dat dachten wij al wel...quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:55 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb net sinds tijden weer een kinder orgasme in mijn mond. Dat was dan weer minder lang geleden.
Dat liedje met Lange Frans was anders enorm emoosjoneel.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:19 schreef Specularium het volgende:
Ik vond Thé Lau eigenlijk helemaal niet zo goed.
ZING EEN LIEDJE VOOR ME FRANSquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat liedje met Lange Frans was anders enorm emoosjoneel.
Mwah, hij werd pas weer een beetje opgehyped toen hij terminaal was. Humberto voorop met zijn overdreven dramatische shows.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:19 schreef Specularium het volgende:
Ik vond Thé Lau eigenlijk helemaal niet zo goed.
Ik werd er heel verdrietig van.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ZING EEN LIEDJE VOOR ME FRANS
OOK AL IS HET IN HET FRANS.
Dit gaat heel diep.
Net zo creatief als een gemiddelde grap van Elflettering.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
OOK AL IS HET IN HET FRANS.
Dit gaat heel diep.
Over Elflettering?quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:25 schreef LTVDK het volgende:
Timmmmm is een keertje helemaal los gegaan over hem, misschien dat hij dat nog eens wil herhalen
Nee, die lauwe thee.quote:
Tim haat sowieso alles, maar volgens mij ging het over zielig doen en aandacht trekken omdat Thé ziek was.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar wat heeft Thé Tim aangedaan?
Dat vond Thé zelf eigenlijk ook niet zo leuk.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tim haat sowieso alles, maar volgens mij ging het over zielig doen en aandacht trekken omdat Thé ziek was.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:29 schreef timmmmm het volgende:
Wat is Thé Lau een teringlul joh. Die praat me een partij teringzooi joh.
Als ik ergens een hekel aan heb is het dat kankerlijers hun ervaring ineens als waarheid gaan verkondigen. Je kan niet zomaar zeggen 'als je kanker hebt, dan doet dat dit en dat met je'. Doet voor iedereen wat anders en zo veel mensen voelen zich erg bijzonder en denken dat ze even hun ervaring op iedereen kunnen spiegelen.
Daar kan ik nou echt chagrijnig van worden
Noem je dit helemaal losgaan?quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:30 schreef LTVDK het volgende:
Dit was het (Google werkt beter dan de zoekfunctie)
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |