Wowquote:
Zou ik nooit doen :$quote:
Aan of het niet tijd wordt om te gaan slapen als om 5 uur de wekker weer gaat...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aan hoeveel trek ik heb in een patatje. Jij?
Misschien niet zo'n gek idee danquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:26 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Aan of het niet tijd wordt om te gaan slapen als om 5 uur de wekker weer gaat...
Jawel, broer :$quote:
You weird woman, I love youquote:
quote:
Mja, wel lastig hoor, als je een leuk sc-topic hebt ontdekt. Of ben ik nu heel voorbarig?quote:
Geen idee, maar morgen is het vast ook weer leuk :$quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:35 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Mja, wel lastig hoor, als je een leuk sc-topic hebt ontdekt. Of ben ik nu heel voorbarig?
Wijs besluit! Weltrusten.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen idee, maar morgen is het vast ook weer leuk :$
Ik ga iig wel ook. Beetje bijtanken
Dus welterusten, allen![]()
Pure lobi ditdat
"Do you feel that music flowing through your veins? That's our heartbeat. The children put it forward out of love... Do you know how to love? It is the same as dying..."quote:
Hosselbaas.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:50 schreef pluff het volgende:
Oke, meid mee naar huis genomen. Best chille meid. Voor the record: veel gezoend seks gedaan, . Ze is net weg.
Het was easy. Het lijkt wel alsof er ook meisjes/vrouwen in de wereld zijn ipv alleen maar hoeren.quote:
You dumb ignorant motherfuckerquote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:03 schreef pluff het volgende:
[..]
Het was easy. Het lijkt wel alsof er ook meisjes/vrouwen in de wereld zijn ipv alleen maar hoeren.
Ehm... Heb je haar nu gonorroe en/of chlamydia gegeven? Want duurt toch minimaal twee weken dat antibiotica die zooi heeft gekilled?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:50 schreef pluff het volgende:
Oke, meid mee naar huis genomen. Best chille meid. Voor the record: veel gezoend seks gedaan, . Ze is net weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |