Iemand heeft alle ramen dichtgedaan?quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:25 schreef dick_laurent het volgende:
OMG DE ARKO HIER IN HET GEBOUW IS ER ZOJUIST MEE OPGEHOUDEN![]()
![]()
Nee er kwam zojuist een mail door ICT verstuurd met als mededeling dat ie het begeven had, oorzaak nog onbekend. Ik merk het nu al. Begint vies plakkerig te worden hier. Ik verhuis denk ik zo naar onze opnamestudio die helemaal geblindeerd is. Daar is het tenminste koelquote:Op donderdag 2 juli 2015 13:27 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Iemand heeft alle ramen dichtgedaan?
Je bedoeld de airco dus, niet de arkoquote:Op donderdag 2 juli 2015 13:29 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nee er kwam zojuist een mail door ICT verstuurd met als mededeling dat ie het begeven had, oorzaak nog onbekend. Ik merk het nu al. Begint vies plakkerig te worden hier. Ik verhuis denk ik zo naar onze opnamestudio die helemaal geblindeerd is. Daar is het tenminste koel
excuus, jaquote:Op donderdag 2 juli 2015 13:30 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Je bedoeld de airco dus, niet de arko
Wat heeft ICT met de airco te maken?quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:29 schreef dick_laurent het volgende:
Nee er kwam zojuist een mail door ICT verstuurd met als mededeling dat ie het begeven had,
Idd.... Maar met deze hitte ga ik niet naar buitenquote:Op donderdag 2 juli 2015 13:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
Hoef je niet tot augustus te wachten, iets met clevers en het is goed hier in de buurt
Kunnen we niet beter mikken op een kouderecord voor 2 Juliquote:Op donderdag 2 juli 2015 13:36 schreef fiktorvischer het volgende:
35.4 in Maastricht. Nog 3.1 te gaan
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat we dat niet meer gaan halen vandaagquote:Op donderdag 2 juli 2015 13:37 schreef Klonk het volgende:
Kunnen we niet beter mikken op een kouderecord voor 2 Juli
Zou wat zijn, in Zeeland het kouderecord en in Limburg het warmterecord verbreken op een dagquote:Op donderdag 2 juli 2015 13:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
Kunnen we niet beter mikken op een kouderecord voor 2 Juli
Gisteren was de ijsjes bijna op hier in de supermarkt. Gelukkig had ik vorige week al een een voorraadje aangelegdquote:Op donderdag 2 juli 2015 13:37 schreef Gwywen het volgende:
Het is boven de 35 hier, mag ik nu een ijsje uit de vriezer gaan pakken?
(Verbaasde me overigens dat ze gisteren bij de supermarkt meer dan genoeg ijs hadden. Goed ingekocht of mensen die tot het allerlaatste moment wachten? )
Ik heb drie dozen peerijsjes gekocht
Johquote:Op donderdag 2 juli 2015 13:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat we dat niet meer gaan halen vandaag
Sarcasme niet herkennenquote:
Fucking goede vraag. Ik werk op een hogeschool. Misschien geeft dat je een idee hoe shit hier werktquote:Op donderdag 2 juli 2015 13:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat heeft ICT met de airco te maken?
Idd.... laat het maar weer Hollands zomerweer worden. Ofwel 17 graden en heeeeeeel af en toe een zonnetje....tussen alle buien doorquote:Op donderdag 2 juli 2015 13:41 schreef fiktorvischer het volgende:
Wel jammer dat het zaterdag wat minder extreem lijkt te worden. Laat het dan maar gelijk tien graden afkoelen.
Paar NL stations bij hoogst gemeten temperaturen van Europa vandaag.quote:Höchsttemperatur (°C), Tiefsttemperatur (°C) und Sonnenscheindauer (Std. am Tag)
Anzahl Wetterstationen: 2526Seite: 1 2 3 .. 127 Seite vor
A-Z | N-S | W-O | Höhe Max. Min. Sonne / Tag
Diyarbakir (674m, Türkei) 40.0 °C 21.0 °C -
Urfa/Sanliurfa (549m, Türkei) 39.0 °C 25.7 °C -
Batman (533m, Türkei) 39 °C 12 °C -
Siirt (896m, Türkei) 36.8 °C 29.4 °C -
Trier/Petrisberg (273m, Deutschland) 36.6 °C 19.7 °C 6.7 h
Palma de Mallorca (7m, Spanien) 36.2 °C 23.0 °C -
Werl (84m, Deutschland) 36.0 °C 17.2 °C 7.0 h
Gaziantep (701m, Türkei) 36.0 °C 16.0 °C -
Ercan Airport (91m, Zypern) 36 °C 20 °C -
Clermont/Aulnat (330m, Frankreich) 35.3 °C 21.6 °C -
St. Dizier/Robinson (140m, Frankreich) 35.2 °C 21.0 °C -
Bingol (1177m, Türkei) 35.1 °C 25.7 °C -
Volkel (21m, Niederlande) 35.0 °C 19.5 °C -
Maastricht-Beek (116m, Niederlande) 35.0 °C 22.8 °C -
Kleine-Brogel (64m, Belgien) 35.0 °C 20.0 °C -
Saint-Yan (242m, Frankreich) 35.0 °C 18.0 °C -
Düsseldorf/Flughafen (41m, Deutschland) 35.0 °C 24.7 °C 6.8 h
Geilenkirchen (90m, Deutschland) 35.0 °C 22.9 °C -
Nörvenich (120m, Deutschland) 35.0 °C 21.8 °C -
Malatya/Erhac (849m, Türkei) 35.0 °C 13.0 °C
Da zieddege ook nie elke dag!quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.wetteronline.d(...)n/europa?paraid=TXLD
[..]
Paar NL stations bij hoogst gemeten temperaturen van Europa vandaag.
Zeewindquote:Op donderdag 2 juli 2015 13:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom koelt het aan de kust ineens zo waanzinnig af?
Sinds wanneer wordt je bruin van warmte dan?quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:48 schreef GekkePoes het volgende:
Het waait flink in Scheveningen, met dit weer en die warmte ben je binnen een dag bruin
Door de warme lucht word je sneller bruin als je aan zonlicht bent blootgesteld.quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:01 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Sinds wanneer wordt je bruin van warmte dan?
Onzin.quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:03 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Door de warme lucht word je sneller bruin als je aan zonlicht bent blootgesteld.
dan heb je reflectie van de sneeuw, en gaat het ook dubbel zo hard.quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Onzin.
Nooit op wintersport geweest?
Dat heeft dus alles met UV straling te maken. Niet met warmte.quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:04 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
dan heb je reflectie van de sneeuw, en gaat het ook dubbel zo hard.
Wauw, zit gewoon ruim 16 graden verschil tussen het westen van zeeland en het oosten van limburgquote:
37.0 op mn balkonnetje. Net onder de douche gaan staan en zeiknat buiten gaan zittenquote:Op donderdag 2 juli 2015 14:13 schreef Peter het volgende:
24.7 op mijn balkonnetje in Den Haag. heerlijk!
Tussen 12.00 uur en 15.00 uur is de zon het krachtigst, rond een uur of 17.00 is het vaak wel het warmst nu.quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:15 schreef fiktorvischer het volgende:
Hoe laat wordt doorgaans het maximum op een dag bereikt?
rond 15:30 Dan kan de warmte erg blijven hangen. In de zomer tegen 17:00 vooral als het windstil word.quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:15 schreef fiktorvischer het volgende:
Hoe laat wordt doorgaans het maximum op een dag bereikt?
quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tussen 12.00 uur en 15.00 uur is de zon het krachtigst, rond een uur of 17.00 is het vaak wel het warmst nu.
Dank, dan kan het record nog wel eens verbroken worden vandaag!quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:17 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
rond 15:30 Dan kan de warmte erg blijven hangen. In de zomer tegen 17:00 vooral als het windstil word.
Actuele gegevens zeggen van nietquote:
Volkel ook. 36.3 nu.quote:
Arko werkt prima met dit weer en deze windquote:Op donderdag 2 juli 2015 14:16 schreef MaLo het volgende:
Deze bazin heeft net zonder flauw te vallen 3 kwartier in haar auto zonder airco gereden 😎
HAHA, KUT VOOR JE!quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:23 schreef Dven het volgende:
Hier in Bulgarije kouder dan op de waddeneilanden
Denk dat je er 5 minuten lol van hebt, dan zijn ze opquote:Op donderdag 2 juli 2015 14:25 schreef GekkePoes het volgende:
Ijsblokjes in die gaten van de lucht toevoer (onder de voorruit) zou dat helpen ?
Als je over een paar dagen een lekkere schimmellucht in je auto wilt wel jaquote:Op donderdag 2 juli 2015 14:25 schreef GekkePoes het volgende:
Ijsblokjes in die gaten van de lucht toevoer (onder de voorruit) zou dat helpen ?
26.1 valt nog wel te overlevenquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:27 schreef fiktorvischer het volgende:
Haha, de legenda van het KNMI gaat nu tot vijftig graden, die zijn wel heel enthousiast
In de winter heb je soms ook zulke mooie kaarten, van noord naar zuidquote:Op donderdag 2 juli 2015 14:28 schreef GekkePoes het volgende:
[..]Het verschil is wel groot op de kaart, van 18 naar 36,5
quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:29 schreef Dven het volgende:
[..]
In de winter heb je soms ook zulke mooie kaarten, van noord naar zuid
Mooiere kaarten met meer verschil gezien. Waar het in het noorden warm en in het zuiden ijskoud wasquote:
Nieuw recordquote:Op donderdag 2 juli 2015 14:30 schreef Metalfreak het volgende:
Hmm, het weerstation in onze buurt in Roermond gaf net 38,8 graden aan...
[ afbeelding ]
niet teveel bewolking al?quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:21 schreef fiktorvischer het volgende:
[..]
[..]
Dank, dan kan het record nog wel eens verbroken worden vandaag!
Zolang de zon schijnt kan bewolking juist meewerkenquote:Op donderdag 2 juli 2015 14:32 schreef Jumparound het volgende:
[..]
niet teveel bewolking al?
Ik werk vlak bij Den Bilt en is is erg heiig / bewolkt..
we zullen zienquote:Op donderdag 2 juli 2015 14:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Zolang de zon schijnt kan bewolking juist meewerken
Ja, weet niet of het een officiële meting is, lijkt me niet eerlijk gezegd, maar dit weerstation staat een paar 100 meter van mijn huis af en heb ik via een website geïmporteerd in Domoticz.quote:
Nee, is niet officieelquote:Op donderdag 2 juli 2015 14:33 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, weet niet of het een officiële meting is, lijkt me niet eerlijk gezegd, maar dit weerstation staat een paar 100 meter van mijn huis af en heb ik via een website geïmporteerd in Domoticz.
Zo voelt het ook welquote:Op donderdag 2 juli 2015 14:30 schreef Metalfreak het volgende:
Hmm, het weerstation in onze buurt in Roermond gaf net 38,8 graden aan...
[ afbeelding ]
Dat zei m'n vriendin ook al en normaal gesproken vindt die het wel lekker als het heet is buiten, maar ik zit lekker op kantoor in de airco.quote:
Airco is heerlijk tot je naar buiten gaatquote:Op donderdag 2 juli 2015 14:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat zei m'n vriendin ook al en normaal gesproken vindt die het wel lekker als het heet is buiten, maar ik zit lekker op kantoor in de airco.
waarschijnlijk: pleurisheetquote:Op donderdag 2 juli 2015 14:45 schreef Klonk het volgende:
Ben benieuwd wat de display in mijn werkbus dadelijk aan gaat geven
Zo snap je. Ik woon in Beverwaard in Rotterdam aan de Maas en het is echt Spaans benauwd buiten. Volgens KNMI is het 24 graden buiten maar die van mij geeft 30 graden aan. Bewolkt weer en de zon is een beetje verdwenenquote:Op donderdag 2 juli 2015 14:35 schreef marcel-o het volgende:
Rotterdam is licht bewolkt en mega benauwd![]()
hoop niet dat dit roet in t eten gooit
39,3 nuquote:Op donderdag 2 juli 2015 14:51 schreef Metalfreak het volgende:
Wie biedt meer:
[ afbeelding ]
Bron: www.weerstation-roermond.nl (lelijke site overigens)
Maakte de deur open naar het balkon.... en maakte de deur weer dichtquote:Op donderdag 2 juli 2015 14:51 schreef Metalfreak het volgende:
Wie biedt meer:
[ afbeelding ]
Ik zou naar buiten gaan en voorlopig niet meer naar binnen gaan.quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:53 schreef renwan het volgende:
Ik ben nog niet buiten geweest maar volgens het KNMI is het hier (Den Haag) nog geen 23 graden, wat nou hittegolf
twitter:MeteoGroupWeer twitterde op donderdag 02-07-2015 om 14:57:46BREAKING: hoogste juli-temperatuur ooit gemeten in ons land. Maastricht komt door met: 37,3 C (record was 37,1, zomer 2006 Westdorpe) reageer retweet
Ik kom thuis ook niet verder dan een speedo of een sportbroek... 28.3 inmiddels binnen...quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Mijn auto stond net 2 uur in de zon in Enschede (met leren bekleding).
Het was 46 graden in de auto. De airco kon 't gewoon niet koud maken in een uur en op mijn pook zit een metalen plaatje met alle versnellingen die was te heet om vast te pakken. Dus ik moest heel delicaat met mijn vingers dat ding vastpakken om te schakelen. Geen grappen meer. Nu zit ik thuis binnen in luchtige sportkleding met 26 graden in huis.
Precies zit hier buiten en hoor echt het gerammel heerlijk. Zo jammer dat we hem missenquote:Op donderdag 2 juli 2015 14:58 schreef JDude het volgende:
Knalt goed voor de Zuid-Hollandse kust. Wel vrijwel alles op zee, helaas.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:58 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:MeteoGroupWeer twitterde op donderdag 02-07-2015 om 14:57:46BREAKING: hoogste juli-temperatuur ooit gemeten in ons land. Maastricht komt door met: 37,3 C (record was 37,1, zomer 2006 Westdorpe) reageer retweet
Exact "99 in the shade"quote:
bij mij is het buiten 10 graden warmer, dan binnenquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
Lekker windje nu. Thuis aan het werk en nu alles maar even tegenover elkaar opengezet. Je voelt de hitte gewoon ontsnappen uit huis.
27 buiten op het moment.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:06 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
bij mij is het buiten 10 graden warmer, dan binnen
lekker... dat is 10 graden koeler dan hier, en 1.5 graad koeler dan hierbinnenquote:
Gewoon bijna 20 graden verschil.quote:
Ben hier ook wel blij meequote:Op donderdag 2 juli 2015 15:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
lekker... dat is 10 graden koeler dan hier, en 1.5 graad koeler dan hierbinnen
Bijna het dubbele... Dat zullen we wel halen als mtr beetje meewerktquote:
Een stuk meer dan 20 graden.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:09 schreef Angry_Bird het volgende:
[..]
Gewoon bijna 20 graden verschil.
Wat is eigenlijk het grootste verschil in Nederland op hetzelfde moment tussen twee meetstations gemeten?
Als het warmste moment van de dag nog moet komen, dan ben ik benieuwd of het record vandaag al uit de boeken gaat....
Die temp moet wel in de schaduw zijn gemeten.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:09 schreef Dven het volgende:
Record verbroken: 39,3°C in Nederland!
Djeez![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Loopt alweer achter, het is al 39.5quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:09 schreef Dven het volgende:
Djeez![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1: Het is nergens 39 graden, mafkees moet maar in de schaduw meten of sensor hut gaan maken voor zijn la crosse stationquote:Op donderdag 2 juli 2015 14:51 schreef Metalfreak het volgende:
Wie biedt meer:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:09 schreef Dven het volgende:
Djeez![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Djeez vond het blijkbaar interessant genoeg om er een artikel voor te makenquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
1: Het is nergens 39 graden, mafkees moet maar in de schaduw meten of sensor hut gaan maken voor zijn la crosse station
2: 46 graden als gevoelstemperatuur? Ga vliegen, stomme software berekening.
3: Lelijke site? Standaard CarterLake.org template, niet eens de de moeite nemen om zelf een site te bouwen laat staan iets met je weergegevens te gaan doen (corrigeren etc).
4: Reclame reclame reclame, knap hoor maar mijn hemel
Hier 32.8 graden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |