Doe dan joh, paardenlul.quote:Op zondag 31 mei 2015 16:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is toch wel de gouden tip waar ik nog helemaal niet aan had gedacht.
Ja alsof ik dat nog niet gedaan heb.quote:
Vaseline.quote:
Ik vind van wel, heb zelfs het eerste seizoen op DVD. Net als van Community uiteraard.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
New girl, is dat leuk ja? Heb ooit wel de eerste twee afleveringen gezien maar nooit verder gekeken.
Ik wist wel dat jij goede smaak hebtquote:Op zondag 31 mei 2015 14:47 schreef Specularium het volgende:
The Office met Ricky was natuurlijk helemaal een Topshow.
quote:Op zondag 31 mei 2015 17:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
als er meerdere in zo'n klein doosje zitten zitten ze vaak ongelofelijk strak vast.
quote:
Dat is het risico als je gaat fietsen en FOK!en tegelijk.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:37 schreef LTVDK het volgende:
Dit is gewoon Mani:
http://www.dumpert.nl/med(...)et_even_niet_op.html
Is ook goed inderdaad. Heb je die Neftlix serie the unbreakable Kimmy Schmidt al gezien? Vond ik ook leuk.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind van wel, heb zelfs het eerste seizoen op DVD. Net als van Community uiteraard.
Ik vergat Parks & Recreation trouwens te noemen, ten onrechte want dat is ook een topshow zoals je weet.
Is dat een komedie?quote:Op zondag 31 mei 2015 17:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is ook goed inderdaad. Heb je die Neftlix serie the unbreakable Kimmy Schmidt al gezien? Vond ik ook leuk.
quote:
Ahw, wat een smak. Arm oud mannetje.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:37 schreef LTVDK het volgende:
Dit is gewoon Mani:
http://www.dumpert.nl/med(...)et_even_niet_op.html
Ik heb alleen Office UK gekeken dus dat zegt mij niks.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Met die ene die Erin speelt in the Office US in de hoofdrol.
Hm, wel een beetje P&R achtig, maar wel iets absurdistischer.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb alleen Office UK gekeken dus dat zegt mij niks.
Met welke serie is het een beetje te vergelijken qua humor?
Maken ze daar die show helemaal kapot?quote:Op zondag 31 mei 2015 17:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toch niet zo absurd als Toren C he?
De heren van de snijtafel hadden daar goed het oog op.
Daar blijft weinig van heel inderdaad.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maken ze daar die show helemaal kapot?
Dan ga ik dat wel even kijken.
Dat lijkt me een prioriteit.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zal het overwegen.
Maar ik moet ook nog de Big Lebowski zien.
Linkje?quote:Op zondag 31 mei 2015 18:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar blijft weinig van heel inderdaad.
Die heeft een beetje zijn eigen ruiten ingeslagen he?quote:Op zondag 31 mei 2015 18:12 schreef timmmmm het volgende:
Zijn we de degradatie van teringmongool Maaskant al aan het vieren hier?
Is LTKDV weer vervelend?quote:Op zondag 31 mei 2015 18:41 schreef Yasmin23 het volgende:
^@*#&@(!(!Q(!(#&@^#^@!*!&(!&)(!*)@)_)#((&@&!&!((@(@
Heb godverdomme papier in mijn werkkleding laten zitten gewassen. ALLES ZIT GODVERDOMME ONDER.quote:
Mjah, dat is wel kut.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb godverdomme papier in mijn werkkleding laten zitten gewassen. ALLES ZIT GODVERDOMME ONDER.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kan je wel zeggen ja. Ben al een halfuur bezig kleding pluisvrij te krijgen. Nu de wasmachine nog.quote:
quote:
Yasmad.quote:
Knap stom.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb godverdomme papier in mijn werkkleding laten zitten gewassen. ALLES ZIT GODVERDOMME ONDER.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fascinerende man is het, leuk om naar te kijken.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:32 schreef Njosnavelin het volgende:
De week van Filemon met PJR is weer op tv, nu op NPO 3
Ik poep poep poep poepquote:
Een appartementencomplex voor zijn hoofd.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Dit verhaal ook over die jaloezie van anderen
Zou jij Virginia wel eens een prik van je cactus willen geven?quote:Op zondag 31 mei 2015 19:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een appartementencomplex voor zijn hoofd.
quote:Op zondag 31 mei 2015 19:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zou jij Virginia wel eens een prik van je cactus willen geven?
Dan heb je toch wel weer met die man te doen, dik in de zestig en dan hier toe veroordeeld zijn.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:51 schreef Njosnavelin het volgende:
Nu dat optreden waar niemand naar komt kijken.
Dat was wel geweldig.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:51 schreef Njosnavelin het volgende:
Nu dat optreden waar niemand naar komt kijken.
Naar reportage?quote:Op zondag 31 mei 2015 20:06 schreef arjan1112 het volgende:
Gaan jullie om 11 uur ook naar SBS kijken?
Denk dat er weinig Duits aan die hoeren is daar, zullen voornamelijk gesmokkelde Oost-Europese/Arabische vrouwen zijnquote:
Ik moest hier hard om lachenquote:Op zondag 31 mei 2015 18:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die heeft een beetje zijn eigen ruiten ingeslagen he?
Vooral toen hij zo opging in zijn optreden dat hij struikelde.quote:
Onder toeziend oog van drie geestelijk gehandicapten.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vooral toen hij zo opging in zijn optreden dat hij struikelde.
Remlof als buurman, lijkt me gezellig.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:57 schreef Tem het volgende:
Ja, is wel de moeite waard. Ze woonden nog op die gare camping.
quote:Op zondag 31 mei 2015 21:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Remlof als buurman, lijkt me gezellig.
Dat was een keuze, want een huis was te groot.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:57 schreef Tem het volgende:
Ja, is wel de moeite waard. Ze woonden nog op die gare camping.
quote:Op zondag 31 mei 2015 23:38 schreef Yasmin23 het volgende:
https://www.facebook.com/wtfnl/videos/573463979428462/
In je eentje? Was het lekker?quote:Op zondag 31 mei 2015 23:41 schreef anonymoussie het volgende:
Deze fles heb ik helemaal opgedronken.
Al 3 uur geleden nu.
[ link | afbeelding ]
Maar wat is het?quote:Op zondag 31 mei 2015 23:41 schreef anonymoussie het volgende:
Deze fles heb ik helemaal opgedronken.
Al 3 uur geleden nu.
[ link | afbeelding ]
Hoe laat is het daar?quote:Op zondag 31 mei 2015 23:44 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja heerlijk. Maar ik kan nog steeds niet slapen.
Klinkt goedquote:
Wat is dat voor gare tijdzone met dat halve uur verschil?quote:
Ja deze had ik uit NL meegenomen.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt goed
Staat alleen wel het verkeerde India op het etiket
Wanneer is de bruiloft nou?quote:Op zondag 31 mei 2015 23:47 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja deze had ik uit NL meegenomen.
Drank is niet te zuipen hier.
Maar ik het waarschijnlijk toch gaan kopen morgen.
Hmm, ken heel dat spul niet. Ziet er meer uit alsof je het daar kan kopenquote:Op zondag 31 mei 2015 23:47 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja deze had ik uit NL meegenomen.
Drank is niet te zuipen hier.
Maar ik ga het waarschijnlijk toch kopen morgen.
Woensdag verlovingsfeest.quote:
20% is niet erg #TeamRTL7.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, ken heel dat spul niet. Ziet er meer uit alsof je het daar kan kopen
http://drankdozijn.nl/artikel/fles-ron-miel-indias-honingrum-70cl is maar 20% dan is een hele fles ook niet zo moeilijk
Oh nee, 3 dagen geen vlees, wat een nachtmerrie moet dat zijnquote:Op zondag 31 mei 2015 23:53 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Woensdag verlovingsfeest.
Donderdag iets met Indiase rituelen. Bhatwaan of zo noemen ze dat.![]()
En dan vrijdag het huwelijk, met een voorfeest vanaf 18.00 uur. Het huwelijk is 12 uur s' nachts, want volgens ritueel of zo.![]()
Donderdag ga ik niet hoor, mijn vriendin weet dit. Ik zal blij zijn als het huwelijk achter de rug is. Het brengt zoveel gezeik met zich mee.![]()
Plus alle 3 dagen is er alleen vegetarisch eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |