quote:
Ja, als het niet gaar is dan ga je natuurlijk geen grillmaster worden.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Zie er een zooi op RTL4 nu, een of ander gaar programma.
Hamburgers horen rood van binnen, dus ik ben het niet geheel met u eens.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, als het niet gaar is dan ga je natuurlijk geen grillmaster worden.
Beetje rood is wel lekker hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, als het niet gaar is dan ga je natuurlijk geen grillmaster worden.
Lekker nep-Marokkaans accent terwijl die gewoon normaal Nederlands kan.quote:
Ik heb het gister gezien. Ik kan hier niet met zo'n vestje gaan rondlopen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:04 schreef Mani89 het volgende:
Geweldige docu dit, ik wil ook bij een motorclub.
Ik denk dat een rolschaatsclub wel wat voor jou is, en dan iedereen die lastig doet neerhoeken met een hockeystick.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:09 schreef sp3c het volgende:
ik zou gewoon mijn eigen motorclub starten ipv erbij te willen horen
hip jasje, nazihelm en een goede scooter en je bent klaar, kun je zelf nog de regels maken ook
Ja, gewoon lekker normaal. 99% patch, alles.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:09 schreef sp3c het volgende:
ik zou gewoon mijn eigen motorclub starten ipv erbij te willen horen
hip jasje, nazihelm en een goede scooter en je bent klaar, kun je zelf nog de regels maken ook
Nee gewoon allemaal in een dieren-onesie.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:18 schreef YokiKater het volgende:
En dan ook van die mooie bars op je vest. Niks President/Kapitane/General of zo, maar gewoon 'Baas'.
Dan wil ik dezequote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee gewoon allemaal in een dieren-onesie.
baas of koningquote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:18 schreef YokiKater het volgende:
En dan ook van die mooie bars op je vest. Niks President/Kapitane/General of zo, maar gewoon 'Baas'.
Dan denken ze gelijk dat je een pedo bent ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:24 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat niemand bij mij in de buurt durft te komen als ik mijn pikachu onesie aan heb.
[ afbeelding ]
Misschien als prospect.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als ik dat niet kan mag ik niet komen?
Dat is bij al die clubs.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:30 schreef Mani89 het volgende:
Bij Satudara moet je als onderkruipsel de asbakken legen en de bierflesjes opruimen.
Wat mij betreft mogen de vrouwelijke leden dat wel ja, LTKDV ook.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel wat ja:D Mag ik een roze bikerjasje aan?
Nee ik draag al roze.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen de vrouwelijke leden dat wel ja, LTKDV ook.
Ja doei. Ik kan toch niet het zelfde als L aan. Dan zijn we net zon stelletje wat de zelfde outfit aantrekt op hun dag wandelen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
We gaan geen grote mond hebben, want we zijn een nette club.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja doei. Ik kan toch niet het zelfde als L aan. Dan zijn we net zon stelletje wat de zelfde outfit aantrekt op hun dag wandelen.
Met matchende regenjassen en fietstassenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja doei. Ik kan toch niet het zelfde als L aan. Dan zijn we net zon stelletje wat de zelfde outfit aantrekt op hun dag wandelen.
Nee dat doen we niet hoor. Niemand neemt ons dan serieus.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met matchende regenjassen en fietstassenNee dank je
Nee ben je gek. Daarbij, roze staat mij niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee dat doen we niet hoor. Niemand neemt ons dan serieus.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ben je gek. Daarbij, roze staat mij niet.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:50 schreef Fokker89 het volgende:
Ah, het whatsapp gesprek tussen Fatima en LVKLOTELUL is weer bezig.
Haha, ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:50 schreef Fokker89 het volgende:
Valt wel mee, ik woon in een flat.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Fokker soms lijkt het wel alsof je eenzaam bent.
Nee jij bent leuk.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:50 schreef Fokker89 het volgende:
Hmmmquote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:04 schreef Specularium het volgende:
Mijn ene oma heeft kanker omdat ze vroeger nooit aardig was.
Je bent veranderd, en anders, en dit is pas het begin.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Denk jij dat ik altijd zo was?
Zo ben ik geworden, door mijn oma.
Je hebt gewoon niet in de gaten wat je allemaal met hem doet, dat kun je ook niet weten natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:08 schreef Specularium het volgende:
Elflettering vindt dit ook goed want het is geen onverstaanbare mongool die op een voetstuk wordt geplaatst.
Ja, dat kan gewoon.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, Yoki heeft gelijk.
Soms moet je #TeamRTL7 even een emotioneel moment gunnen.
Hier ben ik het gewoon mee eens, mooiste volkslied dat er isquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier ben ik het gewoon mee eens, mooiste volkslied dat er is.
Ik zeg ook niet dat ik het niets vind, alleen laten we hier nou geen groepsknuffelSC van maken.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, Yoki heeft gelijk.
Soms moet je #TeamRTL7 even een emotioneel moment gunnen.
Mijn TT van слава Україні doet toch iets anders vermoedenquote:
Dat was fijn. Samen zijn is samen lachen, samen huilen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wij hebben onze avonden ook wel gehad bij Gutter
Echte mannen hebben ook gewoon emoties.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:28 schreef LTVDK het volgende:
Wat een liefde en emoties hier opeens, wat is er aan de hand?
Mietje.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Echte mannen hebben ook gewoon emoties.
Ik gooi die er tegenwoordig ook gewoon maar uit, heb je niks aan die te blijven opsparen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Echte mannen hebben ook gewoon emoties.
Ja, anders ga ik slopen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gooi die er tegenwoordig ook gewoon maar uit, heb je niks aan die te blijven opsparen.
Ja dat is ook nieuw voor mij.quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:43 schreef Specularium het volgende:
Ik lees net dat LTKDV een linkse fascist is.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:55 schreef LTVDK het volgende:
Sorry Specu, ik zal mezelf even straffen
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
Edit: oh, topic is weg
Is goed voor je moeilijke huid.quote:Op woensdag 24 juni 2015 01:17 schreef LTVDK het volgende:
Ziggo moet zonodig weer eens 'onderhoud' uitvoeren. Dan maar eens op tijd naar bed toe
Mobiel doet ie dat niet. Ziggo marktplaats coolblue.quote:Op woensdag 24 juni 2015 01:19 schreef Specularium het volgende:
Waarom staat ie in de post niet als link nu ineens?
ksstquote:Op woensdag 24 juni 2015 01:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zag de link op tijd, paardenkut.
Anders gaat 'hij wiens naam niet ijdel gebruikt zal worden' weer moeilijk lopen doenquote:
Een smilie is geen letter en maakt dus ook geen deel uit van een zin. Dat weet Harry ook best.quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders gaat 'hij wiens naam niet ijdel gebruikt zal worden' weer moeilijk lopen doen
Ook te verdedigen. Maar een smiley is sowieso nooit onderdeel van een zin, dus als je een punt zet, dan staat die vóór de smiley, niet erachter.quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:13 schreef LTVDK het volgende:
Een smiley is gewoon de afsluiting van de zin waarmee de punt komt te vervallen
Jeetje wat streng allemaalquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook te verdedigen. Maar een smiley is sowieso nooit onderdeel van een zin, dus als je een punt zet, dan staat die vóór de smiley, niet erachter.
Of we doen gewoon allemaal niet zo moeilijkquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook te verdedigen. Maar een smiley is sowieso nooit onderdeel van een zin, dus als je een punt zet, dan staat die vóór de smiley, niet erachter.
Neequote:Op woensdag 24 juni 2015 12:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben je jezelf nu aan het inlikken bij Harry?
Correctie. Allez vous faire.quote:
Op FOK! welquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar een smiley is sowieso nooit onderdeel van een zin
quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:37 schreef Viro het volgende:
LVTDK, ben je yasmin aan het lastig vallen op school?
R&P / Klasgenoot ...
Dit is inderdaad typisch LTKDV.quote:Hij schold me daarna uit voor een rotturk (uhm, ik ben half nederlands half arabisch)
Wij zitten al jaren niet meer op school.quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:37 schreef Viro het volgende:
LVTDK, ben je yasmin aan het lastig vallen op school?
R&P / Klasgenoot ...
dat dachten wij al wel...quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:55 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb net sinds tijden weer een kinder orgasme in mijn mond. Dat was dan weer minder lang geleden.
Dat liedje met Lange Frans was anders enorm emoosjoneel.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:19 schreef Specularium het volgende:
Ik vond Thé Lau eigenlijk helemaal niet zo goed.
ZING EEN LIEDJE VOOR ME FRANSquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat liedje met Lange Frans was anders enorm emoosjoneel.
Mwah, hij werd pas weer een beetje opgehyped toen hij terminaal was. Humberto voorop met zijn overdreven dramatische shows.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:19 schreef Specularium het volgende:
Ik vond Thé Lau eigenlijk helemaal niet zo goed.
Ik werd er heel verdrietig van.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ZING EEN LIEDJE VOOR ME FRANS
OOK AL IS HET IN HET FRANS.
Dit gaat heel diep.
Net zo creatief als een gemiddelde grap van Elflettering.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
OOK AL IS HET IN HET FRANS.
Dit gaat heel diep.
Over Elflettering?quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:25 schreef LTVDK het volgende:
Timmmmm is een keertje helemaal los gegaan over hem, misschien dat hij dat nog eens wil herhalen
Nee, die lauwe thee.quote:
Tim haat sowieso alles, maar volgens mij ging het over zielig doen en aandacht trekken omdat Thé ziek was.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar wat heeft Thé Tim aangedaan?
Dat vond Thé zelf eigenlijk ook niet zo leuk.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tim haat sowieso alles, maar volgens mij ging het over zielig doen en aandacht trekken omdat Thé ziek was.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:29 schreef timmmmm het volgende:
Wat is Thé Lau een teringlul joh. Die praat me een partij teringzooi joh.
Als ik ergens een hekel aan heb is het dat kankerlijers hun ervaring ineens als waarheid gaan verkondigen. Je kan niet zomaar zeggen 'als je kanker hebt, dan doet dat dit en dat met je'. Doet voor iedereen wat anders en zo veel mensen voelen zich erg bijzonder en denken dat ze even hun ervaring op iedereen kunnen spiegelen.
Daar kan ik nou echt chagrijnig van worden
Noem je dit helemaal losgaan?quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:30 schreef LTVDK het volgende:
Dit was het (Google werkt beter dan de zoekfunctie)
[..]
Volgens mij was dat over de Pauw-uitzending toen. Daar was het inderdaad een verschrikkelijk zelfingenomen paardenlul. Meneer ik heb kanker dus de wereld draait om mijquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:30 schreef LTVDK het volgende:
Dit was het (Google werkt beter dan de zoekfunctie)
[..]
Blijf jij maar gewoon lekker je vrolijke zelf.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:38 schreef timmmmm het volgende:
Of moet ik nu ineens politiek correct gaan lopen doen alleen omdat de man dood is?
Nu zoek ik alleen de zoete verlossing van de eeuwige slaap, morgen misschien weerquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:39 schreef Fokker89 het volgende:
Hee timmmmm, zoek je nog mensen voor de FP?
Zing jij wel eens een liedje voor het slapen gaan?quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nu zoek ik alleen de zoete verlossing van de eeuwige slaap, morgen misschien weer
ja, niet voor mezelf hoor, maar als je nog iemand zoekt hoor ik het welquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nu zoek ik alleen de zoete verlossing van de eeuwige slaap, morgen misschien weer
Ik zing dan meestalquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zing jij wel eens een liedje voor het slapen gaan?
Een Sinatra voor je post.quote:
Kan ik iets doen om je op te vrolijken timmmmm?quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:44 schreef timmmmm het volgende:
Helaas word ik elke ochtend toch gewoon wakker
Als je het echt wilt kan je dat heus wel veranderen hoor.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:44 schreef timmmmm het volgende:
Helaas word ik elke ochtend toch gewoon wakker
Stuur maar ff een PMmetje met de details, dan kijk ik morgenquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ja, niet voor mezelf hoor, maar als je nog iemand zoekt hoor ik het wel
Elfletterig vindt het niet leuk dat je "wilt" zegt.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als je het echt wilt kan je dat heus wel veranderen hoor.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:46 schreef timmmmm het volgende:
Yasmin wil me weer dood hebben hoor, met haar kutsnor
Moest die zonder een t?quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Elfletterig vindt het niet leuk dat je "wilt" zegt.
Ik kijk eindelijk de nieuwe afleveringen van Orange is the new blackquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga straks eens een nieuwe serie Netfliksen.
Ik mis nu al Lilyhammer.
Eigenlijk klinkt het wel beter ja, maar het kan me echt verrotten verder natuurlijk.quote:
Zit er weer vrouwenliefde in?quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik kijk eindelijk de nieuwe afleveringen van Orange is the new black
Ik zit met het probleem dat ik zo vreselijk veel genoten heb van Lilyhammer.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik kijk eindelijk de nieuwe afleveringen van Orange is the new black
Dit is niet eerlijk. Als ik jou een ziekte toewens, krijg ik een reprimandequote:Op woensdag 24 juni 2015 22:49 schreef timmmmm het volgende:
Nou, als jullie nou gewoon even allemaal aids krijgen, ga ik lekker slapen
Ga je gang. Zorg ik dat je voor de volgende post geen note krijgtquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is niet eerlijk. Als ik jou een ziekte toewens, krijg ik een reprimande.
Misschien is het meer iets voor vrouwen ja.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar Orange is the new black lijkt mij niets.
Als je een gevangenisserie wil zien moet je Oz kijken, echt een topshow.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Wens hem nu even peniskanker, zie ik het voor deze keer door mijn vinger.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is niet eerlijk. Als ik jou een ziekte toewens, krijg ik een reprimande.
Van seizoen 3 krijg je pas een enge ziektequote:Op woensdag 24 juni 2015 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ga je gang. Zorg ik dat je voor de volgende post geen note krijgt
Ik durf niet.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wens hem nu even peniskanker, zie ik het voor deze keer door mijn vinger.
quote:
Ditquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je een gevangenisserie wil zien moet je Oz kijken, echt een topshow.
Bestaat peniskanker?quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:51 schreef Specularium het volgende:
Oh wacht ik moet dat niet aanmoedigen natuurlijk.
gelly leest mee.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:51 schreef Specularium het volgende:
Oh wacht ik moet dat niet aanmoedigen natuurlijk.
Fargo heb ik ook al gekekenquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je een gevangenisserie wil zien moet je Oz kijken, echt een topshow.
Je moet ook geen sigaret in je pisbuis duwen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Roken is schadelijk voor je penis.
Zo heb ik het nog nooit bekeken.
Klinkt best naar.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
http://mens-en-gezondheid(...)er-aan-de-penis.html
Ze lijkt verdacht veel op een personage uit Lilyhammer.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Zij zit er ook in, ben bijna pot.
[ afbeelding ]
Hoe heet zij in het echt?quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent niet de enige schijnbaarquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
Die zou mij best mogen vernederen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
Yasmin wil gewoon populair doen.quote:En hoe, op het internet regent het al dagen reacties van mannen en zelfs heterovrouwen die melden dat de actrice hen spontaan aan hun geaardheid doet twijfelen.
Hipster dat ze isquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Yasmin wil gewoon populair doen.
Beetje een mannenhoofd, daarom zullen die vrouwen er wel weer op vallen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:58 schreef YokiKater het volgende:
Ik vind dr helemaal niet bijzonder of zo.
Ja dat is het denk ik. Maar vind dr wel echt mooi.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje een mannenhoofd, daarom zullen die vrouwen er wel weer op vallen.
Zou je haar uit je bed trappen?quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat is het denk ik. Maar vind dr wel echt mooi.
Je moeder.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik zeg labbekak, wat zeggen jullie dan?
VNO NCWquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik zeg labbekak, wat zeggen jullie dan?
gna gna gnahahaquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Hmm nja het zal bij verbeeldingen blijven
Kip eten.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zouden jullie doen als jullie een neger waren.
Hetzelfde als nu..quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Jasmijn versieren.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Anouk naaien natuurlijk.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan wens ik iemand veel succesquote:
Ja, LTKDV is nog steeds single.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Relatiewise nog hetzelfde of loop ik weer eens achter?
Je bedoeld UCCIE?quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Leuke jongen wel idd.. Maar ik had het over jou en U
Ik ben discreet yas...quote:
Je vorige UI was beterquote:
Ik ben een man van vele UI's, allemaal Alisons. Ik vind ze allemaal even mooi.quote:
Snap ik. Ik dus niet ;-)quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben een man van vele UI's, allemaal Alisons. Ik vind ze allemaal even mooi.
Zou jij Alison uit je bed trappen?quote:
True, maar ik hou het bij een initiaal ;-)quote:
Uh, ja... Ik ben hetero ;-)quote:
Ja ok, maar sommige mannen hebben ook 1 man waar ze een uitzondering voor maken. Ik zou bijvoorbeeld voor Ben Affleck een uitzondering maken.quote:
Ok, dat kan.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ok, maar sommige mannen hebben ook 1 man waar ze een uitzondering voor maken. Ik zou bijvoorbeeld voor Ben Affleck een uitzondering maken.
Daar gaat het niet om natuurlijk.quote:
Ok, die moet ik willen?quote:
ja, ik ben niet bi. Sorry.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee. Vraag was of je haar je bed uit zou trappen?
Je moet niks, maar ik zou er geen problemen mee hebben.quote:
Van mij mag je d'r aanspreken ;-)quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je moet niks, maar ik zou er geen problemen mee hebben.
Maar jij zou haar wel keihard doen.quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:28 schreef Yasmin23 het volgende:
En ik zou een afro nemen met kleurtjes.
Je moet alles in het leven een keer geprobeerd hebben.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Echt geen idee, denk dat k bang weg ren
Nee hoorquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je moet alles in het leven een keer geprobeerd hebben.
BRRRquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:31 schreef Yasmin23 het volgende:
Dit is toch wel fucking vet
[ afbeelding ]
Dit wil ik ook
Dat haar? Nee.quote:
Je kan je ook zwart laten schminken.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:33 schreef Yasmin23 het volgende:
Hopelijk kom ik mijn volgend leven terug als een neger
Stasdsgenoten, da's het ;-)quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:33 schreef Mani89 het volgende:
Whiskers en Jasmijn kunnen het wel goed met elkaar vinden denk ik, misschien wel heel goed.
Vind je dat echt lelijk?quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat haar? Nee.
Die kleur"niks mis mee
Niet het zelfde, dan ben ik een zwarte piet.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan je ook zwart laten schminken.
Ja, ik vind dat TE veel haar.. Om mooi te vinden danquote:
Heb jij ook een mooie scooter?quote:
Je bent al op weg volgens sommigen '-)quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Niet het zelfde, dan ben ik een zwarte piet.
Deze dan?quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat TE veel haar.. Om mooi te vinden dan
Uiteraardquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:36 schreef Mani89 het volgende:
Dit topic is wel veel gezelliger met wat meer vrouwelijke input.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |