Ik hoef niet forever te liven.quote:
Volgens mij is het alleen maar leuk als je daarbij ook de eeuwige jeugd hebt en lichamelijk onschendbaar bent. Al klinkt die eeuwigheid wel verdomde lang jaquote:Op zondag 31 mei 2015 14:01 schreef Mani89 het volgende:
Stel je voor dat je het eeuwige leven zou hebben, en dat het bestaan dus nooit ophoudt. Dat is de ergste straf die er bestaat.
Het maakt niet uit hoe, als je je eens goed een voorstelling maakt dat het bestaan NOOIT ophoudt, dat je biljoenen jaren moet leven en dan nog eens en nog eens etc. gelovigen zijn echt dom.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij is het alleen maar leuk als je daarbij ook de eeuwige jeugd hebt en lichamelijk onschendbaar bent. Al klinkt die eeuwigheid wel verdomde lang ja
Je hebt wel de kans om alles van het universum te kunnen ontdekken en op plekken te gaan waar het voor een normale sterveling niet mogelijk zou zijn.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoe, als je je eens goed een voorstelling maakt dat het bestaan NOOIT ophoudt, dat je biljoenen jaren moet leven en dan nog eens en nog eens etc. gelovigen zijn echt dom.
Nou en. Dat zou alleen leuk zijn als je er uiteindelijk op een of andere manier een eind aan kan maken.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt wel de kans om alles van het universum te kunnen ontdekken en op plekken te gaan waar het voor een normale sterveling niet mogelijk zou zijn.
Dat lukt je beter in een niet stoffelijke vorm natuurlijk.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt wel de kans om alles van het universum te kunnen ontdekken en op plekken te gaan waar het voor een normale sterveling niet mogelijk zou zijn.
Dat zal wel praktischer zijn ja, maar dan zou je een manier moeten hebben om je bewustzijn te kunnen vastleggen en te verspreiden.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat lukt je beter in een niet stoffelijke vorm natuurlijk.
Waarom?quote:Op zondag 31 mei 2015 14:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zal wel praktischer zijn ja, maar dan zou je een manier moeten hebben om je bewustzijn te kunnen vastleggen en te verspreiden.
Je moet je natuurlijk wel kunnen voortbewegen en contact kunnen maken. Anders kun je net zo goed een neutrino worden.quote:
Jij hebt echt te veel films gekeken.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet je natuurlijk wel kunnen voortbewegen en contact kunnen maken. Anders kun je net zo goed een neutrino worden.
Dat sowieso, maar het is wel interessant, de (on)eindigheid van materie.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij hebt echt te veel films gekeken.
Daarom wil Yasminge ook van de trap flikkeren.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar het is wel interessant, de (on)eindigheid van materie.
Yasminge?quote:Op zondag 31 mei 2015 14:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom wil Yasminge ook van de trap flikkeren.
Dat zou ik wel erg vervelend vinden.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom wil Yasminge ook van de trap flikkeren.
Heb je het nu over arrested development?quote:Op zondag 31 mei 2015 14:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je kan beter een goede komedie serie kijken dan een film.
Ik vind het aanbod van Pathé momenteel nogal pauper.
Weet niet of dat een versterkende factor is.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vooral omdat jullie nog moeten daten.
Altijd toch? Ik heb goede hoop dat Specularium het nog wel een keer wil zien.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je het nu over arrested development?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |