Ik heb gaten in mn trommelvlies.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:42 schreef Fokker101 het volgende:
Ik heb buisjes in m'n oren nooit geen druk op mijn oren.
Moest zelfs buiten daar, die guards daar hebben nergens over nog klappen gekregen ook toen ik niet weg wilde.quote:
Altijd dagenlang oorpijn daarnaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:42 schreef Fokker101 het volgende:
Ik heb buisjes in m'n oren nooit geen druk op mijn oren.
cigarillo van tankstation en soms olifant elite. Of andere elites. En dan af en toe zo'n long filler, monte cristo of romeo et julietquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:36 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Zijn goed, alleen ze zijn klein beetje uitgedroogdkrijg je zo'n scherpe smaak. Welke rook jij?
Muah zou ik niet zo chill vinden.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon sterke magen.
Vliegen is niet zo bijzonder ofzo, gewoon een drankje kan best
Nee maar jij bent na 1,5 biertje aangeschoten.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah zou ik niet zo chill vinden.
Op een lege maag wegquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee maar jij bent na 1,5 biertje aangeschoten.
Dan begrijp ik het wel.
Mijn vader wel als puber.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:44 schreef Elan het volgende:
Jullie hebben niet meegemaakt dat je nog lekker kon smoken aan boord van vliegtuig zeker
Waarom stressquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Drankje in vliegtuig is juist goed.
Je hebt toch altijd stress van te voren.
Als je eindelijk zit gewoon wijntje of biertje.
Gelukkig niet zeg.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:44 schreef Elan het volgende:
Jullie hebben niet meegemaakt dat je nog lekker kon smoken aan boord van vliegtuig zeker
Omdat vliegvelden de plek zijn met meeste idioten op ratio.quote:
Das kloten hé, snel aangeschoten zijn.quote:
Tegenwoordig kunnen mensen niets meer hebbenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg.
Standaard misselijk van rooklucht, laat staan in een vliegtuig dat![]()
![]()
1x meegemaakt op vlucht naar Barcelona echt lekkerquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vader wel als puber.
Ik niet helaas.
nooit zo'n last van danquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat vliegvelden de plek zijn met meeste idioten op ratio.
stoned op vlucht of gewoon sigaretquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:47 schreef Elan het volgende:
[..]
1x meegemaakt op vlucht naar Barcelona echt lekker
Had wel een x op Concorde willen meevliegen man
Laatste keer toen ik uit London naar Amsterdam moest vliegen had ik nog tablet in tas.quote:
Aangeschoten vind ik best chill en goedkoper als je dat snel bentquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:45 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Das kloten hé, snel aangeschoten zijn.
Pff dat had ik ook wel geweten bij assernacht bijna klappen gehad door een gast van 30. Ik zei wil je bier voor mij halen ik ben minderjarig. Hij werd helemaal boos.
Rooklucht is gewoon echt heel erg viesquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tegenwoordig kunnen mensen niets meer hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |