ik moet straks met de trein van Alkmaar naar Rotterdam (en terug). Ik neem maar een koeltas met natte handdoeken koelelementen mee. (en genoeg water)quote:Op donderdag 2 juli 2015 07:35 schreef Jumparound het volgende:
Voor de mensen die nog willen sporten of fietsen aan het einde van de dag...
NEEM HEEL VEEL WATER MEE!
Pff, fietste gister 24 km van werk naar huis maar dronk al 750 ml water. Wat na 10 km al bijna kookte in mn bidon...
in afrika vriest het 's nachtsquote:Op donderdag 2 juli 2015 02:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Kindertjes in Afrika in lemen hutjes slapen ook terwijl het 63 graden is. Dan kunnen jullie ook wel slapen met 22 graden. Stelletje mietjes
Weet je zeker dat die nog wel rijdtquote:Op donderdag 2 juli 2015 07:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik moet straks met de trein van Alkmaar naar Rotterdam (en terug). Ik neem maar een koeltas met natte handdoeken koelelementen mee. (en genoeg water)
twitter:NOS twitterde op donderdag 02-07-2015 om 07:41:53De NS zet vanaf 10.00 uur op verschillende trajecten minder treinen in vanwege de hitte. http://t.co/IzJcN2GHx0 reageer retweet
die kreeg ik ook al doorgestuurd idd. Op mijn traject rijden de treinen gewoon vooralsnog. Heb er net nog naar gekekenquote:Op donderdag 2 juli 2015 07:45 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die nog wel rijdttwitter:NOS twitterde op donderdag 02-07-2015 om 07:41:53De NS zet vanaf 10.00 uur op verschillende trajecten minder treinen in vanwege de hitte. http://t.co/IzJcN2GHx0 reageer retweet
Wij zitten er net naast hequote:Op donderdag 2 juli 2015 01:03 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Morgen goed in de gaten houden dus! #zinin
26 graden en wat een warmte?quote:Op donderdag 2 juli 2015 08:21 schreef Take_A_Picture het volgende:
M'n weather Pro appje zegt dat het nu al 26 graden is en dat er een zeer grote kans op onweer is vanavond laat (Oude Wetering).
Pffff wat een warmte.
Zo jammer dat ze langs het westen van Nederland gaan wegtrekken.quote:Op donderdag 2 juli 2015 08:34 schreef dick_laurent het volgende:
Zitten nu al dikke buien boven noord-west Frankrijk. Ben benieuwd hoe snel die naar boven de Benelux in zullen trekken
Als ik de 24 uur loop bekijk van europa buienradar dan gaat het meeste over de UK en ontstaan er onweersbuien boven het IJsselmeer.quote:Op donderdag 2 juli 2015 08:34 schreef dick_laurent het volgende:
Zitten nu al dikke buien boven noord-west Frankrijk. Ben benieuwd hoe snel die naar boven de Benelux in zullen trekken
Ow....quote:Op donderdag 2 juli 2015 08:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik de 24 uur loop bekijk van europa buienradar dan gaat het meeste over de UK en ontstaan er onweersbuien boven het IJsselmeer.
Nee hoor, zaterdag gewoon weer.quote:Op donderdag 2 juli 2015 08:37 schreef Dven het volgende:
Maar... Het warmtepunt lijkt nu dus op vandaag te liggen ipv zaterdag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |