Ga ik regelen :$quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zorg ervoor dat je altijd wijn op hebt. :$ :$
Ja. Niet mijn ding, though. Alcohol bomb.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey Barb, ooit gehoord van liqueur de the vert?
Hahahaquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik naar jou toe kom neem ik sherry mee, en de krant. :$
Die ik dan achterlaat voor Bonnie.
Wat is de smaak?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Niet mijn ding, though. Alcohol bomb.
Sws :$quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:04 schreef Barbusse het volgende:
Inol is een mooie meid btw. Haar studiegenoot ook.
Ik bedoel er meer mee, dat als je drugs achter je kiezen hebt en je draait dit filmpje, dat het nog harder aankomt.quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee
En ik was even vergeten dat Jasper natuurlijk gewoon ingesproken werd door John Cleese
Kan alles zijn, meestal fruit. Goedkope imitatie van Eau de vie.quote:
Ah zo. Dat ongetwijfeld, jaquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:06 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Ik bedoel er meer mee, dat als je drugs achter je kiezen hebt en je draait dit filmpje, dat het nog harder aankomt.
Ligt eraan welke drugs.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:06 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Ik bedoel er meer mee, dat als je drugs achter je kiezen hebt en je draait dit filmpje, dat het nog harder aankomt.
Zal ik doenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sws :$
Doe 'r maar de groetjes, al zal het haar weinig boeien denk ik :$
Ok thanks, wat het dan bij een een giftset van thee doet snap ik niet helemaalquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kan alles zijn, meestal fruit. Goedkope imitatie van Eau de vie.
Trying to be exclusive.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok thanks, wat het dan bij een een giftset van thee doet snap ik niet helemaal
Ja, dat zal het wel zijn idd.quote:
Ik heb dat filmpje nog nooit gekeken met iets op. Mocht dat ooit gebeuren, zal ik t je laten weten :$quote:
Maak er filmpje van :pquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb dat filmpje nog nooit gekeken met iets op. Mocht dat ooit gebeuren, zal ik t je laten weten :$
Schattig.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:16 schreef Frumzel het volgende:
[..]
[..]
Heb er geen ervaring mee hoor... :$
Als ik daartoe in staat ben dan :$quote:
Oeh, ik voel jequote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:21 schreef Dqod het volgende:
"The children hide in their shells. They have bodies now. Bodies can tear you asunder!"
Asunder is zo'n geil woord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |