Ik zag laats zo'n quote, en ik heb een hekel aan quotes normaal, maar deze vond ik wel goedquote:Op zondag 7 juni 2015 15:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haha ja. Was wel even dag zelfvertrouwen. :$
Bunch of fucking hyena's, preying on othersquote:
I knowquote:
Tja ach, zij weten niks over jou, maar jij weet tenminste al iets over hunquote:Op zondag 7 juni 2015 15:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bunch of fucking hyena's, preying on others
Daarom blijf ik meestal thuisquote:Op zondag 7 juni 2015 15:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zag laats zo'n quote, en ik heb een hekel aan quotes normaal, maar deze vond ik wel goed![]()
I used to walk into a room full of people and wonder if they liked me. Now I look around and wonder if I like them.
Dat klopt. Al weten sommigen dat ook heel goed te verbergen alvorens ze het uiteindelijk showenquote:Op zondag 7 juni 2015 15:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ach, zij weten niks over jou, maar jij weet tenminste al iets over hun
Ik heb me er nooit zo druk om gemaakt wat anderen van mij vinden maar soms word je zo direct geconfronteerd met mensen die kut tegen je doen dat je er niet meer omheen kan he. :$quote:Op zondag 7 juni 2015 15:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zag laats zo'n quote, en ik heb een hekel aan quotes normaal, maar deze vond ik wel goed![]()
I used to walk into a room full of people and wonder if they liked me. Now I look around and wonder if I like them.
quote:
Ik maakte me er vroeger wel druk om. Nu doet het me niks meer gelukkig.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb me er nooit zo druk om gemaakt wat anderen van mij vinden maar soms word je zo direct geconfronteerd met mensen die kut tegen je doen dat je er niet meer omheen kan he. :$
Misschien moet je ze geld geven.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb me er nooit zo druk om gemaakt wat anderen van mij vinden maar soms word je zo direct geconfronteerd met mensen die kut tegen je doen dat je er niet meer omheen kan he. :$
quote:
of keukens. Dan vinden ze je vast wel leukquote:
Ik heb nooit op die manier last gehad van onzekerheid.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik maakte me er vroeger wel druk om. Nu doet het me niks meer gelukkig.
Vraag dat hij aan z'n moeder moet vragen wat de gangbare tarieven zijn.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dit.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gelukkig zijn mijn vrienden niet van die klootzakken.
De mijne ook niet. Oh, wacht, ik heb geen vrienden. :$quote:Op zondag 7 juni 2015 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gelukkig zijn mijn vrienden niet van die klootzakken.
Je hebt Fok toch?quote:Op zondag 7 juni 2015 15:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De mijne ook niet. Oh, wacht, ik heb geen vrienden. :$
Voorbeeld?quote:Op zondag 7 juni 2015 15:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb gisteren best lelijke dingen gezegd over iemand die ik niet mag. Doe ik echt te vaak.
Zou bij je komen spelen, no pun :$quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |