Zongedroogde tomaatjes, pasta, kip, chorizo, ui, augurk, pijnboompitten, paprika, mozzarella, cherrytomaatjes en rucola.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Chorizo
Wat zit er nog meer in?
Ik maak de mijne altijd met uitgebakken champs, geitenkaas, gegrilde paprikatjes
En nog meer groente
Planten hebben geen zenuwstelselquote:
Klinkt fucking lekkerquote:Op zondag 7 juni 2015 16:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zongedroogde tomaatjes, pasta, kip, chorizo, ui, augurk, pijnboompitten, paprika, mozzarella, cherrytomaatjes en rucola.
Bacterien leven ookquote:Op zondag 7 juni 2015 16:39 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Maakt mij het uit. Ik vind plantjes lief en ze leven.
Net alsof er iets is wat ik kan doen om dat te stoppen.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Onze fantasie z'n gang laten gaan is anders ook niet echt verstandig hoor ;')
Slim planquote:
Enige manier om die bacterien in dr lichaam uit te roeienquote:
Alleen als je dood bent, en dan nog heb je er kakveel in jequote:Op zondag 7 juni 2015 16:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Enige manier om die bacterien in dr lichaam uit te roeienOfnou, een poging daartoe...
Daaromquote:Op zondag 7 juni 2015 16:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alleen als je dood bent, en dan nog heb je er kakveel in je
Dan zit er niks anders op dan haar een klein duwtje te geven op de kraterrand van de Etna...quote:Op zondag 7 juni 2015 16:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Daarompoging zal tevergeefs zijn. Zelfs als je je dooddrinkt met 70% alchohol en bleek overleven ze je nog
Grand Départ van TDFquote:
Kijk jij de TDF?quote:Op zondag 7 juni 2015 17:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Grand Départ van TDF
Enige reden dat in de maand juli mijn tv aanstaat
/fan
Al jarenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |