tnxquote:
Kan ik niet meer vinden, die kon je alleen op zijn pagina zien, omdat het niet mijn vrienden waren.quote:
Sommigen meer dan anderen.quote:
Amenquote:
Ja inderdaad, ook eentje met hoeveel ik kostte volgens mij.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:10 schreef pluff het volgende:
[..]
Was oa iets met insinuatie dat ze hoer is.
Minder mooie mensen.quote:
Die komen niet eens in de buurt van mooi als je je zodanig moet gedragen ten koste van iemand andersquote:
Wait, whud?quote:Op zondag 7 juni 2015 15:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ook eentje met hoeveel ik kostte volgens mij.
Hehehehe, dat is wel een matige.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:10 schreef pluff het volgende:
[..]
Was oa iets met insinuatie dat ze een hoer is.
Aww.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan ik niet meer vinden, die kon je alleen op zijn pagina zien, omdat het niet mijn vrienden waren.
Maar dingen in de trant van, waar heb je dat nu weer vandaan gehaald. :$
quote:Op zondag 7 juni 2015 15:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die komen niet eens in de buurt van mooi als je je zodanig moet gedragen ten koste van iemand anders
Ik snap wel waaromquote:Op zondag 7 juni 2015 15:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had sowieso nooit zo'n hoge pet op van zijn vriendenkeuze.
Ach ja, je wordt zelf niet groter door anderen klein te maken, denk ik dan maar.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die komen niet eens in de buurt van mooi als je je zodanig moet gedragen ten koste van iemand anders
Iets met kleine egos en bijpassend piemelformaat denk ik.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Toen het facebook official was? Wow...quote:Op zondag 7 juni 2015 15:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan ik niet meer vinden, die kon je alleen op zijn pagina zien, omdat het niet mijn vrienden waren.
Maar dingen in de trant van, waar heb je dat nu weer vandaan gehaald. :$
Gelukkig zit hier doorgaans veel mooier volkquote:
Dachten hun dat maar. Dachten ze uberhaupt maarquote:Op zondag 7 juni 2015 15:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach ja, je wordt zelf niet groter door anderen klein te maken, denk ik dan maar.
Pootje van de hondquote:Op zondag 7 juni 2015 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Trolletje.
[..]
Ik denk meer aan familieleden die gaan zeggen: "O, want ontzettend leuk voor je <3 " ofzo.
Maar dan op zo'n typische ouderen manier.
Maar het zijn vast niet vrienden die op hun 28ste nog maagd zijn.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had sowieso nooit zo'n hoge pet op van zijn vriendenkeuze.
Haha ja. Was wel even dag zelfvertrouwen. :$quote:Op zondag 7 juni 2015 15:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Toen het facebook official was? Wow...Wat voor mongolen zijn dat?
Wow...quote:Op zondag 7 juni 2015 15:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haha ja. Was wel even dag zelfvertrouwen. :$
Gewoon geen fuck geven om wat mensen van je denken, scheelt een hoop gemauw.quote:
Pantoffeldiertjes denken niet, die doenquote:Op zondag 7 juni 2015 15:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dachten hun dat maar. Dachten ze uberhaupt maar
Bewijs hetquote:
Muhquote:Op zondag 7 juni 2015 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon geen fuck geven om wat mensen van je denken, scheelt een hoop gemauw.
Laat je zelfbeeld nooit beinvloeden door mensen die het nodig achten dit keihard rond te schreeuwen zonder dat ze uberhaupt de moeite nemen jou te leren kennen.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als mijn vrienden zoiets zouden zeggen over mijn nieuwe vriendin ga ik daar niet positief op reageren...quote:Op zondag 7 juni 2015 15:14 schreef Californium het volgende:
Wtf @LokaIk vind je mooi en lief. Bijzondere vrienden heb je dan als ze dat roepen over je nieuwe liefde
!
Damn joh, sneu afval volk, maar dat vriendje zal ook niet alles geweest zijn, vrienden zeggen veel over iemand.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb er doorgaans helemaal geen moeite mee van wat mensen van mij vinden. Ik heb er wel moeite mee wanneer ze er iemand anders wel heel erg mee hebbenquote:Op zondag 7 juni 2015 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon geen fuck geven om wat mensen van je denken, scheelt een hoop gemauw.
Dus niks van aantrekken als ik zeg dat je prachtige ogen hebt.quote:
Goede disclaimer dit wel.quote:
Pantoffeldiertjes zijn dan ook interessant, dit "slag" mensen niet :$quote:Op zondag 7 juni 2015 15:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pantoffeldiertjes denken niet, die doen
Dit is vier jaar geleden hoor, was gewoon 17-jarige petjesjeugd.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laat je zelfbeeld nooit beinvloeden door mensen die het nodig achten dit keihard rond te schreeuwen zonder dat ze uberhaupt de moeite nemen jou te leren kennen.
En nogmaals (plus idd wat Cali zegt) je bent een haske mooi EN lief persoon, notnecessarilylesbo
Ja, is klote.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb er doorgaans helemaal geen moeite mee van wat mensen van mij vinden. Ik heb er wel moeite mee wanneer ze er iemand anders wel heel erg mee hebben
Kan beide kanten op eh :$. Laat ik het mooi open :$quote:
Preciesquote:Op zondag 7 juni 2015 15:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pantoffeldiertjes zijn dan ook interessant, dit "slag" mensen niet :$
Sws :$quote:
Ik zag laats zo'n quote, en ik heb een hekel aan quotes normaal, maar deze vond ik wel goedquote:Op zondag 7 juni 2015 15:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bunch of fucking hyena's, preying on othersquote:
I knowquote:
Tja ach, zij weten niks over jou, maar jij weet tenminste al iets over hunquote:Op zondag 7 juni 2015 15:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bunch of fucking hyena's, preying on others
Daarom blijf ik meestal thuisquote:Op zondag 7 juni 2015 15:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zag laats zo'n quote, en ik heb een hekel aan quotes normaal, maar deze vond ik wel goed![]()
I used to walk into a room full of people and wonder if they liked me. Now I look around and wonder if I like them.
Dat klopt. Al weten sommigen dat ook heel goed te verbergen alvorens ze het uiteindelijk showenquote:Op zondag 7 juni 2015 15:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ach, zij weten niks over jou, maar jij weet tenminste al iets over hun
Ik heb me er nooit zo druk om gemaakt wat anderen van mij vinden maar soms word je zo direct geconfronteerd met mensen die kut tegen je doen dat je er niet meer omheen kan he. :$quote:Op zondag 7 juni 2015 15:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zag laats zo'n quote, en ik heb een hekel aan quotes normaal, maar deze vond ik wel goed![]()
I used to walk into a room full of people and wonder if they liked me. Now I look around and wonder if I like them.
quote:
Ik maakte me er vroeger wel druk om. Nu doet het me niks meer gelukkig.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb me er nooit zo druk om gemaakt wat anderen van mij vinden maar soms word je zo direct geconfronteerd met mensen die kut tegen je doen dat je er niet meer omheen kan he. :$
Misschien moet je ze geld geven.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb me er nooit zo druk om gemaakt wat anderen van mij vinden maar soms word je zo direct geconfronteerd met mensen die kut tegen je doen dat je er niet meer omheen kan he. :$
quote:
of keukens. Dan vinden ze je vast wel leukquote:
Ik heb nooit op die manier last gehad van onzekerheid.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik maakte me er vroeger wel druk om. Nu doet het me niks meer gelukkig.
Vraag dat hij aan z'n moeder moet vragen wat de gangbare tarieven zijn.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dit.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gelukkig zijn mijn vrienden niet van die klootzakken.
De mijne ook niet. Oh, wacht, ik heb geen vrienden. :$quote:Op zondag 7 juni 2015 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gelukkig zijn mijn vrienden niet van die klootzakken.
Je hebt Fok toch?quote:Op zondag 7 juni 2015 15:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De mijne ook niet. Oh, wacht, ik heb geen vrienden. :$
Voorbeeld?quote:Op zondag 7 juni 2015 15:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb gisteren best lelijke dingen gezegd over iemand die ik niet mag. Doe ik echt te vaak.
Zou bij je komen spelen, no pun :$quote:
ALs je niets positiefs te vertellen hebt moet je eigenlijk gewoon je smoel houden.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb gisteren best lelijke dingen gezegd over iemand die ik niet mag. Doe ik echt te vaak.
Dat diegene een lul is en dat verkondingen. Terwijl er niet per se aanleiding voor was dat te zeggen. Niet dat ie er bij was trouwens.quote:
Ik weet hetquote:Op zondag 7 juni 2015 15:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ALs je niets positiefs te vertellen hebt moet je eigenlijk gewoon je smoel houden.
Oh, dat doe ik ook wel eens. Had er nog nooit over nagedacht dat dat eigenlijk onnodig is.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat diegene een lul is en dat verkondingen. Terwijl er niet per se aanleiding voor was dat te zeggen. Niet dat ie er bij was trouwens.
Eigenlijk is alles behalve eten, drinken en slapen onnodig.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik ook wel eens. Had er nog nooit over nagedacht dat dat eigenlijk onnodig is.
Ja, het haten op mensen en gebeurtenissen is onnodig maar geeft soms wel een goed gevoel.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eigenlijk is alles behalve eten, drinken en slapen onnodig.
Hehehe.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, het haten op mensen en gebeurtenissen is onnodig maar geeft soms wel een goed gevoel.
Eigenlijk lijkt het wel een beetje op seks.
Volgensmij heeft ze het geld helemaal niet besteed aan een keuken, maar was het een excuus. Ik heb er helemaal geen goed gevoel meer bij en ze blijft maar om geld vragen. Het blijft maar doorgaan het stopt niet. En gratis afspreken is niet mogelijk. Ik voel me depri dat ik geen gratis contact kan hebben met iemand.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:27 schreef Californium het volgende:
[..]
of keukens. Dan vinden ze je vast wel leuk
Is ook en geldt denk ik ook wel voor iedereen in bepaalde mate, maar ergens trek je wel een grens.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, het haten op mensen en gebeurtenissen is onnodig maar geeft soms wel een goed gevoel.
Eigenlijk lijkt het wel een beetje op seks.
Het houdt niet op hequote:Op zondag 7 juni 2015 15:43 schreef pluff het volgende:
[..]
Volgensmij heeft ze het geld helemaal niet besteed aan een keuken, maar was het een excuus. Ik heb er helemaal geen goed gevoel meer bij en ze blijft maar om geld vragen. Het blijft maar doorgaan het stopt niet. En gratis afspreken is niet mogelijk. Ik voel me depri dat ik geen vrienden heb
Nee, en dat terwijl ik dacht dat ze met al die donaties wel uit de problemen zou zijn zodat ze zich beter zou voelen en we elkaar gewoon leuk gratis met wederzijdse interesse konden gaan zien zoals dat normaal schijnt te gaan.quote:
Waarom laat je die hoeren niet gewoon stikken?quote:Op zondag 7 juni 2015 15:45 schreef pluff het volgende:
[..]
Nee, en dat terwijl ik dacht dat ze met al die donaties wel uit de problemen zou zijn zodat ze zich beter zou voelen en we elkaar gewoon leuk gratis met wederzijdse interesse konden gaan zien zoals dat normaal schijnt te gaan.
Ze zullen nochtans eerst gemaakt moeten worden.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een goed voorbeeld voor kleine Johannes en Lilian.
Je moet jezelf niet zo verlagen door met haar om te blijven gaan.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:48 schreef pluff het volgende:
De laatste keer zat ze me uit te schelden voor kneus en autist. Ik hoop dat het sarcastisch was. Ze is in ieder geval niet bang van me, dat is goed toch?
Dat lijkt me nou ook niet helemaal goed eigenlijk, al herken ik dat zeker welquote:Op zondag 7 juni 2015 15:42 schreef Californium het volgende:
Ik ben best wel eerlijk tegen mensen en zeggen waar het op staat. Enige goede eigenschap van me, soms brutaal. Ik vertrouw voor de rest er niemand op dat ze eerlijk tegen mij zijn...
Als daten je per maand meer kost dan eten kan je er beter mee stoppen.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet jezelf niet zo verlagen door met haar om te blijven gaan.
Ik BEN al het laagste van het laagste. Ik verlaag mij niet, Ik kan mijzelf al niet verder verlagenquote:Op zondag 7 juni 2015 15:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet jezelf niet zo verlagen door met haar om te blijven gaan.
Hoi, Milenaquote:Op zondag 7 juni 2015 15:49 schreef FrauMilena het volgende:
Ik kom weer op een slecht moment, lees ik.
Dat eerste of dat laatste? Dat eerste is iets waar ik trots op ben, maar gebeurd niet vaak want over het algemeen denk ik vrij weinig over mens en al helemaal niet slechte dingen. Dat laatste is inderdaad niet zo goed nee, maar blijft straf aanwezigquote:Op zondag 7 juni 2015 15:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou ook niet helemaal goed eigenlijk, al herken ik dat zeker wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |