Op een zwoele avond zeker te weten, kaarsje, muziekje, hapje erbij en ouwehoeren tot de vogels weer beginnen te fluiten.quote:
nee nee waar ik hier gek van word, zijn zeker geen vogels..... ik denk toch kikkers die elkaar het leven zuur makenquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op een zwoele avond zeker te weten, kaarsje, muziekje, hapje erbij en ouwehoeren tot de vogels weer beginnen te fluiten.
Weer die kutvogels.
Of juist heel erg leuk..quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:50 schreef -Engel- het volgende:
ik denk toch kikkers die elkaar het leven zuur maken
Water in de buurt dan?quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nee nee waar ik hier gek van word, zijn zeker geen vogels..... ik denk toch kikkers die elkaar het leven zuur maken
Zouden er naast mensen, dolfijnen en bonobo's veel lagere diersoorten zijn die van seks houden?quote:
Als varken zou je toch zeggen dat het leuk is met zo een orgasme van 30 minuten..quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zouden er naast mensen, dolfijnen en bonobo's veel lagere diersoorten zijn die van seks houden?
Veren, vleugels en een snavel?quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet me echt eens gaan verdiepen in de taxonomie van vogels. Ik weet zo weinig van waarop ze nu eigenlijk worden ingedeeld.
Walrussen pijpen zichzelf.quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zouden er naast mensen, dolfijnen en bonobo's veel lagere diersoorten zijn die van seks houden?
Damnquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:55 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Als varken zou je toch zeggen dat het leuk is met zo een orgasme van 30 minuten..
Ja shit en ik ben een leeuw, ik moet het 50 keer per dag met een mini orgasme doenquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:55 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Als varken zou je toch zeggen dat het leuk is met zo een orgasme van 30 minuten..
Dat gaat minder snel in water he, door kleinere verschillen in dichtheid/viscositeit van beide vloeistoffen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]ik zie de liters geelwit vocht nu al in het rond vliegen.
Ik weet er alles van, ik douche ook wel eens in een geile buiquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat gaat minder snel in water he, door kleinere verschillen in viscositeit van beide vloeistoffen.
Trustenquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:56 schreef Californium het volgende:
Springen lekker even onder de douche en dan slapen![]()
Trusten Lieve mensen
Ik ben wel nieuwsgierig naar hoe zaad zich gedraagt in bad.quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet er alles van, ik douche ook wel eens in een geile bui
Dat heeft de neiging tot het vormen van plakkerige bolletjes met een voorliefde voor harige benen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuwsgierig naar hoe zaad zich gedraagt in bad.
In slow motion.
Droom zequote:Op donderdag 25 juni 2015 22:56 schreef Californium het volgende:
Springen lekker even onder de douche en dan slapen![]()
Trusten Lieve mensen
Slaap zequote:
quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
Tegenwoordig ben ik weer uitgeput na 100 situps. Dat wordt weer even opbouwen.
I know, rightquote:
Probeer jij me ook al te verleiden tot een bezoek?quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:34 schreef Dqod het volgende:
Mijn theedoos is weer gevuld
In b4: "gatverdamme" :$
Groene thee, Turkse Appie-thee, Fruit Fusion thee, Mangothee etc etcquote:
Jaquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Probeer jij me ook al te verleiden tot een bezoek?
Heb je zakjes of losse thee?quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Groene thee, Turkse Appie-thee, Fruit Fusion thee, Mangothee etc etc
Ik spaar ze, ipv soa's :$
quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zakjesquote:
quote:
Ik ga ervan uit dat jij alles gaat regelen, is dat goed wat betreft jou?quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit is ernstig waar.
We moeten ergens in juli maar een datum prikken.
KOEIEN!!quote:
Is eind juli/begin augustus oke?quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat jij alles gaat regelen, is dat goed wat betreft jou?
Ja, dat is goed. Roep t.z.t. een datum en dan kan ik vrij nemen. Of als het in het weekend valt is dat niet nodig natuurlijk.quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is eind juli/begin augustus oke?
Dan ga ik dat regelen.
Nee, maar die bevestiging heb jij niet nodig. Dat mag je gewoon doen :$quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen om die koeien. :$
Is dat erg?
Ik begrijp het.quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, maar die bevestiging heb jij niet nodig. Dat mag je gewoon doen :$
Ik ook, al heb ik nu wel het idee dat ik aan het trippen ben
Ik heb ergens nog een fancy giftbox liggen, allemaal losse thee met rare namen als Turkse granaatappel thee. Ligt er al een paar jaar schat ik zo.quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, even kijken. Als ik niet meer terugkom zit ik voor de rest van de nacht vast in een andere dimensie. Of misschien zelfs meerdere :$quote:
Omgquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb ergens nog een fancy giftbox liggen, allemaal losse thee met rare namen als Turkse granaatappel thee. Ligt er al een paar jaar schat ik zo.
Ja. Want mensen die koeien interessant vinden hebben te allen tijde drugs op :$quote:
Dat wel natuurlijkquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Door dqods aderen stroomt rode wijn ipv bloed
Dit is wat ik zou hallucineren.quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:51 schreef Dqod het volgende:
Gekeken hoor, Lokje. Hier ga ik over dromen :$
Dus even deze om het recht te zetten
Die stem! Volgens mij is dat Jasper van Fable 3quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit is wat ik zou hallucineren.
Ik hou van honing.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Omg![]()
[..]
Ja. Want mensen die koeien interessant vinden hebben te allen tijde drugs op :$
Nu je het zegt.quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die stem! Volgens mij is dat Jasper van Fable 3
Ik wil het hebben verdommequote:Op donderdag 25 juni 2015 23:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Namen als: Chun Mee en China Keemun.
Zegt me allemaal niks
Geniaal tochquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nu je het zegt.
Lijkt er ernstig op.
Wat is die Ivan Mladek meuk nou weer.
Je snapt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Omg![]()
[..]
Ja. Want mensen die koeien interessant vinden hebben te allen tijde drugs op :$
Ik ging beetje stuk. Ik geef de port de schuld.quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil het hebben verdomme
[..]
Geniaal toch
Hoe die gast danst
En ik ga het opzoeken verdomme. Ik MOET het weten nu
Neequote:
Ik wou dat ik de schuld aan wijn ofzo kon geven voor mijn achterlijke lachquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ging beetje stuk. Ik geef de port de schuld.
Ben benieuwd of je het vindt.
Zorg ervoor dat je altijd wijn op hebt. :$ :$quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wou dat ik de schuld aan wijn ofzo kon geven voor mijn achterlijke lach
Hey Barb, ooit gehoord van liqueur de the vert?quote:
Ik moest wel even wennenquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje studentikositeit.
Ga ik regelen :$quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zorg ervoor dat je altijd wijn op hebt. :$ :$
Ja. Niet mijn ding, though. Alcohol bomb.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey Barb, ooit gehoord van liqueur de the vert?
Hahahaquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik naar jou toe kom neem ik sherry mee, en de krant. :$
Die ik dan achterlaat voor Bonnie.
Wat is de smaak?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Niet mijn ding, though. Alcohol bomb.
Sws :$quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:04 schreef Barbusse het volgende:
Inol is een mooie meid btw. Haar studiegenoot ook.
Ik bedoel er meer mee, dat als je drugs achter je kiezen hebt en je draait dit filmpje, dat het nog harder aankomt.quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee
En ik was even vergeten dat Jasper natuurlijk gewoon ingesproken werd door John Cleese
Kan alles zijn, meestal fruit. Goedkope imitatie van Eau de vie.quote:
Ah zo. Dat ongetwijfeld, jaquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:06 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Ik bedoel er meer mee, dat als je drugs achter je kiezen hebt en je draait dit filmpje, dat het nog harder aankomt.
Ligt eraan welke drugs.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:06 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Ik bedoel er meer mee, dat als je drugs achter je kiezen hebt en je draait dit filmpje, dat het nog harder aankomt.
Zal ik doenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sws :$
Doe 'r maar de groetjes, al zal het haar weinig boeien denk ik :$
Ok thanks, wat het dan bij een een giftset van thee doet snap ik niet helemaalquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kan alles zijn, meestal fruit. Goedkope imitatie van Eau de vie.
Trying to be exclusive.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok thanks, wat het dan bij een een giftset van thee doet snap ik niet helemaal
Ja, dat zal het wel zijn idd.quote:
Ik heb dat filmpje nog nooit gekeken met iets op. Mocht dat ooit gebeuren, zal ik t je laten weten :$quote:
Maak er filmpje van :pquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb dat filmpje nog nooit gekeken met iets op. Mocht dat ooit gebeuren, zal ik t je laten weten :$
Schattig.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:16 schreef Frumzel het volgende:
[..]
[..]
Heb er geen ervaring mee hoor... :$
Als ik daartoe in staat ben dan :$quote:
Oeh, ik voel jequote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:21 schreef Dqod het volgende:
"The children hide in their shells. They have bodies now. Bodies can tear you asunder!"
Asunder is zo'n geil woord
Wowquote:
Zou ik nooit doen :$quote:
Aan of het niet tijd wordt om te gaan slapen als om 5 uur de wekker weer gaat...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aan hoeveel trek ik heb in een patatje. Jij?
Misschien niet zo'n gek idee danquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:26 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Aan of het niet tijd wordt om te gaan slapen als om 5 uur de wekker weer gaat...
Jawel, broer :$quote:
You weird woman, I love youquote:
quote:
Mja, wel lastig hoor, als je een leuk sc-topic hebt ontdekt. Of ben ik nu heel voorbarig?quote:
Geen idee, maar morgen is het vast ook weer leuk :$quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:35 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Mja, wel lastig hoor, als je een leuk sc-topic hebt ontdekt. Of ben ik nu heel voorbarig?
Wijs besluit! Weltrusten.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen idee, maar morgen is het vast ook weer leuk :$
Ik ga iig wel ook. Beetje bijtanken
Dus welterusten, allen![]()
Pure lobi ditdat
"Do you feel that music flowing through your veins? That's our heartbeat. The children put it forward out of love... Do you know how to love? It is the same as dying..."quote:
Hosselbaas.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:50 schreef pluff het volgende:
Oke, meid mee naar huis genomen. Best chille meid. Voor the record: veel gezoend seks gedaan, . Ze is net weg.
Het was easy. Het lijkt wel alsof er ook meisjes/vrouwen in de wereld zijn ipv alleen maar hoeren.quote:
You dumb ignorant motherfuckerquote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:03 schreef pluff het volgende:
[..]
Het was easy. Het lijkt wel alsof er ook meisjes/vrouwen in de wereld zijn ipv alleen maar hoeren.
Ehm... Heb je haar nu gonorroe en/of chlamydia gegeven? Want duurt toch minimaal twee weken dat antibiotica die zooi heeft gekilled?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:50 schreef pluff het volgende:
Oke, meid mee naar huis genomen. Best chille meid. Voor the record: veel gezoend seks gedaan, . Ze is net weg.
Gefeliciteerd Kaneel.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 07:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag 1 jaar geleden dat Fas geband werd omdat ze zeefje feliciteerde.
Never forget.
Chlamydia 1 week , gonorroe weet ik nietquote:Op vrijdag 26 juni 2015 07:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ehm... Heb je haar nu gonorroe en/of chlamydia gegeven? Want duurt toch minimaal twee weken dat antibiotica die zooi heeft gekilled?
Stel je voor joh, gewoon seks zonder dat je het moest kopen. Er gaat een wereld voor je open Pluffquote:Op vrijdag 26 juni 2015 07:43 schreef pluff het volgende:
[..]
Chlamydia 1 week , gonorroe weet ik niet. Maar ik heb haar mij niet laten pijpen, niet naakt gedroogneukt zonder onderbroek aan, en heb een condoom gebruikt
. Volgensmij zei de dokter dat het kon.
Ja dat klopt.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 07:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Stel je voor joh, gewoon seks zonder dat je het moest kopen. Er gaat een wereld voor je open Pluff
Gewoon vaker doen, dan is die stres ook weg johquote:Op vrijdag 26 juni 2015 07:46 schreef pluff het volgende:
[..]
Ja dat klopt.
Zij ging mij elke keer op mijn lip bijten, en best hard ook nog. Ze is into pijn, sm en biting zei ze.
Maar eigenlijk is er ook weer niet zo heel veel verandert want nu is het stressen hoe een 2e date te regelen.
Ook een goedemorgenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 07:49 schreef LovelyLady het volgende:
Oh pls... Mannen zijn slaven-fittie in 3...2...1..
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 07:50 schreef HostiMeister het volgende:
Tas ingepakt en zo tent opzetten trouwens, zin in. BEn nog dronken, te weinig geslapen #gettingtoooldforthisshit
Jep. Gisteren was de voorpret avond, lekker wezen uiteten met een man of 13, en dan blijf je altijd te lang in de kroeg hangenquote:
Veel plezier alvast.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 07:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jep. Gisteren was de voorpret avond, lekker wezen uiteten met een man of 13, en dan blijf je altijd te lang in de kroeg hangen![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 07:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Veel plezier alvast.
Ikga richting school.
Leuk manquote:Op vrijdag 26 juni 2015 07:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jep. Gisteren was de voorpret avond, lekker wezen uiteten met een man of 13, en dan blijf je altijd te lang in de kroeg hangen![]()
Geen regen hier. Maar lang zal het niet duren als ik de lucht zo ziequote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:12 schreef Scary_Mary het volgende:
Weerbericht zou 25 graden hebben voorspeld, maar het is grijs en het regent nu verdomme
Als ze dat zo graag willen, weten ze me te vindenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:21 schreef Scary_Mary het volgende:
MogguhJe familie wil je tenminste zien
Heujquote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:29 schreef Scary_Mary het volgende:
Heb je nog plannen in je vakantie verder?
En goedemorgen Fax
Mooi is dat he, ze willen je wel zien maar jij moet naar hun toe komenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:28 schreef Samzz het volgende:
Als ze dat zo graag willen, weten ze me te vinden. Haast hebben ze er niet mee, dus het zal alleszins meevallen
.
Vandaag verder met inpakken, morgen nog even naar Ikea om wat om te ruilen. En dan terug naar Zeelandquote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:29 schreef Scary_Mary het volgende:
Heb je nog plannen in je vakantie verder?
En goedemorgen Fax
Indeedquote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mooi is dat he, ze willen je wel zien maar jij moet naar hun toe komen.
Je gaat niet naar concert at sea toevallig?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vandaag verder met inpakken, morgen nog even naar Ikea om wat om te ruilen. En dan terug naar Zeeland.
Snap ikquote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Indeed. Doen we dus niet. Al ga ik zo wel naar oma. Maar dat vind ik een ander verhaal
.
Daar ga ik niet naartoe, nee.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je gaat niet naar concert at sea toevallig?
Hoi jijquote:
Lekker ende goed. De wijn ook en het eten ookquote:
Mooiquote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker ende goed. De wijn ook en het eten ook
Zegt dat wat over het weer of die persoon?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:56 schreef Scary_Mary het volgende:
Nou één iemand hier loopt hier in korte broek en een polootje![]()
Mogguh Rival:W
Is eten hier nu bedoeld als metafoor?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker ende goed. De wijn ook en het eten ook
I leave that up to you and your imagination.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is eten hier nu bedoeld als metafoor?
In dat geval: Goed bezig!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I leave that up to you and your imagination.
Viespeuk.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is eten hier nu bedoeld als metafoor?
Eten, dat is een losstaand genot opzich.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat wordt hier tegenwoordig niet gezien als metafoor voor neuken
Absoluutquote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eten, dat is een losstaand genot opzich.
Hier doet de zon nu haar best de wolken weg te werkenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet helemaal en het regende net zelfs een paar druppels
Hier schijnt de zon.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet helemaal en het regende net zelfs een paar druppels
Hier nu ookquote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hier doet de zon nu haar best de wolken weg te werken
Hier ook.quote:
Echt he?quote:
Ik baal van gezondleef, ik wil een zak drop kopen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eten, dat is een losstaand genot opzich.
Maar maar dat is alsof je hem dan in de poepert neemtquote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik baal van gezondleef, ik wil een zak drop kopen.
Wat?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maar maar dat is alsof je hem dan in de poepert neemt
Ik ben bang dat ik dit niet begrijp.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Damn, dudequote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Newbquote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik voel me een nieuwkomer
Maar gz dan voor pluff
Zou godverdomme eens tijd wordenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:29 schreef UitStraling het volgende:
Pluff heeft onbetaalde seks gehad?![]()
Ik ben trots Pluffie
Gezellig, leuke meidquote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goedemorgen Barb hoe was het met Inol?
De middelstequote:
Jij was het dus nietquote:
De vraag is natuurlijk of hij net zo slecht in bed was volgens haar, net zoals die andere knul laatst.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goedemorgen Barb hoe was het met Inol?
Ik zal haar vragen of ze snel even haar recensie wil postenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:42 schreef aeque het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk of hij net zo slecht in bed was volgens haar, net zoals die andere knul laatst.
Wachten op een nieuw topic bij Seks; Waarom tref ik altijd amateurs in bed?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:42 schreef aeque het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk of hij net zo slecht in bed was volgens haar, net zoals die andere knul laatst.
Geen enquete afgenomen?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal haar vragen of ze snel even haar recensie wil posten
Ik ben ook een amateur, ik vraag er nooit geld voor. Of noemen we dat vrijwilliger?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wachten op een nieuw topic bij Seks; Waarom tref ik altijd amateurs in bed?
Ik had maar 1 kopietje bij me, en ze waren met z'n tweeenquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben ook een amateur, ik vraag er nooit geld voor. Of noemen we dat vrijwilliger?
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal haar vragen of ze snel even haar recensie wil posten
En ook hier had de vraag anders moeten zijn.quote:
Ow beetje out of the box denken barb, 1 had in het vakje kunnen krassen en de ander ernaast of je neemt hem af van degene die wel is klaargekomen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had maar 1 kopietje bij me, en ze waren met z'n tweeen
Het is dan ook geen vraag, eerder een verwachting.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:47 schreef aeque het volgende:
En ook hier had de vraag anders moeten zijn.
Twee nog wel, jij vuig testosteron roofdier dat je er bent.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had maar 1 kopietje bij me, en ze waren met z'n tweeen
Oh. Nou ja ik vroeg mij af welk weldenkend mens (zij het man of vrouw) vrijwillig met hem naar bed zou gaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is dan ook geen vraag, eerder een verwachting.
Hey, ik vul dat ding niet in he?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow beetje out of the box denken barb, 1 had in het vakje kunnen krassen en de ander ernaast of je neemt hem af van degene die wel is klaargekomen.
een non-wetend meisje. Over 2 weken piept ze wel andersquote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh. Nou ja ik vroeg mij af welk weldenkend mens (zij het man of vrouw) vrijwillig met hem naar bed zou gaan.
Misschien passen ze wel bij elkaar, weet jij veel.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een non-wetend meisje. Over 2 weken piept ze wel anders
Hij pastte in elk geval wel in haarquote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien passen ze wel bij elkaar, weet jij veel.
Wat gemeen dit zeg.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een non-wetend meisje. Over 2 weken piept ze wel anders
Wie weet, dan kunnen we nog mooie en bizarre dingen verwachten om te lezen hierquote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Samen in therapie.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jamaar dan klopt het niet helemaal he? Ze moeten wel beide eerlijk hun mening kunnen geven. Met eventuele verbeterpunten en zulks.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, die dames vullen hem in. Zo bedoelde ik dat ook
Dan maar optie 2, diegene laten invullen die klaar is gekomen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar dan klopt het niet helemaal he? Ze moeten wel beide eerlijk hun mening kunnen geven. Met eventuele verbeterpunten en zulks.
Maar 1 van de dames moest em toch invullen?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan maar optie 2, diegene laten invullen die klaar is gekomen.
Ja, dat zeg ik ookquote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:57 schreef rival het volgende:
[..]
Maar 1 van de dames moest em toch invullen?
Nee, jij wel met je waanvoorstellingen van je perfecte leventje?quote:
Mijn leven is bij lange na niet perfect hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee, jij wel met je waanvoorstellingen van je perfecte leventje?
Er zijn anders genoeg foksters waar je je hart bij uit kunt storten.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:00 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn leven is bij lange na niet perfect hoor
Maar in mijn koppie zit het goed dus ik zoek geen hulp.
waarom zat je dan toch aan professionele hulp te denken?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Er zijn anders genoeg foksters waar je je hart bij uit kunt storten.
Alleen je hart?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Er zijn anders genoeg foksters waar je je hart bij uit kunt storten.
Same herequote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:00 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn leven is bij lange na niet perfect hoor
Maar in mijn koppie zit het goed dus ik zoek geen hulp.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet alles in je mond stoppen, fatty.
Goede oefening.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:03 schreef Lokasenna het volgende:
Drie kwartier moeten fietsen om iets op te halen wat 10 seconden duurt, fml.
Issues in life. Ik ga fietsenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:05 schreef rival het volgende:
[..]
Dit weekend bijvoorbeeld, weer niet springen
Klinkt als naar een orgasme toewerkenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zei toch dat ik maar 1 kopietje had?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan maar optie 2, diegene laten invullen die klaar is gekomen.
Waaorm dan 3 kwartier gaan fietsen?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zei dat niet voor mijzelf, maar voor jou.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:04 schreef rival het volgende:
[..]
waarom zat je dan toch aan professionele hulp te denken?
Have funquote:
Een bed dat je weer moet verschonenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo waar dit.
Drie kwartier van je leven aan verspillen en wat krijg je ervoor terug?
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet alles in je mond stoppen, fatty.
Endorfine, oxytocine en dopamine.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo waar dit.
Drie kwartier van je leven aan verspillen en wat krijg je ervoor terug?
Dat is nog een best goed idee. Multitasken.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik ga ook maar eens fietsen denk of nee, ik wil gaan spinnen want dan kan ik mijn series kijken.
Ja maar ik bedoelde meer of er geen andere mogelijkheid was OV ofzo?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, om iets op te halen.
Ben je vrij? Luiwammes.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik ga ook maar eens fietsen denk of nee, ik wil gaan spinnen want dan kan ik mijn series kijken.
Klinkt goed Thijsquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:16 schreef El_Thijs het volgende:
Net het huis van binnen gezien. Erg knus maar ook erg leuke stijl. Zoals verwacht moet er veel aan gebeuren maar dat was al van te voren bekend. De vorige eigenaar was een echte klusser en heeft er veel aan gedaan wat gewoon kan blijven staan. Nu afspraak maken met een bank
Zie DMquote:
Is het dichter bij je werk of dat niet?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:16 schreef El_Thijs het volgende:
Net het huis van binnen gezien. Erg knus maar ook erg leuke stijl. Zoals verwacht moet er veel aan gebeuren maar dat was al van te voren bekend. De vorige eigenaar was een echte klusser en heeft er veel aan gedaan wat gewoon kan blijven staan. Nu afspraak maken met een bank
Dat is te doenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik nog 6 uurtjes. Maar dat ga ik overleven
Ja, hoe moet ik er dan op reageren? Moet ik weer vragen hoe het met je gaat? En dan geef je toch weer geen antwoord. Dus ik lach je maar een beetje uit/toe*quote:
Tofquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:16 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ken de beste man totaal niet, maar volgens mij is hij elke dag depri. Misschien toch maar eens er over praten met iemand. Er zijn niet voor niets psychologen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Faxie is gewoon beetje depri dat het geen kutweer is, zodat hij niet kan kiten.
Post pics van tietenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, hoe moet ik er dan op reageren? Moet ik weer vragen hoe het met je gaat? En dan geef je toch weer geen antwoord. Dus ik lach je maar een beetje uit/toe*
* Doorhalen wat niet van toepassing is
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ken de beste man totaal niet, maar volgens mij is hij elke dag depri. Misschien toch maar eens er over praten met iemand. Er zijn niet voor niets psychologen.
Fax is gewoon fax.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Faxie is gewoon beetje depri dat het geen kutweer is, zodat hij niet kan kiten.
Dichtbij een stationquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Is het dichter bij je werk of dat niet?
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Fax is gewoon fax.
Nooit anders geweest dit.
Ja, mooi en knus. Ik hou er wel vanquote:
Niemand is mijn baasquote:
Joy, kutje.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Fax is gewoon fax.
Nooit anders geweest dit.
Druk goed money.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Joy, kutje.
Hoe bevalt het in de dokterspraktijk?
Dadelijk gaat hij jou voegenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je alleen maar met smilies kan reageren voegt dat toch niks toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |