Dit is toch wel de gouden tip waar ik nog helemaal niet aan had gedacht.quote:
Doe dan joh, paardenlul.quote:Op zondag 31 mei 2015 16:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is toch wel de gouden tip waar ik nog helemaal niet aan had gedacht.
Ja alsof ik dat nog niet gedaan heb.quote:
Vaseline.quote:
Ik vind van wel, heb zelfs het eerste seizoen op DVD. Net als van Community uiteraard.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
New girl, is dat leuk ja? Heb ooit wel de eerste twee afleveringen gezien maar nooit verder gekeken.
Ik wist wel dat jij goede smaak hebtquote:Op zondag 31 mei 2015 14:47 schreef Specularium het volgende:
The Office met Ricky was natuurlijk helemaal een Topshow.
quote:Op zondag 31 mei 2015 17:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
als er meerdere in zo'n klein doosje zitten zitten ze vaak ongelofelijk strak vast.
quote:
Dat is het risico als je gaat fietsen en FOK!en tegelijk.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:37 schreef LTVDK het volgende:
Dit is gewoon Mani:
http://www.dumpert.nl/med(...)et_even_niet_op.html
Is ook goed inderdaad. Heb je die Neftlix serie the unbreakable Kimmy Schmidt al gezien? Vond ik ook leuk.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind van wel, heb zelfs het eerste seizoen op DVD. Net als van Community uiteraard.
Ik vergat Parks & Recreation trouwens te noemen, ten onrechte want dat is ook een topshow zoals je weet.
Is dat een komedie?quote:Op zondag 31 mei 2015 17:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is ook goed inderdaad. Heb je die Neftlix serie the unbreakable Kimmy Schmidt al gezien? Vond ik ook leuk.
quote:
Ahw, wat een smak. Arm oud mannetje.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:37 schreef LTVDK het volgende:
Dit is gewoon Mani:
http://www.dumpert.nl/med(...)et_even_niet_op.html
Ik heb alleen Office UK gekeken dus dat zegt mij niks.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Met die ene die Erin speelt in the Office US in de hoofdrol.
Hm, wel een beetje P&R achtig, maar wel iets absurdistischer.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb alleen Office UK gekeken dus dat zegt mij niks.
Met welke serie is het een beetje te vergelijken qua humor?
Maken ze daar die show helemaal kapot?quote:Op zondag 31 mei 2015 17:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toch niet zo absurd als Toren C he?
De heren van de snijtafel hadden daar goed het oog op.
Daar blijft weinig van heel inderdaad.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maken ze daar die show helemaal kapot?
Dan ga ik dat wel even kijken.
Dat lijkt me een prioriteit.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zal het overwegen.
Maar ik moet ook nog de Big Lebowski zien.
Linkje?quote:Op zondag 31 mei 2015 18:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar blijft weinig van heel inderdaad.
Die heeft een beetje zijn eigen ruiten ingeslagen he?quote:Op zondag 31 mei 2015 18:12 schreef timmmmm het volgende:
Zijn we de degradatie van teringmongool Maaskant al aan het vieren hier?
Is LTKDV weer vervelend?quote:Op zondag 31 mei 2015 18:41 schreef Yasmin23 het volgende:
^@*#&@(!(!Q(!(#&@^#^@!*!&(!&)(!*)@)_)#((&@&!&!((@(@
Heb godverdomme papier in mijn werkkleding laten zitten gewassen. ALLES ZIT GODVERDOMME ONDER.quote:
Mjah, dat is wel kut.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb godverdomme papier in mijn werkkleding laten zitten gewassen. ALLES ZIT GODVERDOMME ONDER.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kan je wel zeggen ja. Ben al een halfuur bezig kleding pluisvrij te krijgen. Nu de wasmachine nog.quote:
quote:
Yasmad.quote:
Knap stom.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb godverdomme papier in mijn werkkleding laten zitten gewassen. ALLES ZIT GODVERDOMME ONDER.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fascinerende man is het, leuk om naar te kijken.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:32 schreef Njosnavelin het volgende:
De week van Filemon met PJR is weer op tv, nu op NPO 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |