tnxquote:
Kan ik niet meer vinden, die kon je alleen op zijn pagina zien, omdat het niet mijn vrienden waren.quote:
Sommigen meer dan anderen.quote:
Amenquote:
Ja inderdaad, ook eentje met hoeveel ik kostte volgens mij.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:10 schreef pluff het volgende:
[..]
Was oa iets met insinuatie dat ze hoer is.
Minder mooie mensen.quote:
Die komen niet eens in de buurt van mooi als je je zodanig moet gedragen ten koste van iemand andersquote:
Wait, whud?quote:Op zondag 7 juni 2015 15:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ook eentje met hoeveel ik kostte volgens mij.
Hehehehe, dat is wel een matige.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:10 schreef pluff het volgende:
[..]
Was oa iets met insinuatie dat ze een hoer is.
Aww.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan ik niet meer vinden, die kon je alleen op zijn pagina zien, omdat het niet mijn vrienden waren.
Maar dingen in de trant van, waar heb je dat nu weer vandaan gehaald. :$
quote:Op zondag 7 juni 2015 15:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die komen niet eens in de buurt van mooi als je je zodanig moet gedragen ten koste van iemand anders
Ik snap wel waaromquote:Op zondag 7 juni 2015 15:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had sowieso nooit zo'n hoge pet op van zijn vriendenkeuze.
Ach ja, je wordt zelf niet groter door anderen klein te maken, denk ik dan maar.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die komen niet eens in de buurt van mooi als je je zodanig moet gedragen ten koste van iemand anders
Iets met kleine egos en bijpassend piemelformaat denk ik.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Toen het facebook official was? Wow...quote:Op zondag 7 juni 2015 15:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan ik niet meer vinden, die kon je alleen op zijn pagina zien, omdat het niet mijn vrienden waren.
Maar dingen in de trant van, waar heb je dat nu weer vandaan gehaald. :$
Gelukkig zit hier doorgaans veel mooier volkquote:
Dachten hun dat maar. Dachten ze uberhaupt maarquote:Op zondag 7 juni 2015 15:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach ja, je wordt zelf niet groter door anderen klein te maken, denk ik dan maar.
Pootje van de hondquote:Op zondag 7 juni 2015 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Trolletje.
[..]
Ik denk meer aan familieleden die gaan zeggen: "O, want ontzettend leuk voor je <3 " ofzo.
Maar dan op zo'n typische ouderen manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |