SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor vrijdag een "extended forecast" met een level 2 voor noordwest Frankrijk en west en midden Belgiė.
[ Bericht 37% gewijzigd door JDude op 02-07-2015 11:57:33 ]It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
Gelukkig volgende week weer guur, kan ik weer mooi klagenquote:Op donderdag 2 juli 2015 11:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoax. 2 weken geleden schreef je de kans op enig zomers weer dit jaar nog af.
Ik ook, waait nu lekker door.quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:51 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga de ramen open zetten, het is buiten nu koeler dan binnen.
Brrrr... wat koudquote:
Ik zal nog even de ventilator zoeken voor dat extra briesje.quote:
Ik lig lekker op een handdoekje in Vlietland en dat is bijzonder aangenaam met het verkoelende briesjequote:Op donderdag 2 juli 2015 11:32 schreef Nattekat het volgende:
Leiden maximale temperatuur vandaag volgens Buienradar: 24 graden. Ik heb nieuws voor je; het is echt niet onder de 26 nu...
Veel te warm om nu van Venlo naar Assen te rijdenquote:Op donderdag 2 juli 2015 11:44 schreef Djeez het volgende:
Klonk mag Assen wel in de fik steken. Het is nu echt te warm. Ik ben zwaar astmatisch, dus deze hitte is echt kut. Constant maar aan mijn pompje lurken voor extra zuurstof
Lekkerquote:Op donderdag 2 juli 2015 12:27 schreef Djeez het volgende:
http://zomerradar.buienradar.nl/temperatuur
eind vd middag 39 graden voorspeld in de Achterhoek
Sterkte dan maarquote:Op donderdag 2 juli 2015 12:28 schreef Kw4Kje het volgende:
Het was al rond 11.00 uur 35 graden hier in de Achterhoek.
Van mij mag hetquote:Op donderdag 2 juli 2015 12:27 schreef Djeez het volgende:
http://zomerradar.buienradar.nl/temperatuur
eind vd middag 39 graden voorspeld in de Achterhoek
Ja, Djeez, al moet ik wel zeggen dat als iemand die in het kustgebied hier komt melden dat het te koud is dat ik hem hoogstpersoonlijk op kom halen naar Limburg breng en daar aan een willekeurig wegkruis vast maak.quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:35 schreef Burner82 het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat het warm is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |