Ligt op de intensive care.quote:
Ik probeer te ontrafelen welke stad dit is..quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Vraag Nattekat maar
Lijkt me wel ondertussen, ik moest toch even naar buiten maar had geen zin om te blijven hangen. Ging om een reanimatie.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:40 schreef Alleforums het volgende:
[..]
Rabieluh, is de ambulance al weg?
Vogel knalt op drone FOK!kerquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Vraag Nattekat maar
Proestquote:
Om terug te komen op je vraag.. Jaquote:
Laat ff weten als het klaar is, zet ik hem er wel ff opquote:
Temperatuuronafhankelijk:quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:45 schreef GekkePoes het volgende:
duct tape valt met deze temperaturen gewoon van de dingen af waar het is opgeplakt. Is er geen ducttape voor warme klimaten?
Die heb jij altijd in je broek toch?quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Temperatuuronafhankelijk:
[ afbeelding ]
3 jaar gewerkt bij een international dat bevestigingsmaterialen en gereedschap maakt/verspreidquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Temperatuuronafhankelijk:
[ afbeelding ]
Beetje jonge meisjes filmenquote:
Of jongensquote:
Ik kan ook een kaartje voor het zwembad kopen en vanaf het gras naar iedereen kijken, zelfde resultaatquote:
Nee joh, gewoon stoer doen over drone... Zelfde als heel vroeger toen nog bijna niemand iets hadquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:52 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk gaat met al die aandacht het filmpje tegenvallen bedenk ik me nu... kan hem beter achterwege laten
Dan maar snel een fake maken waarbij iemand een opgezette Scholekster naar je drone gooit.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:52 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk gaat met al die aandacht het filmpje tegenvallen bedenk ik me nu... kan hem beter achterwege laten
heb ik wel gedaanquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan ook een kaartje voor het zwembad kopen en vanaf het gras naar iedereen kijken, zelfde resultaat
Het waren echt epische beelden geweest als dat beest tegen de camera aanvloog, helaas hangt de camera onder en raakte ie de drone bovenop...quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon stoer doen over drone... Zelfde als heel vroeger toen nog bijna niemand iets had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |