Rij je even via Roermond? Woon dicht bij de afslagquote:Op donderdag 2 juli 2015 12:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
Adres svp, even boterhammen eten dan ben ik rond een uurtje of 3 half 4 daar
Uiteraard, we kunnen nattekat ook vragen het bier koud te zettenquote:Op donderdag 2 juli 2015 12:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Rij je even via Roermond? Woon dicht bij de afslag
Ik zou pech en geluk om willen draaien met uw welnemenquote:Op donderdag 2 juli 2015 12:51 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar morgen wordt het volgens het KNMI 29 graden in de Bilt, en zaterdag 32/35. De hittegolf eindigt hoe dan ook woensdag en met een beetje pech al zondag. Niet dat dat erg is, maar in de statistiek is het er één met maar drie tropische dagen (het minimum dus) en maximaal vier zomerse dagen. Een kleintje dus
Goed idee..quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
Uiteraard, we kunnen nattekat ook vragen het bier koud te zetten
Is goedquote:Op donderdag 2 juli 2015 12:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
Uiteraard, we kunnen nattekat ook vragen het bier koud te zetten
Ditquote:Op donderdag 2 juli 2015 12:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik zou pech en geluk om willen draaien met uw welnemen
Ik heb een motorhelmquote:Op donderdag 2 juli 2015 12:51 schreef Nattekat het volgende:
Oja, mijn huis wordt bewaakt door agressieve scholeksters.
Regel ook oorbescherming, want ze maken een kutgeluidquote:Op donderdag 2 juli 2015 12:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik heb een motorhelm
fuck de scholeksters
Als je mij een kut kunt laten zien die kan fluitenquote:Op donderdag 2 juli 2015 12:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Regel ook oorbescherming, want ze maken een kutgeluid
quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:47 schreef Klonk het volgende:
Hadden we doe zuinig aan met water al gehad voor de bingokaart?
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)er-vanwege-de-hitte/
Haal de koeien ook maar binnen dan....twitter:L1weer twitterde op donderdag 02-07-2015 om 12:33:21Bij bloedheet weer met meer dan 30 graden drinken koeien buiten per dag ruim 150 liter water! #L1 https://t.co/zEJ07lPGAl reageer retweet
Wat hebben die beesten toch een heerlijk typisch geluid.quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Regel ook oorbescherming, want ze maken een kutgeluid
Die 20 graden moet je niet al te serieus nemen; dat meetstation staat nagenoeg in zee. Die 26 daar is wat realistischer.quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:26 schreef Klonk het volgende:
13 graden verschil tussen Zeeland en Limburg
Goed, je hebt me doorquote:Op donderdag 2 juli 2015 12:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
Je woont heul niet op het gemeentehuis, wedden
Hoe koud is het daar dan eigenlijk?quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goed, je hebt me door
Brandwacht 32
2353 DG Leiderdorp
aka Fort Wetcat
quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hoe koud is het daar dan eigenlijk?
Schaatsen kunnen weer uit het vet daar.quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geloof er geen barst van, maar dit is wat buienradar zegt
die 33 in Limburg kun je wel gelovenquote:Op donderdag 2 juli 2015 13:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net als dat je die in Hoek van Holland niet al te serieus moet nemen bij serieus zomerweerquote:Op donderdag 2 juli 2015 12:55 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Die 20 graden moet je niet al te serieus nemen; dat meetstation staat nagenoeg in zee. Die 26 daar is wat realistischer.
Hier te Emmeloord zijn zitten we op 33 graden. Maar het is nog redelijk te doen. Stil blijven liggen in de schaduw en genieten van het iets verfrissende briesje wat er staat.
Als ik buiten kom geloof ik best iets van die 34quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tijd dat ELF weer opengaat.quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Schaatsen kunnen weer uit het vet daar.
Verdomme lekker is dat hequote:Op donderdag 2 juli 2015 13:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
Als ik buiten kom geloof ik best iets van die 34
quote:Thee? Koffie? Chocomel? Of kraanwater?
Wie met dit weer in Echt (en omgeving) verkoeling wil zoeken in een met de kraan gevuld pierenbadje, zal zijn duik moeten nemen in vies, cola-bruin water. De reden van het bruine kraanwater? Het pompstation in Pey. Daar wordt water met een hoog mangaangehalte uit de grond gehaald. Net als roest zorgt het voor een bruine kleur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |