Waaorm dan 3 kwartier gaan fietsen?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:03 schreef Lokasenna het volgende:
Drie kwartier moeten fietsen om iets op te halen wat 10 seconden duurt, fml.
Ik zei dat niet voor mijzelf, maar voor jou.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:04 schreef rival het volgende:
[..]
waarom zat je dan toch aan professionele hulp te denken?
Have funquote:
Een bed dat je weer moet verschonenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo waar dit.
Drie kwartier van je leven aan verspillen en wat krijg je ervoor terug?
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet alles in je mond stoppen, fatty.
Endorfine, oxytocine en dopamine.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo waar dit.
Drie kwartier van je leven aan verspillen en wat krijg je ervoor terug?
Dat is nog een best goed idee. Multitasken.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik ga ook maar eens fietsen denk of nee, ik wil gaan spinnen want dan kan ik mijn series kijken.
Ja maar ik bedoelde meer of er geen andere mogelijkheid was OV ofzo?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, om iets op te halen.
Ben je vrij? Luiwammes.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik ga ook maar eens fietsen denk of nee, ik wil gaan spinnen want dan kan ik mijn series kijken.
Klinkt goed Thijsquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:16 schreef El_Thijs het volgende:
Net het huis van binnen gezien. Erg knus maar ook erg leuke stijl. Zoals verwacht moet er veel aan gebeuren maar dat was al van te voren bekend. De vorige eigenaar was een echte klusser en heeft er veel aan gedaan wat gewoon kan blijven staan. Nu afspraak maken met een bank
Zie DMquote:
Is het dichter bij je werk of dat niet?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:16 schreef El_Thijs het volgende:
Net het huis van binnen gezien. Erg knus maar ook erg leuke stijl. Zoals verwacht moet er veel aan gebeuren maar dat was al van te voren bekend. De vorige eigenaar was een echte klusser en heeft er veel aan gedaan wat gewoon kan blijven staan. Nu afspraak maken met een bank
Dat is te doenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik nog 6 uurtjes. Maar dat ga ik overleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |