SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
BBQ aanmaken met spiritus of zo... het blijft niet een en al ellende...quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:01 schreef Rabieluh het volgende:
Weer 2 ambulances en de brandweer in de straat. Die hitte is niet gezond.
De maan illusie, hoe hoger deze aan de hemel staat hoe kleiner die lijkt. Als je naar de maan kijkt door een lege wcrol, dan ziet ie er ineens heel klein uitquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ruik bbq, hoop op onweer, snap niet waarom de maan groter lijkt als ik op de bank zit dan als ik voor het open raam sta en hoor een ambulance. Gaat nog wel een tijdje duren voor ik slaap.
Baard beschermd je gezicht tegen gevaarlijke UV straling. Laten staan dus.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zou toch echt zweren dat ik me vandaag geschoren had...
Ik zag hem ook al; als Utrechter, het minst gunstig; die toppen zie je barsten, de klamheid is te voelen; en dan op het moment dat het moet losbarsten, twee druppels en supervochtig en heet....quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:02 schreef INViCTuS het volgende:
Wie weet, wie weet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb er een extra fan in zitten, en die slaat steeds even aan, maar die maakt zo een herriequote:Op woensdag 1 juli 2015 23:13 schreef Nattekat het volgende:
Mijn computer maakt herrie, meestal een teken dat ie het warm heeft...
De enige stad in de provincie en de rest zijn meren.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:13 schreef DonDruiper het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan het dat het in Leeuwarden altijd warmer is dan in de rest van de provincie?
quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:13 schreef Nattekat het volgende:
Raar, dat gevoel heb ik altijd met mijn auto, dat de auto dan extra toeren maakt om frisser te blijven.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:13 schreef Nattekat het volgende:
Haha ik hoorde net die sirenes ;oquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:01 schreef Rabieluh het volgende:
Weer 2 ambulances en de brandweer in de straat. Die hitte is niet gezond.
Ah oke.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De enige stad in de provincie en de rest zijn meren.
"Voor januari zouden we uiteraard láchen om deze temperaturen"quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:18 schreef DonDruiper het volgende:
Hierin zegt de weerman "Dit zijn hele hoge temperaturen voor de tijd van het jaar"
Klopt, dit zijn we alleen in augustus gewend natuurlijk
Heb jij het ook wel eens dat de airco ineens een aantal seconden hard gaat blazen als je uit de auto stapt ?quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:17 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Raar, dat gevoel heb ik altijd met mijn auto, dat de auto dan extra toeren maakt om frisser te blijven.
Nee joh, alles lekker gladquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Baard beschermd je gezicht tegen gevaarlijke UV straling. Laten staan dus.
Op de geluidswal tegenover slaapkamer, staat een kudde schapen momenteelquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:09 schreef GekkePoes het volgende:
Hier hebben in de sloot bij mij zijn ineens een stel eenden genesteld. "hwekhwekhwekhwekhwek hweek hweek" al een uur lang
[..]
De maan illusie, hoe hoger deze aan de hemel staat hoe kleiner die lijkt. Als je naar de maan kijkt door een lege wcrol, dan ziet ie er ineens heel klein uit
Er kwamen vanmiddag inderdaad allemaal 'geluiden' onder de motorkap vandaan die ik nog niet eerder gehoord hadquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:21 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Heb jij het ook wel eens dat de airco ineens een aantal seconden hard gaat blazen als je uit de auto stapt ?
Mijn pc maakt ook een bak herrie, maar die is al bijna 5 jaar oud...quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:13 schreef Nattekat het volgende:
Alleen in stilstand/de 1 wordt je auto warm, vanaf 2e versnelling wordt er koelvloeistof rond gepompt, daarom dat veel auto's kapot gaan in de filequote:Op woensdag 1 juli 2015 23:17 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Raar, dat gevoel heb ik altijd met mijn auto, dat de auto dan extra toeren maakt om frisser te blijven.
Ja, met deze auto wel, althans idd voor een paar seconden. Maar mijn vorige auto was veel ouder, daar sprong na een half uur als het warm buiten was nog steeds de koeler aan.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:21 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Heb jij het ook wel eens dat de airco ineens een aantal seconden hard gaat blazen als je uit de auto stapt ?
Dan is je auto aan het koelen...quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:21 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ja hoor, Assen weer eens het koudst van Nederland, zou eens niet zo zijnquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:13 schreef DonDruiper het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan het dat het in Leeuwarden altijd warmer is dan in de rest van de provincie?
Komt omdat jij nog geen bericht hebt gemaakt over de terror-scholeksterquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:27 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja hoor, Assen weer eens het koudst van Nederland, zou eens niet zo zijn
quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:27 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja hoor, Assen weer eens het koudst van Nederland, zou eens niet zo zijn
Welke terrorekster? Lag vanmiddag in zwembadje in de tuin met halve liters Weissenquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Komt omdat jij nog geen bericht hebt gemaakt over de terror-scholekster
Nee, dit temperatuurtje hadden we in mei moeten hebben. Overdag dan he, niet doordeweeks 's nachtsquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:29 schreef dick_laurent het volgende:
[..]Dude, het is nog steeds 28 graden in mijn woonkamer..... Ik denk dat je dit keer echt niet boos of ontevreden zou moeten zijn met de "kou"
quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:30 schreef Djeez het volgende:
[..]
Welke terrorekster? Lag vanmiddag in zwembadje in de tuin met halve liters Weissen
quote:
Heerlijkquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Dat moment dat je lekker relaxed op je balkon een ijsje zit te eten in je blote bast en er een stukje ijs af valt en op je buik terecht komt.
Vloog dat beest tegen zijn raam?quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Vraag Nattekat maar
*wakker*quote:
ugh, dat zuigt kont.quote:Dat moment dat je hele dag bijna niks aan hebt, je dan aankleedt omdat je boodschappen moet doen...
Tegen zijn drone, nog beterquote:
Heeft het beestje het wel overleefd?quote:
Het is wachten op de beelden op youtube, hopelijk zien we een wolk verenquote:
Rabieluh, is de ambulance al wegquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:38 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het is wachten op de beelden op youtube, hopelijk zien we een wolk veren.
Ligt op de intensive care.quote:
Ik probeer te ontrafelen welke stad dit is..quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Vraag Nattekat maar
Lijkt me wel ondertussen, ik moest toch even naar buiten maar had geen zin om te blijven hangen. Ging om een reanimatie.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:40 schreef Alleforums het volgende:
[..]
Rabieluh, is de ambulance al weg?
Vogel knalt op drone FOK!kerquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Vraag Nattekat maar
Proestquote:
Om terug te komen op je vraag.. Jaquote:
Laat ff weten als het klaar is, zet ik hem er wel ff opquote:
Temperatuuronafhankelijk:quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:45 schreef GekkePoes het volgende:
duct tape valt met deze temperaturen gewoon van de dingen af waar het is opgeplakt. Is er geen ducttape voor warme klimaten?
Die heb jij altijd in je broek toch?quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Temperatuuronafhankelijk:
[ afbeelding ]
3 jaar gewerkt bij een international dat bevestigingsmaterialen en gereedschap maakt/verspreidquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Temperatuuronafhankelijk:
[ afbeelding ]
Beetje jonge meisjes filmenquote:
Of jongensquote:
Ik kan ook een kaartje voor het zwembad kopen en vanaf het gras naar iedereen kijken, zelfde resultaatquote:
Nee joh, gewoon stoer doen over drone... Zelfde als heel vroeger toen nog bijna niemand iets hadquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:52 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk gaat met al die aandacht het filmpje tegenvallen bedenk ik me nu... kan hem beter achterwege laten
Dan maar snel een fake maken waarbij iemand een opgezette Scholekster naar je drone gooit.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:52 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk gaat met al die aandacht het filmpje tegenvallen bedenk ik me nu... kan hem beter achterwege laten
heb ik wel gedaanquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan ook een kaartje voor het zwembad kopen en vanaf het gras naar iedereen kijken, zelfde resultaat
Het waren echt epische beelden geweest als dat beest tegen de camera aanvloog, helaas hangt de camera onder en raakte ie de drone bovenop...quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon stoer doen over drone... Zelfde als heel vroeger toen nog bijna niemand iets had
En dat er dan een Goalkeeper-achtig iets de scholekster aan flarden schiet.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:54 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dan maar snel een fake maken waarbij iemand een opgezette Scholekster naar je drone gooit.
Die dingen zijn zo bruutquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En dat er dan een Goalkeeper-achtig iets de scholekster aan flarden schiet.
De scholekster dacht er anders overquote:
Mijn zwager heeft een heel vogelpark.... Dus ik ben wel wat gewend qua saaiheid van vogels... Maar toch, hij viel de drone aan! Is daar al wetgeving voor? Moeten we die vogel nu afmaken?quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het waren echt epische beelden geweest als dat beest tegen de camera aanvloog, helaas hangt de camera onder en raakte ie de drone bovenop...
Is buiten bebouwde komquote:Op donderdag 2 juli 2015 00:04 schreef WEST het volgende:
binnenkort Nattekat krijgt torenhoge boete vanwege vliegen met drone binnen bebouwd gebied.
als ik dat zo zie van niet.quote:
Tof!!quote:
Meeste zwembaden liggen buiten de bebouwde kom, ivm geluidsoverlastquote:
Morgen pasquote:Op donderdag 2 juli 2015 00:12 schreef motorbloempje het volgende:
Is NL al opgeslokt door een supercell?
Die van zwartsluis nietquote:Op donderdag 2 juli 2015 00:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Meeste zwembaden liggen buiten de bebouwde kom, ivm geluidsoverlast
Over 24 uur zijn we 5 middelgrote steden kwijt en tientallen dorpen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 00:12 schreef motorbloempje het volgende:
Zo groot zijn die dingen niet.quote:Op donderdag 2 juli 2015 00:12 schreef motorbloempje het volgende:
Dat zou kunnen... Hier in Limburg welquote:Op donderdag 2 juli 2015 00:13 schreef WEST het volgende:
[..]
Die van zwartsluis nietmaarja dat is ook een klein stukje kleiner dan leiden.
Daar wacht ik met smart op, kan kats niet slapen met deze warmte... maar moet morgen wel gewoon weer werken /cryquote:Op donderdag 2 juli 2015 00:12 schreef motorbloempje het volgende:
Waar woon jij?quote:Op donderdag 2 juli 2015 00:14 schreef motorbloempje het volgende:
OK, keep me posted!hier komt er nu een stormpje aan geloof ik met wat onweer..!
Eh??? waar is hier? Schilderswijk bedoel je zeker?quote:Op donderdag 2 juli 2015 00:14 schreef motorbloempje het volgende:
OK, keep me posted!hier komt er nu een stormpje aan geloof ik met wat onweer..!
in de UKquote:
Daar zijn al een aantal records verbrokenquote:
parijs ookquote:Op donderdag 2 juli 2015 00:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Daar zijn al een aantal records verbroken
*zoek goedkoop vluchtje naar UK*quote:Op donderdag 2 juli 2015 00:26 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, maar het wordt hier morgen geloof ik alweer een heerlijk behagelijke 24 graden
Haha baasquote:Op donderdag 2 juli 2015 00:39 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik zit in mijn boxershort in de achtertuin en heb het nog steeds warm. Legendarisch dit
golfballen!quote:Op donderdag 2 juli 2015 00:38 schreef Houtenbeen het volgende:
Is dit bij jou in de buurt Moterbloempje?
twitter:LindaScottYorks twitterde op woensdag 01-07-2015 om 22:14:26Unbelievable hail storm in swaledale - cattle don't sound happy. Golf ball sized hail stones. http://t.co/UEPXrJkMcN reageer retweet
Die damp bij de onderste fotoquote:Op donderdag 2 juli 2015 00:45 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:LindaScottYorks twitterde op woensdag 01-07-2015 om 22:14:26Unbelievable hail storm in swaledale - cattle don't sound happy. Golf ball sized hail stones. http://t.co/UEPXrJkMcN reageer retweet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen goed in de gaten houden dusquote:Op donderdag 2 juli 2015 00:57 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
A level 2 was issued for NW France and N / central Benelux countries mainly for large hail and severe wind gusts and to a lesser extend tornadoes and excessive precipitation.
Als je in de stad woont ist altijd warmer. Gebouwen en bestrating die warmte vasthouden/uitstralen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 01:16 schreef Rica het volgende:
Volgens Meetstation Leeuwarden is het hier nu 23,8 graden. Mijn thermometer geeft bijna 26 aan. Even uitgaande dat die redelijk accuraat is, waar zit hem dat verschil dan in?
Ik woon in de binnenstad, of technisch er vlak tegenaan, dat zal het wel zijn dan idd.quote:Op donderdag 2 juli 2015 01:19 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Als je in de stad woont ist altijd warmer. Gebouwen en bestrating die warmte vasthouden/uitstralen.
Meetstation zit net als hier op het vliegveld neem ik aan?quote:Op donderdag 2 juli 2015 01:28 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik woon in de binnenstad, of technisch er vlak tegenaan, dat zal het wel zijn dan idd.
Het voelt buiten ook behoorlijk benauwd terwijl de luchtvochtigheid maar 58% zou zijn volgens het meetstation.
Hier in Breda zou het nu zo ongeveer 25,6 moeten zijn, hier in de achtertuin blijft het nog ff 26,4, kleine verschil dan ik had verwacht.quote:Op donderdag 2 juli 2015 01:28 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik woon in de binnenstad, of technisch er vlak tegenaan, dat zal het wel zijn dan idd.
Het voelt buiten ook behoorlijk benauwd terwijl de luchtvochtigheid maar 58% zou zijn volgens het meetstation.
Zou best kunnen. Ik haal het van buienradar af. Staat alleen "Meetstation Leeuwarden"quote:Op donderdag 2 juli 2015 01:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Meetstation zit net als hier op het vliegveld neem ik aan?
Heerlijke temperaturen. 's Middags om 15:00 uur.quote:
Bijgaande kaart van Amsterdam stond gisteren in het Parool. Het scheelt qua extra warmte meer dan ik dacht...quote:Op donderdag 2 juli 2015 01:19 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Als je in de stad woont ist altijd warmer. Gebouwen en bestrating die warmte vasthouden/uitstralen.
En die temperaturen tot en met half september overdagquote:Op donderdag 2 juli 2015 01:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heerlijke temperaturen. 's Middags om 15:00 uur.
Ik doe het ervoor!!quote:Op donderdag 2 juli 2015 01:34 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
En die temperatuten tot en met half september overdag
Aircoquote:Op donderdag 2 juli 2015 01:37 schreef Rica het volgende:
Dit is trouwens mijn allereerste avond/nacht met een airco in huis (net nieuw) en ik begin het onderhand frisjes te krijgen. Wat een genot.
Een hangmat met klamboe, en dan wat wierook her en der in de tuin aansteken tegen de zoemprikkersquote:Op donderdag 2 juli 2015 01:38 schreef junkiexp het volgende:
Ik zit er serieus over na te denken om buiten te slapen, in de open lucht.
Zou je dan erg lek gestoken worden?
Van 28 naar nu 24 in ongeveer 40 minuten.quote:
Airco werkt het beste met alle ramen en deuren dichtquote:Op donderdag 2 juli 2015 01:40 schreef Rica het volgende:
[..]
Van 28 naar nu 24 in ongeveer 40 minuten.
Ik zit nu ook aan de rand van het centrum en tis buiten inderdaad niet normaal hoe warm nog.quote:Op donderdag 2 juli 2015 01:28 schreef Rica het volgende:
[..]
Heb er zin in, mobieltje leegmaken, goed opladen, laat maar komen. (en het schild in Breda uitzetten...op een of andere manier).quote:Op donderdag 2 juli 2015 01:43 schreef Oom_Agent het volgende:
Boeiende dag morgen! Het wordt nowcasten!
Deze heeft eigenlijk een te groot vermogen voor mijn huisje maar er was weinig keus meer.quote:Op donderdag 2 juli 2015 01:41 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Airco werkt het beste met alle ramen en deuren dicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 01:56 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn improv airco(ja hij staat of een vieze stoffige bak)
Dit was overigens de captcha code die ik ter verificatie moest invoeren...wtf.
Werkt dat nou echt? Ik heb vanmiddag hetzelfde gedaan maar ik voelde geen verschil. Wat doe ik fout. Ik ben wel blij dat ik beneden slaap ipv boven waar het 31 graden is binnen. Beneden is het denk ik 5 graden kouder. Lig nu helemaal klam op bed met vriendin en de kat die ook maar eens op bezoek komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van geen kant betrouwbaar. 40 wordt het sowieso niet.quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:14 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Is Buienradar wel betrouwbaar? Ik zie net dit:
[ afbeelding ]
Ik ben hittebestendig, maar moest wel even zuchten toen ik de weerkaarten zagquote:Op donderdag 2 juli 2015 01:46 schreef Rica het volgende:
[..]
Deze heeft eigenlijk een te groot vermogen voor mijn huisje maar er was weinig keus meer.
Ik kan steeds slechter tegen hitte en schrok me rot toen ik afgelopen weekend de verwachting zag.
Veel mensen boeken er succes mee, ik vind het ook nog wat meevallen maar het is hier dan ook ziek heet. De muren stralen zoveel hitte uitquote:Op donderdag 2 juli 2015 02:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Werkt dat nou echt? Ik heb vanmiddag hetzelfde gedaan maar ik voelde geen verschil. Wat doe ik fout. Ik ben wel blij dat ik beneden slaap ipv boven waar het 31 graden is binnen. Beneden is het denk ik 5 graden kouder. Lig nu helemaal klam op bed met vriendin en de kat die ook maar eens op bezoek komt
quote:Op donderdag 2 juli 2015 01:56 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]Ik ben dus niet de enige die water invriest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig maar🎉. Mn familie vind t maar raar geloof ik 😂
Pfff. Geen idee hoe warm t hier is maar ik kan nog steeds niet slapen. Waardeloos 😠
Een lemen hutje is binnen 10 seconden helemaal geluchtquote:Op donderdag 2 juli 2015 02:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Kindertjes in Afrika in lemen hutjes slapen ook terwijl het 63 graden is. Dan kunnen jullie ook wel slapen met 22 graden. Stelletje mietjes
Ze hebben geen airco hoor!!quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:50 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Een lemen hutje is binnen 10 seconden helemaal gelucht
Ze vinden het vast ook kut om te slapen met 28,2 graden als ze 30 jaar Nederland gewend zijn.quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Kindertjes in Afrika in lemen hutjes slapen ook terwijl het 63 graden is. Dan kunnen jullie ook wel slapen met 22 graden. Stelletje mietjes
Dat wordt dan ook afgeraden door de overheid.quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:38 schreef Maver24 het volgende:
Ik kan niet slapen. Bij de geringste beweging breekt het zweet me uit. Knipperen met je ogen bijvoorbeeld
Ik denk dat als het daar opeens -5C is, dat ze bezwijken.quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Warmste nacht in de Bilt tot nu toe was in 2004, 20,4C. Elders in het land werd het toen 23C+. De Bilt geldt als max. waarde in NL.quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:56 schreef GekkePoes het volgende:
[ afbeelding ]
zou dit gelden voor de warmste nacht ooit gemeten in de Bilt? of nemen ze dan een gemiddelde
Die hebben ook geen stromend water. Nu jij weer.quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:46 schreef spijkerbroek het volgende:
30 jaar redden ze niet. Hun visum is dan allang verlopen en alle bezwaarmogelijkheden uitgeput.quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:52 schreef Rabieluh het volgende:
Ze vinden het vast ook kut om te slapen met 28,2 graden als ze 30 jaar Nederland gewend zijn.
Net als Spijkerbroek op zaterdag. 38°C: FOK!ker zit zonder waterquote:Op donderdag 2 juli 2015 03:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Die hebben ook geen stromend water. Nu jij weer.
Daarom die post.quote:Op donderdag 2 juli 2015 03:08 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Net als Spijkerbroek op zaterdag. 38°C: FOK!ker zit zonder water
In Botswana is het anders 7 graden nu, lucky bastardsquote:Op donderdag 2 juli 2015 02:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Ow ja..duh...dat had ik niet door. Ik word sloom van de warmtequote:
Same, fijn als je nog moet bikkelen aan scriptie .......quote:Op donderdag 2 juli 2015 03:09 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ow ja..duh...dat had ik niet door. Ik word sloom van de warmte
Net terug van het het terras. Zo maar eens kijken of de slaapkamer begaanbaar is qua hittequote:Op donderdag 2 juli 2015 03:09 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ow ja..duh...dat had ik niet door. Ik word sloom van de warmte
quote:Op donderdag 2 juli 2015 06:13 schreef Dhalsim het volgende:
Godverdegodver...halverwege de nacht is de slang van mijn mobiele airco eruit "gevallen" waardoor alle warme lucht dus gewoon mijn slaapkamer opgeblazen werd...met het gevolg dat het daar nu al ruim 30 graden is.
Is het wel vaker gebeurd dat je slang er zomaar uitviel?quote:Op donderdag 2 juli 2015 06:13 schreef Dhalsim het volgende:
Godverdegodver...halverwege de nacht is de slang van mijn mobiele airco eruit "gevallen" waardoor alle warme lucht dus gewoon mijn slaapkamer opgeblazen werd...met het gevolg dat het daar nu al ruim 30 graden is.
Krijg je dan geen nul-reductie.quote:Op donderdag 2 juli 2015 06:13 schreef Dhalsim het volgende:
Het ging om De Bilt toch?quote:Op donderdag 2 juli 2015 06:28 schreef asco het volgende:
Warmste nacht ooit. Record was 23.1 in 2012 behaald. Arcen staat nu op 24.1 en ik denk dat het niet meer zal dalen, zon is op.
Ff aangepast.
Hebben we het nog over de slang van mijn airco?quote:Op donderdag 2 juli 2015 06:28 schreef Rica het volgende:
[..]
Is het wel vaker gebeurd dat je slang er zomaar uitviel?
Dat leek me inderdaad logisch, maar toch is het een heel stuk warmer geworden. Ik denk dat het ding zelf ook nog wel wat warmte genereert, maar ik weet het ook niet.quote:Op donderdag 2 juli 2015 06:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Krijg je dan geen nul-reductie.
Hij koelt de lucht maar kan t nergens kwijt.
Kutquote:Op donderdag 2 juli 2015 06:13 schreef Dhalsim het volgende:
Droge lucht scheelt ook al een hoop idd.quote:Op donderdag 2 juli 2015 06:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
Kut
Ik heb vannacht geprobeerd met de mobiele airco aan te slapen maar vond het te lawaaiig, daarna een ander standje geprobeerd op dat ding, namelijk dry. Gevolg nog steeds koelere lucht en heb geslapen als een oss.
Afgekoeld van 27 naar 22 in de loop van de nacht. Voordeel was wel dat ie het lawaai van de bierdrinkende buren overstemde
Ik denk dat de warmste dag ooit ook niet lang op zich laat wachten.quote:
Praat je tegen jezelf heequote:Op donderdag 2 juli 2015 07:11 schreef Klonk het volgende:
PS: beste Klonk
Oss = een plaats in Brabant
Os = een dier wat je bedoelde
Ik kan niet zeggen dat ik Oss een opwindende stad vind. Slaapstadquote:Op donderdag 2 juli 2015 07:11 schreef Klonk het volgende:
PS: beste Klonk
Oss = een plaats in Brabant
Os = een dier wat je bedoelde
Würth?quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
3 jaar gewerkt bij een international dat bevestigingsmaterialen en gereedschap maakt/verspreidIk kan nog wel een type zeggen en offerte maken ervoor
(ik was Inventory Control &Quality)
ik moet straks met de trein van Alkmaar naar Rotterdam (en terug). Ik neem maar een koeltas met natte handdoeken koelelementen mee. (en genoeg water)quote:Op donderdag 2 juli 2015 07:35 schreef Jumparound het volgende:
Voor de mensen die nog willen sporten of fietsen aan het einde van de dag...
NEEM HEEL VEEL WATER MEE!
Pff, fietste gister 24 km van werk naar huis maar dronk al 750 ml water. Wat na 10 km al bijna kookte in mn bidon...
in afrika vriest het 's nachtsquote:Op donderdag 2 juli 2015 02:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Weet je zeker dat die nog wel rijdtquote:Op donderdag 2 juli 2015 07:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik moet straks met de trein van Alkmaar naar Rotterdam (en terug). Ik neem maar een koeltas met natte handdoeken koelelementen mee. (en genoeg water)
twitter:NOS twitterde op donderdag 02-07-2015 om 07:41:53De NS zet vanaf 10.00 uur op verschillende trajecten minder treinen in vanwege de hitte. http://t.co/IzJcN2GHx0 reageer retweet
die kreeg ik ook al doorgestuurd idd. Op mijn traject rijden de treinen gewoon vooralsnog. Heb er net nog naar gekekenquote:Op donderdag 2 juli 2015 07:45 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die nog wel rijdttwitter:NOS twitterde op donderdag 02-07-2015 om 07:41:53De NS zet vanaf 10.00 uur op verschillende trajecten minder treinen in vanwege de hitte. http://t.co/IzJcN2GHx0 reageer retweet
Wij zitten er net naast hequote:Op donderdag 2 juli 2015 01:03 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Morgen goed in de gaten houden dus! #zinin
26 graden en wat een warmte?quote:Op donderdag 2 juli 2015 08:21 schreef Take_A_Picture het volgende:
M'n weather Pro appje zegt dat het nu al 26 graden is en dat er een zeer grote kans op onweer is vanavond laat (Oude Wetering).
Pffff wat een warmte.
Zo jammer dat ze langs het westen van Nederland gaan wegtrekken.quote:Op donderdag 2 juli 2015 08:34 schreef dick_laurent het volgende:
Zitten nu al dikke buien boven noord-west Frankrijk. Ben benieuwd hoe snel die naar boven de Benelux in zullen trekken
Als ik de 24 uur loop bekijk van europa buienradar dan gaat het meeste over de UK en ontstaan er onweersbuien boven het IJsselmeer.quote:Op donderdag 2 juli 2015 08:34 schreef dick_laurent het volgende:
Zitten nu al dikke buien boven noord-west Frankrijk. Ben benieuwd hoe snel die naar boven de Benelux in zullen trekken
Ow....quote:Op donderdag 2 juli 2015 08:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik de 24 uur loop bekijk van europa buienradar dan gaat het meeste over de UK en ontstaan er onweersbuien boven het IJsselmeer.
Nee hoor, zaterdag gewoon weer.quote:Op donderdag 2 juli 2015 08:37 schreef Dven het volgende:
Maar... Het warmtepunt lijkt nu dus op vandaag te liggen ipv zaterdag?
quote:
Moet ik alvast de stad uit vluchten?quote:Op donderdag 2 juli 2015 07:33 schreef Klonk het volgende:
Want ik steek heel Assen in de fik als je zegt dat het nu te koud of te warm is
Ik ben benieuwd vanavond!quote:
Heb ook onder dekbed geslapen vannacht. Het was nog lekker koel op mijn kamer en zonder dekentje kan ik niet zo goed slapenquote:
De meeste modellen zijn het niet met jou eens. Al hangt het er ook wel vanaf welke lokatie je pakt.quote:
Hoe eerder hoe beter... Maar ik verwacht er niks vanquote:Op donderdag 2 juli 2015 09:30 schreef hangtime het volgende:
Volgens mij komt dat onweer al in de middag aan toch?
Jij bent dus ook niet goed bij je hoofdquote:Op donderdag 2 juli 2015 09:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb ook onder dekbed geslapen vannacht. Het was nog lekker koel op mijn kamer en zonder dekentje kan ik niet zo goed slapen
tot een week geleden sliep ik ook nog met laken en een dekbedquote:Op donderdag 2 juli 2015 09:31 schreef LadyS het volgende:
[..]
Jij bent dus ook niet goed bij je hoofd
Ik leg wel altijd een laken over me heen om een beetje bedekt te zijn, anders vind ik het ook niet fijn, maar echt geen dekbed, hoor. Hij piept ook al over de ventilator, vindt hij ook al niet fijn.
ik begon op 26.4, zit nu op 27.2quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:35 schreef Re het volgende:
gisteren toen ik naar bed ging (01:30) was het nog 26 graden in de woonkamer, vanochtend (07:30) nog 25,5... dat schiet ook niet op
In huis (slaapkamer sowieso) is het wel erg warm! Slaapt niet lekker.quote:
Dit hangt tegen pesten aan hequote:Op donderdag 2 juli 2015 09:43 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, ik benijd jullie niet nu! De zon schijnt hier wel nog, maar er komt een lekker koel briesje door de openstaande ramen vandaag
Vanavond kun je vast opscheppen over het onweer die wij niet krijgen.quote:
Ventilator heb ik geen probleem mee, lekker aan het voeteneind. Denk dat ik het dekbed vanavond overigens niet nodig heb, zal dan wel warm genoeg zijn.quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:31 schreef LadyS het volgende:
[..]
Jij bent dus ook niet goed bij je hoofd
Ik leg wel altijd een laken over me heen om een beetje bedekt te zijn, anders vind ik het ook niet fijn, maar echt geen dekbed, hoor. Hij piept ook al over de ventilator, vindt hij ook al niet fijn.
Gelukkig, nog iemand die gewoon onder een dekbed ligt met dit weer.quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Heerlijk geslapen vannacht. Half onder mijn dekbed. Voeten er onderuit en armen er boven. Heerlijkheid.
Daar hoopte ik vanavond al op. Zag in de verte wel wat flitsen, maar helaasquote:Op donderdag 2 juli 2015 09:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vanavond kun je vast opscheppen over het onweer die wij niet krijgen.
Tuurlijk, anders krijg ik het koudquote:Op donderdag 2 juli 2015 09:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Ventilator heb ik geen probleem mee, lekker aan het voeteneind. Denk dat ik het dekbed vanavond overigens niet nodig heb, zal dan wel warm genoeg zijn.
[..]
Gelukkig, nog iemand die gewoon onder een dekbed ligt met dit weer.
Je maakt een grapje, toch?quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tuurlijk, anders krijg ik het koud
Owh nee hoor.quote:
29.2 ... geen wonder dat ik het koud hadquote:Op donderdag 2 juli 2015 10:03 schreef GekkePoes het volgende:
Temperatuur tikt de 30 ngraden al aan
[ afbeelding ]
Grootste kans op onweer is bij jou volgens:quote:
Het is bij mij thuis eigenlijk nooit onder de 26quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:40 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
In huis (slaapkamer sowieso) is het wel erg warm! Slaapt niet lekker.
Woonkamer is gelukkig wat behaaglijker.
+1quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Ventilator heb ik geen probleem mee, lekker aan het voeteneind. Denk dat ik het dekbed vanavond overigens niet nodig heb, zal dan wel warm genoeg zijn.
[..]
Gelukkig, nog iemand die gewoon onder een dekbed ligt met dit weer.
Dat heb ik gisteren pas gedaanquote:Op donderdag 2 juli 2015 10:10 schreef Gwywen het volgende:
[..]
+1
Ik heb pas twee weken geleden het dikke winterdekbed eraf gehaald en slaap nu onder alleen het dunne.
Ik 10 jaar geleden, volgens mij. Of nog langer geledenquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:14 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik 10 jaar geleden, volgens mij. Of nog langer geleden
CIN?quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:18 schreef Nattekat het volgende:
Altijd weer de CIN die roet in het eten gooit... Maar ben benieuwd
Hollander gespotquote:
Het zit aardig dichtbij alquote:Op donderdag 2 juli 2015 10:39 schreef RemcoW23 het volgende:
Kan er niet gewoon een onverwachte onweersbui komen waardoor het alsnog een graad of 6 afkoelt?
Leuke buitjes voor de Noordzeequote:Op donderdag 2 juli 2015 10:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Het zit aardig dichtbij al
[ afbeelding ]
ik ook nietquote:
Uhm je maakt meer kans om naar de hemel te gaan...quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:53 schreef INViCTuS het volgende:
Je zou maar aan die kansloze/zinloze ramadan meedoen en heel de dag niks mogen drinkenen je schiet er geen fuck mee op
En dan? Wat moet je daar doen dan?quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm je maakt meer kans om naar de hemel te gaan...
met deze temperatuur niks eten en drinken maak je inderdaad meer kans om naar de hemel te gaanquote:Op donderdag 2 juli 2015 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar is het 20 graden ipv 40quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:57 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
En dan? Wat moet je daar doen dan?
Onder de grond ookquote:
Moet je niet al te diep gaan, want dan wordt het zelfs warmer dan 50 graden...quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Denk dat het zeker in het zuiden bij zeeland al veel eerder dan 17.00 los gaat.quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Het zit aardig dichtbij al
[ afbeelding ]
Het is te warm voor dit soort breinbrekers.quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:04 schreef dick_laurent het volgende:
Totaal offtopic, maar heeft iemand zich hier ook ooit wel eens afgevraagd van, stel je zou theoretisch bij het centrum van de aarde kunnen komen met een graafmachine. En het zou daar niet zo heet zijn dat je levend verbrand. Dus ideale theoretische omstandigheden....
Zou je dan gewichtloos zijn? Hoe zou dat werken? Want normaalgesproken word je naar de aarde toegetrokken door de zwaartekracht, of je nu in Nederland of in Nieuw Zeeland staat.
Alleen, als je dus precies in het midden tussen die 2 staat, dus in het centrum vd aarde. Wat dan?
Ik zit op een kantoor met airco, nergens last van hoorquote:Op donderdag 2 juli 2015 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is te warm voor dit soort breinbrekers.
In het midden van de aarde voel je geen zwaartekracht.quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:04 schreef dick_laurent het volgende:
Totaal offtopic, maar heeft iemand zich hier ook ooit wel eens afgevraagd van, stel je zou theoretisch bij het centrum van de aarde kunnen komen met een graafmachine. En het zou daar niet zo heet zijn dat je levend verbrand. Dus ideale theoretische omstandigheden....
Zou je dan gewichtloos zijn? Hoe zou dat werken? Want normaalgesproken word je naar de aarde toegetrokken door de zwaartekracht, of je nu in Nederland of in Nieuw Zeeland staat.
Alleen, als je dus precies in het midden tussen die 2 staat, dus in het centrum vd aarde. Wat dan?
Dus ik maak minder kans? Eigenlijk geen kans....zal mij ook werkelijk waar een rotzorg zijnquote:Op donderdag 2 juli 2015 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In het middelpunt van de aarde is inderdaad geen zwaartekracht en als je op dat punt zou kunnen komen in niet bewegende toestand zou je er inderdaad blijven "hangen".quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:04 schreef dick_laurent het volgende:
FUCKING VET! ik ga nu een kuil graven!!!!!!quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:09 schreef Dhalsim het volgende:
[..]
In het middelpunt van de aarde is inderdaad geen zwaartekracht en als je op dat punt zou kunnen komen in niet bewegende toestand zou je er inderdaad blijven "hangen".
Religie is ook niet rationeel. Maar men doet dit vasten al eeuwen in landen waar het nog veel warmer is dus ach het komt vast wel goed. Maar de algehele discussie is meer wat voor een ander topic.quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:09 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dus ik maak minder kans? Eigenlijk geen kans....zal mij ook werkelijk waar een rotzorg zijn. Deaud is deaud.
Ik kom er gewoon met mijn verstand niet bij dat mensen met zulke bekrompen gedachte met temperaturen tussen de 30 en 38 graden geen water mogen drinken tijdens de uren dat de zon schijnt.
Truequote:Op donderdag 2 juli 2015 11:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Religie is ook niet rationeel. Maar men doet dit vasten al eeuwen in landen waar het nog veel warmer is dus ach het komt vast wel goed. Maar de algehele discussie is meer wat voor een ander topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |