tnxquote:
Kan ik niet meer vinden, die kon je alleen op zijn pagina zien, omdat het niet mijn vrienden waren.quote:
Sommigen meer dan anderen.quote:
Amenquote:
Ja inderdaad, ook eentje met hoeveel ik kostte volgens mij.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:10 schreef pluff het volgende:
[..]
Was oa iets met insinuatie dat ze hoer is.
Minder mooie mensen.quote:
Die komen niet eens in de buurt van mooi als je je zodanig moet gedragen ten koste van iemand andersquote:
Wait, whud?quote:Op zondag 7 juni 2015 15:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ook eentje met hoeveel ik kostte volgens mij.
Hehehehe, dat is wel een matige.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:10 schreef pluff het volgende:
[..]
Was oa iets met insinuatie dat ze een hoer is.
Aww.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan ik niet meer vinden, die kon je alleen op zijn pagina zien, omdat het niet mijn vrienden waren.
Maar dingen in de trant van, waar heb je dat nu weer vandaan gehaald. :$
quote:Op zondag 7 juni 2015 15:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die komen niet eens in de buurt van mooi als je je zodanig moet gedragen ten koste van iemand anders
Ik snap wel waaromquote:Op zondag 7 juni 2015 15:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had sowieso nooit zo'n hoge pet op van zijn vriendenkeuze.
Ach ja, je wordt zelf niet groter door anderen klein te maken, denk ik dan maar.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die komen niet eens in de buurt van mooi als je je zodanig moet gedragen ten koste van iemand anders
Iets met kleine egos en bijpassend piemelformaat denk ik.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Toen het facebook official was? Wow...quote:Op zondag 7 juni 2015 15:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan ik niet meer vinden, die kon je alleen op zijn pagina zien, omdat het niet mijn vrienden waren.
Maar dingen in de trant van, waar heb je dat nu weer vandaan gehaald. :$
Gelukkig zit hier doorgaans veel mooier volkquote:
Dachten hun dat maar. Dachten ze uberhaupt maarquote:Op zondag 7 juni 2015 15:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach ja, je wordt zelf niet groter door anderen klein te maken, denk ik dan maar.
Pootje van de hondquote:Op zondag 7 juni 2015 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Trolletje.
[..]
Ik denk meer aan familieleden die gaan zeggen: "O, want ontzettend leuk voor je <3 " ofzo.
Maar dan op zo'n typische ouderen manier.
Maar het zijn vast niet vrienden die op hun 28ste nog maagd zijn.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had sowieso nooit zo'n hoge pet op van zijn vriendenkeuze.
Haha ja. Was wel even dag zelfvertrouwen. :$quote:Op zondag 7 juni 2015 15:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Toen het facebook official was? Wow...Wat voor mongolen zijn dat?
Wow...quote:Op zondag 7 juni 2015 15:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haha ja. Was wel even dag zelfvertrouwen. :$
Gewoon geen fuck geven om wat mensen van je denken, scheelt een hoop gemauw.quote:
Pantoffeldiertjes denken niet, die doenquote:Op zondag 7 juni 2015 15:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dachten hun dat maar. Dachten ze uberhaupt maar
Bewijs hetquote:
Muhquote:Op zondag 7 juni 2015 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon geen fuck geven om wat mensen van je denken, scheelt een hoop gemauw.
Laat je zelfbeeld nooit beinvloeden door mensen die het nodig achten dit keihard rond te schreeuwen zonder dat ze uberhaupt de moeite nemen jou te leren kennen.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als mijn vrienden zoiets zouden zeggen over mijn nieuwe vriendin ga ik daar niet positief op reageren...quote:Op zondag 7 juni 2015 15:14 schreef Californium het volgende:
Wtf @LokaIk vind je mooi en lief. Bijzondere vrienden heb je dan als ze dat roepen over je nieuwe liefde
!
Damn joh, sneu afval volk, maar dat vriendje zal ook niet alles geweest zijn, vrienden zeggen veel over iemand.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb er doorgaans helemaal geen moeite mee van wat mensen van mij vinden. Ik heb er wel moeite mee wanneer ze er iemand anders wel heel erg mee hebbenquote:Op zondag 7 juni 2015 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon geen fuck geven om wat mensen van je denken, scheelt een hoop gemauw.
Dus niks van aantrekken als ik zeg dat je prachtige ogen hebt.quote:
Goede disclaimer dit wel.quote:
Pantoffeldiertjes zijn dan ook interessant, dit "slag" mensen niet :$quote:Op zondag 7 juni 2015 15:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pantoffeldiertjes denken niet, die doen
Dit is vier jaar geleden hoor, was gewoon 17-jarige petjesjeugd.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laat je zelfbeeld nooit beinvloeden door mensen die het nodig achten dit keihard rond te schreeuwen zonder dat ze uberhaupt de moeite nemen jou te leren kennen.
En nogmaals (plus idd wat Cali zegt) je bent een haske mooi EN lief persoon, notnecessarilylesbo
Ja, is klote.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb er doorgaans helemaal geen moeite mee van wat mensen van mij vinden. Ik heb er wel moeite mee wanneer ze er iemand anders wel heel erg mee hebben
Kan beide kanten op eh :$. Laat ik het mooi open :$quote:
Preciesquote:Op zondag 7 juni 2015 15:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pantoffeldiertjes zijn dan ook interessant, dit "slag" mensen niet :$
Sws :$quote:
Ik zag laats zo'n quote, en ik heb een hekel aan quotes normaal, maar deze vond ik wel goedquote:Op zondag 7 juni 2015 15:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bunch of fucking hyena's, preying on othersquote:
I knowquote:
Tja ach, zij weten niks over jou, maar jij weet tenminste al iets over hunquote:Op zondag 7 juni 2015 15:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bunch of fucking hyena's, preying on others
Daarom blijf ik meestal thuisquote:Op zondag 7 juni 2015 15:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zag laats zo'n quote, en ik heb een hekel aan quotes normaal, maar deze vond ik wel goed![]()
I used to walk into a room full of people and wonder if they liked me. Now I look around and wonder if I like them.
Dat klopt. Al weten sommigen dat ook heel goed te verbergen alvorens ze het uiteindelijk showenquote:Op zondag 7 juni 2015 15:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ach, zij weten niks over jou, maar jij weet tenminste al iets over hun
Ik heb me er nooit zo druk om gemaakt wat anderen van mij vinden maar soms word je zo direct geconfronteerd met mensen die kut tegen je doen dat je er niet meer omheen kan he. :$quote:Op zondag 7 juni 2015 15:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zag laats zo'n quote, en ik heb een hekel aan quotes normaal, maar deze vond ik wel goed![]()
I used to walk into a room full of people and wonder if they liked me. Now I look around and wonder if I like them.
quote:
Ik maakte me er vroeger wel druk om. Nu doet het me niks meer gelukkig.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb me er nooit zo druk om gemaakt wat anderen van mij vinden maar soms word je zo direct geconfronteerd met mensen die kut tegen je doen dat je er niet meer omheen kan he. :$
Misschien moet je ze geld geven.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb me er nooit zo druk om gemaakt wat anderen van mij vinden maar soms word je zo direct geconfronteerd met mensen die kut tegen je doen dat je er niet meer omheen kan he. :$
quote:
of keukens. Dan vinden ze je vast wel leukquote:
Ik heb nooit op die manier last gehad van onzekerheid.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik maakte me er vroeger wel druk om. Nu doet het me niks meer gelukkig.
Vraag dat hij aan z'n moeder moet vragen wat de gangbare tarieven zijn.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dit.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gelukkig zijn mijn vrienden niet van die klootzakken.
De mijne ook niet. Oh, wacht, ik heb geen vrienden. :$quote:Op zondag 7 juni 2015 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gelukkig zijn mijn vrienden niet van die klootzakken.
Je hebt Fok toch?quote:Op zondag 7 juni 2015 15:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De mijne ook niet. Oh, wacht, ik heb geen vrienden. :$
Voorbeeld?quote:Op zondag 7 juni 2015 15:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb gisteren best lelijke dingen gezegd over iemand die ik niet mag. Doe ik echt te vaak.
Zou bij je komen spelen, no pun :$quote:
ALs je niets positiefs te vertellen hebt moet je eigenlijk gewoon je smoel houden.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb gisteren best lelijke dingen gezegd over iemand die ik niet mag. Doe ik echt te vaak.
Dat diegene een lul is en dat verkondingen. Terwijl er niet per se aanleiding voor was dat te zeggen. Niet dat ie er bij was trouwens.quote:
Ik weet hetquote:Op zondag 7 juni 2015 15:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ALs je niets positiefs te vertellen hebt moet je eigenlijk gewoon je smoel houden.
Oh, dat doe ik ook wel eens. Had er nog nooit over nagedacht dat dat eigenlijk onnodig is.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat diegene een lul is en dat verkondingen. Terwijl er niet per se aanleiding voor was dat te zeggen. Niet dat ie er bij was trouwens.
Eigenlijk is alles behalve eten, drinken en slapen onnodig.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik ook wel eens. Had er nog nooit over nagedacht dat dat eigenlijk onnodig is.
Ja, het haten op mensen en gebeurtenissen is onnodig maar geeft soms wel een goed gevoel.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eigenlijk is alles behalve eten, drinken en slapen onnodig.
Hehehe.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, het haten op mensen en gebeurtenissen is onnodig maar geeft soms wel een goed gevoel.
Eigenlijk lijkt het wel een beetje op seks.
Volgensmij heeft ze het geld helemaal niet besteed aan een keuken, maar was het een excuus. Ik heb er helemaal geen goed gevoel meer bij en ze blijft maar om geld vragen. Het blijft maar doorgaan het stopt niet. En gratis afspreken is niet mogelijk. Ik voel me depri dat ik geen gratis contact kan hebben met iemand.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:27 schreef Californium het volgende:
[..]
of keukens. Dan vinden ze je vast wel leuk
Is ook en geldt denk ik ook wel voor iedereen in bepaalde mate, maar ergens trek je wel een grens.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, het haten op mensen en gebeurtenissen is onnodig maar geeft soms wel een goed gevoel.
Eigenlijk lijkt het wel een beetje op seks.
Het houdt niet op hequote:Op zondag 7 juni 2015 15:43 schreef pluff het volgende:
[..]
Volgensmij heeft ze het geld helemaal niet besteed aan een keuken, maar was het een excuus. Ik heb er helemaal geen goed gevoel meer bij en ze blijft maar om geld vragen. Het blijft maar doorgaan het stopt niet. En gratis afspreken is niet mogelijk. Ik voel me depri dat ik geen vrienden heb
Nee, en dat terwijl ik dacht dat ze met al die donaties wel uit de problemen zou zijn zodat ze zich beter zou voelen en we elkaar gewoon leuk gratis met wederzijdse interesse konden gaan zien zoals dat normaal schijnt te gaan.quote:
Waarom laat je die hoeren niet gewoon stikken?quote:Op zondag 7 juni 2015 15:45 schreef pluff het volgende:
[..]
Nee, en dat terwijl ik dacht dat ze met al die donaties wel uit de problemen zou zijn zodat ze zich beter zou voelen en we elkaar gewoon leuk gratis met wederzijdse interesse konden gaan zien zoals dat normaal schijnt te gaan.
Ze zullen nochtans eerst gemaakt moeten worden.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een goed voorbeeld voor kleine Johannes en Lilian.
Je moet jezelf niet zo verlagen door met haar om te blijven gaan.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:48 schreef pluff het volgende:
De laatste keer zat ze me uit te schelden voor kneus en autist. Ik hoop dat het sarcastisch was. Ze is in ieder geval niet bang van me, dat is goed toch?
Dat lijkt me nou ook niet helemaal goed eigenlijk, al herken ik dat zeker welquote:Op zondag 7 juni 2015 15:42 schreef Californium het volgende:
Ik ben best wel eerlijk tegen mensen en zeggen waar het op staat. Enige goede eigenschap van me, soms brutaal. Ik vertrouw voor de rest er niemand op dat ze eerlijk tegen mij zijn...
Als daten je per maand meer kost dan eten kan je er beter mee stoppen.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet jezelf niet zo verlagen door met haar om te blijven gaan.
Ik BEN al het laagste van het laagste. Ik verlaag mij niet, Ik kan mijzelf al niet verder verlagenquote:Op zondag 7 juni 2015 15:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet jezelf niet zo verlagen door met haar om te blijven gaan.
Hoi, Milenaquote:Op zondag 7 juni 2015 15:49 schreef FrauMilena het volgende:
Ik kom weer op een slecht moment, lees ik.
Dat eerste of dat laatste? Dat eerste is iets waar ik trots op ben, maar gebeurd niet vaak want over het algemeen denk ik vrij weinig over mens en al helemaal niet slechte dingen. Dat laatste is inderdaad niet zo goed nee, maar blijft straf aanwezigquote:Op zondag 7 juni 2015 15:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou ook niet helemaal goed eigenlijk, al herken ik dat zeker wel
Al vertrouw ik de mensen wel met wie ik omgaquote:Op zondag 7 juni 2015 15:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou ook niet helemaal goed eigenlijk, al herken ik dat zeker wel
Heyquote:
quote:Op zondag 7 juni 2015 15:50 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik BEN al het laagste van het laagste. Ik kan mijzelf niet verder verlagen
Dat laatste dus. En ook zeker niet gek wanneer mensen er een handje van hebben andermans vertrouwen te beschamen.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat eerste of dat laatste? Dat eerste is iets waar ik trots op ben, maar gebeurd niet vaak want over het algemeen denk ik vrij weinig over mens en al helemaal niet slechte dingen. Dat laatste is inderdaad niet zo goed nee, maar blijft straf aanwezig
Welke hoop? Ik kan alleen maar wachten op een wonder, voor de rest kan ik niets.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hey
[..]![]()
Dat jij jezelf nog niet hebt weggegooid vind ik knap. Betekent ook dat er nog hoop is. Doe wat aan jezelf.
Er is geen wachten op wonderen, dat moet je zelf doenquote:Op zondag 7 juni 2015 15:54 schreef pluff het volgende:
[..]
Welke hoop? Ik kan alleen maar wachten op een wonder, dat is het enige.
Niet met die instelling, nee.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:54 schreef pluff het volgende:
[..]
Welke hoop? Ik kan alleen maar wachten op een wonder, voor de rest kan ik niets.
Oja, ik heb heel veel fijne / juiste mensen in mijn levenquote:Op zondag 7 juni 2015 15:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat laatste dus. En ook zeker niet gek wanneer mensen er een handje van hebben andermans vertrouwen te beschamen.
Je komt de 'juiste mensen' vroeger of later wel tegen I guess en dan weet je t wel. Ofzo
Deze user is ver afgegleden en heeft professionele hulp nodig. Enorme schulden door geld te geven aan vrouwen in de hoop voor seks. En nog meer van die discutabele zaken.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hey
[..]![]()
Dat jij jezelf nog niet hebt weggegooid vind ik knap. Betekent ook dat er nog hoop is. Doe wat aan jezelf.
Aaaaand I'm depressedquote:Op zondag 7 juni 2015 15:55 schreef Dqod het volgende:
Da's zoiets als wachten tot er een dikke vette Maserati voor je deur staat inclusief rijbewijs
Helaas kan ik niets. qua gezondheid lichamelijk&geestelijkquote:Op zondag 7 juni 2015 15:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er is geen wachten op wonderen, dat moet je zelf doen
Mag ik hopenquote:Op zondag 7 juni 2015 15:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Oja, ik heb heel veel fijne / juiste mensen in mijn levenEcht. Tis alleen dat ik niemand vertrouw. Ligt aan mij hoor. [b]Zij hebben nooit ook maar 1 ding gedaan om mijn vertrouwen te beschamen namelijk
[/b]
quote:Op zondag 7 juni 2015 15:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Oja, ik heb heel veel fijne / juiste mensen in mijn levenEcht. Tis alleen dat ik niemand vertrouw. Ligt aan mij hoor. Zij hebben nooit ook maar 1 ding gedaan om mijn vertrouwen te beschamen namelijk
quote:Op zondag 7 juni 2015 15:54 schreef Dqod het volgende:
Vertrouwen in anderen komt natuurlijk ook niet alleen maar bij de ander vandaan. Vind je ook deels in jezelf :$
Well lookeyhere, here we go again....quote:Op zondag 7 juni 2015 15:50 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik BEN al het laagste van het laagste. Ik verlaag mij niet, Ik kan mijzelf al niet verder verlagen
Ja dat weet ik, maar dat eeuwige gehuil gaat niet helpen.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Deze user is ver afgegleden en heeft professionele hulp nodig. Enorme schulden door geld te geven aan vrouwen in de hoop voor seks. En nog meer van die discutabele zaken.
Ik heb hulp. En de hulp vind dat ik hulp moet accepteren en moet gaan praten op school voor aangepaste programma's. volgend jaar 10de keer dat ik 1ste jaar ga proberen van een opleiding en ik kan niet zonder hulp ofzoiets.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Deze user is ver afgegleden en heeft professionele hulp nodig. Enorme schulden door geld te geven aan vrouwen in de hoop voor seks. En nog meer van die discutabele zaken.
Zou ik ook zijn. Maseratiquote:
Welke 'suicide'' gifjes zijn er eigenlijk nog meer naast deze en die ik net postte?quote:Op zondag 7 juni 2015 15:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Well lookeyhere, here we go again....
[ afbeelding ]
Niets mis met een fijne Benzquote:Op zondag 7 juni 2015 15:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn. MaseratiAston Martin
![]()
Voordat er misverstanden komen! Ik wil dat iemand mij leuk vind. En mij vaker wilt zien. Dat ik geen seks heb is alleen maar iets wat aangeeft dat ik 0 ben.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan je dat niet aangeven bij die hulp? Dan kan zij jou steunen en er voor zorgen dat er ook echt iets verandert.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:57 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik heb hulp. En de hulp vind dat ik hulp moet accepteren en moet gaan praten op school voor aangepaste programma's. volgend jaar 10de keer dat ik 1ste jaar ga proberen van een opleiding en ik kan niet zonder hulp ofzoiets.
Ik heb nooit iets ontvangen. Dit geeft ook aan hoe erg het met mij is.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb al een tijd geen nudies meer ontvangen.
Maar weer even vissen als het straks vakantie is.
Fair enough. Alleen kan je affectie niet kopen. Zou je nu toch wel moeten weten.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:59 schreef pluff het volgende:
[..]
Voordat er misverstanden komen! Ik wil dat iemand mij leuk vind. En mij vaker wilt zien. Dat ik geen seks heb is alleen maar iets wat aangeeft dat ik 0 ben.
De hulp zegt dat tegen mij, want ik ben te dom om in te zien dat ik geen normaal programma met samenwerken met andere mensen op school kan doorlopen.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan je dat niet aangeven bij die hulp? Dan kan zij jou steunen en er voor zorgen dat er ook echt iets verandert.
quote:Op zondag 7 juni 2015 15:58 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Welke 'suicide'' gifjes zijn er eigenlijk nog meer naast deze en die ik net postte?
Internet staat er vol mee.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:00 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets ontvangen. Dit geeft ook aan hoe erg het met mij is.
Haten op Maseratiquote:Op zondag 7 juni 2015 15:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn. MaseratiAston Martin
![]()
15K weg aan oplichten. Ze deden het toch wel aardig goed die nep-affectie denk ik(al heb ik geen vergelijkingsmateriaal wat echte affectie is)quote:Op zondag 7 juni 2015 16:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Fair enough. Alleen kan je affectie niet kopen. Zou je nu toch wel moeten weten.
Arbeidersferrari is hetquote:
JA maar nooit "zelf iets kunnen regelen". Net zoals ik NOOIT zelf een 1 op 1 date met een meisje heb kunnen regelen.quote:
Zelfde probleem hierquote:Op zondag 7 juni 2015 16:02 schreef FrauMilena het volgende:
[..]!
Ik zou himym eens opnieuw moeten kijken, maar ik 'moet' nog zo veel zien.
Hoi.quote:
Volgens mij hebben we je dit van tevoren verteldquote:Op zondag 7 juni 2015 16:02 schreef pluff het volgende:
[..]
15K weg aan oplichten. Ze deden het toch wel aardig goed die nep-affectie denk ik(al heb ik geen vergelijkingsmateriaal wat echte affectie is)
Je hebt een keer 'gratis een goedkope hoer geregeld'.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:02 schreef pluff het volgende:
[..]
JA maar nooit "zelf iets kunnen regelen". Net zoals ik NOOIT zelf een 1 op 1 date met een meisje heb kunnen regelen.
Affectie of niet, ik zou je maar gewoon aanleren dat je nooit zoveel geld moet uitgeven daarvoor. Echte affectie gaat niet om geld.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:02 schreef pluff het volgende:
[..]
15K weg aan oplichten. Ze deden het toch wel aardig goed die nep-affectie denk ik(al heb ik geen vergelijkingsmateriaal wat echte affectie is)
nooitquote:Op zondag 7 juni 2015 16:05 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Jij wordt zelfs hard van zwervers joh.
Wat je het zeker? Ik geef dit soort advies namelijk uitsluitend aan betonnen muren. Dacht dat dat standaard was..quote:Op zondag 7 juni 2015 16:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we je dit van tevoren verteld
Haha Ja tot ik het verklootte en zij het natuurlijk veel leuker met iemand anders had. Helemaal mijn eigen schuld.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt een keer 'gratis een goedkope hoer geregeld'.
O... My badquote:Op zondag 7 juni 2015 16:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat je het zeker? Ik geef dit soort advies namelijk uitsluitend aan betonnen muren. Dacht dat dat standaard was..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op zondag 7 juni 2015 16:07 schreef Californium het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op zondag 7 juni 2015 16:08 schreef Lokasenna het volgende:
Dat moment dat een zetpil naar binnen glipt.![]()
quote:Op zondag 7 juni 2015 16:07 schreef Californium het volgende:
Als men linkshandig is, moet men dan op de rechterzij gaan liggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik voel mij neger
Wil wel wat anders bij jou naar binnen glippenquote:Op zondag 7 juni 2015 16:08 schreef Lokasenna het volgende:
Dat moment dat een zetpil naar binnen glipt.![]()
Oh hoh, ik ga dit tegen Kaneel zeggen.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wil wel wat anders bij jou naar binnen glippen![]()
Shit waar is de editknopquote:Op zondag 7 juni 2015 16:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh hoh, ik ga dit tegen Kaneel zeggen.
Perongeluk?quote:Op zondag 7 juni 2015 16:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben momenteel onderweg naar zijn huisquote:Op zondag 7 juni 2015 16:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh hoh, ik ga dit tegen Kaneel zeggen.
Moest lachen, totdat ik me realiseerde wie dit vroeg en dit dus serieus kan zijnquote:Op zondag 7 juni 2015 16:08 schreef pluff het volgende:
[..]
Als men linkshandig is, moet men dan op de rechterzij gaan liggen?
Als je nou even langskomt geef ik je een bot mes mee.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben momenteel onderweg naar zijn huis
Wat, dat is goddelijk.quote:
Viespeuk.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
What the shit womanquote:Op zondag 7 juni 2015 16:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Als je nou even langskomt geef ik je een bot mes mee.
I knowquote:
Weet ik niet, maar het liefst zou ik een serieus antwoord hebben van iemand die er verstand van heeftquote:Op zondag 7 juni 2015 16:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Moest lachen, totdat ik me realiseerde wie dit vroeg en dit dus serieus kan zijn
quote:Op zondag 7 juni 2015 16:13 schreef pluff het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar het liefst zou ik een serieus antwoord hebben van iemand die er verstand van heeft. Mijn kennis vergroten enzo
Duitslandquote:Op zondag 7 juni 2015 16:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Voor wie zijn jullie? Wawrinka of Djokovic?
Djokoquote:Op zondag 7 juni 2015 16:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Voor wie zijn jullie? Wawrinka of Djokovic?
En ondertussen wel weten dat het over tennis gaat....quote:Op zondag 7 juni 2015 16:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee klopt.
En tennis kijk ik al helemaal niet.
Iedereen kent deze namen toch?quote:Op zondag 7 juni 2015 16:19 schreef pluff het volgende:
[..]
En ondertussen wel weten dat het over tennis gaat....
Ja? Ik leef niet onder een steen.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:19 schreef pluff het volgende:
[..]
En ondertussen wel weten dat het over tennis gaat....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op zondag 7 juni 2015 16:30 schreef Californium het volgende:
WorstMijn pasta salade bevat kip en chorizo, omdat vleeschSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Metworst ben ik nooit zo'n fan van geweest
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Chorizoquote:Op zondag 7 juni 2015 16:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mijn pasta salade bevat kip en chorizo, omdat vleesch![]()
Metworst ben ik nooit zo'n fan van geweest
Ik werd er zo chagrijnig van dat ex vega was.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:30 schreef Harmankardon het volgende:
Tijdje als vega leven zou iedereen goed doen en de wereld ook.
Maar je vindt dingen in je bil dus lekker begrijp ik?quote:
Het lijkt me beter voor het imago om hier niet verder in het openbaar op in te gaan.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je vindt dingen in je bil dus lekker begrijp ik?
Onze fantasie z'n gang laten gaan is anders ook niet echt verstandig hoor ;')quote:Op zondag 7 juni 2015 16:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het lijkt me beter voor het imago om hier niet verder in het openbaar op in te gaan.
D'awwquote:
Snap ik, daarom ben ik er zelf ook mee gekapt en vlees/vis is soms zo verrekte lekker. Leven voedt zich met leven, dat ga ik in mijn eentje niet veranderen.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik werd er zo chagrijnig van dat ex vega was.
Ook al eet ik eigenlijk zelf ook hele weken vega.
Het was het idealistische aspect eraan waar ik een tyfushekel aan had.
Eensquote:Op zondag 7 juni 2015 16:36 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Snap ik, daarom ben ik er zelf ook mee gekapt en vlees/vis is soms zo verrekte lekker. Leven voedt zich met leven, dat ga ik in mijn eentje niet veranderen.
Zongedroogde tomaatjes, pasta, kip, chorizo, ui, augurk, pijnboompitten, paprika, mozzarella, cherrytomaatjes en rucola.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Chorizo
Wat zit er nog meer in?
Ik maak de mijne altijd met uitgebakken champs, geitenkaas, gegrilde paprikatjes
En nog meer groente
Planten hebben geen zenuwstelselquote:
Klinkt fucking lekkerquote:Op zondag 7 juni 2015 16:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zongedroogde tomaatjes, pasta, kip, chorizo, ui, augurk, pijnboompitten, paprika, mozzarella, cherrytomaatjes en rucola.
Bacterien leven ookquote:Op zondag 7 juni 2015 16:39 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Maakt mij het uit. Ik vind plantjes lief en ze leven.
Net alsof er iets is wat ik kan doen om dat te stoppen.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Onze fantasie z'n gang laten gaan is anders ook niet echt verstandig hoor ;')
Slim planquote:
Enige manier om die bacterien in dr lichaam uit te roeienquote:
Alleen als je dood bent, en dan nog heb je er kakveel in jequote:Op zondag 7 juni 2015 16:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Enige manier om die bacterien in dr lichaam uit te roeienOfnou, een poging daartoe...
Daaromquote:Op zondag 7 juni 2015 16:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alleen als je dood bent, en dan nog heb je er kakveel in je
Dan zit er niks anders op dan haar een klein duwtje te geven op de kraterrand van de Etna...quote:Op zondag 7 juni 2015 16:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Daarompoging zal tevergeefs zijn. Zelfs als je je dooddrinkt met 70% alchohol en bleek overleven ze je nog
Grand Départ van TDFquote:
Kijk jij de TDF?quote:Op zondag 7 juni 2015 17:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Grand Départ van TDF
Enige reden dat in de maand juli mijn tv aanstaat
/fan
Al jarenquote:
Huh? Fijn event?quote:Op zondag 7 juni 2015 17:04 schreef MissMSX het volgende:
Mark Rutte. Ook zo'n mooie vent. Net op het terras hier
#fijnevent
Anders gaan we samenquote:Op zondag 7 juni 2015 17:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Grand depart.
Ik ga ook wel denk ik. Als mensen mee willen.
Hij is een fijne ventquote:Op zondag 7 juni 2015 17:05 schreef MissMSX het volgende:
Hij loopt wel als een homo. Maar het maakt niet uit, want...
Wow, vind het altijd zo saaiquote:Op zondag 7 juni 2015 17:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Al jarenSinds dat ik Marco Pantani Alpe d'Huez op zag fietsen
1 van die verborgen verslavingenquote:Op zondag 7 juni 2015 17:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wow, vind het altijd zo saaiWist ik niet
Renners checken, handtekeningen vragenquote:
WK , EK doe ik ookquote:Op zondag 7 juni 2015 17:07 schreef Californium het volgende:
[..]
1 van die verborgen verslavingen, net als dat ik bijvoorbeeld bij EK of WK voetbal ook ELKE wedstrijd die ik maar kan zien op zet
Vind ik mooi
Ach jonge, zo machtig mooiquote:Op zondag 7 juni 2015 17:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
WK , EK doe ik ook![]()
Maar wielrennen, man o man, wat kan me dat gestolen worden
En je bent nog wel een Limburgerquote:Op zondag 7 juni 2015 17:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
WK , EK doe ik ook![]()
Maar wielrennen, man o man, wat kan me dat gestolen worden
Ja, daarom juist, ik denk dat het eindeloze kijken door mijn vader me er een aversie voor heeft gezorgd.quote:
Was dan niet iets bij Myr?quote:Op zondag 7 juni 2015 17:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Valt dat op zelfde dag? Ik ben altijd zo slecht op de hoogte met datums.
Er was ook nog een keer iets bij Mu begin juli, was dat niet 4 juli?quote:
En maar zeggen dat je niet sociaal bent, kijk die meets dan eensquote:Op zondag 7 juni 2015 17:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er was ook nog een keer iets bij Mu begin juli, was dat niet 4 juli?
Owja, dat was het.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er was ook nog een keer iets bij Mu begin juli, was dat niet 4 juli?
Met Myr moesten we nog datum prikken.
quote:Op zondag 7 juni 2015 17:16 schreef Californium het volgende:
Ik wil niet meer werken
Ik wil naar huis, lekker nerd-dingen doen op mijn PC en niet hier zitten en data-uitwerken
Misschien dat ik het maar gewoon doe
Ik beken, ik ben meetsletje.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En maar zeggen dat je niet sociaal bent, kijk die meets dan eens
Ja maar kutweek voor de boegquote:
Waarvan dan weer?quote:Op zondag 7 juni 2015 17:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb 13 juni ook nog meet. Drukke zomer
Van 25+ groep ofzo. Ben lid van zo'n facebookgroep daarvan en daar verschijnen regelmatig meets.quote:
Aankomende zaterdag had je er ook eentje toch?quote:Op zondag 7 juni 2015 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van 25+ groep ofzo. Ben lid van zo'n facebookgroep daarvan en daar verschijnen regelmatig meets.
Dat is de 13dequote:Op zondag 7 juni 2015 17:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aankomende zaterdag had je er ook eentje toch?
komt ie:quote:Op zondag 7 juni 2015 17:34 schreef UitStraling het volgende:
Zo mijn kont in een brute vintage Porsche Cabriolet en dik doen richting Amsterdam
Net nog ene gezien, met ene grote tampeloeresquote:
Had ie ook zunne peniskokert? :$quote:Op zondag 7 juni 2015 17:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Net nog ene gezien, met ene grote tampeloeres
Ik vind dat niet echt een nette naam voor een vrouwquote:
Pluff, volgens mij zei ik dit ook op de meet tegen je, dat vrouwen jou benaderen zegt genoeg en komt niet vaak voor. Nu is het aan JOU om daar iets mee te doen. Aan je uiterlijk ligt t duidelijk niet, alleen zul je moeten werken aan je sociale vaardigheden. Dat kost tijd en is lastig, maar niet onmogelijk. Maar dat moet je zelf wel willen en doen. Tips van mensen kunnen je daar bij helpen, maar dan moet je ze wel opvolgen ipv negeren. Affectie kopen werkt in ieder geval nooit.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:02 schreef pluff het volgende:
[..]
JA maar nooit "zelf iets kunnen regelen". Net zoals ik NOOIT zelf een 1 op 1 date met een meisje heb kunnen regelen.
Hij moet het sowieso niet zijn levensdoel maken om een vriendin te 'krijgen'.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:43 schreef yats het volgende:
[..]
Pluff, volgens mij zei ik dit ook op de meet tegen je, dat vrouwen jou benaderen zegt genoeg en komt niet vaak voor. Nu is het aan JOU om daar iets mee te doen. Aan je uiterlijk ligt t duidelijk niet, alleen zul je moeten werken aan je sociale vaardigheden. Dat kost tijd en is lastig, maar niet onmogelijk. Maar dat moet je zelf wel willen en doen. Tips van mensen kunnen je daar bij helpen, maar dan moet je ze wel opvolgen ipv negeren. Affectie kopen werkt in ieder geval nooit.
Yats, ga jij nu serieus advies geven? Het enige wat hier klopt is de laatste zin...quote:Op zondag 7 juni 2015 17:43 schreef yats het volgende:
[..]
Pluff, volgens mij zei ik dit ook op de meet tegen je, dat vrouwen jou benaderen zegt genoeg en komt niet vaak voor. Nu is het aan JOU om daar iets mee te doen. Aan je uiterlijk ligt t duidelijk niet, alleen zul je moeten werken aan je sociale vaardigheden. Dat kost tijd en is lastig, maar niet onmogelijk. Maar dat moet je zelf wel willen en doen. Tips van mensen kunnen je daar bij helpen, maar dan moet je ze wel opvolgen ipv negeren. Affectie kopen werkt in ieder geval nooit.
Meldt zichquote:Op zondag 7 juni 2015 17:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Grand depart.
Ik ga ook wel denk ik. Als mensen mee willen.
Vertel dat Deezer maar eensquote:Op zondag 7 juni 2015 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat een kut uitspraak trouwens, een vriendin 'krijgen'. Je begint een relatie met iemand, je krijgt niks.
Ik zeg altijd een vriendin nemenquote:Op zondag 7 juni 2015 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat een kut uitspraak trouwens, een vriendin 'krijgen'. Je begint een relatie met iemand, je krijgt niks.
Je krijgt een kind.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik wil ook iemand krijgenquote:Op zondag 7 juni 2015 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:
Ja, heb je daar problemen mee? Dan heb je vette pechquote:Op zondag 7 juni 2015 17:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Yats, ga jij nu serieus advies geven? Het enige wat hier klopt is de laatste zin...
Kom er maar in Juupquote:Op zondag 7 juni 2015 17:49 schreef Lokasenna het volgende:
Dit heeft verdomd veel weg van de kinderen krijgen/nemen discussie.
Gaat nergens over.
Zet het op je verlanglijstje voor sinterklaas?quote:
Sorry art, ik had even je account gekaaptquote:
Yats, niet zo...quote:Op zondag 7 juni 2015 17:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, heb je daar problemen mee? Dan heb je vette pech
Boeit me niksquote:Op zondag 7 juni 2015 17:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik vind dat niet echt een nette naam voor een vrouw
Je hebt het niet altijd voor het kiezen. Het zijn geen hoeren! Sorry pluff.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:53 schreef UitStraling het volgende:
En toch is het nemen, ze bellen echt niet aan om er een thuis af te leveren, gewoon een uitkiezen en versieren en kijken of het wat is, simple as that
Ik denk dat wat aeque probeert te zeggen is: Neem je eigen advies eens aanquote:Op zondag 7 juni 2015 17:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, heb je daar problemen mee? Dan heb je vette pech
Ik heb honger maar nog geen eten in de buurtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |