SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
BBQ aanmaken met spiritus of zo... het blijft niet een en al ellende...quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:01 schreef Rabieluh het volgende:
Weer 2 ambulances en de brandweer in de straat. Die hitte is niet gezond.
De maan illusie, hoe hoger deze aan de hemel staat hoe kleiner die lijkt. Als je naar de maan kijkt door een lege wcrol, dan ziet ie er ineens heel klein uitquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ruik bbq, hoop op onweer, snap niet waarom de maan groter lijkt als ik op de bank zit dan als ik voor het open raam sta en hoor een ambulance. Gaat nog wel een tijdje duren voor ik slaap.
Baard beschermd je gezicht tegen gevaarlijke UV straling. Laten staan dus.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zou toch echt zweren dat ik me vandaag geschoren had...
Ik zag hem ook al; als Utrechter, het minst gunstig; die toppen zie je barsten, de klamheid is te voelen; en dan op het moment dat het moet losbarsten, twee druppels en supervochtig en heet....quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:02 schreef INViCTuS het volgende:
Wie weet, wie weet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb er een extra fan in zitten, en die slaat steeds even aan, maar die maakt zo een herriequote:Op woensdag 1 juli 2015 23:13 schreef Nattekat het volgende:
Mijn computer maakt herrie, meestal een teken dat ie het warm heeft...
De enige stad in de provincie en de rest zijn meren.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:13 schreef DonDruiper het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan het dat het in Leeuwarden altijd warmer is dan in de rest van de provincie?
quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:13 schreef Nattekat het volgende:
Raar, dat gevoel heb ik altijd met mijn auto, dat de auto dan extra toeren maakt om frisser te blijven.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:13 schreef Nattekat het volgende:
Haha ik hoorde net die sirenes ;oquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:01 schreef Rabieluh het volgende:
Weer 2 ambulances en de brandweer in de straat. Die hitte is niet gezond.
Ah oke.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De enige stad in de provincie en de rest zijn meren.
"Voor januari zouden we uiteraard lįchen om deze temperaturen"quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:18 schreef DonDruiper het volgende:
Hierin zegt de weerman "Dit zijn hele hoge temperaturen voor de tijd van het jaar"
Klopt, dit zijn we alleen in augustus gewend natuurlijk
Heb jij het ook wel eens dat de airco ineens een aantal seconden hard gaat blazen als je uit de auto stapt ?quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:17 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Raar, dat gevoel heb ik altijd met mijn auto, dat de auto dan extra toeren maakt om frisser te blijven.
Nee joh, alles lekker gladquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Baard beschermd je gezicht tegen gevaarlijke UV straling. Laten staan dus.
Op de geluidswal tegenover slaapkamer, staat een kudde schapen momenteelquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:09 schreef GekkePoes het volgende:
Hier hebben in de sloot bij mij zijn ineens een stel eenden genesteld. "hwekhwekhwekhwekhwek hweek hweek" al een uur lang
[..]
De maan illusie, hoe hoger deze aan de hemel staat hoe kleiner die lijkt. Als je naar de maan kijkt door een lege wcrol, dan ziet ie er ineens heel klein uit
Er kwamen vanmiddag inderdaad allemaal 'geluiden' onder de motorkap vandaan die ik nog niet eerder gehoord hadquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:21 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Heb jij het ook wel eens dat de airco ineens een aantal seconden hard gaat blazen als je uit de auto stapt ?
Mijn pc maakt ook een bak herrie, maar die is al bijna 5 jaar oud...quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:13 schreef Nattekat het volgende:
Alleen in stilstand/de 1 wordt je auto warm, vanaf 2e versnelling wordt er koelvloeistof rond gepompt, daarom dat veel auto's kapot gaan in de filequote:Op woensdag 1 juli 2015 23:17 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Raar, dat gevoel heb ik altijd met mijn auto, dat de auto dan extra toeren maakt om frisser te blijven.
Ja, met deze auto wel, althans idd voor een paar seconden. Maar mijn vorige auto was veel ouder, daar sprong na een half uur als het warm buiten was nog steeds de koeler aan.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:21 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Heb jij het ook wel eens dat de airco ineens een aantal seconden hard gaat blazen als je uit de auto stapt ?
Dan is je auto aan het koelen...quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:21 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ja hoor, Assen weer eens het koudst van Nederland, zou eens niet zo zijnquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:13 schreef DonDruiper het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan het dat het in Leeuwarden altijd warmer is dan in de rest van de provincie?
Komt omdat jij nog geen bericht hebt gemaakt over de terror-scholeksterquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:27 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja hoor, Assen weer eens het koudst van Nederland, zou eens niet zo zijn
quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:27 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja hoor, Assen weer eens het koudst van Nederland, zou eens niet zo zijn
Welke terrorekster? Lag vanmiddag in zwembadje in de tuin met halve liters Weissenquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Komt omdat jij nog geen bericht hebt gemaakt over de terror-scholekster
Nee, dit temperatuurtje hadden we in mei moeten hebben. Overdag dan he, niet doordeweeks 's nachtsquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:29 schreef dick_laurent het volgende:
[..]Dude, het is nog steeds 28 graden in mijn woonkamer..... Ik denk dat je dit keer echt niet boos of ontevreden zou moeten zijn met de "kou"
quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:30 schreef Djeez het volgende:
[..]
Welke terrorekster? Lag vanmiddag in zwembadje in de tuin met halve liters Weissen
quote:
Heerlijkquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Dat moment dat je lekker relaxed op je balkon een ijsje zit te eten in je blote bast en er een stukje ijs af valt en op je buik terecht komt.
Vloog dat beest tegen zijn raam?quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Vraag Nattekat maar
*wakker*quote:
ugh, dat zuigt kont.quote:Dat moment dat je hele dag bijna niks aan hebt, je dan aankleedt omdat je boodschappen moet doen...
Tegen zijn drone, nog beterquote:
Heeft het beestje het wel overleefd?quote:
Het is wachten op de beelden op youtube, hopelijk zien we een wolk verenquote:
Rabieluh, is de ambulance al wegquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:38 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het is wachten op de beelden op youtube, hopelijk zien we een wolk veren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |