quote:
Ja, als het niet gaar is dan ga je natuurlijk geen grillmaster worden.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Zie er een zooi op RTL4 nu, een of ander gaar programma.
Hamburgers horen rood van binnen, dus ik ben het niet geheel met u eens.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, als het niet gaar is dan ga je natuurlijk geen grillmaster worden.
Beetje rood is wel lekker hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, als het niet gaar is dan ga je natuurlijk geen grillmaster worden.
Lekker nep-Marokkaans accent terwijl die gewoon normaal Nederlands kan.quote:
Ik heb het gister gezien. Ik kan hier niet met zo'n vestje gaan rondlopen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:04 schreef Mani89 het volgende:
Geweldige docu dit, ik wil ook bij een motorclub.
Ik denk dat een rolschaatsclub wel wat voor jou is, en dan iedereen die lastig doet neerhoeken met een hockeystick.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:09 schreef sp3c het volgende:
ik zou gewoon mijn eigen motorclub starten ipv erbij te willen horen
hip jasje, nazihelm en een goede scooter en je bent klaar, kun je zelf nog de regels maken ook
Ja, gewoon lekker normaal. 99% patch, alles.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:09 schreef sp3c het volgende:
ik zou gewoon mijn eigen motorclub starten ipv erbij te willen horen
hip jasje, nazihelm en een goede scooter en je bent klaar, kun je zelf nog de regels maken ook
Nee gewoon allemaal in een dieren-onesie.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:18 schreef YokiKater het volgende:
En dan ook van die mooie bars op je vest. Niks President/Kapitane/General of zo, maar gewoon 'Baas'.
Dan wil ik dezequote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee gewoon allemaal in een dieren-onesie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |