Fair enough. Alleen kan je affectie niet kopen. Zou je nu toch wel moeten weten.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:59 schreef pluff het volgende:
[..]
Voordat er misverstanden komen! Ik wil dat iemand mij leuk vind. En mij vaker wilt zien. Dat ik geen seks heb is alleen maar iets wat aangeeft dat ik 0 ben.
De hulp zegt dat tegen mij, want ik ben te dom om in te zien dat ik geen normaal programma met samenwerken met andere mensen op school kan doorlopen.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan je dat niet aangeven bij die hulp? Dan kan zij jou steunen en er voor zorgen dat er ook echt iets verandert.
quote:Op zondag 7 juni 2015 15:58 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Welke 'suicide'' gifjes zijn er eigenlijk nog meer naast deze en die ik net postte?
Internet staat er vol mee.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:00 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets ontvangen. Dit geeft ook aan hoe erg het met mij is.
Haten op Maseratiquote:Op zondag 7 juni 2015 15:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn. MaseratiAston Martin
![]()
15K weg aan oplichten. Ze deden het toch wel aardig goed die nep-affectie denk ik(al heb ik geen vergelijkingsmateriaal wat echte affectie is)quote:Op zondag 7 juni 2015 16:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Fair enough. Alleen kan je affectie niet kopen. Zou je nu toch wel moeten weten.
Arbeidersferrari is hetquote:
JA maar nooit "zelf iets kunnen regelen". Net zoals ik NOOIT zelf een 1 op 1 date met een meisje heb kunnen regelen.quote:
Zelfde probleem hierquote:Op zondag 7 juni 2015 16:02 schreef FrauMilena het volgende:
[..]!
Ik zou himym eens opnieuw moeten kijken, maar ik 'moet' nog zo veel zien.
Hoi.quote:
Volgens mij hebben we je dit van tevoren verteldquote:Op zondag 7 juni 2015 16:02 schreef pluff het volgende:
[..]
15K weg aan oplichten. Ze deden het toch wel aardig goed die nep-affectie denk ik(al heb ik geen vergelijkingsmateriaal wat echte affectie is)
Je hebt een keer 'gratis een goedkope hoer geregeld'.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:02 schreef pluff het volgende:
[..]
JA maar nooit "zelf iets kunnen regelen". Net zoals ik NOOIT zelf een 1 op 1 date met een meisje heb kunnen regelen.
Affectie of niet, ik zou je maar gewoon aanleren dat je nooit zoveel geld moet uitgeven daarvoor. Echte affectie gaat niet om geld.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:02 schreef pluff het volgende:
[..]
15K weg aan oplichten. Ze deden het toch wel aardig goed die nep-affectie denk ik(al heb ik geen vergelijkingsmateriaal wat echte affectie is)
nooitquote:Op zondag 7 juni 2015 16:05 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Jij wordt zelfs hard van zwervers joh.
Wat je het zeker? Ik geef dit soort advies namelijk uitsluitend aan betonnen muren. Dacht dat dat standaard was..quote:Op zondag 7 juni 2015 16:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we je dit van tevoren verteld
Haha Ja tot ik het verklootte en zij het natuurlijk veel leuker met iemand anders had. Helemaal mijn eigen schuld.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt een keer 'gratis een goedkope hoer geregeld'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |