Nog steeds een droom van me om hier een deftig station op te zettenquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
1: Het is nergens 39 graden, mafkees moet maar in de schaduw meten of sensor hut gaan maken voor zijn la crosse station
2: 46 graden als gevoelstemperatuur? Ga vliegen, stomme software berekening.
3: Lelijke site? Standaard CarterLake.org template, niet eens de de moeite nemen om zelf een site te bouwen laat staan iets met je weergegevens te gaan doen (corrigeren etc).
4: Reclame reclame reclame, knap hoor maar mijn hemel
Hier 32.8 graden
Hij snapt het gewoon niet, das iets heel anders.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:12 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Djeez vond het blijkbaar interessant genoeg om er een artikel voor te maken
Ach, laat ze daar ook een hobby hebbenquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
1: Het is nergens 39 graden, mafkees moet maar in de schaduw meten of sensor hut gaan maken voor zijn la crosse station
2: 46 graden als gevoelstemperatuur? Ga vliegen, stomme software berekening.
3: Lelijke site? Standaard CarterLake.org template, niet eens de de moeite nemen om zelf een site te bouwen laat staan iets met je weergegevens te gaan doen (corrigeren etc).
4: Reclame reclame reclame, knap hoor maar mijn hemel
Hier 32.8 graden
Geen water voor Spijkerbroek, Nattekat's terror-scholekster, Record verbroken in Roermond....quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:12 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Is dat zo, zit te zoeken en ik kom heel weinig tegen, allemaal rond de 20 graden en wat minder.quote:
Er zijn meer meetstations in Nederland die voldoen aan de internationale eisen en die dus net zo opgezet zijn als die in De Bilt.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:12 schreef fiktorvischer het volgende:
Hou eens op met die zogenaamde ''recordmetingen'' van dubieuze weerstations. KNMI is wmb enig betrouwbare medium
Sigaretje doen in de winter met -10 geen probleem. Sigaretje doen in de zomer bij 35 graden, wat een helquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Loopt alweer achter, het is al 39.5
Edit: 39.6
Ja, die onzin dat alleen warme dagen tellen als ze in een of andere irrelevante plaats waar niemand komt worden gemeten moeten we ook eens mee ophouden. Who cares about de Bilt?quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er zijn meer meetstations in Nederland die voldoen aan de internationale eisen en die dus net zo opgezet zijn als die in De Bilt.
Ik ga nu een poging wagen..., 5 km van hartje Maastricht af...quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:14 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Sigaretje doen in de winter met -10 geen probleem. Sigaretje doen in de zomer bij 35 graden, wat een hel!
Voordeel is wel dat je hem nu niet hoeft aan te steken maar gewoon even in de zon te houdenquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:14 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Sigaretje doen in de winter met -10 geen probleem. Sigaretje doen in de zomer bij 35 graden, wat een hel!
Ik hoop het, woon daar niet ver vandaan namelijk.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:15 schreef dick_laurent het volgende:
Zo dat was m weer, de wind is ook in de Bilt nu NW geworden, dus zal nu hier ook rap gaan zakken
Waterstofbom erop.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:20 schreef Droopie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ijden_voor_kees.html
Volgende proberen aan te krijgen met een vergrootglasquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat je hem nu niet hoeft aan te steken maar gewoon even in de zon te houden
Dit is zo vaak alles behalve juistquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:21 schreef Maver24 het volgende:
20 graden met wind vind ik meer dan prima. Al die warme troep hoeft niet zo voor mij. Warmte in Nederland voelt sowieso anders aan dan in zuid europa
Geen aandacht aan schenken. Is het niet waard.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Geen water voor Spijkerbroek, Nattekat's terror-scholekster, Record verbroken in Roermond....
Djeez heeft het maar druk met WKN-topic
quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:12 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wat let jequote:Op donderdag 2 juli 2015 15:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog steeds een droom van me om hier een deftig station op te zetten
Ik maakte altijd tekeningen in houten plankjes van wijnkistjes met een vergrootglasquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:22 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Volgende proberen aan te krijgen met een vergrootglas!
Dokkum (Frieslandquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:13 schreef MichaelPallada het volgende:
[..]
Ach, laat ze daar ook een hobby hebben![]()
En even uit nieuwsgierigheid, waar is hier?
T arme manneke.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:23 schreef Dven het volgende:
Djeeez zal zo wel klaarkomen. Die in Roermond geeft 39.9 aan. Straks zal 40 wel komen.
Keesquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:20 schreef Droopie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ijden_voor_kees.html
paar dagen geleden nogquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:27 schreef Klonk het volgende:
Dit zijn van die dagen dat je het niet voor kunt stellen dat het zo koud is geweest dat je een dikke jas aan wil trekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
Zo te zien heb je gelijk gekregen, temperatuur in De Bilt is in 20 minuten gezakt van 32,8, naar 29,5!quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:15 schreef dick_laurent het volgende:
Zo dat was m weer, de wind is ook in de Bilt nu NW geworden, dus zal nu hier ook rap gaan zakken
Ik ben er wat minder blij meequote:
Gaat snel he!quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:29 schreef Angry_Bird het volgende:
[..]
Zo te zien heb je gelijk gekregen, temperatuur in De Bilt is in 20 minuten gezakt van 32,8, naar 29,5!
Geen zorgen,het is geen 40 graden.quote:
Hier op het balkon is dat makkelijk te halen...quote:
Nee, is het niet.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hier op het balkon is dat makkelijk te halen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |