quote:
Moet ik alvast de stad uit vluchten?quote:Op donderdag 2 juli 2015 07:33 schreef Klonk het volgende:
Want ik steek heel Assen in de fik als je zegt dat het nu te koud of te warm is
Ik ben benieuwd vanavond!quote:
Heb ook onder dekbed geslapen vannacht. Het was nog lekker koel op mijn kamer en zonder dekentje kan ik niet zo goed slapenquote:
De meeste modellen zijn het niet met jou eens. Al hangt het er ook wel vanaf welke lokatie je pakt.quote:
Hoe eerder hoe beter... Maar ik verwacht er niks vanquote:Op donderdag 2 juli 2015 09:30 schreef hangtime het volgende:
Volgens mij komt dat onweer al in de middag aan toch?
Jij bent dus ook niet goed bij je hoofdquote:Op donderdag 2 juli 2015 09:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb ook onder dekbed geslapen vannacht. Het was nog lekker koel op mijn kamer en zonder dekentje kan ik niet zo goed slapen
tot een week geleden sliep ik ook nog met laken en een dekbedquote:Op donderdag 2 juli 2015 09:31 schreef LadyS het volgende:
[..]
Jij bent dus ook niet goed bij je hoofd
Ik leg wel altijd een laken over me heen om een beetje bedekt te zijn, anders vind ik het ook niet fijn, maar echt geen dekbed, hoor. Hij piept ook al over de ventilator, vindt hij ook al niet fijn.
ik begon op 26.4, zit nu op 27.2quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:35 schreef Re het volgende:
gisteren toen ik naar bed ging (01:30) was het nog 26 graden in de woonkamer, vanochtend (07:30) nog 25,5... dat schiet ook niet op
In huis (slaapkamer sowieso) is het wel erg warm! Slaapt niet lekker.quote:
Dit hangt tegen pesten aan hequote:Op donderdag 2 juli 2015 09:43 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, ik benijd jullie niet nu! De zon schijnt hier wel nog, maar er komt een lekker koel briesje door de openstaande ramen vandaag
Vanavond kun je vast opscheppen over het onweer die wij niet krijgen.quote:
Ventilator heb ik geen probleem mee, lekker aan het voeteneind. Denk dat ik het dekbed vanavond overigens niet nodig heb, zal dan wel warm genoeg zijn.quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:31 schreef LadyS het volgende:
[..]
Jij bent dus ook niet goed bij je hoofd
Ik leg wel altijd een laken over me heen om een beetje bedekt te zijn, anders vind ik het ook niet fijn, maar echt geen dekbed, hoor. Hij piept ook al over de ventilator, vindt hij ook al niet fijn.
Gelukkig, nog iemand die gewoon onder een dekbed ligt met dit weer.quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Heerlijk geslapen vannacht. Half onder mijn dekbed. Voeten er onderuit en armen er boven. Heerlijkheid.
Daar hoopte ik vanavond al op. Zag in de verte wel wat flitsen, maar helaasquote:Op donderdag 2 juli 2015 09:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vanavond kun je vast opscheppen over het onweer die wij niet krijgen.
Tuurlijk, anders krijg ik het koudquote:Op donderdag 2 juli 2015 09:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Ventilator heb ik geen probleem mee, lekker aan het voeteneind. Denk dat ik het dekbed vanavond overigens niet nodig heb, zal dan wel warm genoeg zijn.
[..]
Gelukkig, nog iemand die gewoon onder een dekbed ligt met dit weer.
Je maakt een grapje, toch?quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tuurlijk, anders krijg ik het koud
Owh nee hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |