SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 01:56 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn improv airco(ja hij staat of een vieze stoffige bak)
Dit was overigens de captcha code die ik ter verificatie moest invoeren...wtf.
Werkt dat nou echt? Ik heb vanmiddag hetzelfde gedaan maar ik voelde geen verschil. Wat doe ik fout. Ik ben wel blij dat ik beneden slaap ipv boven waar het 31 graden is binnen. Beneden is het denk ik 5 graden kouder. Lig nu helemaal klam op bed met vriendin en de kat die ook maar eens op bezoek komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van geen kant betrouwbaar. 40 wordt het sowieso niet.quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:14 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Is Buienradar wel betrouwbaar? Ik zie net dit:
[ afbeelding ]
Ik ben hittebestendig, maar moest wel even zuchten toen ik de weerkaarten zagquote:Op donderdag 2 juli 2015 01:46 schreef Rica het volgende:
[..]
Deze heeft eigenlijk een te groot vermogen voor mijn huisje maar er was weinig keus meer.
Ik kan steeds slechter tegen hitte en schrok me rot toen ik afgelopen weekend de verwachting zag.
Veel mensen boeken er succes mee, ik vind het ook nog wat meevallen maar het is hier dan ook ziek heet. De muren stralen zoveel hitte uitquote:Op donderdag 2 juli 2015 02:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Werkt dat nou echt? Ik heb vanmiddag hetzelfde gedaan maar ik voelde geen verschil. Wat doe ik fout. Ik ben wel blij dat ik beneden slaap ipv boven waar het 31 graden is binnen. Beneden is het denk ik 5 graden kouder. Lig nu helemaal klam op bed met vriendin en de kat die ook maar eens op bezoek komt
quote:Op donderdag 2 juli 2015 01:56 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]Ik ben dus niet de enige die water invriest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig maar🎉. Mn familie vind t maar raar geloof ik 😂
Pfff. Geen idee hoe warm t hier is maar ik kan nog steeds niet slapen. Waardeloos 😠
Een lemen hutje is binnen 10 seconden helemaal geluchtquote:Op donderdag 2 juli 2015 02:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Kindertjes in Afrika in lemen hutjes slapen ook terwijl het 63 graden is. Dan kunnen jullie ook wel slapen met 22 graden. Stelletje mietjes
Ze hebben geen airco hoor!!quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:50 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Een lemen hutje is binnen 10 seconden helemaal gelucht
Ze vinden het vast ook kut om te slapen met 28,2 graden als ze 30 jaar Nederland gewend zijn.quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Kindertjes in Afrika in lemen hutjes slapen ook terwijl het 63 graden is. Dan kunnen jullie ook wel slapen met 22 graden. Stelletje mietjes
Dat wordt dan ook afgeraden door de overheid.quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:38 schreef Maver24 het volgende:
Ik kan niet slapen. Bij de geringste beweging breekt het zweet me uit. Knipperen met je ogen bijvoorbeeld
Ik denk dat als het daar opeens -5C is, dat ze bezwijken.quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Warmste nacht in de Bilt tot nu toe was in 2004, 20,4C. Elders in het land werd het toen 23C+. De Bilt geldt als max. waarde in NL.quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:56 schreef GekkePoes het volgende:
[ afbeelding ]
zou dit gelden voor de warmste nacht ooit gemeten in de Bilt? of nemen ze dan een gemiddelde
Die hebben ook geen stromend water. Nu jij weer.quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:46 schreef spijkerbroek het volgende:
30 jaar redden ze niet. Hun visum is dan allang verlopen en alle bezwaarmogelijkheden uitgeput.quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:52 schreef Rabieluh het volgende:
Ze vinden het vast ook kut om te slapen met 28,2 graden als ze 30 jaar Nederland gewend zijn.
Net als Spijkerbroek op zaterdag. 38°C: FOK!ker zit zonder waterquote:Op donderdag 2 juli 2015 03:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Die hebben ook geen stromend water. Nu jij weer.
Daarom die post.quote:Op donderdag 2 juli 2015 03:08 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Net als Spijkerbroek op zaterdag. 38°C: FOK!ker zit zonder water
In Botswana is het anders 7 graden nu, lucky bastardsquote:Op donderdag 2 juli 2015 02:46 schreef spijkerbroek het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |