Ajax heeft hem gevormd.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:31 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee, toch was die bij Ajax het best. Schwalbes waren op een gegeven moment wel irritant..
Is dat zo vanaf Dusseldorf?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ook.
Gaat maar 1 vlucht die dag via Dubai
Klopt bij Groningen was die ook wel echt goed hoor, maar bij Ajax nog beter.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax heeft hem gevormd.
Maar was echt een fenomeen bij ons. Man wat mis ik zo'n speler nu bij Ajax
Gaan jullie nou serieus elkaars vluchten bij houden?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is dat zo vanaf Dusseldorf?
En de nachtvlucht naar BKK heb ik.
Ja, straks stort ie neer.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:32 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Gaan jullie nou serieus elkaars vluchten bij houden?
Kwam echt binnen als een schoffie en toen hij aanvoerdersband kreeg was hij echt trotsquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:32 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Klopt bij Groningen was die ook wel echt goed hoor, maar bij Ajax nog beter.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoop dan wel een german wings taffereel.
Nog 1 keer de drank kar plunderen
Nee 0,0.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:33 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Een Poznan kent geen angst.Grapje heb je angst voor vliegen?
Vrouwen poepen nietquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee 0,0.
Daarom kan ik op FOK! zulke grapjes maken.
Mijn vriendin schijt 7 kleuren.
Is ook fucking lange vlucht.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee 0,0.
Daarom kan ik op FOK! zulke grapjes maken.
Mijn vriendin schijt 7 kleuren.
ik vind hem tofquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kwam echt binnen als een schoffie en toen hij aanvoerdersband kreeg was hij echt trots![]()
Was wel FC Suarez toen mja
2x 6,5 uur ofzo naar Thailandquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ook fucking lange vlucht.
13 uur naar Singaporedrama.
Gelukkig tof Indonesisch stel naast me
Nooit lange vlucht gehad... krijg je soms niet last van je poten.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ook fucking lange vlucht.
13 uur naar Singaporedrama.
Gelukkig tof Indonesisch stel naast me
Gewoon een hele aardige jongen ook buiten het veld schijnt.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:35 schreef Adames het volgende:
[..]
ik vind hem tof
Nog echt een kind steeds
Gestoord kind wel
Zijn goed, alleen ze zijn klein beetje uitgedroogdquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:33 schreef Adames het volgende:
Oh echt van die opoe dingen met dito geur
Als je ze lekker vindt gewoon doen
Alleen roem roken duurt zo lang
Je moet ook veel lopen. Anders kan je trombose krijgen he.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:35 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nooit lange vlucht gehad... krijg je soms niet last van je poten.
Mijn langste vlucht is 3,5 uur oid, en dat vond ik al veel te lang.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:35 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nooit lange vlucht gehad... krijg je soms niet last van je poten.
Vond easyjet wel shit trouwens man niet echt heel goed. Maar voor het kleine vluchtje kan het best.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet ook veel lopen. Anders kan je trombose krijgen he.
Maar Singapore Airlines is wel beste airline die er is Die leggen je echt hele vlucht in de watten
Ik ga vriendin echt volgieten met drank en dan ga ik zelf lekker pittenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet ook veel lopen. Anders kan je trombose krijgen he.
Maar Singapore Airlines is wel beste airline die er is Die leggen je echt hele vlucht in de watten
Wodka?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga vriendin echt volgieten met drank en dan ga ik zelf lekker pitten
Kan je wel kopen achter douanequote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:37 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Kan je drank in een vliegtuig krijgen? Bier, wist ik maar echt sterke drank.
Ik dronk altijd wijn in vliegtuigenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:37 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Kan je drank in een vliegtuig krijgen? Bier, wist ik maar echt sterke drank.
Ze willen toch geen dronken gasten in zo'n vliegtuig.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik dronk altijd wijn in vliegtuigen
Daarom na de douane al even een paar glazen nemen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:39 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ze willen toch geen dronken gasten in zo'n vliegtuig.
Moet je ook niet doen. Water is best.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zou meteen misselijk raken van de drank tijdens het vliegen
Pff dat wodka tikt er wel in zeg. Mijn oma dronk halve litersquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom na de douane al even een paar glazen nemen.
#voorbereiden
Elan weet.
Muah wel ludiek, wij deden het ook 4 seizoenen op rij met gifjes van Feyenoord en PSVquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat plaatje vind je mateloos irritant he
Hoezo niet doen.quote:
Wel paar keer geweigerd ja bij Ryanair te dronken en in Turkijke omdat visum weg was + dronken + koffer kon niet dichtquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom na de douane al even een paar glazen nemen.
#voorbereiden
Elan weet.
Zeker. Zou ook geen drugs doen daar in het vliegtuig.quote:
geslapen op het vliegveld?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel paar keer geweigerd ja bij Ryanair te dronken en in Turkijke omdat visum weg was + dronken + koffer kon niet dicht
24 uur moeten wachten op volgende vlucht vanaf Bodrum.
Veel mensen krijgen er last van hun maag van in ieder geval. Zal wel met hoogte te maken hebbenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo niet doen.
Vrijwel iedereen die ik ken doen dat
Ik ooit een keer ondersteunt door een lieve stewardess naar mn seat toen ik zo kats bezopen wasquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel paar keer geweigerd ja bij Ryanair te dronken en in Turkijke omdat visum weg was + dronken + koffer kon niet dicht
24 uur moeten wachten op volgende vlucht vanaf Bodrum.
Dat zegt dan wat over de mensen die je kentquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo niet doen.
Vrijwel iedereen die ik ken doen dat
Lijkt me lachen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker. Zou ook geen drugs doen daar in het vliegtuig.
Stel je voor dat je high bent in een vliegtuig
Gewoon sterke magen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zegt dan wat over de mensen die je kent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |