Al vertrouw ik de mensen wel met wie ik omgaquote:Op zondag 7 juni 2015 15:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou ook niet helemaal goed eigenlijk, al herken ik dat zeker wel
Heyquote:
quote:Op zondag 7 juni 2015 15:50 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik BEN al het laagste van het laagste. Ik kan mijzelf niet verder verlagen
Dat laatste dus. En ook zeker niet gek wanneer mensen er een handje van hebben andermans vertrouwen te beschamen.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat eerste of dat laatste? Dat eerste is iets waar ik trots op ben, maar gebeurd niet vaak want over het algemeen denk ik vrij weinig over mens en al helemaal niet slechte dingen. Dat laatste is inderdaad niet zo goed nee, maar blijft straf aanwezig
Welke hoop? Ik kan alleen maar wachten op een wonder, voor de rest kan ik niets.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hey
[..]![]()
Dat jij jezelf nog niet hebt weggegooid vind ik knap. Betekent ook dat er nog hoop is. Doe wat aan jezelf.
Er is geen wachten op wonderen, dat moet je zelf doenquote:Op zondag 7 juni 2015 15:54 schreef pluff het volgende:
[..]
Welke hoop? Ik kan alleen maar wachten op een wonder, dat is het enige.
Niet met die instelling, nee.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:54 schreef pluff het volgende:
[..]
Welke hoop? Ik kan alleen maar wachten op een wonder, voor de rest kan ik niets.
Oja, ik heb heel veel fijne / juiste mensen in mijn levenquote:Op zondag 7 juni 2015 15:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat laatste dus. En ook zeker niet gek wanneer mensen er een handje van hebben andermans vertrouwen te beschamen.
Je komt de 'juiste mensen' vroeger of later wel tegen I guess en dan weet je t wel. Ofzo
Deze user is ver afgegleden en heeft professionele hulp nodig. Enorme schulden door geld te geven aan vrouwen in de hoop voor seks. En nog meer van die discutabele zaken.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hey
[..]![]()
Dat jij jezelf nog niet hebt weggegooid vind ik knap. Betekent ook dat er nog hoop is. Doe wat aan jezelf.
Aaaaand I'm depressedquote:Op zondag 7 juni 2015 15:55 schreef Dqod het volgende:
Da's zoiets als wachten tot er een dikke vette Maserati voor je deur staat inclusief rijbewijs
Helaas kan ik niets. qua gezondheid lichamelijk&geestelijkquote:Op zondag 7 juni 2015 15:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er is geen wachten op wonderen, dat moet je zelf doen
Mag ik hopenquote:Op zondag 7 juni 2015 15:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Oja, ik heb heel veel fijne / juiste mensen in mijn levenEcht. Tis alleen dat ik niemand vertrouw. Ligt aan mij hoor. [b]Zij hebben nooit ook maar 1 ding gedaan om mijn vertrouwen te beschamen namelijk
[/b]
quote:Op zondag 7 juni 2015 15:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Oja, ik heb heel veel fijne / juiste mensen in mijn levenEcht. Tis alleen dat ik niemand vertrouw. Ligt aan mij hoor. Zij hebben nooit ook maar 1 ding gedaan om mijn vertrouwen te beschamen namelijk
quote:Op zondag 7 juni 2015 15:54 schreef Dqod het volgende:
Vertrouwen in anderen komt natuurlijk ook niet alleen maar bij de ander vandaan. Vind je ook deels in jezelf :$
Well lookeyhere, here we go again....quote:Op zondag 7 juni 2015 15:50 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik BEN al het laagste van het laagste. Ik verlaag mij niet, Ik kan mijzelf al niet verder verlagen
Ja dat weet ik, maar dat eeuwige gehuil gaat niet helpen.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Deze user is ver afgegleden en heeft professionele hulp nodig. Enorme schulden door geld te geven aan vrouwen in de hoop voor seks. En nog meer van die discutabele zaken.
Ik heb hulp. En de hulp vind dat ik hulp moet accepteren en moet gaan praten op school voor aangepaste programma's. volgend jaar 10de keer dat ik 1ste jaar ga proberen van een opleiding en ik kan niet zonder hulp ofzoiets.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Deze user is ver afgegleden en heeft professionele hulp nodig. Enorme schulden door geld te geven aan vrouwen in de hoop voor seks. En nog meer van die discutabele zaken.
Zou ik ook zijn. Maseratiquote:
Welke 'suicide'' gifjes zijn er eigenlijk nog meer naast deze en die ik net postte?quote:Op zondag 7 juni 2015 15:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Well lookeyhere, here we go again....
[ afbeelding ]
Niets mis met een fijne Benzquote:Op zondag 7 juni 2015 15:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn. MaseratiAston Martin
![]()
Voordat er misverstanden komen! Ik wil dat iemand mij leuk vind. En mij vaker wilt zien. Dat ik geen seks heb is alleen maar iets wat aangeeft dat ik 0 ben.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan je dat niet aangeven bij die hulp? Dan kan zij jou steunen en er voor zorgen dat er ook echt iets verandert.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:57 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik heb hulp. En de hulp vind dat ik hulp moet accepteren en moet gaan praten op school voor aangepaste programma's. volgend jaar 10de keer dat ik 1ste jaar ga proberen van een opleiding en ik kan niet zonder hulp ofzoiets.
Ik heb nooit iets ontvangen. Dit geeft ook aan hoe erg het met mij is.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb al een tijd geen nudies meer ontvangen.
Maar weer even vissen als het straks vakantie is.
Fair enough. Alleen kan je affectie niet kopen. Zou je nu toch wel moeten weten.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:59 schreef pluff het volgende:
[..]
Voordat er misverstanden komen! Ik wil dat iemand mij leuk vind. En mij vaker wilt zien. Dat ik geen seks heb is alleen maar iets wat aangeeft dat ik 0 ben.
De hulp zegt dat tegen mij, want ik ben te dom om in te zien dat ik geen normaal programma met samenwerken met andere mensen op school kan doorlopen.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan je dat niet aangeven bij die hulp? Dan kan zij jou steunen en er voor zorgen dat er ook echt iets verandert.
quote:Op zondag 7 juni 2015 15:58 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Welke 'suicide'' gifjes zijn er eigenlijk nog meer naast deze en die ik net postte?
Internet staat er vol mee.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:00 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets ontvangen. Dit geeft ook aan hoe erg het met mij is.
Haten op Maseratiquote:Op zondag 7 juni 2015 15:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn. MaseratiAston Martin
![]()
15K weg aan oplichten. Ze deden het toch wel aardig goed die nep-affectie denk ik(al heb ik geen vergelijkingsmateriaal wat echte affectie is)quote:Op zondag 7 juni 2015 16:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Fair enough. Alleen kan je affectie niet kopen. Zou je nu toch wel moeten weten.
Arbeidersferrari is hetquote:
JA maar nooit "zelf iets kunnen regelen". Net zoals ik NOOIT zelf een 1 op 1 date met een meisje heb kunnen regelen.quote:
Zelfde probleem hierquote:Op zondag 7 juni 2015 16:02 schreef FrauMilena het volgende:
[..]!
Ik zou himym eens opnieuw moeten kijken, maar ik 'moet' nog zo veel zien.
Hoi.quote:
Volgens mij hebben we je dit van tevoren verteldquote:Op zondag 7 juni 2015 16:02 schreef pluff het volgende:
[..]
15K weg aan oplichten. Ze deden het toch wel aardig goed die nep-affectie denk ik(al heb ik geen vergelijkingsmateriaal wat echte affectie is)
Je hebt een keer 'gratis een goedkope hoer geregeld'.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:02 schreef pluff het volgende:
[..]
JA maar nooit "zelf iets kunnen regelen". Net zoals ik NOOIT zelf een 1 op 1 date met een meisje heb kunnen regelen.
Affectie of niet, ik zou je maar gewoon aanleren dat je nooit zoveel geld moet uitgeven daarvoor. Echte affectie gaat niet om geld.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:02 schreef pluff het volgende:
[..]
15K weg aan oplichten. Ze deden het toch wel aardig goed die nep-affectie denk ik(al heb ik geen vergelijkingsmateriaal wat echte affectie is)
nooitquote:Op zondag 7 juni 2015 16:05 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Jij wordt zelfs hard van zwervers joh.
Wat je het zeker? Ik geef dit soort advies namelijk uitsluitend aan betonnen muren. Dacht dat dat standaard was..quote:Op zondag 7 juni 2015 16:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we je dit van tevoren verteld
Haha Ja tot ik het verklootte en zij het natuurlijk veel leuker met iemand anders had. Helemaal mijn eigen schuld.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt een keer 'gratis een goedkope hoer geregeld'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |