Zou godverdomme eens tijd wordenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:29 schreef UitStraling het volgende:
Pluff heeft onbetaalde seks gehad?![]()
Ik ben trots Pluffie
Gezellig, leuke meidquote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goedemorgen Barb hoe was het met Inol?
De middelstequote:
Jij was het dus nietquote:
De vraag is natuurlijk of hij net zo slecht in bed was volgens haar, net zoals die andere knul laatst.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goedemorgen Barb hoe was het met Inol?
Ik zal haar vragen of ze snel even haar recensie wil postenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:42 schreef aeque het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk of hij net zo slecht in bed was volgens haar, net zoals die andere knul laatst.
Wachten op een nieuw topic bij Seks; Waarom tref ik altijd amateurs in bed?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:42 schreef aeque het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk of hij net zo slecht in bed was volgens haar, net zoals die andere knul laatst.
Geen enquete afgenomen?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal haar vragen of ze snel even haar recensie wil posten
Ik ben ook een amateur, ik vraag er nooit geld voor. Of noemen we dat vrijwilliger?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wachten op een nieuw topic bij Seks; Waarom tref ik altijd amateurs in bed?
Ik had maar 1 kopietje bij me, en ze waren met z'n tweeenquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben ook een amateur, ik vraag er nooit geld voor. Of noemen we dat vrijwilliger?
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal haar vragen of ze snel even haar recensie wil posten
En ook hier had de vraag anders moeten zijn.quote:
Ow beetje out of the box denken barb, 1 had in het vakje kunnen krassen en de ander ernaast of je neemt hem af van degene die wel is klaargekomen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had maar 1 kopietje bij me, en ze waren met z'n tweeen
Het is dan ook geen vraag, eerder een verwachting.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:47 schreef aeque het volgende:
En ook hier had de vraag anders moeten zijn.
Twee nog wel, jij vuig testosteron roofdier dat je er bent.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had maar 1 kopietje bij me, en ze waren met z'n tweeen
Oh. Nou ja ik vroeg mij af welk weldenkend mens (zij het man of vrouw) vrijwillig met hem naar bed zou gaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is dan ook geen vraag, eerder een verwachting.
Hey, ik vul dat ding niet in he?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow beetje out of the box denken barb, 1 had in het vakje kunnen krassen en de ander ernaast of je neemt hem af van degene die wel is klaargekomen.
een non-wetend meisje. Over 2 weken piept ze wel andersquote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh. Nou ja ik vroeg mij af welk weldenkend mens (zij het man of vrouw) vrijwillig met hem naar bed zou gaan.
Misschien passen ze wel bij elkaar, weet jij veel.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een non-wetend meisje. Over 2 weken piept ze wel anders
Hij pastte in elk geval wel in haarquote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien passen ze wel bij elkaar, weet jij veel.
Wat gemeen dit zeg.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een non-wetend meisje. Over 2 weken piept ze wel anders
Wie weet, dan kunnen we nog mooie en bizarre dingen verwachten om te lezen hierquote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Samen in therapie.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jamaar dan klopt het niet helemaal he? Ze moeten wel beide eerlijk hun mening kunnen geven. Met eventuele verbeterpunten en zulks.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, die dames vullen hem in. Zo bedoelde ik dat ook
Dan maar optie 2, diegene laten invullen die klaar is gekomen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar dan klopt het niet helemaal he? Ze moeten wel beide eerlijk hun mening kunnen geven. Met eventuele verbeterpunten en zulks.
Maar 1 van de dames moest em toch invullen?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan maar optie 2, diegene laten invullen die klaar is gekomen.
Ja, dat zeg ik ookquote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:57 schreef rival het volgende:
[..]
Maar 1 van de dames moest em toch invullen?
Nee, jij wel met je waanvoorstellingen van je perfecte leventje?quote:
Mijn leven is bij lange na niet perfect hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee, jij wel met je waanvoorstellingen van je perfecte leventje?
Er zijn anders genoeg foksters waar je je hart bij uit kunt storten.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:00 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn leven is bij lange na niet perfect hoor
Maar in mijn koppie zit het goed dus ik zoek geen hulp.
waarom zat je dan toch aan professionele hulp te denken?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Er zijn anders genoeg foksters waar je je hart bij uit kunt storten.
Alleen je hart?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Er zijn anders genoeg foksters waar je je hart bij uit kunt storten.
Same herequote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:00 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn leven is bij lange na niet perfect hoor
Maar in mijn koppie zit het goed dus ik zoek geen hulp.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet alles in je mond stoppen, fatty.
Goede oefening.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:03 schreef Lokasenna het volgende:
Drie kwartier moeten fietsen om iets op te halen wat 10 seconden duurt, fml.
Issues in life. Ik ga fietsenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:05 schreef rival het volgende:
[..]
Dit weekend bijvoorbeeld, weer niet springen
Klinkt als naar een orgasme toewerkenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zei toch dat ik maar 1 kopietje had?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan maar optie 2, diegene laten invullen die klaar is gekomen.
Waaorm dan 3 kwartier gaan fietsen?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zei dat niet voor mijzelf, maar voor jou.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:04 schreef rival het volgende:
[..]
waarom zat je dan toch aan professionele hulp te denken?
Have funquote:
Een bed dat je weer moet verschonenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo waar dit.
Drie kwartier van je leven aan verspillen en wat krijg je ervoor terug?
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet alles in je mond stoppen, fatty.
Endorfine, oxytocine en dopamine.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo waar dit.
Drie kwartier van je leven aan verspillen en wat krijg je ervoor terug?
Dat is nog een best goed idee. Multitasken.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik ga ook maar eens fietsen denk of nee, ik wil gaan spinnen want dan kan ik mijn series kijken.
Ja maar ik bedoelde meer of er geen andere mogelijkheid was OV ofzo?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, om iets op te halen.
Ben je vrij? Luiwammes.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik ga ook maar eens fietsen denk of nee, ik wil gaan spinnen want dan kan ik mijn series kijken.
Klinkt goed Thijsquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:16 schreef El_Thijs het volgende:
Net het huis van binnen gezien. Erg knus maar ook erg leuke stijl. Zoals verwacht moet er veel aan gebeuren maar dat was al van te voren bekend. De vorige eigenaar was een echte klusser en heeft er veel aan gedaan wat gewoon kan blijven staan. Nu afspraak maken met een bank
Zie DMquote:
Is het dichter bij je werk of dat niet?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:16 schreef El_Thijs het volgende:
Net het huis van binnen gezien. Erg knus maar ook erg leuke stijl. Zoals verwacht moet er veel aan gebeuren maar dat was al van te voren bekend. De vorige eigenaar was een echte klusser en heeft er veel aan gedaan wat gewoon kan blijven staan. Nu afspraak maken met een bank
Dat is te doenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik nog 6 uurtjes. Maar dat ga ik overleven
Ja, hoe moet ik er dan op reageren? Moet ik weer vragen hoe het met je gaat? En dan geef je toch weer geen antwoord. Dus ik lach je maar een beetje uit/toe*quote:
Tofquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:16 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ken de beste man totaal niet, maar volgens mij is hij elke dag depri. Misschien toch maar eens er over praten met iemand. Er zijn niet voor niets psychologen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Faxie is gewoon beetje depri dat het geen kutweer is, zodat hij niet kan kiten.
Post pics van tietenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, hoe moet ik er dan op reageren? Moet ik weer vragen hoe het met je gaat? En dan geef je toch weer geen antwoord. Dus ik lach je maar een beetje uit/toe*
* Doorhalen wat niet van toepassing is
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ken de beste man totaal niet, maar volgens mij is hij elke dag depri. Misschien toch maar eens er over praten met iemand. Er zijn niet voor niets psychologen.
Fax is gewoon fax.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Faxie is gewoon beetje depri dat het geen kutweer is, zodat hij niet kan kiten.
Dichtbij een stationquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Is het dichter bij je werk of dat niet?
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Fax is gewoon fax.
Nooit anders geweest dit.
Ja, mooi en knus. Ik hou er wel vanquote:
Niemand is mijn baasquote:
Joy, kutje.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Fax is gewoon fax.
Nooit anders geweest dit.
Druk goed money.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Joy, kutje.
Hoe bevalt het in de dokterspraktijk?
Dadelijk gaat hij jou voegenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je alleen maar met smilies kan reageren voegt dat toch niks toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |