Ja maar kutweek voor de boegquote:
Waarvan dan weer?quote:Op zondag 7 juni 2015 17:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb 13 juni ook nog meet. Drukke zomer
Van 25+ groep ofzo. Ben lid van zo'n facebookgroep daarvan en daar verschijnen regelmatig meets.quote:
Aankomende zaterdag had je er ook eentje toch?quote:Op zondag 7 juni 2015 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van 25+ groep ofzo. Ben lid van zo'n facebookgroep daarvan en daar verschijnen regelmatig meets.
Dat is de 13dequote:Op zondag 7 juni 2015 17:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aankomende zaterdag had je er ook eentje toch?
komt ie:quote:Op zondag 7 juni 2015 17:34 schreef UitStraling het volgende:
Zo mijn kont in een brute vintage Porsche Cabriolet en dik doen richting Amsterdam
Net nog ene gezien, met ene grote tampeloeresquote:
Had ie ook zunne peniskokert? :$quote:Op zondag 7 juni 2015 17:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Net nog ene gezien, met ene grote tampeloeres
Ik vind dat niet echt een nette naam voor een vrouwquote:
Pluff, volgens mij zei ik dit ook op de meet tegen je, dat vrouwen jou benaderen zegt genoeg en komt niet vaak voor. Nu is het aan JOU om daar iets mee te doen. Aan je uiterlijk ligt t duidelijk niet, alleen zul je moeten werken aan je sociale vaardigheden. Dat kost tijd en is lastig, maar niet onmogelijk. Maar dat moet je zelf wel willen en doen. Tips van mensen kunnen je daar bij helpen, maar dan moet je ze wel opvolgen ipv negeren. Affectie kopen werkt in ieder geval nooit.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:02 schreef pluff het volgende:
[..]
JA maar nooit "zelf iets kunnen regelen". Net zoals ik NOOIT zelf een 1 op 1 date met een meisje heb kunnen regelen.
Hij moet het sowieso niet zijn levensdoel maken om een vriendin te 'krijgen'.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:43 schreef yats het volgende:
[..]
Pluff, volgens mij zei ik dit ook op de meet tegen je, dat vrouwen jou benaderen zegt genoeg en komt niet vaak voor. Nu is het aan JOU om daar iets mee te doen. Aan je uiterlijk ligt t duidelijk niet, alleen zul je moeten werken aan je sociale vaardigheden. Dat kost tijd en is lastig, maar niet onmogelijk. Maar dat moet je zelf wel willen en doen. Tips van mensen kunnen je daar bij helpen, maar dan moet je ze wel opvolgen ipv negeren. Affectie kopen werkt in ieder geval nooit.
Yats, ga jij nu serieus advies geven? Het enige wat hier klopt is de laatste zin...quote:Op zondag 7 juni 2015 17:43 schreef yats het volgende:
[..]
Pluff, volgens mij zei ik dit ook op de meet tegen je, dat vrouwen jou benaderen zegt genoeg en komt niet vaak voor. Nu is het aan JOU om daar iets mee te doen. Aan je uiterlijk ligt t duidelijk niet, alleen zul je moeten werken aan je sociale vaardigheden. Dat kost tijd en is lastig, maar niet onmogelijk. Maar dat moet je zelf wel willen en doen. Tips van mensen kunnen je daar bij helpen, maar dan moet je ze wel opvolgen ipv negeren. Affectie kopen werkt in ieder geval nooit.
Meldt zichquote:Op zondag 7 juni 2015 17:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Grand depart.
Ik ga ook wel denk ik. Als mensen mee willen.
Vertel dat Deezer maar eensquote:Op zondag 7 juni 2015 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat een kut uitspraak trouwens, een vriendin 'krijgen'. Je begint een relatie met iemand, je krijgt niks.
Ik zeg altijd een vriendin nemenquote:Op zondag 7 juni 2015 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat een kut uitspraak trouwens, een vriendin 'krijgen'. Je begint een relatie met iemand, je krijgt niks.
Je krijgt een kind.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik wil ook iemand krijgenquote:Op zondag 7 juni 2015 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:
Ja, heb je daar problemen mee? Dan heb je vette pechquote:Op zondag 7 juni 2015 17:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Yats, ga jij nu serieus advies geven? Het enige wat hier klopt is de laatste zin...
Kom er maar in Juupquote:Op zondag 7 juni 2015 17:49 schreef Lokasenna het volgende:
Dit heeft verdomd veel weg van de kinderen krijgen/nemen discussie.
Gaat nergens over.
Zet het op je verlanglijstje voor sinterklaas?quote:
Sorry art, ik had even je account gekaaptquote:
Yats, niet zo...quote:Op zondag 7 juni 2015 17:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, heb je daar problemen mee? Dan heb je vette pech
Boeit me niksquote:Op zondag 7 juni 2015 17:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik vind dat niet echt een nette naam voor een vrouw
Je hebt het niet altijd voor het kiezen. Het zijn geen hoeren! Sorry pluff.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:53 schreef UitStraling het volgende:
En toch is het nemen, ze bellen echt niet aan om er een thuis af te leveren, gewoon een uitkiezen en versieren en kijken of het wat is, simple as that
Ik denk dat wat aeque probeert te zeggen is: Neem je eigen advies eens aanquote:Op zondag 7 juni 2015 17:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, heb je daar problemen mee? Dan heb je vette pech
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |