quote:
Ja, als het niet gaar is dan ga je natuurlijk geen grillmaster worden.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Zie er een zooi op RTL4 nu, een of ander gaar programma.
Hamburgers horen rood van binnen, dus ik ben het niet geheel met u eens.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, als het niet gaar is dan ga je natuurlijk geen grillmaster worden.
Beetje rood is wel lekker hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, als het niet gaar is dan ga je natuurlijk geen grillmaster worden.
Lekker nep-Marokkaans accent terwijl die gewoon normaal Nederlands kan.quote:
Ik heb het gister gezien. Ik kan hier niet met zo'n vestje gaan rondlopen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:04 schreef Mani89 het volgende:
Geweldige docu dit, ik wil ook bij een motorclub.
Ik denk dat een rolschaatsclub wel wat voor jou is, en dan iedereen die lastig doet neerhoeken met een hockeystick.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:09 schreef sp3c het volgende:
ik zou gewoon mijn eigen motorclub starten ipv erbij te willen horen
hip jasje, nazihelm en een goede scooter en je bent klaar, kun je zelf nog de regels maken ook
Ja, gewoon lekker normaal. 99% patch, alles.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:09 schreef sp3c het volgende:
ik zou gewoon mijn eigen motorclub starten ipv erbij te willen horen
hip jasje, nazihelm en een goede scooter en je bent klaar, kun je zelf nog de regels maken ook
Nee gewoon allemaal in een dieren-onesie.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:18 schreef YokiKater het volgende:
En dan ook van die mooie bars op je vest. Niks President/Kapitane/General of zo, maar gewoon 'Baas'.
Dan wil ik dezequote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee gewoon allemaal in een dieren-onesie.
baas of koningquote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:18 schreef YokiKater het volgende:
En dan ook van die mooie bars op je vest. Niks President/Kapitane/General of zo, maar gewoon 'Baas'.
Dan denken ze gelijk dat je een pedo bent ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:24 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat niemand bij mij in de buurt durft te komen als ik mijn pikachu onesie aan heb.
[ afbeelding ]
Misschien als prospect.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als ik dat niet kan mag ik niet komen?
Dat is bij al die clubs.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:30 schreef Mani89 het volgende:
Bij Satudara moet je als onderkruipsel de asbakken legen en de bierflesjes opruimen.
Wat mij betreft mogen de vrouwelijke leden dat wel ja, LTKDV ook.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel wat ja:D Mag ik een roze bikerjasje aan?
Nee ik draag al roze.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen de vrouwelijke leden dat wel ja, LTKDV ook.
Ja doei. Ik kan toch niet het zelfde als L aan. Dan zijn we net zon stelletje wat de zelfde outfit aantrekt op hun dag wandelen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
We gaan geen grote mond hebben, want we zijn een nette club.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja doei. Ik kan toch niet het zelfde als L aan. Dan zijn we net zon stelletje wat de zelfde outfit aantrekt op hun dag wandelen.
Met matchende regenjassen en fietstassenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja doei. Ik kan toch niet het zelfde als L aan. Dan zijn we net zon stelletje wat de zelfde outfit aantrekt op hun dag wandelen.
Nee dat doen we niet hoor. Niemand neemt ons dan serieus.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met matchende regenjassen en fietstassenNee dank je
Nee ben je gek. Daarbij, roze staat mij niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee dat doen we niet hoor. Niemand neemt ons dan serieus.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ben je gek. Daarbij, roze staat mij niet.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:50 schreef Fokker89 het volgende:
Ah, het whatsapp gesprek tussen Fatima en LVKLOTELUL is weer bezig.
Haha, ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:50 schreef Fokker89 het volgende:
Valt wel mee, ik woon in een flat.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Fokker soms lijkt het wel alsof je eenzaam bent.
Nee jij bent leuk.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:50 schreef Fokker89 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |