Ik poep poep poep poepquote:
Een appartementencomplex voor zijn hoofd.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Dit verhaal ook over die jaloezie van anderen
Zou jij Virginia wel eens een prik van je cactus willen geven?quote:Op zondag 31 mei 2015 19:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een appartementencomplex voor zijn hoofd.
quote:Op zondag 31 mei 2015 19:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zou jij Virginia wel eens een prik van je cactus willen geven?
Dan heb je toch wel weer met die man te doen, dik in de zestig en dan hier toe veroordeeld zijn.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:51 schreef Njosnavelin het volgende:
Nu dat optreden waar niemand naar komt kijken.
Dat was wel geweldig.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:51 schreef Njosnavelin het volgende:
Nu dat optreden waar niemand naar komt kijken.
Naar reportage?quote:Op zondag 31 mei 2015 20:06 schreef arjan1112 het volgende:
Gaan jullie om 11 uur ook naar SBS kijken?
Denk dat er weinig Duits aan die hoeren is daar, zullen voornamelijk gesmokkelde Oost-Europese/Arabische vrouwen zijnquote:
Ik moest hier hard om lachenquote:Op zondag 31 mei 2015 18:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die heeft een beetje zijn eigen ruiten ingeslagen he?
Vooral toen hij zo opging in zijn optreden dat hij struikelde.quote:
Onder toeziend oog van drie geestelijk gehandicapten.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vooral toen hij zo opging in zijn optreden dat hij struikelde.
Remlof als buurman, lijkt me gezellig.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:57 schreef Tem het volgende:
Ja, is wel de moeite waard. Ze woonden nog op die gare camping.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |