dood was maar wel dat er iets ergs is voorgevallen
ik vind hem leuker dan HMFquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:25 schreef Fok-it het volgende:
Klaasweetalles zou ik me eerst dood omlachen maar daarna kapot aan ergeren
mooiquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aardige vent ja.
Maar kon sommige hier echt grandioos boos krijgen.
Je kan een soort van ter nagedachtenis pagina maken. Kan ook verwijderd worden trouwens, moet je wel een overlijdensakte (ofzo iets) hebben.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vraag me wel af of mijn familie iets op mijn Facebook zou posten als ik dood ben
Hopen dat hij aanstaat als je dood gaatquote:
Niet als het tijdens een neuksessie met je favoriete matras zou gebeuren.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vraag me wel af of mijn familie iets op mijn Facebook zou posten als ik dood ben
Betwijfel zelfs dan of ze iedereen zou appen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopen dat hij aanstaat als je dood gaat
Dat is niet zo moeilijk. HMF is een teringmongoolquote:
Ja die zijn er wel zag ik, van zo'n jongen uit mijn dorp die zichzelf opgehangen had.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:29 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Je kan een soort van ter nagedachtenis pagina maken. Kan ook verwijderd worden trouwens, moet je wel een overlijdensakte (ofzo iets) hebben.
nou nou nouquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk. HMF is een teringmongool
"JR ging eruit met zijn favoriete bezigheid"quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet als het tijdens een neuksessie met je favoriete matras zou gebeuren.
Hoe zou je dat ooit kunnen posten.
Hierkrijg ik een positieve note voor. Let maar opquote:
Goede postquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk. HMF is een teringmongool
Welkequote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:30 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Baas hé, ik rook als 16-jarige gewoon sigaar hoe vind je die.
Nee, toch was die bij Ajax het best. Schwalbes waren op een gegeven moment wel irritant..quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ajax zelf had hem nooit gescout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |