Is het dichter bij je werk of dat niet?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:16 schreef El_Thijs het volgende:
Net het huis van binnen gezien. Erg knus maar ook erg leuke stijl. Zoals verwacht moet er veel aan gebeuren maar dat was al van te voren bekend. De vorige eigenaar was een echte klusser en heeft er veel aan gedaan wat gewoon kan blijven staan. Nu afspraak maken met een bank
Dat is te doenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik nog 6 uurtjes. Maar dat ga ik overleven
Ja, hoe moet ik er dan op reageren? Moet ik weer vragen hoe het met je gaat? En dan geef je toch weer geen antwoord. Dus ik lach je maar een beetje uit/toe*quote:
Tofquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:16 schreef El_Thijs het volgende:
Net het huis van binnen gezien. Erg knus maar ook erg leuke stijl. Zoals verwacht moet er veel aan gebeuren maar dat was al van te voren bekend. De vorige eigenaar was een echte klusser en heeft er veel aan gedaan wat gewoon kan blijven staan. Nu afspraak maken met een bank
Ik ken de beste man totaal niet, maar volgens mij is hij elke dag depri. Misschien toch maar eens er over praten met iemand. Er zijn niet voor niets psychologen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Faxie is gewoon beetje depri dat het geen kutweer is, zodat hij niet kan kiten.
Post pics van tietenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, hoe moet ik er dan op reageren? Moet ik weer vragen hoe het met je gaat? En dan geef je toch weer geen antwoord. Dus ik lach je maar een beetje uit/toe*
* Doorhalen wat niet van toepassing is
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ken de beste man totaal niet, maar volgens mij is hij elke dag depri. Misschien toch maar eens er over praten met iemand. Er zijn niet voor niets psychologen.
Fax is gewoon fax.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Faxie is gewoon beetje depri dat het geen kutweer is, zodat hij niet kan kiten.
Dichtbij een stationquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Is het dichter bij je werk of dat niet?
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Fax is gewoon fax.
Nooit anders geweest dit.
Ja, mooi en knus. Ik hou er wel vanquote:
Niemand is mijn baasquote:
Joy, kutje.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Fax is gewoon fax.
Nooit anders geweest dit.
Druk goed money.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Joy, kutje.
Hoe bevalt het in de dokterspraktijk?
Dadelijk gaat hij jou voegenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je alleen maar met smilies kan reageren voegt dat toch niks toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |