abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 juli 2015 @ 11:15:29 #1
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_153999827

3D-Windkaart wereld

Wetter3 Wereld weer (Duits)
Wetteronline Duits
Estofex Europa weer (Engels)
Wetterzentrale Wereld weer (Duits)
Severeweatheroutlook Benelux weer (Nederlands)
Meteo-Service.nl
WeatherService België en West-Europa weer (Nederlands)
Verzameling weerkaarten Europa weer (Nederlands/Engels)
Noodweer Waarschuwingen voor de Benelux
Weerwoord Vlaams/Nederlands weerforum
Stormplatform Weerplatform Benelux

SPOILER: Uitleg symbolen weerkaarten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KNMI begrippen (nederlands)
Extreem weer begrippen (nederlands)
Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)

Kanaalrat
Polar Low
Windschering
CAPE + Liftedindex
GFS & Europese weermodel

Waar woont iedereen?

Realtime onweermeldingen

Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 2 juli 2015 @ 11:15:57 #2
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_153999840
Maar kunnen we vanavond onweer verwachten of niet ?
opgezegd@fok.nl
  Moderator donderdag 2 juli 2015 @ 11:15:59 #3
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_153999841
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 11:14 schreef INViCTuS het volgende:
Treden inmiddels wel redelijke verschillen op tussen Oost/Zuid/Zuidoost en de gebieden aan zee.
zoals het ook hoort eigenlijk toch? :)
pi_153999844
Lijkt vandaag koeler dan gister op dit tijdstip.
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 2 juli 2015 @ 11:18:02 #5
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_153999891
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 11:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hier niet, voelt warmer dan gisteren. Ook wat benauwder ;(
En dan hebben wij ook nog eens geen onweerskansen ;(
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_153999913
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 11:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu 3 graden kouder dan gisteren in Voorschoten-Den Haag, het is ''maar'' 24,5
  donderdag 2 juli 2015 @ 11:19:02 #7
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_153999923
Never Stop Exploring!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 2 juli 2015 @ 11:19:06 #8
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_153999927
Hier in Den Helder koelt het nu alleen maar af, tot zo'n 19 graden vanavond om 23 uur.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  donderdag 2 juli 2015 @ 11:19:08 #9
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_153999928
30 graden is bereikt. Hier stijgt de temperatuur elk uur met 1 graad. Ik ben weggesmolten aan het eind van de dag.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  donderdag 2 juli 2015 @ 11:19:20 #10
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_153999938
quote:
6s.gif Op donderdag 2 juli 2015 11:19 schreef Dagoduck het volgende:
Hier in Den Helder koelt het nu alleen maar af, tot zo'n 19 graden vanavond om 23 uur.
heerlijk. Veldhoven 31 nu.
opgezegd@fok.nl
  donderdag 2 juli 2015 @ 11:20:31 #11
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_153999967
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 11:15 schreef FoXje het volgende:
Maar kunnen we vanavond onweer verwachten of niet ?
- FORECAST OP BASIS VAN GFS00, WRF-ARW00, ECMWF12 en Harmonie --
Zoals door velen als is opgemerkt trekt er vandaag een thermische vore over het land waarvan de as meest noordwest-zuidoost georiënteerd is. Aan de oostflank van deze thermische voor overheerst er een zuidoostelijke stroming, terwijl de wind aan de westflank ervan meer uit noordwestelijke richting komt. Kijkende naar de verticale profielen oost en west van de vore, kan worden gezegd dat er aan de westflank meer vocht voorhanden is in combinatie met een overlap van zowel potentiële energie als kinematische processen. In het oosten daarentegen is de hoeveelheid potentiele energie groter, maar ontbreekt het met name aan diepe shear. In kader van het mogelijk ontstaan van (onweers)buien vandaag zijn er grofweg 3 hoofdscenario’s te onderscheiden boven de Benelux. Gezien de grote onzekerheid zal ik ze allemaal kort behandelen.

Scenario 1: Er gebeurd helemaal niets
Voor de onweerliefhebbers geen wenselijk scenario, maar helaas niet ondenkbaar. Ondanks de aanwezigheid van de thermische vore kan het zijn dat parcels uit de grenslaag niet tot aan het vrij hoge LFC (Level of Free Convection, vandaag >3000m) worden gebracht. Pas wanneer parcels kunnen worden gelift tot voorbij het LFC kan er een bui ontstaan. GFS komt nog met vrij veel vocht nabij het oppervlak, wat waarschijnlijk een overschatting is van de werkelijkheid. Wanneer het dauwpunt 2 graden lager uitvalt, zal het LFC met bijna 500 meter stijgen, waardoor het nog moeilijker wordt om parcels tot nét voorbij het LFC te liften in de vore. Vrije convectie door behalen van de convectieve temperatuur is vandaag niet haalbaar. Kaarten met convectieve temperaturen laten zien dat we op de meest gunstige plaatsen alsnog 5 graden ‘te kort komen’.

Scenario 2: Buien aan de westflank van de vore
Aan de westflank van de vore heerst een vochtiger milieu aan de westzijde van de EML wat mooi in progtemps te zien is. Op ongeveer 800hPa lijkt een wat meer vochtige laag te zitten. Wanneer dit parcel tot aan zijn LFC kan worden gelift komt er alsnog bijna 1500J/kg MUCAPE vrij wat overigens ruim voldoende is om forse convectie toe te staan. Een aantal weermodellen ondersteunen initiatie van convectie aan de westflank van de vore (GFS, EC) terwijl de non-hydrostatische weermodellen (WRF, Harmonie) nauwelijks signaal geven. Dit heeft allemaal met maken met de afwezigheid van een duidelijke trigger, want ook het MU-parcel (MU = Most Unstable) zal enige CIN moeten overwinnen. Onzekerheid hierin is dus nog groot.
Maar wanneer het tot convectie komt zal het elevated convectie zijn met wolkenbasissen rond 2700 meter. Dit betekent dat de aanwezige dynamiek in de relatief koele grenslaag niet kan worden benut. Echter is er redelijk wat diepe schering aanwezig (ongeveer 20-25m/s), die ondanks de elevatie van de buien grotendeels effectief benut kan worden. Dit kan leiden tot enige organisatie in buien, denk dan vooral aan lijnvorming. Gezien de vrij forse DCAPE moet er in deze setting wel rekening gehouden worden met convectieve windstoten van 90-100km/h, iets dat onder andere IVENS ondersteunt. Ook zijn gezien de diepe schering en hoeveelheid beschikbare energie hagelstenen tot 2cm niet onmogelijk en kan er lokaal veel water in korte tijd vallen gezien de forse waarden in PW (Precipitable Water).
?
Scenario 3: Buien nabij of ten oosten van de vore
Dit scenario is voor de onweerliefhebbers het meest wenselijke scenario. Wanneer een bui nabij de vore ontstaat (daar ga ik maar even vanuit, verder naar het oosten is geen trigger aanwezig), kan deze vanaf het oppervlak worden gevoed. Dit zou betekenen dat alle aanwezige heliciteit, die overigens nabij de vore sterk verhoogd is, volop benut kan worden. Dit zou betekenen dat convectie dat vanaf het oppervlak ontstaat zich zeer goed kan organiseren ondanks de mindere mate van diepe schering naarmate de vore oostwaarts trekt.
SREH03-waarden pieken nabij de vore tot ongeveer 500m2/s2 en overlapt met ongeveer 10-15m/s diepe schering en MLCAPE van ongeveer 2000J/kg. Een bui die zich in dit milieu weet te ontwikkelen is ook direct een potentieel gevaarlijke bui die zich kan doorontwikkelen tot volwaardige supercell (convectieve modus laat zeer goed georganiseerd multicell/supercell zien). Gezien de curve in de hodogram van het windprofiel in de onderste 3 kilometer zullen rightmovers verreweg de meest dominante buien worden. Wanneer er daadwerkelijk een dergelijke bui initieert, volgen er onmiddellijk risico’s als zware windstoten, lokaal zeer veel neerslag, hagelstenen van 4-5cm en is zelfs tornadogenesis niet uit te sluiten. Gezien de relatief lage waarden in diepe schering landinwaarts verwacht ik niet dat dergelijke buien uren zullen leven.
Mocht het tot clustering komen nabij de vore dan is het grootste gevaar het ontstaan van een bow echo die gepaard kan gaan met forse windstoten.

Het meest waarschijnlijke scenario lijkt scenario 2 te gaan worden met meest elevated buien aan de westzijde van de vore. Dit op basis van de forse CIN en hoge LFC’s. Als, maar ook ALS het tot buien komt nabij de vore EN ook nog eens surface based zijn, dan is er een hoge aandacht vereist vanwege het grote potentiële gevaar. Echter is de kans hierop vooralsnog aan de lage kant. Tot grootschalig onweer zal het niet komen, maar lokaal kunnen buien gezien de setting fors uitpakken! Meest waarschijnlijke convectieve modus lijkt multicell.
Never Stop Exploring!
  donderdag 2 juli 2015 @ 11:22:15 #12
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_154000026
Hier nog steeds ondergemiddeld. Slechts 26.5 graden :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 2 juli 2015 @ 11:22:33 #13
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_154000038
ZWOLLE/Utrecht. - Vitens heeft gisteren alle records gebroken. Het bedrijf leverde in totaal 1,2 miljard liter drinkwater.
Dat is dertig procent meer dan normaal. Het bedrijf verwacht vandaag een nieuw record te vestigen.

Om de watervoorziening op peil te houden, vraagt Vitens haar 5,6 miljoen klanten (in Utrecht, Flevoland, Friesland, Overijssel, Gelderland en een deel van Noord-Holland en Drenthe) bewuster om te gaan met watergebruik en waar mogelijk te beperken.

Activiteiten zoals het sproeien van tuinen, het vullen van zwembadjes, en het wassen van auto's vragen zeer grote hoeveelheden water. Gevraagd wordt om deze activiteiten te beperken, met name tussen 18.00 en 22.00 uur 's avonds.

Waterdruk

Door de enorme vraag kan met name in de landelijke gebieden de waterdruk tijdens piekmomenten en in de avond aanzienlijk lager zijn dan normaal.

In vergelijking tot in stedelijk gebied, legt het drinkwater in buitengebieden een langere weg in de leidingen af voordat het bij de huizen uit de kraan stroomt. Doordat water altijd de snelste uitweg zoekt, stroomt het door de eerste kraan die openstaat het hardst. Mensen die relatief aan het eind van de waterleiding zitten, kunnen daardoor een wat lagere waterdruk ervaren. Er is voldoende water beschikbaar, maar door het verbruik over de dag te spreiden, kan iedereen van het water blijven genieten, benadrukt Vitens.

Bruin water

Een ander effect van de hoge waterafname is de mogelijkheid dat er af en toe op sommige plekken bruin water uit de kraan komt. Deze bruine kleur wordt veroorzaakt doordat bij een hoger waterverbruik de stroomsnelheid van het water aanzienlijk toeneemt. Hierdoor komen kleine ijzerdeeltjes los en die geven het water een bruine kleur. Dit is niet schadelijk voor de gezondheid, ijzer komt van nature voor in water.
Never Stop Exploring!
  donderdag 2 juli 2015 @ 11:25:33 #14
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_154000117
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 11:22 schreef INViCTuS het volgende:
ZWOLLE/Utrecht. - Vitens heeft gisteren alle records gebroken. Het bedrijf leverde in totaal 1,2 miljard liter drinkwater.
Dat is dertig procent meer dan normaal. Het bedrijf verwacht vandaag een nieuw record te vestigen.

Om de watervoorziening op peil te houden, vraagt Vitens haar 5,6 miljoen klanten (in Utrecht, Flevoland, Friesland, Overijssel, Gelderland en een deel van Noord-Holland en Drenthe) bewuster om te gaan met watergebruik en waar mogelijk te beperken.

Activiteiten zoals het sproeien van tuinen, het vullen van zwembadjes, en het wassen van auto's vragen zeer grote hoeveelheden water. Gevraagd wordt om deze activiteiten te beperken, met name tussen 18.00 en 22.00 uur 's avonds.

Waterdruk

Door de enorme vraag kan met name in de landelijke gebieden de waterdruk tijdens piekmomenten en in de avond aanzienlijk lager zijn dan normaal.

In vergelijking tot in stedelijk gebied, legt het drinkwater in buitengebieden een langere weg in de leidingen af voordat het bij de huizen uit de kraan stroomt. Doordat water altijd de snelste uitweg zoekt, stroomt het door de eerste kraan die openstaat het hardst. Mensen die relatief aan het eind van de waterleiding zitten, kunnen daardoor een wat lagere waterdruk ervaren. Er is voldoende water beschikbaar, maar door het verbruik over de dag te spreiden, kan iedereen van het water blijven genieten, benadrukt Vitens.

Bruin water

Een ander effect van de hoge waterafname is de mogelijkheid dat er af en toe op sommige plekken bruin water uit de kraan komt. Deze bruine kleur wordt veroorzaakt doordat bij een hoger waterverbruik de stroomsnelheid van het water aanzienlijk toeneemt. Hierdoor komen kleine ijzerdeeltjes los en die geven het water een bruine kleur. Dit is niet schadelijk voor de gezondheid, ijzer komt van nature voor in water.
Ik had toch een ijzertekort dus dat komt mooi uit :+
Trotste mama van Ambar
  Moderator / Redactie Sport donderdag 2 juli 2015 @ 11:32:03 #15
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_154000270
Leiden maximale temperatuur vandaag volgens Buienradar: 24 graden. Ik heb nieuws voor je; het is echt niet onder de 26 nu...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 2 juli 2015 @ 11:34:51 #16
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_154000321
Op dit moment is er een bloemkool aan het ontstaan boven het westen van België... veel te vroeg om het leuk te maken.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_154000446
dat dit kan in nederland
pi_154000497
Oops, heb gisteravond 800 liter drinkwater in een zwembadje gegooid. Sorry Vitens.

Aan de andere kant, er staan 2 regentonnen die hemelwater uit de regenpijp opvangen. Daar kunnen we de hele tuin deze hittegolf mee begieten.
  Redactie Frontpage donderdag 2 juli 2015 @ 11:44:59 #19
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_154000527
Klonk mag Assen wel in de fik steken. Het is nu echt te warm. Ik ben zwaar astmatisch, dus deze hitte is echt kut. Constant maar aan mijn pompje lurken voor extra zuurstof
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  Moderator donderdag 2 juli 2015 @ 11:45:51 #20
Dick Laurent Is Dead
pi_154000539
quote:
13s.gif Op donderdag 2 juli 2015 11:44 schreef Djeez het volgende:
Klonk mag Assen wel in de fik steken. Het is nu echt te warm. Ik ben zwaar astmatisch, dus deze hitte is echt kut. Constant maar aan mijn pompje lurken voor extra zuurstof
Het is ook nooit goed he :P
  donderdag 2 juli 2015 @ 11:46:06 #21
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_154000544
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 11:19 schreef FoXje het volgende:

[..]

heerlijk. Veldhoven 31 nu.
Toen ik dat typte was het 26,7. Nu is het 25,6.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  donderdag 2 juli 2015 @ 11:47:11 #22
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_154000562
quote:
6s.gif Op donderdag 2 juli 2015 11:46 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Toen ik dat typte was het 26,7. Nu is het 25,6.
32 nu :)
opgezegd@fok.nl
pi_154000567
quote:
Hoax. 2 weken geleden schreef je de kans op enig zomers weer dit jaar nog af.
Forcefield City Bewoner
  donderdag 2 juli 2015 @ 11:47:51 #24
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_154000574
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 11:34 schreef Nattekat het volgende:
Op dit moment is er een bloemkool aan het ontstaan boven het westen van België... veel te vroeg om het leuk te maken.
Deze honden weten er wel raad mee.

http://9gag.com/gag/aDmmXP9
  Moderator donderdag 2 juli 2015 @ 11:49:13 #25
Dick Laurent Is Dead
  donderdag 2 juli 2015 @ 11:49:48 #26
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_154000608
Bijna 30 graden in Groningen.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  donderdag 2 juli 2015 @ 11:50:18 #27
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_154000621

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En voor vrijdag een "extended forecast" met een level 2 voor noordwest Frankrijk en west en midden België.

[ Bericht 37% gewijzigd door JDude op 02-07-2015 11:57:33 ]
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  donderdag 2 juli 2015 @ 11:51:04 #28
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_154000638
Ik ga de ramen open zetten, het is buiten nu koeler dan binnen.
pi_154000680
quote:
14s.gif Op donderdag 2 juli 2015 11:50 schreef JDude het volgende:
[ afbeelding ]
Fanatiek. Ben benieuwd :P
Forcefield City Bewoner
  Redactie Frontpage donderdag 2 juli 2015 @ 11:57:29 #30
3926 crew  Djeez
pi_154000763
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 11:47 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Hoax. 2 weken geleden schreef je de kans op enig zomers weer dit jaar nog af.
Gelukkig volgende week weer guur, kan ik weer mooi klagen
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_154000961
quote:
6s.gif Op donderdag 2 juli 2015 11:51 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga de ramen open zetten, het is buiten nu koeler dan binnen.
Ik ook, waait nu lekker door.
pi_154000969
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 11:49 schreef Revanches het volgende:
Bijna 30 graden in Groningen.
Brrrr... wat koud :P

33.1 op het weerstation bij Arcen.
Dan zal het hier (Venlo) wel 35 (centrum) zijn
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  donderdag 2 juli 2015 @ 12:06:32 #33
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_154000971
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:05 schreef StephanL het volgende:

[..]

Ik ook, waait nu lekker door.
Ik zal nog even de ventilator zoeken voor dat extra briesje.
  Moderator donderdag 2 juli 2015 @ 12:07:27 #34
Dick Laurent Is Dead
pi_154000991
30 graaien zijn in de Bilt ook weer gehaald. Tropico dia numero dos!
pi_154001110
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 11:32 schreef Nattekat het volgende:
Leiden maximale temperatuur vandaag volgens Buienradar: 24 graden. Ik heb nieuws voor je; het is echt niet onder de 26 nu...
Ik lig lekker op een handdoekje in Vlietland en dat is bijzonder aangenaam met het verkoelende briesje :D
  donderdag 2 juli 2015 @ 12:22:08 #36
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_154001344
quote:
Veel te warm om nu van Venlo naar Assen te rijden :')

Maar sterkte in ieder geval.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 2 juli 2015 @ 12:26:08 #37
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_154001436
13 graden verschil tussen Zeeland en Limburg :X
  Redactie Frontpage donderdag 2 juli 2015 @ 12:27:46 #38
3926 crew  Djeez
pi_154001466
http://zomerradar.buienradar.nl/temperatuur

eind vd middag 39 graden voorspeld in de Achterhoek
pi_154001485
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_154001490
Het was al rond 11.00 uur 35 graden hier in de Achterhoek.
pi_154001527
quote:
14s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:27 schreef Djeez het volgende:

Lekker :D :P
pi_154001531
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:28 schreef Kw4Kje het volgende:
Het was al rond 11.00 uur 35 graden hier in de Achterhoek.
Sterkte dan maar :D
pi_154001545
quote:
14s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:27 schreef Djeez het volgende:

Van mij mag het :P
Als het dan toch al niet uit te houden is, kom maar door met dat record dan :s)
Forcefield City Bewoner
  Redactie Frontpage donderdag 2 juli 2015 @ 12:32:24 #44
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_154001561
In vergelijking met gisteren is het hier nu gewoon koud :X

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 2 juli 2015 @ 12:32:47 #45
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_154001572
Verschillen worden steeds groter:

Never Stop Exploring!
  donderdag 2 juli 2015 @ 12:33:34 #46
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_154001591
Ik moet trouwens stiekem wel lachen om de TT aangezien Annelie is vernoemd naar een bejaarde dame die die vernoeming als een cadeau voor haar 90ste verjaardag heeft gekregen.

http://www.tz.de/welt/hit(...)annt-zr-5191439.html
pi_154001603
Zijn we al dood?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_154001623
Heeft iemand al gezegd dat het warm is?
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  donderdag 2 juli 2015 @ 12:35:58 #49
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_154001625
Wederom het NRC met een mooie fotoserie: http://www.nrc.nl/inbeeld(...)-de-hitte-van-boven/
  donderdag 2 juli 2015 @ 12:37:34 #50
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_154001661
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:35 schreef Burner82 het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat het warm is?
Ja, Djeez, al moet ik wel zeggen dat als iemand die in het kustgebied hier komt melden dat het te koud is dat ik hem hoogstpersoonlijk op kom halen naar Limburg breng en daar aan een willekeurig wegkruis vast maak.
pi_154001694
pi_154001703
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:37 schreef Klonk het volgende:

[..]

Ja, Djeez, al moet ik wel zeggen dat als iemand die in het kustgebied hier komt melden dat het te koud is dat ik hem hoogstpersoonlijk op kom halen naar Limburg breng en daar aan een willekeurig wegkruis vast maak.
Zullen we samen gaan? :+ Of is de A73 al gesmolten?
  donderdag 2 juli 2015 @ 12:40:56 #53
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_154001745
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:39 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Zullen we samen gaan? :+ Of is de A73 al gesmolten?
Ik heb een busje met 8 zitplaatsen we kunnen een hele knokploeg meenemen :D

Al moet ik mijn dan denk ik wel uitleggen waarom ik volgens het trackingsysteem wat in de bus in Zeeland zit in plaats van Venlo.

En ik hoor het verkeer nog rijden in de verte dus het asfalt doet het nog :P
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 juli 2015 @ 12:41:35 #54
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_154001759
quote:

[..]

Wedden van niet.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_154001771
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:40 schreef Klonk het volgende:

[..]

Ik heb een busje met 8 zitplaatsen we kunnen een hele knokploeg meenemen :D

Al moet ik mijn dan denk ik wel uitleggen waarom ik volgens het trackingsysteem wat in de bus in Zeeland zit in plaats van Venlo.

En ik hoor het verkeer nog rijden in de verte dus het asfalt doet het nog :P
Kunnen we meteen beetje afkoelen in zeeland...
Ik denk dat als je zegt dat er mensen in Zeeland het te koud vinden momenteel, je baas nog wel mee gaat :+
  donderdag 2 juli 2015 @ 12:43:08 #56
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_154001802
quote:
11s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:41 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Wedden van niet.
Sssssttttttt }:|
pi_154001804
Geen idee waarom de ANWB dit meldt, maar ok...

ANWBverkeer twitterde op donderdag 02-07-2015 om 11:31:20 Vanmiddag kan vooral in Zeeland een #onweersbui voorkomen, vanavond kunnen ook elders enkele regen- en onweersbuien ontstaan. reageer retweet
  donderdag 2 juli 2015 @ 12:43:41 #58
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_154001816
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:42 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Kunnen we meteen beetje afkoelen in zeeland...
Ik denk dat als je zegt dat er mensen in Zeeland het te koud vinden momenteel, je baas nog wel mee gaat :+
Wou net zeggen, kunnen beter daar blijven dan, pootjes in de zee, pilsje erbij
pi_154001819
Gaat het nog veel warmer worden? Al met al lijkt het als de wind wat aantrekt dat het in de Bilt nu op zijn warmst is en weer zou kunnen gaan afkoelen; dan hebben we de "hittegolf" waarschijnlijk maar net gehaald.
pi_154001833
quote:
14s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:43 schreef Klonk het volgende:

[..]

Wou net zeggen, kunnen beter daar blijven dan, pootjes in de zee, pilsje erbij
Zou er nog plek zijn in Renesse? :P
pi_154001835
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:43 schreef zatoichi het volgende:
Gaat het nog veel warmer worden? Al met al lijkt het als de wind wat aantrekt dat het in de Bilt nu op zijn warmst is en weer zou kunnen gaan afkoelen; dan hebben we de "hittegolf" waarschijnlijk maar net gehaald.
Oh zie nu net na de refresh dat hij er overheen knalt, nu 31.1 in de Bilt.

Kom maar op met die warmte!
  donderdag 2 juli 2015 @ 12:45:02 #62
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_154001848
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:43 schreef zatoichi het volgende:
Je volgt de weerberichten niet :D

Vandaag is nog maar een opwarmertje voor Zaterdag _O-
  donderdag 2 juli 2015 @ 12:45:35 #63
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_154001865
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:44 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Zou er nog plek zijn in Renesse? :P
Teveel Pruisen in Renesse, kun je beter naar Ouddorp ofzo gaan, wat rustiger :P
pi_154001881
Weet iemand waarom ze maar blijven volhouden dat het dinsdag zo warm wordt tussendoor?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 2 juli 2015 @ 12:46:36 #65
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_154001885
quote:

[..]

Het is koud :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_154001898
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ben je ziek? :P
  donderdag 2 juli 2015 @ 12:47:17 #67
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_154001906
Hadden we doe zuinig aan met water al gehad voor de bingokaart?
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)er-vanwege-de-hitte/
  donderdag 2 juli 2015 @ 12:48:29 #68
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_154001942
quote:

[..]

Adres svp, even boterhammen eten dan ben ik rond een uurtje of 3 half 4 daar
pi_154001952
Hier in het oosterse puntje van het exotische Twente is het nu rond de 34 graden.....
  donderdag 2 juli 2015 @ 12:49:11 #70
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_154001961
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:47 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Ben je ziek? :P
Als er een ziekte zou zijn waar je het koud van zou krijgen, laat maar doorkomen
pi_154001973
quote:

[..]

Hier ook..ik woon in het westen met een schuifpui op het westen op de 4e verdieping..

Toen ik wakker werd was het 29 graden in huis, nu nog maar 24 :)
Hell To The Liars
  Moderator / Redactie Sport donderdag 2 juli 2015 @ 12:50:10 #72
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_154001989
quote:
14s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:48 schreef Klonk het volgende:

[..]

Willem-Alexanderlaan 1
2351 DZ Leiderdorp

Moet dan wel eerst even langs de lokale super.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage donderdag 2 juli 2015 @ 12:50:31 #73
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_154001993
Begint al wel aardig bewolkt te worden overigens.
_____
  donderdag 2 juli 2015 @ 12:50:50 #74
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_154002003
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:50 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Willem-Alexanderlaan 1
2351 DZ Leiderdorp

Moet dan wel eerst even langs de lokale super.
_O-
pi_154002015
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:45 schreef Klonk het volgende:

[..]

Je volgt de weerberichten niet :D

Vandaag is nog maar een opwarmertje voor Zaterdag _O-
Dat weet ik wel, maar morgen wordt het volgens het KNMI 29 graden in de Bilt, en zaterdag 32/35. De hittegolf eindigt hoe dan ook woensdag en met een beetje pech al zondag. Niet dat dat erg is, maar in de statistiek is het er één met maar drie tropische dagen (het minimum dus) en maximaal vier zomerse dagen. Een kleintje dus :)
pi_154002017
quote:
14s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:48 schreef Klonk het volgende:

[..]

Rij je even via Roermond? Woon dicht bij de afslag :P
  donderdag 2 juli 2015 @ 12:51:07 #77
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_154002020

Glijbaan :D
  donderdag 2 juli 2015 @ 12:51:30 #78
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_154002025
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:51 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Rij je even via Roermond? Woon dicht bij de afslag :P
Uiteraard, we kunnen nattekat ook vragen het bier koud te zetten
  Moderator / Redactie Sport donderdag 2 juli 2015 @ 12:51:51 #79
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_154002030
Oja, mijn huis wordt bewaakt door agressieve scholeksters.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 2 juli 2015 @ 12:52:10 #80
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_154002037
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:51 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Dat weet ik wel, maar morgen wordt het volgens het KNMI 29 graden in de Bilt, en zaterdag 32/35. De hittegolf eindigt hoe dan ook woensdag en met een beetje pech al zondag. Niet dat dat erg is, maar in de statistiek is het er één met maar drie tropische dagen (het minimum dus) en maximaal vier zomerse dagen. Een kleintje dus :)
Ik zou pech en geluk om willen draaien met uw welnemen :')
pi_154002040
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:51 schreef Klonk het volgende:

[..]

Goed idee..
  Moderator / Redactie Sport donderdag 2 juli 2015 @ 12:52:15 #82
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_154002041
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:51 schreef Klonk het volgende:

[..]

Is goed ^O^
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_154002049
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:52 schreef Klonk het volgende:

[..]

Ik zou pech en geluk om willen draaien met uw welnemen :')
Dit :)
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  donderdag 2 juli 2015 @ 12:52:57 #84
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_154002051
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:51 schreef Nattekat het volgende:
Oja, mijn huis wordt bewaakt door agressieve scholeksters.
Ik heb een motorhelm

fuck de scholeksters :')
  Moderator / Redactie Sport donderdag 2 juli 2015 @ 12:53:26 #85
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_154002059
quote:
6s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:52 schreef Klonk het volgende:

[..]

Ik heb een motorhelm

fuck de scholeksters :')
Regel ook oorbescherming, want ze maken een kutgeluid :')

100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 2 juli 2015 @ 12:53:38 #86
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_154002068
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Is goed ^O^
Je woont heul niet op het gemeentehuis, wedden :D
  donderdag 2 juli 2015 @ 12:54:06 #87
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_154002078
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Als je mij een kut kunt laten zien die kan fluiten
pi_154002083
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:47 schreef Klonk het volgende:
Hadden we doe zuinig aan met water al gehad voor de bingokaart?
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)er-vanwege-de-hitte/
L1weer twitterde op donderdag 02-07-2015 om 12:33:21 Bij bloedheet weer met meer dan 30 graden drinken koeien buiten per dag ruim 150 liter water! #L1 https://t.co/zEJ07lPGAl reageer retweet
Haal de koeien ook maar binnen dan....
  donderdag 2 juli 2015 @ 12:54:30 #89
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_154002087
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Wat hebben die beesten toch een heerlijk typisch geluid.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_154002095
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:26 schreef Klonk het volgende:
13 graden verschil tussen Zeeland en Limburg :X
Die 20 graden moet je niet al te serieus nemen; dat meetstation staat nagenoeg in zee. Die 26 daar is wat realistischer.

Hier te Emmeloord zijn zitten we op 33 graden. Maar het is nog redelijk te doen. Stil blijven liggen in de schaduw en genieten van het iets verfrissende briesje wat er staat.
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
  Moderator / Redactie Sport donderdag 2 juli 2015 @ 12:55:19 #91
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_154002104
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:53 schreef Klonk het volgende:

[..]

Je woont heul niet op het gemeentehuis, wedden :D
Goed, je hebt me door :@

Brandwacht 32
2353 DG Leiderdorp

aka Fort Wetcat
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_154002177
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Goed, je hebt me door :@

Brandwacht 32
2353 DG Leiderdorp

aka Fort Wetcat
Hoe koud is het daar dan eigenlijk?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 2 juli 2015 @ 13:01:26 #93
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_154002232
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:59 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Hoe koud is het daar dan eigenlijk?

Geloof er geen barst van, maar dit is wat buienradar zegt :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_154002254
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 13:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Schaatsen kunnen weer uit het vet daar.
Forcefield City Bewoner
pi_154002255
quote:

[..]

[ afbeelding ]

die 33 in Limburg kun je wel geloven :P
  donderdag 2 juli 2015 @ 13:02:25 #96
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_154002262
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:55 schreef i2Them2 het volgende:

[..]

Die 20 graden moet je niet al te serieus nemen; dat meetstation staat nagenoeg in zee. Die 26 daar is wat realistischer.

Hier te Emmeloord zijn zitten we op 33 graden. Maar het is nog redelijk te doen. Stil blijven liggen in de schaduw en genieten van het iets verfrissende briesje wat er staat.
Net als dat je die in Hoek van Holland niet al te serieus moet nemen bij serieus zomerweer :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 2 juli 2015 @ 13:02:56 #97
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_154002276
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Als ik buiten kom geloof ik best iets van die 34 :')
  donderdag 2 juli 2015 @ 13:03:07 #98
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_154002281
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 13:02 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Schaatsen kunnen weer uit het vet daar.
Tijd dat ELF weer opengaat.
  donderdag 2 juli 2015 @ 13:03:22 #99
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_154002287
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 13:02 schreef Klonk het volgende:

[..]

Als ik buiten kom geloof ik best iets van die 34 :')
Verdomme lekker is dat he O+
  donderdag 2 juli 2015 @ 13:03:37 #100
133321 Burner82
Speedo fan
pi_154002296
Goede titel wel :+

quote:
Thee? Koffie? Chocomel? Of kraanwater?
Wie met dit weer in Echt (en omgeving) verkoeling wil zoeken in een met de kraan gevuld pierenbadje, zal zijn duik moeten nemen in vies, cola-bruin water. De reden van het bruine kraanwater? Het pompstation in Pey. Daar wordt water met een hoog mangaangehalte uit de grond gehaald. Net als roest zorgt het voor een bruine kleur.
  donderdag 2 juli 2015 @ 13:03:56 #101
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_154002301
Ik vind de warme wadden eigenlijk ook wel opvallend.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 2 juli 2015 @ 13:04:00 #102
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_154002305
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 13:02 schreef Burner82 het volgende:

[..]

die 33 in Limburg kun je wel geloven :P
Ik zou dat hier ook bijna geloven :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_154002333
Het valt wel mee met de warmte hier nu aan de kust :)

Vannacht was het echt nog heel lang te heet.
Do what you love, love what you do!
  donderdag 2 juli 2015 @ 13:05:30 #104
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_154002337
32,4 graden in de weilanden, dus hier op 3 hoog iets warmer.
Trotste mama van Ambar
pi_154002394
Gezellig aan het strand 8-)

http://hdtv.webcam.nl/hoekvanholland/
  donderdag 2 juli 2015 @ 13:10:42 #106
133321 Burner82
Speedo fan
pi_154002452
quote:
2s.gif Op donderdag 2 juli 2015 13:08 schreef aloa het volgende:
Gezellig aan het strand 8-)

http://hdtv.webcam.nl/hoekvanholland/
Lekker verbranden :P
pi_154002513
En daar is de 35 graden

[ Bericht 27% gewijzigd door Nattekat op 02-07-2015 13:25:45 ]
  donderdag 2 juli 2015 @ 13:14:21 #108
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_154002527
Het voelt buiten aan alsof god een nieuwe fohn heeft gekocht en die aan het testen is :')

Doet me nog het meeste denken aan het hotel waar ik afgelopen weekend was (met zwembad, had ik dat nu maar :') ) en daar hadden ze een soort van sauna zonder het vocht een hele droge hitte. Ben even kwijt hoe ze dat officieel noemen. Dat gevoel...
  donderdag 2 juli 2015 @ 13:16:46 #109
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_154002580
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 13:13 schreef -CRASH- het volgende:
En daar is de 35 graden
[ afbeelding ]
Ik zie hem niet
Hmz...
pi_154002600
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 13:13 schreef -CRASH- het volgende:
En daar is de 35 graden
[ afbeelding ]
Vooruitziende blik?
Forcefield City Bewoner
  donderdag 2 juli 2015 @ 13:18:40 #111
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_154002613
Een stageloper bij de Kolner Verkehr Betriebe heeft een kaart gemaakt waar ijssalons (bestaan ook voor bloemenwinkels en biergarten trouwens) liggen en welk openbaar vervoer daarbij in de buurt stopt :D

http://www.kvb-koeln.de/german/kampagnen/themennetzplaene.html
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 2 juli 2015 @ 13:19:01 #112
862 Arcee
Look closer
pi_154002622
quote:
11s.gif Op donderdag 2 juli 2015 13:16 schreef Koelkastje het volgende:
Ik zie hem niet
Blijkbaar net even weer wat gezakt, maar: http://www.weerplaza.nl/actueel/extremen/
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_154002623

[ Bericht 28% gewijzigd door Nattekat op 02-07-2015 13:26:04 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 2 juli 2015 @ 13:19:35 #114
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154002635
In de trein Is het nog best uit te houden ^O^
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_154002642
Net was de 34.6 bij Venlo nog 35.0 :P
pi_154002681
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 13:18 schreef Klonk het volgende:
Een stageloper bij de Kolner Verkehr Betriebe heeft een kaart gemaakt waar ijssalons (bestaan ook voor bloemenwinkels en biergarten trouwens) liggen en welk openbaar vervoer daarbij in de buurt stopt :D

[ afbeelding ]

http://www.kvb-koeln.de/german/kampagnen/themennetzplaene.html
In Augustus naar Gamescom in Köln.
Zal dan eens een ijsboertje gaan opzoeken
pi_154002692
Het koelt af hier :{
  donderdag 2 juli 2015 @ 13:22:02 #118
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_154002706
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 13:21 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

In Augustus naar Gamescom in Köln.
Zal dan eens een ijsboertje gaan opzoeken
Hoef je niet tot augustus te wachten, iets met clevers en het is goed hier in de buurt :P
  donderdag 2 juli 2015 @ 13:22:44 #119
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_154002723
Lekker briesje hier vlak bij de kust, sterkte aan de rest van het land.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 2 juli 2015 @ 13:25:06 #120
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_154002794
Willen jullie svp die plaatjes eerst ergens uploaden ipv hotlinken? :*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 2 juli 2015 @ 13:25:35 #121
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_154002809
De wind in Twente begint weer op te pakken, warme wind ;(!
Hmz...
  Moderator donderdag 2 juli 2015 @ 13:25:56 #122
Dick Laurent Is Dead
pi_154002821
OMG DE ARKO HIER IN HET GEBOUW IS ER ZOJUIST MEE OPGEHOUDEN :o :o :o
  donderdag 2 juli 2015 @ 13:26:24 #123
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_154002837
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 13:25 schreef Nattekat het volgende:
Willen jullie svp die plaatjes eerst ergens uploaden ipv hotlinken? :*
Eens, voor als mensen nog eens terug willen kijken :)!
Hmz...
  Moderator / Redactie Sport donderdag 2 juli 2015 @ 13:26:26 #124
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_154002839
quote:
9s.gif Op donderdag 2 juli 2015 13:25 schreef dick_laurent het volgende:
Maar goed ook, ARKO maakt het enkel warmer met dit weer.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 2 juli 2015 @ 13:26:54 #125
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_154002847
Ik heb het dit jaar al eens warmer gehad en op de 1 of andere manier voelt dat nu dan wel anders/beter aan. Lanzarote heb ik de 40 net wel/niet aangetikt, maar daar stond een windkracht 6 bij wat het pas echt een hete lucht oven deed lijken. Dat was best wel apart! Alsof je de oven aan hebt staan en vervolgens die klep opentrekt. Zo'n ontzettend droge en hete lucht en dat continu
Never Stop Exploring!
  donderdag 2 juli 2015 @ 13:27:38 #126
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_154002866
quote:
9s.gif Op donderdag 2 juli 2015 13:25 schreef dick_laurent het volgende:
Iemand heeft alle ramen dichtgedaan?
Hmz...
  Moderator donderdag 2 juli 2015 @ 13:29:42 #127
Dick Laurent Is Dead
pi_154002933
quote:
10s.gif Op donderdag 2 juli 2015 13:27 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Iemand heeft alle ramen dichtgedaan?
Nee er kwam zojuist een mail door ICT verstuurd met als mededeling dat ie het begeven had, oorzaak nog onbekend. Ik merk het nu al. Begint vies plakkerig te worden hier. Ik verhuis denk ik zo naar onze opnamestudio die helemaal geblindeerd is. Daar is het tenminste koel :s)
  donderdag 2 juli 2015 @ 13:30:37 #128
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_154002954
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 13:29 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Nee er kwam zojuist een mail door ICT verstuurd met als mededeling dat ie het begeven had, oorzaak nog onbekend. Ik merk het nu al. Begint vies plakkerig te worden hier. Ik verhuis denk ik zo naar onze opnamestudio die helemaal geblindeerd is. Daar is het tenminste koel :s)
Je bedoeld de airco dus, niet de arko
Hmz...
  Moderator donderdag 2 juli 2015 @ 13:31:39 #129
Dick Laurent Is Dead
pi_154002974
quote:
10s.gif Op donderdag 2 juli 2015 13:30 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Je bedoeld de airco dus, niet de arko
excuus, ja
pi_154002980
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 13:29 schreef dick_laurent het volgende:
Nee er kwam zojuist een mail door ICT verstuurd met als mededeling dat ie het begeven had,
Wat heeft ICT met de airco te maken? :?
pi_154003031
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 13:22 schreef Klonk het volgende:

[..]

Hoef je niet tot augustus te wachten, iets met clevers en het is goed hier in de buurt :P
Idd.... Maar met deze hitte ga ik niet naar buiten
  donderdag 2 juli 2015 @ 13:35:40 #132
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_154003066
De website van het weerstation van de uni er mee opgehouden :o
Denk dat alle pc's het hebben begeven in dat kleine gebouwtje van de hitte.
Trotste mama van Ambar
  donderdag 2 juli 2015 @ 13:35:54 #133
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_154003086
35.4 in Maastricht. Nog 3.1 te gaan :P
pi_154003099
35.4 in Maastricht
  donderdag 2 juli 2015 @ 13:37:03 #136
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_154003110
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 13:36 schreef fiktorvischer het volgende:
35.4 in Maastricht. Nog 3.1 te gaan :P
Kunnen we niet beter mikken op een kouderecord voor 2 Juli :D
  donderdag 2 juli 2015 @ 13:37:50 #137
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_154003132
Het is boven de 35 hier, mag ik nu een ijsje uit de vriezer gaan pakken?
(Verbaasde me overigens dat ze gisteren bij de supermarkt meer dan genoeg ijs hadden. Goed ingekocht of mensen die tot het allerlaatste moment wachten? )
Ik heb drie dozen peerijsjes gekocht B-)
pi_154003136
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 13:37 schreef Klonk het volgende:
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat we dat niet meer gaan halen vandaag :P
pi_154003142
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 13:37 schreef Klonk het volgende:

[..]

Zou wat zijn, in Zeeland het kouderecord en in Limburg het warmterecord verbreken op een dag :D Dat maken we geen tweede keer mee
pi_154003160
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 13:37 schreef Gwywen het volgende:
Het is boven de 35 hier, mag ik nu een ijsje uit de vriezer gaan pakken?
(Verbaasde me overigens dat ze gisteren bij de supermarkt meer dan genoeg ijs hadden. Goed ingekocht of mensen die tot het allerlaatste moment wachten? )
Ik heb drie dozen peerijsjes gekocht B-)
Gisteren was de ijsjes bijna op hier in de supermarkt. Gelukkig had ik vorige week al een een voorraadje aangelegd :P
  donderdag 2 juli 2015 @ 13:39:07 #141
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_154003172
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 13:37 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik heb een donkerbruin vermoeden dat we dat niet meer gaan halen vandaag :P
Joh :')
pi_154003192
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 13:39 schreef Klonk het volgende:

[..]

Joh :')
Sarcasme niet herkennen :')
  Moderator donderdag 2 juli 2015 @ 13:40:17 #143
Dick Laurent Is Dead
pi_154003204
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 13:32 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Wat heeft ICT met de airco te maken? :?
Fucking goede vraag. Ik werk op een hogeschool. Misschien geeft dat je een idee hoe shit hier werkt ;)
  donderdag 2 juli 2015 @ 13:41:17 #144
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_154003231
32.9 graden in Wageningen. Ik denk niet dat we de 40 halen die buienradar voorspelde.
Trotste mama van Ambar
pi_154003253
Wel jammer dat het zaterdag wat minder extreem lijkt te worden. Laat het dan maar gelijk tien graden afkoelen.
  Moderator donderdag 2 juli 2015 @ 13:43:59 #146
Dick Laurent Is Dead
pi_154003300
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 13:41 schreef fiktorvischer het volgende:
Wel jammer dat het zaterdag wat minder extreem lijkt te worden. Laat het dan maar gelijk tien graden afkoelen.
Idd.... laat het maar weer Hollands zomerweer worden. Ofwel 17 graden en heeeeeeel af en toe een zonnetje....tussen alle buien door :') :r
  donderdag 2 juli 2015 @ 13:44:13 #147
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_154003305
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 13:39 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Sarcasme niet herkennen :')
:|W
  donderdag 2 juli 2015 @ 13:44:18 #148
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_154003306
30,6 binnen, 33,3 buiten
ventilator draait al de hele dag
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
  donderdag 2 juli 2015 @ 13:44:29 #149
12172 Rabieluh
pi_154003310
  donderdag 2 juli 2015 @ 13:47:09 #150
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_154003368
http://www.wetteronline.d(...)n/europa?paraid=TXLD

quote:
Höchsttemperatur (°C), Tiefsttemperatur (°C) und Sonnenscheindauer (Std. am Tag)
Anzahl Wetterstationen: 2526Seite: 1 2 3 .. 127 Seite vor
A-Z | N-S | W-O | Höhe Max. Min. Sonne / Tag
Diyarbakir (674m, Türkei) 40.0 °C 21.0 °C -
Urfa/Sanliurfa (549m, Türkei) 39.0 °C 25.7 °C -
Batman (533m, Türkei) 39 °C 12 °C -
Siirt (896m, Türkei) 36.8 °C 29.4 °C -
Trier/Petrisberg (273m, Deutschland) 36.6 °C 19.7 °C 6.7 h
Palma de Mallorca (7m, Spanien) 36.2 °C 23.0 °C -
Werl (84m, Deutschland) 36.0 °C 17.2 °C 7.0 h
Gaziantep (701m, Türkei) 36.0 °C 16.0 °C -
Ercan Airport (91m, Zypern) 36 °C 20 °C -
Clermont/Aulnat (330m, Frankreich) 35.3 °C 21.6 °C -
St. Dizier/Robinson (140m, Frankreich) 35.2 °C 21.0 °C -
Bingol (1177m, Türkei) 35.1 °C 25.7 °C -
Volkel (21m, Niederlande) 35.0 °C 19.5 °C -
Maastricht-Beek (116m, Niederlande) 35.0 °C 22.8 °C -
Kleine-Brogel (64m, Belgien) 35.0 °C 20.0 °C -
Saint-Yan (242m, Frankreich) 35.0 °C 18.0 °C -
Düsseldorf/Flughafen (41m, Deutschland) 35.0 °C 24.7 °C 6.8 h
Geilenkirchen (90m, Deutschland) 35.0 °C 22.9 °C -
Nörvenich (120m, Deutschland) 35.0 °C 21.8 °C -
Malatya/Erhac (849m, Türkei) 35.0 °C 13.0 °C
Paar NL stations bij hoogst gemeten temperaturen van Europa vandaag.
pi_154003395
Het waait flink in Scheveningen, met dit weer en die warmte ben je binnen een dag bruin :D
🐱
  Moderator donderdag 2 juli 2015 @ 13:49:17 #152
Dick Laurent Is Dead
pi_154003419
quote:
7s.gif Op donderdag 2 juli 2015 13:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.wetteronline.d(...)n/europa?paraid=TXLD

[..]

Paar NL stations bij hoogst gemeten temperaturen van Europa vandaag.
Da zieddege ook nie elke dag! :D
pi_154003546
Waarom koelt het aan de kust ineens zo waanzinnig af?
  donderdag 2 juli 2015 @ 13:54:42 #154
377423 8Mile
La Flame
pi_154003569
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 13:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom koelt het aan de kust ineens zo waanzinnig af?
Zeewind
pi_154003726
quote:
7s.gif Op donderdag 2 juli 2015 13:48 schreef GekkePoes het volgende:
Het waait flink in Scheveningen, met dit weer en die warmte ben je binnen een dag bruin :D
Sinds wanneer wordt je bruin van warmte dan?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_154003799
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:01 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Sinds wanneer wordt je bruin van warmte dan?
Door de warme lucht word je sneller bruin als je aan zonlicht bent blootgesteld.
🐱
pi_154003812
quote:
7s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:03 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

Door de warme lucht word je sneller bruin als je aan zonlicht bent blootgesteld.
Onzin.
Nooit op wintersport geweest?
pi_154003827
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Onzin.
Nooit op wintersport geweest?
dan heb je reflectie van de sneeuw, en gaat het ook dubbel zo hard.
🐱
pi_154003909
quote:
7s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:04 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

dan heb je reflectie van de sneeuw, en gaat het ook dubbel zo hard.
Dat heeft dus alles met UV straling te maken. Niet met warmte.
pi_154003966
bijna de 36 aangetikt

🐱
pi_154003987
Het ziet er naar uit dat dat grote onweer op zee blijft, Middelburg krijgt nu wat mee maar zuid holland zal er waarschijnlijk niet mee te maken krijgen. Wel een lekker geknetter op lightningmaps met 72 ontladingen per minuut.
  Moderator donderdag 2 juli 2015 @ 14:12:53 #162
Dick Laurent Is Dead
pi_154004013
quote:
7s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:11 schreef GekkePoes het volgende:
bijna de 36 aangetikt

[ afbeelding ]
Wauw, zit gewoon ruim 16 graden verschil tussen het westen van zeeland en het oosten van limburg :o
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:12:59 #163
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_154004018
Arme oostelijke helft van Nederland.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_154004028
24.7 op mijn balkonnetje in Den Haag. heerlijk!
dag
pi_154004065
Maastricht 36 nu
pi_154004076
Heerlijke onweersbui gehad hier net (zit in Brugge).
Lekker beetje afgekoeld *O*
pi_154004079
Hoe laat wordt doorgaans het maximum op een dag bereikt?
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:16:09 #168
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_154004089
Deze bazin heeft net zonder flauw te vallen 3 kwartier in haar auto zonder airco gereden 😎
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_154004090
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:13 schreef Peter het volgende:
24.7 op mijn balkonnetje in Den Haag. heerlijk!
37.0 op mn balkonnetje. Net onder de douche gaan staan en zeiknat buiten gaan zitten :')
Forcefield City Bewoner
  Redactie Frontpage donderdag 2 juli 2015 @ 14:16:41 #170
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_154004102
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:15 schreef fiktorvischer het volgende:
Tussen 12.00 uur en 15.00 uur is de zon het krachtigst, rond een uur of 17.00 is het vaak wel het warmst nu.
_____
pi_154004117
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:15 schreef fiktorvischer het volgende:
rond 15:30 Dan kan de warmte erg blijven hangen. In de zomer tegen 17:00 vooral als het windstil word.
🐱
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:17:47 #172
12172 Rabieluh
pi_154004130
Onweer op zee, bedankt voor niks!
pi_154004180
36 gehaald in zuidelijkste puntje
🐱
pi_154004188
In de Achterhoek ook 36.
pi_154004210
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:16 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Tussen 12.00 uur en 15.00 uur is de zon het krachtigst, rond een uur of 17.00 is het vaak wel het warmst nu.
quote:
7s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:17 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

rond 15:30 Dan kan de warmte erg blijven hangen. In de zomer tegen 17:00 vooral als het windstil word.
Dank, dan kan het record nog wel eens verbroken worden vandaag!
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:22:06 #176
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_154004225
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:20 schreef Kw4Kje het volgende:
In de Achterhoek ook 36.
Actuele gegevens zeggen van niet
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:22:58 #177
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_154004238
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:19 schreef GekkePoes het volgende:
36 gehaald in zuidelijkste puntje
Volkel ook. 36.3 nu.
  Redactie Frontpage donderdag 2 juli 2015 @ 14:23:03 #178
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_154004240
Hier is het gewoon aan het afkoelen, van 29,9 naar 28,4 :')
_____
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:23:32 #179
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_154004251
Hier in Bulgarije kouder dan op de waddeneilanden :D
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:23:59 #180
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_154004264
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:16 schreef MaLo het volgende:
Deze bazin heeft net zonder flauw te vallen 3 kwartier in haar auto zonder airco gereden 😎
Arko werkt prima met dit weer en deze wind :P!
Hmz...
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:24:17 #181
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_154004279
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:23 schreef Dven het volgende:
Hier in Bulgarije kouder dan op de waddeneilanden :D
HAHA, KUT VOOR JE!
Hmz...
pi_154004300
Ijsblokjes in die gaten van de lucht toevoer (onder de voorruit) zou dat helpen ?
🐱
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:25:51 #183
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_154004321
quote:
7s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:25 schreef GekkePoes het volgende:
Ijsblokjes in die gaten van de lucht toevoer (onder de voorruit) zou dat helpen ?
Denk dat je er 5 minuten lol van hebt, dan zijn ze op :P!
Hmz...
  Redactie Frontpage donderdag 2 juli 2015 @ 14:26:12 #184
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_154004328
quote:
7s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:25 schreef GekkePoes het volgende:
Als je over een paar dagen een lekkere schimmellucht in je auto wilt wel ja :D
_____
pi_154004363
Haha, de legenda van het KNMI gaat nu tot vijftig graden, die zijn wel heel enthousiast :P
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:28:08 #186
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_154004378
nice die schaal :7

We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:28:11 #187
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_154004380
quote:
10s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:24 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

HAHA, KUT VOOR JE!
26.1 valt nog wel te overleven :+
pi_154004390
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:27 schreef fiktorvischer het volgende:
Haha, de legenda van het KNMI gaat nu tot vijftig graden, die zijn wel heel enthousiast :P
_O- Het verschil is wel groot op de kaart, van 18 naar 36,5
🐱
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:28:34 #189
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_154004391
Kust is 18.5 en een 120 km verder 36.5 :7
Never Stop Exploring!
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:29:02 #190
12172 Rabieluh
pi_154004400
Wolkjes te Breda.
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:29:13 #191
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_154004404
quote:
7s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:28 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

_O- Het verschil is wel groot op de kaart, van 18 naar 36,5
In de winter heb je soms ook zulke mooie kaarten, van noord naar zuid O+
pi_154004408
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:28 schreef INViCTuS het volgende:
Kust is 18.5 en een 120 km verder 36.5 :7
Is maar een uur in de auto bakken voor verkoeling :D
🐱
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:30:01 #193
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_154004421
Hmm, het weerstation in onze buurt in Roermond gaf net 38,8 graden aan... :o

Don't let my username fool you...
pi_154004435
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:29 schreef Dven het volgende:

[..]

In de winter heb je soms ook zulke mooie kaarten, van noord naar zuid O+
🐱
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:30:49 #195
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_154004447
quote:
10s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:30 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mooiere kaarten met meer verschil gezien. Waar het in het noorden warm en in het zuiden ijskoud was :D
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:31:53 #196
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_154004485
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:30 schreef Metalfreak het volgende:

[ afbeelding ]
Nieuw record :o :o :o :o :o
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:32:02 #197
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_154004494
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:21 schreef fiktorvischer het volgende:

[..]

[..]

Dank, dan kan het record nog wel eens verbroken worden vandaag!
niet teveel bewolking al?

Ik werk vlak bij Den Bilt en is is erg heiig / bewolkt..
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:32:27 #198
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_154004505
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:32 schreef Jumparound het volgende:

[..]

niet teveel bewolking al?

Ik werk vlak bij Den Bilt en is is erg heiig / bewolkt..
Zolang de zon schijnt kan bewolking juist meewerken :P
pi_154004510
Kan een vloeistof thermometer kapot gaan als ie stopt bij de 40?
🐱
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:32:47 #200
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_154004515
Moet er toch niet aan denken dat het nu maar 4.6 graden zou zijn.

Overigens vorig jaar in de bergen ook zo'n verschil meegemaakt. Ik ging van 22 graden in het dal (1600m) naar -2 boven (3700m).
Never Stop Exploring!
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:32:51 #201
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_154004516
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:32 schreef Dven het volgende:

[..]

Zolang de zon schijnt kan bewolking juist meewerken :P
we zullen zien :)
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_154004520
Volkel binnen tien minuten van 36.3 naar 35.5. Wat is daar nou weer gebeurd :D
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:33:13 #203
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_154004521
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:31 schreef Dven het volgende:

[..]

Nieuw record :o :o :o :o :o
Ja, weet niet of het een officiële meting is, lijkt me niet eerlijk gezegd, maar dit weerstation staat een paar 100 meter van mijn huis af en heb ik via een website geïmporteerd in Domoticz.
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:34:23 #204
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_154004548
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:33 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ja, weet niet of het een officiële meting is, lijkt me niet eerlijk gezegd, maar dit weerstation staat een paar 100 meter van mijn huis af en heb ik via een website geïmporteerd in Domoticz.
Nee, is niet officieel :P
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:35:34 #205
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_154004581
Rotterdam is licht bewolkt en mega benauwd :{
hoop niet dat dit roet in t eten gooit
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_154004608
Ameland tikt 32 graden aan.
🐱
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:40:54 #207
133321 Burner82
Speedo fan
pi_154004691
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:30 schreef Metalfreak het volgende:

[ afbeelding ]
Zo voelt het ook wel :+
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:41:48 #208
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_154004707
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:40 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Zo voelt het ook wel :+
Dat zei m'n vriendin ook al en normaal gesproken vindt die het wel lekker als het heet is buiten, maar ik zit lekker op kantoor in de airco.
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:42:40 #209
133321 Burner82
Speedo fan
pi_154004738
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:41 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Dat zei m'n vriendin ook al en normaal gesproken vindt die het wel lekker als het heet is buiten, maar ik zit lekker op kantoor in de airco.
Airco is heerlijk tot je naar buiten gaat :P Ik ga dadelijk eens kijken op het balkon... Waarschijnlijk binnen 10 seconden mijn voeten verbrand :p
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:45:03 #210
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_154004804
Ben benieuwd wat de display in mijn werkbus dadelijk aan gaat geven
  Redactie Frontpage donderdag 2 juli 2015 @ 14:45:05 #211
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_154004805
Het was net bewolkt en een harde wind, raam en deur tegen elkaar open en binnen gelijk van 27,5 naar 26,5 :D. Nu begint alleen de zon er weer doorheen te komen -O-
_____
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:46:48 #212
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_154004846
Omgeving Venlo is ook niet knalblauw meer, wel knalwarm maar er lijkt meer bewolking te zijn.
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:47:08 #213
133321 Burner82
Speedo fan
pi_154004854
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:45 schreef Klonk het volgende:
Ben benieuwd wat de display in mijn werkbus dadelijk aan gaat geven
waarschijnlijk: pleurisheet
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:50:56 #214
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_154004945
Ben eigenlijk blij dat ik vandaag aan de koelere kant van Nederland woon :D
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:51:41 #215
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_154004967
Wie biedt meer:

Bron: www.weerstation-roermond.nl (lelijke site overigens)
pi_154004973
quote:
11s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:35 schreef marcel-o het volgende:
Rotterdam is licht bewolkt en mega benauwd :{
hoop niet dat dit roet in t eten gooit
Zo snap je. Ik woon in Beverwaard in Rotterdam aan de Maas en het is echt Spaans benauwd buiten. Volgens KNMI is het 24 graden buiten maar die van mij geeft 30 graden aan. Bewolkt weer en de zon is een beetje verdwenen
  Redactie Frontpage donderdag 2 juli 2015 @ 14:53:20 #217
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_154005018
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:51 schreef Metalfreak het volgende:
Wie biedt meer:
[ afbeelding ]

39,3 nu :P
_____
pi_154005024
Arcen 36.5. Gelukkig hebben we meer ijzers in het vuur voor het record :p
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:53:52 #219
133321 Burner82
Speedo fan
pi_154005040
quote:
Wie biedt meer:
[ afbeelding ]

Maakte de deur open naar het balkon.... en maakte de deur weer dicht :+

Lelijk???? Ik mis alleen nog de dansende bananen _O-
pi_154005044
Ik ben nog niet buiten geweest maar volgens het KNMI is het hier (Den Haag) nog geen 23 graden, wat nou hittegolf :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:55:15 #221
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_154005085
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:53 schreef renwan het volgende:
Ik ben nog niet buiten geweest maar volgens het KNMI is het hier (Den Haag) nog geen 23 graden, wat nou hittegolf :')
Ik zou naar buiten gaan en voorlopig niet meer naar binnen gaan.

Hier stroomt ondertussen warm water uit de koud water kraan.
Trotste mama van Ambar
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:57:15 #222
390833 HerrFritz
Mit ein Schnurrbart
pi_154005136
Zit hier in Maassluis, ik hoor de rommel aankomen wat een geweld.
Tevens lekker fris zeewindje
Pg_up: "hey homo, zeg eens wat. Ben je bot ofzo?"
Verdammte Hüte
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:58:32 #223
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_154005175
Mijn auto stond net 2 uur in de zon in Enschede (met leren bekleding).
Het was 46 graden in de auto. De airco kon 't gewoon niet koud maken in een uur en op mijn pook zit een metalen plaatje met alle versnellingen die was te heet om vast te pakken. Dus ik moest heel delicaat met mijn vingers dat ding vastpakken om te schakelen. Geen grappen meer. Nu zit ik thuis binnen in luchtige sportkleding met 26 graden in huis.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:58:34 #224
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_154005177
Knalt goed voor de Zuid-Hollandse kust. Wel vrijwel alles op zee, helaas.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_154005185
Volgens mij begint het hier koeler te worden (Rotterdam). Wind neemt wat toe.
pi_154005188
MeteoGroupWeer twitterde op donderdag 02-07-2015 om 14:57:46 BREAKING: hoogste juli-temperatuur ooit gemeten in ons land. Maastricht komt door met: 37,3 C (record was 37,1, zomer 2006 Westdorpe) reageer retweet
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:59:56 #227
133321 Burner82
Speedo fan
pi_154005223
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Mijn auto stond net 2 uur in de zon in Enschede (met leren bekleding).
Het was 46 graden in de auto. De airco kon 't gewoon niet koud maken in een uur en op mijn pook zit een metalen plaatje met alle versnellingen die was te heet om vast te pakken. Dus ik moest heel delicaat met mijn vingers dat ding vastpakken om te schakelen. Geen grappen meer. Nu zit ik thuis binnen in luchtige sportkleding met 26 graden in huis.
Ik kom thuis ook niet verder dan een speedo of een sportbroek... 28.3 inmiddels binnen...
  donderdag 2 juli 2015 @ 15:00:41 #228
390833 HerrFritz
Mit ein Schnurrbart
pi_154005252
quote:
11s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:58 schreef JDude het volgende:
Knalt goed voor de Zuid-Hollandse kust. Wel vrijwel alles op zee, helaas.
Precies zit hier buiten en hoor echt het gerammel heerlijk. Zo jammer dat we hem missen
Pg_up: "hey homo, zeg eens wat. Ben je bot ofzo?"
Verdammte Hüte
  donderdag 2 juli 2015 @ 15:00:54 #229
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_154005258
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:58 schreef Houtenbeen het volgende:
MeteoGroupWeer twitterde op donderdag 02-07-2015 om 14:57:46 BREAKING: hoogste juli-temperatuur ooit gemeten in ons land. Maastricht komt door met: 37,3 C (record was 37,1, zomer 2006 Westdorpe) reageer retweet
*O*

Nu nog 1,4 graden en het all-time record is verbroken.
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
  donderdag 2 juli 2015 @ 15:03:05 #230
133321 Burner82
Speedo fan
pi_154005305
Ik heb honger maar vind het eigenlijk te warm om te eten -O-
pi_154005337

37 gepasseerd
🐱
  donderdag 2 juli 2015 @ 15:05:55 #232
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_154005383
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:04 schreef GekkePoes het volgende:
[ afbeelding ]

37 gepasseerd
Exact "99 in the shade" _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_154005389
Lekker windje nu. Thuis aan het werk en nu alles maar even tegenover elkaar opengezet. Je voelt de hitte gewoon ontsnappen uit huis. _O_
pi_154005410
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
Lekker windje nu. Thuis aan het werk en nu alles maar even tegenover elkaar opengezet. Je voelt de hitte gewoon ontsnappen uit huis. _O_
bij mij is het buiten 10 graden warmer, dan binnen _O-
🐱
  donderdag 2 juli 2015 @ 15:07:02 #235
123170 alors
zlata1234
pi_154005422
Zo, dat verschil met de westkust...
know'm sayin?
word? word.
pi_154005465
quote:
7s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:06 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

bij mij is het buiten 10 graden warmer, dan binnen _O-
27 buiten op het moment.
  donderdag 2 juli 2015 @ 15:09:07 #237
133321 Burner82
Speedo fan
pi_154005488
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:08 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

27 buiten op het moment.
lekker... dat is 10 graden koeler dan hier, en 1.5 graad koeler dan hierbinnen :P
pi_154005490
quote:
11s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:07 schreef alors het volgende:
bijna 20 graden verschil
🐱
  donderdag 2 juli 2015 @ 15:09:55 #239
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_154005518
pi_154005519
quote:
11s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:07 schreef alors het volgende:
Gewoon bijna 20 graden verschil. 8)7

Wat is eigenlijk het grootste verschil in Nederland op hetzelfde moment tussen twee meetstations gemeten?

Als het warmste moment van de dag nog moet komen, dan ben ik benieuwd of het record vandaag al uit de boeken gaat....
pi_154005522
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:09 schreef Burner82 het volgende:

[..]

lekker... dat is 10 graden koeler dan hier, en 1.5 graad koeler dan hierbinnen :P
Ben hier ook wel blij mee
  donderdag 2 juli 2015 @ 15:10:01 #242
133321 Burner82
Speedo fan
pi_154005523
quote:
11s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:09 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

bijna 20 graden verschil
Bijna het dubbele... Dat zullen we wel halen als mtr beetje meewerkt :P
  donderdag 2 juli 2015 @ 15:10:16 #243
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_154005530
quote:
11s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:09 schreef Angry_Bird het volgende:

[..]

Gewoon bijna 20 graden verschil. 8)7

Wat is eigenlijk het grootste verschil in Nederland op hetzelfde moment tussen twee meetstations gemeten?

Als het warmste moment van de dag nog moet komen, dan ben ik benieuwd of het record vandaag al uit de boeken gaat....
Een stuk meer dan 20 graden.
pi_154005531
quote:
Die temp moet wel in de schaduw zijn gemeten.
pi_154005536
quote:
11s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:09 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

bijna 20 graden verschil
Dat zou toch geknal op moeten gaan leveren?
  donderdag 2 juli 2015 @ 15:10:53 #246
133321 Burner82
Speedo fan
pi_154005542
quote:
Loopt alweer achter, het is al 39.5 :P
Edit: 39.6
pi_154005550
Als het boven de 38 word, dan kan ik eindelijk een keer schuimpjes bakken in de zon, _O_
🐱
  donderdag 2 juli 2015 @ 15:11:13 #248
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_154005551
quote:
Wie biedt meer:
[ afbeelding ]

1: Het is nergens 39 graden, mafkees moet maar in de schaduw meten of sensor hut gaan maken voor zijn la crosse station ;)
2: 46 graden als gevoelstemperatuur? Ga vliegen, stomme software berekening.
3: Lelijke site? Standaard CarterLake.org template, niet eens de de moeite nemen om zelf een site te bouwen laat staan iets met je weergegevens te gaan doen (corrigeren etc).
4: Reclame reclame reclame, knap hoor maar mijn hemel -O-

Hier 32.8 graden :)
pi_154005573
Forcefield City Bewoner
  donderdag 2 juli 2015 @ 15:12:19 #250
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_154005584
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:11 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

1: Het is nergens 39 graden, mafkees moet maar in de schaduw meten of sensor hut gaan maken voor zijn la crosse station ;)
3: Lelijke site? Standaard CarterLake.org template, niet eens de de moeite nemen om zelf een site te bouwen laat staan iets met je weergegevens te gaan doen (corrigeren etc).

Djeez vond het blijkbaar interessant genoeg om er een artikel voor te maken _O-
pi_154005601
Hou eens op met die zogenaamde ''recordmetingen'' van dubieuze weerstations. KNMI is wmb enig betrouwbare medium
  donderdag 2 juli 2015 @ 15:13:13 #252
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_154005614
quote:

[..]

Nog steeds een droom van me om hier een deftig station op te zetten ;(
pi_154005615
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:12 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Hij snapt het gewoon niet, das iets heel anders.
Forcefield City Bewoner
pi_154005616
quote:

[..]

Ach, laat ze daar ook een hobby hebben :s)
En even uit nieuwsgierigheid, waar is hier? :W
  donderdag 2 juli 2015 @ 15:13:23 #255
133321 Burner82
Speedo fan
pi_154005625
quote:

[..]

Geen water voor Spijkerbroek, Nattekat's terror-scholekster, Record verbroken in Roermond....
Djeez heeft het maar druk met WKN-topic _O-
pi_154005631
36.7 in Limburg weer.
  donderdag 2 juli 2015 @ 15:14:05 #257
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_154005650
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:10 schreef Dven het volgende:

[..]

Een stuk meer dan 20 graden.
Is dat zo, zit te zoeken en ik kom heel weinig tegen, allemaal rond de 20 graden en wat minder.
  donderdag 2 juli 2015 @ 15:14:06 #258
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_154005651
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:12 schreef fiktorvischer het volgende:
Hou eens op met die zogenaamde ''recordmetingen'' van dubieuze weerstations. KNMI is wmb enig betrouwbare medium
Er zijn meer meetstations in Nederland die voldoen aan de internationale eisen en die dus net zo opgezet zijn als die in De Bilt.
Trotste mama van Ambar
  donderdag 2 juli 2015 @ 15:14:25 #259
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_154005661
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:10 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Loopt alweer achter, het is al 39.5 :P
Edit: 39.6
Sigaretje doen in de winter met -10 geen probleem. Sigaretje doen in de zomer bij 35 graden, wat een hel :{!
Hmz...
  donderdag 2 juli 2015 @ 15:15:28 #260
133321 Burner82
Speedo fan
pi_154005691
  Moderator donderdag 2 juli 2015 @ 15:15:47 #261
Dick Laurent Is Dead
pi_154005699
Zo dat was m weer, de wind is ook in de Bilt nu NW geworden, dus zal nu hier ook rap gaan zakken
  donderdag 2 juli 2015 @ 15:16:02 #262
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_154005706
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Er zijn meer meetstations in Nederland die voldoen aan de internationale eisen en die dus net zo opgezet zijn als die in De Bilt.
Ja, die onzin dat alleen warme dagen tellen als ze in een of andere irrelevante plaats waar niemand komt worden gemeten moeten we ook eens mee ophouden. Who cares about de Bilt? :{w
  donderdag 2 juli 2015 @ 15:16:04 #263
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_154005707
Zat ik maar in Zeeland.. -O-
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_154005731
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:14 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Sigaretje doen in de winter met -10 geen probleem. Sigaretje doen in de zomer bij 35 graden, wat een hel :{!
Ik ga nu een poging wagen..., 5 km van hartje Maastricht af...
  donderdag 2 juli 2015 @ 15:17:16 #265
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_154005740
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:16 schreef DonDruiper het volgende:
Zat ik maar in Zeeland.. -O-
Kon ik mijn huis maar naar zeeland teleporteren :D
  Redactie Frontpage donderdag 2 juli 2015 @ 15:17:45 #266
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_154005752
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:14 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Voordeel is wel dat je hem nu niet hoeft aan te steken maar gewoon even in de zon te houden :P
_____
pi_154005756
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:13 schreef Zipportal het volgende:
36.7 in Limburg weer.
[ afbeelding ]
Verkeerde ;)
pi_154005786
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:15 schreef dick_laurent het volgende:
Zo dat was m weer, de wind is ook in de Bilt nu NW geworden, dus zal nu hier ook rap gaan zakken
Ik hoop het, woon daar niet ver vandaan namelijk.
pi_154005791
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:17 schreef fiktorvischer het volgende:

[..]

Verkeerde ;)
De meeste actuele volgens KNMI. Elke 15 of 30min komt er weer een nieuwe.
pi_154005795
35+ hier...
pi_154005832
20 graden met wind vind ik meer dan prima. Al die warme troep hoeft niet zo voor mij. Warmte in Nederland voelt sowieso anders aan dan in zuid europa
  donderdag 2 juli 2015 @ 15:21:32 #274
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_154005850
Koln zit op 38.6
Never Stop Exploring!
  donderdag 2 juli 2015 @ 15:22:17 #275
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_154005860
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:17 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Voordeel is wel dat je hem nu niet hoeft aan te steken maar gewoon even in de zon te houden :P
Volgende proberen aan te krijgen met een vergrootglas :D!
Hmz...
  donderdag 2 juli 2015 @ 15:22:46 #276
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_154005874
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:21 schreef Maver24 het volgende:
20 graden met wind vind ik meer dan prima. Al die warme troep hoeft niet zo voor mij. Warmte in Nederland voelt sowieso anders aan dan in zuid europa
Dit is zo vaak alles behalve juist :D
pi_154005879
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:13 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Geen water voor Spijkerbroek, Nattekat's terror-scholekster, Record verbroken in Roermond....
Djeez heeft het maar druk met WKN-topic _O-
Geen aandacht aan schenken. Is het niet waard.
pi_154005886
Hoe zit het eigenlijk met de wespen? Heb nog niet veul gezien.
  donderdag 2 juli 2015 @ 15:23:08 #279
34663 SpeedyGJ
pi_154005887
quote:

[..]

_O-
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:13 schreef Dven het volgende:

[..]

Nog steeds een droom van me om hier een deftig station op te zetten ;(
Wat let je :P
  donderdag 2 juli 2015 @ 15:23:13 #280
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_154005890
Djeeez zal zo wel klaarkomen. Die in Roermond geeft 39.9 aan. Straks zal 40 wel komen.
pi_154005892
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:22 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Volgende proberen aan te krijgen met een vergrootglas :D!
Ik maakte altijd tekeningen in houten plankjes van wijnkistjes met een vergrootglas :D
🐱
  donderdag 2 juli 2015 @ 15:23:24 #282
34663 SpeedyGJ
pi_154005893
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:13 schreef MichaelPallada het volgende:

[..]

Ach, laat ze daar ook een hobby hebben :s)
En even uit nieuwsgierigheid, waar is hier? :W
Dokkum (Friesland :) ) 33.2 nu!
pi_154005910
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:23 schreef Dven het volgende:
Djeeez zal zo wel klaarkomen. Die in Roermond geeft 39.9 aan. Straks zal 40 wel komen.
T arme manneke.
Forcefield City Bewoner
  donderdag 2 juli 2015 @ 15:27:00 #284
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_154005978
Dit zijn van die dagen dat je het niet voor kunt stellen dat het zo koud is geweest dat je een dikke jas aan wil trekken :')
  donderdag 2 juli 2015 @ 15:27:21 #285
12172 Rabieluh
pi_154005987
Wat een woei in Breda.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 2 juli 2015 @ 15:27:24 #286
862 Arcee
Look closer
pi_154005988
37+ _O_
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 2 juli 2015 @ 15:27:33 #287
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_154005992
pi_154005997
Bijna 20graden verschil :D
pi_154006000
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:27 schreef Klonk het volgende:
Dit zijn van die dagen dat je het niet voor kunt stellen dat het zo koud is geweest dat je een dikke jas aan wil trekken :')
paar dagen geleden nog

SPOILER
🐱
  donderdag 2 juli 2015 @ 15:28:13 #290
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_154006007
Maarreehh
in ZH is t zo'n 25 a 26 graden.

vies benauwd.. dat wel.
maar voor goed onweer had t wel warmer moeten zijn, lijkt me
pi_154006033
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:15 schreef dick_laurent het volgende:
Zo te zien heb je gelijk gekregen, temperatuur in De Bilt is in 20 minuten gezakt van 32,8, naar 29,5!
  donderdag 2 juli 2015 @ 15:29:44 #292
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_154006037
40 IN ROERMOND JEEEEEEEJ
  donderdag 2 juli 2015 @ 15:30:38 #293
133321 Burner82
Speedo fan
pi_154006069
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:29 schreef Dven het volgende:
40 IN ROERMOND JEEEEEEEJ
Ik ben er wat minder blij mee :P
  Moderator donderdag 2 juli 2015 @ 15:30:49 #294
Dick Laurent Is Dead
pi_154006072
quote:
14s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:29 schreef Angry_Bird het volgende:

[..]

Zo te zien heb je gelijk gekregen, temperatuur in De Bilt is in 20 minuten gezakt van 32,8, naar 29,5!
Gaat snel he!

Maastricht momenteel de heetste nog met 37... poeh....
  donderdag 2 juli 2015 @ 15:31:18 #295
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_154006088
Waalkade Nijmegen, 37.7C

Richting het westen (Tiel - Den Bosch) wat wolkjes, maar ze ontploffen nog niet -O-
Wat zijn we aan het doen ???
  donderdag 2 juli 2015 @ 15:31:24 #296
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_154006093
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:30 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Ik ben er wat minder blij mee :P
Geen zorgen,het is geen 40 graden.
pi_154006104
Wat een absurd verschil man. De thermometer tikt hier nog maar net de 20 aan. Waar slaat dit op ? :')

En zonder slag of stoot, geen onweer regen niks :')
  donderdag 2 juli 2015 @ 15:32:01 #298
133321 Burner82
Speedo fan
pi_154006109
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:31 schreef Dven het volgende:

[..]

Hier op het balkon is dat makkelijk te halen...
  donderdag 2 juli 2015 @ 15:32:12 #299
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_154006114
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:32 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Hier op het balkon is dat makkelijk te halen...
Nee, is het niet.
pi_154006115
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:31 schreef Dven het volgende:

[..]

https://www.google.nl/web(...)-8#q=roermond%20temp

38 mag ook.
pi_154006168
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:29 schreef Dven het volgende:
40 IN ROERMOND JEEEEEEEJ
In een windvrij warm hoekje midden in de stad zeker.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')