Als ze dat zo graag willen, weten ze me te vindenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:21 schreef Scary_Mary het volgende:
MogguhJe familie wil je tenminste zien
Heujquote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:29 schreef Scary_Mary het volgende:
Heb je nog plannen in je vakantie verder?
En goedemorgen Fax
Mooi is dat he, ze willen je wel zien maar jij moet naar hun toe komenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:28 schreef Samzz het volgende:
Als ze dat zo graag willen, weten ze me te vinden. Haast hebben ze er niet mee, dus het zal alleszins meevallen
.
Vandaag verder met inpakken, morgen nog even naar Ikea om wat om te ruilen. En dan terug naar Zeelandquote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:29 schreef Scary_Mary het volgende:
Heb je nog plannen in je vakantie verder?
En goedemorgen Fax
Indeedquote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mooi is dat he, ze willen je wel zien maar jij moet naar hun toe komen.
Je gaat niet naar concert at sea toevallig?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vandaag verder met inpakken, morgen nog even naar Ikea om wat om te ruilen. En dan terug naar Zeeland.
Snap ikquote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Indeed. Doen we dus niet. Al ga ik zo wel naar oma. Maar dat vind ik een ander verhaal
.
Daar ga ik niet naartoe, nee.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je gaat niet naar concert at sea toevallig?
Hoi jijquote:
Lekker ende goed. De wijn ook en het eten ookquote:
Mooiquote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker ende goed. De wijn ook en het eten ook
Zegt dat wat over het weer of die persoon?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:56 schreef Scary_Mary het volgende:
Nou één iemand hier loopt hier in korte broek en een polootje![]()
Mogguh Rival:W
Is eten hier nu bedoeld als metafoor?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker ende goed. De wijn ook en het eten ook
I leave that up to you and your imagination.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is eten hier nu bedoeld als metafoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |