Wie weet, dan kunnen we nog mooie en bizarre dingen verwachten om te lezen hierquote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien passen ze wel bij elkaar, weet jij veel.
Samen in therapie.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien passen ze wel bij elkaar, weet jij veel.
Jamaar dan klopt het niet helemaal he? Ze moeten wel beide eerlijk hun mening kunnen geven. Met eventuele verbeterpunten en zulks.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, die dames vullen hem in. Zo bedoelde ik dat ook
Dan maar optie 2, diegene laten invullen die klaar is gekomen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar dan klopt het niet helemaal he? Ze moeten wel beide eerlijk hun mening kunnen geven. Met eventuele verbeterpunten en zulks.
Maar 1 van de dames moest em toch invullen?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan maar optie 2, diegene laten invullen die klaar is gekomen.
Ja, dat zeg ik ookquote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:57 schreef rival het volgende:
[..]
Maar 1 van de dames moest em toch invullen?
Nee, jij wel met je waanvoorstellingen van je perfecte leventje?quote:
Mijn leven is bij lange na niet perfect hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee, jij wel met je waanvoorstellingen van je perfecte leventje?
Er zijn anders genoeg foksters waar je je hart bij uit kunt storten.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:00 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn leven is bij lange na niet perfect hoor
Maar in mijn koppie zit het goed dus ik zoek geen hulp.
waarom zat je dan toch aan professionele hulp te denken?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Er zijn anders genoeg foksters waar je je hart bij uit kunt storten.
Alleen je hart?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Er zijn anders genoeg foksters waar je je hart bij uit kunt storten.
Same herequote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:00 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn leven is bij lange na niet perfect hoor
Maar in mijn koppie zit het goed dus ik zoek geen hulp.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet alles in je mond stoppen, fatty.
Goede oefening.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:03 schreef Lokasenna het volgende:
Drie kwartier moeten fietsen om iets op te halen wat 10 seconden duurt, fml.
Issues in life. Ik ga fietsenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:05 schreef rival het volgende:
[..]
Dit weekend bijvoorbeeld, weer niet springen
Klinkt als naar een orgasme toewerkenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:03 schreef Lokasenna het volgende:
Drie kwartier moeten fietsen om iets op te halen wat 10 seconden duurt, fml.
Ik zei toch dat ik maar 1 kopietje had?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan maar optie 2, diegene laten invullen die klaar is gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |