Leuke buitjes voor de Noordzeequote:Op donderdag 2 juli 2015 10:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Het zit aardig dichtbij al
[ afbeelding ]
ik ook nietquote:
Uhm je maakt meer kans om naar de hemel te gaan...quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:53 schreef INViCTuS het volgende:
Je zou maar aan die kansloze/zinloze ramadan meedoen en heel de dag niks mogen drinkenen je schiet er geen fuck mee op
En dan? Wat moet je daar doen dan?quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm je maakt meer kans om naar de hemel te gaan...
met deze temperatuur niks eten en drinken maak je inderdaad meer kans om naar de hemel te gaanquote:Op donderdag 2 juli 2015 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar is het 20 graden ipv 40quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:57 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
En dan? Wat moet je daar doen dan?
Onder de grond ookquote:
Moet je niet al te diep gaan, want dan wordt het zelfs warmer dan 50 graden...quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Denk dat het zeker in het zuiden bij zeeland al veel eerder dan 17.00 los gaat.quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Het zit aardig dichtbij al
[ afbeelding ]
Het is te warm voor dit soort breinbrekers.quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:04 schreef dick_laurent het volgende:
Totaal offtopic, maar heeft iemand zich hier ook ooit wel eens afgevraagd van, stel je zou theoretisch bij het centrum van de aarde kunnen komen met een graafmachine. En het zou daar niet zo heet zijn dat je levend verbrand. Dus ideale theoretische omstandigheden....
Zou je dan gewichtloos zijn? Hoe zou dat werken? Want normaalgesproken word je naar de aarde toegetrokken door de zwaartekracht, of je nu in Nederland of in Nieuw Zeeland staat.
Alleen, als je dus precies in het midden tussen die 2 staat, dus in het centrum vd aarde. Wat dan?
Ik zit op een kantoor met airco, nergens last van hoorquote:Op donderdag 2 juli 2015 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is te warm voor dit soort breinbrekers.
In het midden van de aarde voel je geen zwaartekracht.quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:04 schreef dick_laurent het volgende:
Totaal offtopic, maar heeft iemand zich hier ook ooit wel eens afgevraagd van, stel je zou theoretisch bij het centrum van de aarde kunnen komen met een graafmachine. En het zou daar niet zo heet zijn dat je levend verbrand. Dus ideale theoretische omstandigheden....
Zou je dan gewichtloos zijn? Hoe zou dat werken? Want normaalgesproken word je naar de aarde toegetrokken door de zwaartekracht, of je nu in Nederland of in Nieuw Zeeland staat.
Alleen, als je dus precies in het midden tussen die 2 staat, dus in het centrum vd aarde. Wat dan?
Dus ik maak minder kans? Eigenlijk geen kans....zal mij ook werkelijk waar een rotzorg zijnquote:Op donderdag 2 juli 2015 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In het middelpunt van de aarde is inderdaad geen zwaartekracht en als je op dat punt zou kunnen komen in niet bewegende toestand zou je er inderdaad blijven "hangen".quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:04 schreef dick_laurent het volgende:
FUCKING VET! ik ga nu een kuil graven!!!!!!quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:09 schreef Dhalsim het volgende:
[..]
In het middelpunt van de aarde is inderdaad geen zwaartekracht en als je op dat punt zou kunnen komen in niet bewegende toestand zou je er inderdaad blijven "hangen".
Religie is ook niet rationeel. Maar men doet dit vasten al eeuwen in landen waar het nog veel warmer is dus ach het komt vast wel goed. Maar de algehele discussie is meer wat voor een ander topic.quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:09 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dus ik maak minder kans? Eigenlijk geen kans....zal mij ook werkelijk waar een rotzorg zijn. Deaud is deaud.
Ik kom er gewoon met mijn verstand niet bij dat mensen met zulke bekrompen gedachte met temperaturen tussen de 30 en 38 graden geen water mogen drinken tijdens de uren dat de zon schijnt.
Truequote:Op donderdag 2 juli 2015 11:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Religie is ook niet rationeel. Maar men doet dit vasten al eeuwen in landen waar het nog veel warmer is dus ach het komt vast wel goed. Maar de algehele discussie is meer wat voor een ander topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |