Limburg? Waarheen precies?quote:Op zondag 31 mei 2015 13:28 schreef Mani89 het volgende:
Gelukkig lijkt het volgend weekend toch geen 30 graden te worden, kan ik lekker op verkansie naar Limburg zonder mijzelf dood te fietsen.
Center Parks Vaals, bij het drielanden punt. Echt beeldig mooi. En misschien nog even op bedevaart naar Venlo.quote:
Zou dat ook gebeuren bij ziggo?quote:Op zondag 31 mei 2015 13:34 schreef Mani89 het volgende:
Wow als ik center parks typ linkt transformeert dat automatisch naar een link, apart.
Mijn vader moest mijn Scorito pakketje aannemen waar Piotr Ugrumov op stond, hij was bijna naar de Poolse mensen een paar huizen verderop gelopen om het daar door de brievenbus te gooien.quote:Op zondag 31 mei 2015 13:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn buurvrouw moest wel eens een pakketje aannemen voor J. Vermeer.
Toen had ik wel even wat uit te leggen.
Venlo? Dat ligt compleet ergens anders. Vaals is wel mooi inderdaadquote:Op zondag 31 mei 2015 13:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Center Parks Vaals, bij het drielanden punt. Echt beeldig mooi. En misschien nog even op bedevaart naar Venlo.
Mjah, ik vond het wel mooi dat alles in deel 2 verder uitgediept wordt. En er zitten wat meer grapjes in, etc.quote:Op zondag 31 mei 2015 03:45 schreef Specularium het volgende:
Vond het met deel 2 erbij eigenlijk niet zo.
Wel een goeie jas inderdaad. #LIF
Lijkt me een unieke ervaring om de geboorteplaats van Geert te bezoeken.quote:Op zondag 31 mei 2015 13:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Venlo? Dat ligt compleet ergens anders. Vaals is wel mooi inderdaad
Terwijl Piotr Ugrumov toch niet Pools klinkt.quote:Op zondag 31 mei 2015 13:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn vader moest mijn Scorito pakketje aannemen waar Piotr Ugrumov op stond, hij was bijna naar de Poolse mensen een paar huizen verderop gelopen om het daar door de brievenbus te gooien.
Ook bij bol . com, daarom schrijft ik dat altijd los.quote:Op zondag 31 mei 2015 13:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou dat ook gebeuren bij ziggo?
Nee, maar dat kwam toch het dichtst in de buurt.quote:Op zondag 31 mei 2015 13:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Terwijl Piotr Ugrumov toch niet Pools klinkt.
quote:Op zondag 31 mei 2015 13:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn buurvrouw moest wel eens een pakketje aannemen voor J. Vermeer.
Toen had ik wel even wat uit te leggen.
Dit zijn ze geloof ik allemaal: http://forum.fok.nl/topic/2222717/1/25#152832971quote:Op zondag 31 mei 2015 13:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ook bij bol . com, daarom schrijft ik dat altijd los.
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:Op zondag 31 mei 2015 13:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit zijn ze geloof ik allemaal: http://forum.fok.nl/topic/2222717/1/25#152832971
Ghahahahaha;pquote:Op zondag 31 mei 2015 13:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Gelukkig geldt dat nog niet voor Team Lotto Jumbo NL anders waren de wielrentopics niet te overzien.quote:Op zondag 31 mei 2015 13:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit zijn ze geloof ik allemaal: http://forum.fok.nl/topic/2222717/1/25#152832971
Oh huh ibood niet?quote:Op zondag 31 mei 2015 13:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij heeft hier nog niet eens gepost.quote:
Hij kent oet ...quote:Op zondag 31 mei 2015 13:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh dan ken ik 'm volgens mij wel.
Als dat de laatste grap is die je hoort voordat je van de trap af lazert ben je ook niet echt blij.quote:
Dit is een reden om jezelf van de trap te gooien.quote:Op zondag 31 mei 2015 13:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als dat de laatste grap is die je hoort voordat je van de trap af lazert ben je ook niet echt blij.
Ik betreed het liever niet.quote:Op zondag 31 mei 2015 13:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik betreed het hiernamaals liever lachend.
Wie?quote:Op zondag 31 mei 2015 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens Dumbledore is de dood slechts het volgende avontuur en die heeft er verstand van.
Ik hoef niet forever te liven.quote:
Volgens mij is het alleen maar leuk als je daarbij ook de eeuwige jeugd hebt en lichamelijk onschendbaar bent. Al klinkt die eeuwigheid wel verdomde lang jaquote:Op zondag 31 mei 2015 14:01 schreef Mani89 het volgende:
Stel je voor dat je het eeuwige leven zou hebben, en dat het bestaan dus nooit ophoudt. Dat is de ergste straf die er bestaat.
Het maakt niet uit hoe, als je je eens goed een voorstelling maakt dat het bestaan NOOIT ophoudt, dat je biljoenen jaren moet leven en dan nog eens en nog eens etc. gelovigen zijn echt dom.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij is het alleen maar leuk als je daarbij ook de eeuwige jeugd hebt en lichamelijk onschendbaar bent. Al klinkt die eeuwigheid wel verdomde lang ja
Je hebt wel de kans om alles van het universum te kunnen ontdekken en op plekken te gaan waar het voor een normale sterveling niet mogelijk zou zijn.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoe, als je je eens goed een voorstelling maakt dat het bestaan NOOIT ophoudt, dat je biljoenen jaren moet leven en dan nog eens en nog eens etc. gelovigen zijn echt dom.
Nou en. Dat zou alleen leuk zijn als je er uiteindelijk op een of andere manier een eind aan kan maken.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt wel de kans om alles van het universum te kunnen ontdekken en op plekken te gaan waar het voor een normale sterveling niet mogelijk zou zijn.
Dat lukt je beter in een niet stoffelijke vorm natuurlijk.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt wel de kans om alles van het universum te kunnen ontdekken en op plekken te gaan waar het voor een normale sterveling niet mogelijk zou zijn.
Dat zal wel praktischer zijn ja, maar dan zou je een manier moeten hebben om je bewustzijn te kunnen vastleggen en te verspreiden.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat lukt je beter in een niet stoffelijke vorm natuurlijk.
Waarom?quote:Op zondag 31 mei 2015 14:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zal wel praktischer zijn ja, maar dan zou je een manier moeten hebben om je bewustzijn te kunnen vastleggen en te verspreiden.
Je moet je natuurlijk wel kunnen voortbewegen en contact kunnen maken. Anders kun je net zo goed een neutrino worden.quote:
Jij hebt echt te veel films gekeken.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet je natuurlijk wel kunnen voortbewegen en contact kunnen maken. Anders kun je net zo goed een neutrino worden.
Dat sowieso, maar het is wel interessant, de (on)eindigheid van materie.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij hebt echt te veel films gekeken.
Daarom wil Yasminge ook van de trap flikkeren.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar het is wel interessant, de (on)eindigheid van materie.
Yasminge?quote:Op zondag 31 mei 2015 14:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom wil Yasminge ook van de trap flikkeren.
Dat zou ik wel erg vervelend vinden.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom wil Yasminge ook van de trap flikkeren.
Heb je het nu over arrested development?quote:Op zondag 31 mei 2015 14:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je kan beter een goede komedie serie kijken dan een film.
Ik vind het aanbod van Pathé momenteel nogal pauper.
Weet niet of dat een versterkende factor is.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vooral omdat jullie nog moeten daten.
Altijd toch? Ik heb goede hoop dat Specularium het nog wel een keer wil zien.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je het nu over arrested development?
New girl, is dat leuk ja? Heb ooit wel de eerste twee afleveringen gezien maar nooit verder gekeken.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Altijd toch? Ik heb goede hoop dat Specularium het nog wel een keer wil zien.
Maar ik vind Community, The Office UK, New Girl, Big Bang Theory (in het begin) en zelfs Friends ook wel leuk tijdverdrijf.
quote:Op zondag 31 mei 2015 14:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is die ene presentatrice die jij vorige keer een omgebouwde noemde.
Was het weer niet goed?quote:Op zondag 31 mei 2015 14:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is die ene presentatrice die jij vorige keer een omgebouwde noemde.
Hm, volgens mij heeft iemand anders daar op gecommenteerd want ik kan me dat niet herinnenre.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die van die zeepkistenrace vorige week ofzo.
quote:Op zondag 31 mei 2015 14:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, volgens mij heeft iemand anders daar op gecommenteerd want ik kan me dat niet herinnenre.
quote:
Hm, dat was ook wel een ongelukkige foto.quote:
Nu zou je haar wel doen?quote:Op zondag 31 mei 2015 15:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, dat was ook wel een ongelukkige foto.
Ik ben geen man hoor.quote:
Volgens Arjan val jij ook op vrouwen, hij zou nooit liegen.quote:
Ik doelde op dat woordje 'doen'.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens Arjan val jij ook op vrouwen, hij zou nooit liegen.
Neeheequote:
Heb je nog tips?quote:
Dit is toch wel de gouden tip waar ik nog helemaal niet aan had gedacht.quote:
Doe dan joh, paardenlul.quote:Op zondag 31 mei 2015 16:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is toch wel de gouden tip waar ik nog helemaal niet aan had gedacht.
Ja alsof ik dat nog niet gedaan heb.quote:
Vaseline.quote:
Ik vind van wel, heb zelfs het eerste seizoen op DVD. Net als van Community uiteraard.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
New girl, is dat leuk ja? Heb ooit wel de eerste twee afleveringen gezien maar nooit verder gekeken.
Ik wist wel dat jij goede smaak hebtquote:Op zondag 31 mei 2015 14:47 schreef Specularium het volgende:
The Office met Ricky was natuurlijk helemaal een Topshow.
quote:Op zondag 31 mei 2015 17:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
als er meerdere in zo'n klein doosje zitten zitten ze vaak ongelofelijk strak vast.
quote:
Dat is het risico als je gaat fietsen en FOK!en tegelijk.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:37 schreef LTVDK het volgende:
Dit is gewoon Mani:
http://www.dumpert.nl/med(...)et_even_niet_op.html
Is ook goed inderdaad. Heb je die Neftlix serie the unbreakable Kimmy Schmidt al gezien? Vond ik ook leuk.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind van wel, heb zelfs het eerste seizoen op DVD. Net als van Community uiteraard.
Ik vergat Parks & Recreation trouwens te noemen, ten onrechte want dat is ook een topshow zoals je weet.
Is dat een komedie?quote:Op zondag 31 mei 2015 17:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is ook goed inderdaad. Heb je die Neftlix serie the unbreakable Kimmy Schmidt al gezien? Vond ik ook leuk.
quote:
Ahw, wat een smak. Arm oud mannetje.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:37 schreef LTVDK het volgende:
Dit is gewoon Mani:
http://www.dumpert.nl/med(...)et_even_niet_op.html
Ik heb alleen Office UK gekeken dus dat zegt mij niks.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Met die ene die Erin speelt in the Office US in de hoofdrol.
Hm, wel een beetje P&R achtig, maar wel iets absurdistischer.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb alleen Office UK gekeken dus dat zegt mij niks.
Met welke serie is het een beetje te vergelijken qua humor?
Maken ze daar die show helemaal kapot?quote:Op zondag 31 mei 2015 17:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toch niet zo absurd als Toren C he?
De heren van de snijtafel hadden daar goed het oog op.
Daar blijft weinig van heel inderdaad.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maken ze daar die show helemaal kapot?
Dan ga ik dat wel even kijken.
Dat lijkt me een prioriteit.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zal het overwegen.
Maar ik moet ook nog de Big Lebowski zien.
Linkje?quote:Op zondag 31 mei 2015 18:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar blijft weinig van heel inderdaad.
Die heeft een beetje zijn eigen ruiten ingeslagen he?quote:Op zondag 31 mei 2015 18:12 schreef timmmmm het volgende:
Zijn we de degradatie van teringmongool Maaskant al aan het vieren hier?
Is LTKDV weer vervelend?quote:Op zondag 31 mei 2015 18:41 schreef Yasmin23 het volgende:
^@*#&@(!(!Q(!(#&@^#^@!*!&(!&)(!*)@)_)#((&@&!&!((@(@
Heb godverdomme papier in mijn werkkleding laten zitten gewassen. ALLES ZIT GODVERDOMME ONDER.quote:
Mjah, dat is wel kut.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb godverdomme papier in mijn werkkleding laten zitten gewassen. ALLES ZIT GODVERDOMME ONDER.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kan je wel zeggen ja. Ben al een halfuur bezig kleding pluisvrij te krijgen. Nu de wasmachine nog.quote:
quote:
Yasmad.quote:
Knap stom.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb godverdomme papier in mijn werkkleding laten zitten gewassen. ALLES ZIT GODVERDOMME ONDER.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fascinerende man is het, leuk om naar te kijken.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:32 schreef Njosnavelin het volgende:
De week van Filemon met PJR is weer op tv, nu op NPO 3
Ik poep poep poep poepquote:
Een appartementencomplex voor zijn hoofd.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Dit verhaal ook over die jaloezie van anderen
Zou jij Virginia wel eens een prik van je cactus willen geven?quote:Op zondag 31 mei 2015 19:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een appartementencomplex voor zijn hoofd.
quote:Op zondag 31 mei 2015 19:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zou jij Virginia wel eens een prik van je cactus willen geven?
Dan heb je toch wel weer met die man te doen, dik in de zestig en dan hier toe veroordeeld zijn.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:51 schreef Njosnavelin het volgende:
Nu dat optreden waar niemand naar komt kijken.
Dat was wel geweldig.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:51 schreef Njosnavelin het volgende:
Nu dat optreden waar niemand naar komt kijken.
Naar reportage?quote:Op zondag 31 mei 2015 20:06 schreef arjan1112 het volgende:
Gaan jullie om 11 uur ook naar SBS kijken?
Denk dat er weinig Duits aan die hoeren is daar, zullen voornamelijk gesmokkelde Oost-Europese/Arabische vrouwen zijnquote:
Ik moest hier hard om lachenquote:Op zondag 31 mei 2015 18:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die heeft een beetje zijn eigen ruiten ingeslagen he?
Vooral toen hij zo opging in zijn optreden dat hij struikelde.quote:
Onder toeziend oog van drie geestelijk gehandicapten.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vooral toen hij zo opging in zijn optreden dat hij struikelde.
Remlof als buurman, lijkt me gezellig.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:57 schreef Tem het volgende:
Ja, is wel de moeite waard. Ze woonden nog op die gare camping.
quote:Op zondag 31 mei 2015 21:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Remlof als buurman, lijkt me gezellig.
Dat was een keuze, want een huis was te groot.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:57 schreef Tem het volgende:
Ja, is wel de moeite waard. Ze woonden nog op die gare camping.
quote:Op zondag 31 mei 2015 23:38 schreef Yasmin23 het volgende:
https://www.facebook.com/wtfnl/videos/573463979428462/
In je eentje? Was het lekker?quote:Op zondag 31 mei 2015 23:41 schreef anonymoussie het volgende:
Deze fles heb ik helemaal opgedronken.
Al 3 uur geleden nu.
[ link | afbeelding ]
Maar wat is het?quote:Op zondag 31 mei 2015 23:41 schreef anonymoussie het volgende:
Deze fles heb ik helemaal opgedronken.
Al 3 uur geleden nu.
[ link | afbeelding ]
Hoe laat is het daar?quote:Op zondag 31 mei 2015 23:44 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja heerlijk. Maar ik kan nog steeds niet slapen.
Klinkt goedquote:
Wat is dat voor gare tijdzone met dat halve uur verschil?quote:
Ja deze had ik uit NL meegenomen.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt goed
Staat alleen wel het verkeerde India op het etiket
Wanneer is de bruiloft nou?quote:Op zondag 31 mei 2015 23:47 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja deze had ik uit NL meegenomen.
Drank is niet te zuipen hier.
Maar ik het waarschijnlijk toch gaan kopen morgen.
Hmm, ken heel dat spul niet. Ziet er meer uit alsof je het daar kan kopenquote:Op zondag 31 mei 2015 23:47 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja deze had ik uit NL meegenomen.
Drank is niet te zuipen hier.
Maar ik ga het waarschijnlijk toch kopen morgen.
Woensdag verlovingsfeest.quote:
20% is niet erg #TeamRTL7.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, ken heel dat spul niet. Ziet er meer uit alsof je het daar kan kopen
http://drankdozijn.nl/artikel/fles-ron-miel-indias-honingrum-70cl is maar 20% dan is een hele fles ook niet zo moeilijk
Oh nee, 3 dagen geen vlees, wat een nachtmerrie moet dat zijnquote:Op zondag 31 mei 2015 23:53 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Woensdag verlovingsfeest.
Donderdag iets met Indiase rituelen. Bhatwaan of zo noemen ze dat.![]()
En dan vrijdag het huwelijk, met een voorfeest vanaf 18.00 uur. Het huwelijk is 12 uur s' nachts, want volgens ritueel of zo.![]()
Donderdag ga ik niet hoor, mijn vriendin weet dit. Ik zal blij zijn als het huwelijk achter de rug is. Het brengt zoveel gezeik met zich mee.![]()
Plus alle 3 dagen is er alleen vegetarisch eten.
Ja beetje wel.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh nee, 3 dagen geen vlees, wat een nachtmerrie moet dat zijn
Heb je die wortelpropagandist ook weer.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ga gewoon deze kijken The Fifth Element (1997) - IMDb ook al heel lang niet meer gezien.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:52 schreef Specularium het volgende:
Mortal Kombat: Annihilation (1997) - IMDb
Ik kijk nu dit, wat ontzettend slecht.
Nog steeds wel beter dan Community.
quote:Op maandag 1 juni 2015 00:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je die wortelpropagandist ook weer.
Overleef je wel. Waarom vind je die bruiloft zo vervelend? Denk dat veel mensen jaloers zijn dat je daar op reis bent en die ervaring mee mag maken, ik in ieder geval wel.quote:
Lus je een worstje ?quote:Op zondag 31 mei 2015 23:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
1e deel van de 3e film. Opsplitsen betekent meer inkomsten.quote:
Jawel. Ik ben nu vooral cranky omdat dit de 2e dag is dat ik niet kan maffen. Maar over het algemeen valt het erg mee allemaal.quote:Op maandag 1 juni 2015 00:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Overleef je wel. Waarom vind je die bruiloft zo vervelend? Denk dat veel mensen jaloers zijn dat je daar op reis bent en die ervaring mee mag maken, ik in ieder geval wel.
Weet ik stiekem wel.quote:Op maandag 1 juni 2015 00:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
1e deel van de 3e film. Opsplitsen betekent meer inkomsten.
DIG / Als de gratis update naar Windows 10 er is.quote:Op maandag 1 juni 2015 11:36 schreef Specularium het volgende:
Ik heb nu zo'n icoontje dat ik Windows 10 kan downloaden.
Is dat wel allemaal gratis?
Ik had dus begrepen dat het een jaar gratis is en je daarna gaat betalen voor updates.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:11 schreef Karina het volgende:
[..]
DIG / Als de gratis update naar Windows 10 er is.
Ik wacht er even mee en houd dat topic in de gaten: windows 10 is volgens mij kut.
Als ik het goed lees, vanaf hier zijn de updates gratis mits je binnen een jaar de upgrade hebt geinstalleerd:quote:Op maandag 1 juni 2015 12:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had dus begrepen dat het een jaar gratis is en je daarna gaat betalen voor updates.
Als er geen haar opgroeit zal het allemaal wel meevallen.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:11 schreef Karina het volgende:
[..]
DIG / Als de gratis update naar Windows 10 er is.
Ik wacht er even mee en houd dat topic in de gaten: windows 10 is volgens mij kut.
Nou daar ben ik bang voor dat het niet 'kaal' zal zijnquote:Op maandag 1 juni 2015 12:24 schreef Drugshond het volgende:
Als er geen haar opgroeit zal het allemaal wel meevallen.
quote:Op maandag 1 juni 2015 12:25 schreef Karina het volgende:
Laat maar weten of het iets is dan. Ik houd niet zo van verandering, W7 bevalt me prima.
?quote:Op maandag 1 juni 2015 12:34 schreef Specularium het volgende:
Halve hoofd weer gevoelloos, maar wel weer hele kiezen.
Je moet je denk ik ergens afmelden.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:36 schreef LTVDK het volgende:
NL-AlertDit krijg ik net binnen
[ afbeelding ]
Iemand een idee hoe ik die zooi kan uitzetten? Staat al op uitgeschakeld maar blijft toch binnenkomen ...
Ik heb me nooit ergens aangemeld, stond standaard aan op deze telefoonquote:
Hmm denk dat je er dan weinig aan kunt doen.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb me nooit ergens aangemeld, stond standaard aan op deze telefoonVia de instellingen uit kunnen zetten maar hij blijft die berichten toch pushen
Voor de trein gaan liggen.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:36 schreef LTVDK het volgende:
NL-AlertDit krijg ik net binnen
[ afbeelding ]
Iemand een idee hoe ik die zooi kan uitzetten? Staat al op uitgeschakeld maar blijft toch binnenkomen ...
Walgelijke opdringerige overheids'diensten'quote:Op maandag 1 juni 2015 12:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm denk dat je er dan weinig aan kunt doen.
Dat kun je wel uitzetten.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelijk zo'n hysterisch trillende en loeiende telefoon.
Dat dacht ik dus al gedaan te hebben, maar lijkt weinig uit te makenquote:
Hier is aandacht.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Bwieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Yasmin moet gewoon lekker even normaal doen.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Yasmin oefent alvast geluiden voor tijdens het van de trap af vallen.
quote:Op maandag 1 juni 2015 15:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Yasmin moet gewoon lekker even normaal doen.
Een beetje ja.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Want eerst was iedereen wel aardig.
Wij menen allemaal dat onze pogingen om aandacht te krijgen heel subtiel gebeuren, en dan kunnen we er niet tegen als iemand het zo opzichtig doet.quote:
Ik wel.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Want eerst was iedereen wel aardig.
Jullie zijn gewoon schijnheilig.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij menen allemaal dat onze pogingen om aandacht te krijgen heel subtiel gebeuren, en dan kunnen we er niet tegen als iemand het zo opzichtig doet.
Oh nee hoor, ik geef ook toe dat ik alles doe om een beetje aandacht.quote:
Graagquote:Op maandag 1 juni 2015 15:23 schreef Mani89 het volgende:
Hoi lieverds, wil iemand een knuffel van mij?
Liever niet.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik zal je even een leuke foto sturenquote:Op maandag 1 juni 2015 15:23 schreef Mani89 het volgende:
Dat weet ik nog niet.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik zal mijn beeldscherm een knuffel geven terwijl ik aan je denk.quote:
Ik moet steeds vreemdere dingen scheren om maar aandacht te krijgen, mijn wenkbrauwen zijn de volgende die eraan gaan.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik geef ook toe dat ik alles doe om een beetje aandacht.
Iedereen waarschijnlijk, ik bedoel: Mani scheert zijn kuiten heus niet voor de lol.
Je mag ook mijn whatsapp profielafbeelding hevig zoenen.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zal mijn beeldscherm een knuffel geven terwijl ik aan je denk.
Ik scheer gewoon niet?quote:Op maandag 1 juni 2015 15:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik moet steeds vreemdere dingen scheren om maar aandacht te krijgen, mijn wenkbrauwen zijn de volgende die eraan gaan.
Dat doe ik elke dag al.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je mag ook mijn whatsapp profielafbeelding hevig zoenen.
Krijg er super veel aandacht meequote:Op maandag 1 juni 2015 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon een vrouw met een mooie snor, je bent eigenlijk best oké.
Dat is als vrouw ook een manier om aandacht te krijgen.quote:
Slijmbal.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:23 schreef Mani89 het volgende:
Modderworstelen dan?quote:Op maandag 1 juni 2015 15:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Slijmbal.
Nee trouwens ik haat knuffelen.
Het wordt binnenkort eindelijk zomer Karina, dat is toch iets om vrolijk van te worden?quote:Op maandag 1 juni 2015 15:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Slijmbal.
Nee trouwens ik haat knuffelen.
OJaquote:Op maandag 1 juni 2015 15:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien moet je dat via dm vragen. Dingetje leest mee.
Dingetjequote:Op maandag 1 juni 2015 15:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien moet je dat via dm vragen. Dingetje leest mee.
Kraan is op zich niet verkeerd, alleen de montagequote:Op maandag 1 juni 2015 15:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dingetje heeft wel een mooie kraan.
Nee, ik ben een Turk.quote:
Kan ik lekker in de slachtofferrol met een misplaatst eergevoelquote:
zomer maakt niks uit als je binnen zitquote:Op maandag 1 juni 2015 15:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het wordt binnenkort eindelijk zomer Karina, dat is toch iets om vrolijk van te worden?
Wat vind je van de Armeense genocide?quote:Op maandag 1 juni 2015 15:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ik lekker in de slachtofferrol met een misplaatst eergevoel.
Die erken ik gewoon.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vind je van de Armeense genocide?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |