Ga ik regelen :$quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zorg ervoor dat je altijd wijn op hebt. :$ :$
Ja. Niet mijn ding, though. Alcohol bomb.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey Barb, ooit gehoord van liqueur de the vert?
Hahahaquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik naar jou toe kom neem ik sherry mee, en de krant. :$
Die ik dan achterlaat voor Bonnie.
Wat is de smaak?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Niet mijn ding, though. Alcohol bomb.
Sws :$quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:04 schreef Barbusse het volgende:
Inol is een mooie meid btw. Haar studiegenoot ook.
Ik bedoel er meer mee, dat als je drugs achter je kiezen hebt en je draait dit filmpje, dat het nog harder aankomt.quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee
En ik was even vergeten dat Jasper natuurlijk gewoon ingesproken werd door John Cleese
Kan alles zijn, meestal fruit. Goedkope imitatie van Eau de vie.quote:
Ah zo. Dat ongetwijfeld, jaquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:06 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Ik bedoel er meer mee, dat als je drugs achter je kiezen hebt en je draait dit filmpje, dat het nog harder aankomt.
Ligt eraan welke drugs.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:06 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Ik bedoel er meer mee, dat als je drugs achter je kiezen hebt en je draait dit filmpje, dat het nog harder aankomt.
Zal ik doenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sws :$
Doe 'r maar de groetjes, al zal het haar weinig boeien denk ik :$
Ok thanks, wat het dan bij een een giftset van thee doet snap ik niet helemaalquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kan alles zijn, meestal fruit. Goedkope imitatie van Eau de vie.
Trying to be exclusive.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok thanks, wat het dan bij een een giftset van thee doet snap ik niet helemaal
Ja, dat zal het wel zijn idd.quote:
Ik heb dat filmpje nog nooit gekeken met iets op. Mocht dat ooit gebeuren, zal ik t je laten weten :$quote:
Maak er filmpje van :pquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb dat filmpje nog nooit gekeken met iets op. Mocht dat ooit gebeuren, zal ik t je laten weten :$
Schattig.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:16 schreef Frumzel het volgende:
[..]
[..]
Heb er geen ervaring mee hoor... :$
Als ik daartoe in staat ben dan :$quote:
Oeh, ik voel jequote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:21 schreef Dqod het volgende:
"The children hide in their shells. They have bodies now. Bodies can tear you asunder!"
Asunder is zo'n geil woord
Wowquote:
Zou ik nooit doen :$quote:
Aan of het niet tijd wordt om te gaan slapen als om 5 uur de wekker weer gaat...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aan hoeveel trek ik heb in een patatje. Jij?
Misschien niet zo'n gek idee danquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:26 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Aan of het niet tijd wordt om te gaan slapen als om 5 uur de wekker weer gaat...
Jawel, broer :$quote:
You weird woman, I love youquote:
quote:
Mja, wel lastig hoor, als je een leuk sc-topic hebt ontdekt. Of ben ik nu heel voorbarig?quote:
Geen idee, maar morgen is het vast ook weer leuk :$quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:35 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Mja, wel lastig hoor, als je een leuk sc-topic hebt ontdekt. Of ben ik nu heel voorbarig?
Wijs besluit! Weltrusten.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen idee, maar morgen is het vast ook weer leuk :$
Ik ga iig wel ook. Beetje bijtanken
Dus welterusten, allen![]()
Pure lobi ditdat
"Do you feel that music flowing through your veins? That's our heartbeat. The children put it forward out of love... Do you know how to love? It is the same as dying..."quote:
Hosselbaas.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:50 schreef pluff het volgende:
Oke, meid mee naar huis genomen. Best chille meid. Voor the record: veel gezoend seks gedaan, . Ze is net weg.
Het was easy. Het lijkt wel alsof er ook meisjes/vrouwen in de wereld zijn ipv alleen maar hoeren.quote:
You dumb ignorant motherfuckerquote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:03 schreef pluff het volgende:
[..]
Het was easy. Het lijkt wel alsof er ook meisjes/vrouwen in de wereld zijn ipv alleen maar hoeren.
Ehm... Heb je haar nu gonorroe en/of chlamydia gegeven? Want duurt toch minimaal twee weken dat antibiotica die zooi heeft gekilled?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:50 schreef pluff het volgende:
Oke, meid mee naar huis genomen. Best chille meid. Voor the record: veel gezoend seks gedaan, . Ze is net weg.
Gefeliciteerd Kaneel.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 07:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag 1 jaar geleden dat Fas geband werd omdat ze zeefje feliciteerde.
Never forget.
Chlamydia 1 week , gonorroe weet ik nietquote:Op vrijdag 26 juni 2015 07:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ehm... Heb je haar nu gonorroe en/of chlamydia gegeven? Want duurt toch minimaal twee weken dat antibiotica die zooi heeft gekilled?
Stel je voor joh, gewoon seks zonder dat je het moest kopen. Er gaat een wereld voor je open Pluffquote:Op vrijdag 26 juni 2015 07:43 schreef pluff het volgende:
[..]
Chlamydia 1 week , gonorroe weet ik niet. Maar ik heb haar mij niet laten pijpen, niet naakt gedroogneukt zonder onderbroek aan, en heb een condoom gebruikt
. Volgensmij zei de dokter dat het kon.
Ja dat klopt.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 07:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Stel je voor joh, gewoon seks zonder dat je het moest kopen. Er gaat een wereld voor je open Pluff
Gewoon vaker doen, dan is die stres ook weg johquote:Op vrijdag 26 juni 2015 07:46 schreef pluff het volgende:
[..]
Ja dat klopt.
Zij ging mij elke keer op mijn lip bijten, en best hard ook nog. Ze is into pijn, sm en biting zei ze.
Maar eigenlijk is er ook weer niet zo heel veel verandert want nu is het stressen hoe een 2e date te regelen.
Ook een goedemorgenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 07:49 schreef LovelyLady het volgende:
Oh pls... Mannen zijn slaven-fittie in 3...2...1..
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 07:50 schreef HostiMeister het volgende:
Tas ingepakt en zo tent opzetten trouwens, zin in. BEn nog dronken, te weinig geslapen #gettingtoooldforthisshit
Jep. Gisteren was de voorpret avond, lekker wezen uiteten met een man of 13, en dan blijf je altijd te lang in de kroeg hangenquote:
Veel plezier alvast.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 07:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jep. Gisteren was de voorpret avond, lekker wezen uiteten met een man of 13, en dan blijf je altijd te lang in de kroeg hangen![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 07:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Veel plezier alvast.
Ikga richting school.
Leuk manquote:Op vrijdag 26 juni 2015 07:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jep. Gisteren was de voorpret avond, lekker wezen uiteten met een man of 13, en dan blijf je altijd te lang in de kroeg hangen![]()
Geen regen hier. Maar lang zal het niet duren als ik de lucht zo ziequote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:12 schreef Scary_Mary het volgende:
Weerbericht zou 25 graden hebben voorspeld, maar het is grijs en het regent nu verdomme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |