Oh nee, 3 dagen geen vlees, wat een nachtmerrie moet dat zijnquote:Op zondag 31 mei 2015 23:53 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Woensdag verlovingsfeest.
Donderdag iets met Indiase rituelen. Bhatwaan of zo noemen ze dat.![]()
En dan vrijdag het huwelijk, met een voorfeest vanaf 18.00 uur. Het huwelijk is 12 uur s' nachts, want volgens ritueel of zo.![]()
Donderdag ga ik niet hoor, mijn vriendin weet dit. Ik zal blij zijn als het huwelijk achter de rug is. Het brengt zoveel gezeik met zich mee.![]()
Plus alle 3 dagen is er alleen vegetarisch eten.
Ja beetje wel.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh nee, 3 dagen geen vlees, wat een nachtmerrie moet dat zijn
Heb je die wortelpropagandist ook weer.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ga gewoon deze kijken The Fifth Element (1997) - IMDb ook al heel lang niet meer gezien.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:52 schreef Specularium het volgende:
Mortal Kombat: Annihilation (1997) - IMDb
Ik kijk nu dit, wat ontzettend slecht.
Nog steeds wel beter dan Community.
quote:Op maandag 1 juni 2015 00:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je die wortelpropagandist ook weer.
Overleef je wel. Waarom vind je die bruiloft zo vervelend? Denk dat veel mensen jaloers zijn dat je daar op reis bent en die ervaring mee mag maken, ik in ieder geval wel.quote:
Lus je een worstje ?quote:Op zondag 31 mei 2015 23:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
1e deel van de 3e film. Opsplitsen betekent meer inkomsten.quote:
Jawel. Ik ben nu vooral cranky omdat dit de 2e dag is dat ik niet kan maffen. Maar over het algemeen valt het erg mee allemaal.quote:Op maandag 1 juni 2015 00:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Overleef je wel. Waarom vind je die bruiloft zo vervelend? Denk dat veel mensen jaloers zijn dat je daar op reis bent en die ervaring mee mag maken, ik in ieder geval wel.
Weet ik stiekem wel.quote:Op maandag 1 juni 2015 00:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
1e deel van de 3e film. Opsplitsen betekent meer inkomsten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |